Uşaq ədəbiyyatı
dərsliklərdə
2009-cı il uşaq ili
elan olunandan sonra uşaq ədəbiyyatının problemləri
gündəmə gətirildi. İstər dövlət, istərsə
də özəl nəşriyyatlar bu sahədə xeyli
kitab-jurnal nəşr ediblər. “Təhsil”, “Aspoliqraf”,
“Çaşoğlu”, “Tutu” və b. nəşriyyatlar
maraqlı elmi və bədii vəsaitlər çap etməyə
başladılar. Eləcə də kitabxanalarda uşaq
kitabları bölmələri, guşələri
yaradıldı. Eyni zamanda vaxtaşırı uşaqlar
üçün kitab sərgiləri keçirilir. Uşaq ədəbiyyatının
ali məktəb səviyyəsində tədrisi ilə
bağlı da çox mühüm işlər
görülür. ADPU-da uşaq ədəbiyyatı ilə
bağlı iki kitab nəşr olunub. Bu kitablardan biri “Uşaq
ədəbiyyatı”, digəri isə “Azərbaycan uşaq ədəbiyyatının
mərhələli inkişafı” adlanır. “Uşaq ədəbiyyatı”
dərsliyi Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin
müvafiq sərəncamı ilə təsdiq olunmuşdur. Kitabın
müəllifləri tanınmış uşaq şairi,
filologiya elmləri doktoru, professor Zahid Xəlil və filologiya
elmləri namizədi Füzuli Əsgərlidir. Kitabda uşaq ədəbiyyatı
ilə bağlı ədəbiyyatşünaslıq məsələləri,
uşaq ədəbiyyatı anlayışı, tədris
spesifikası və yaş xüsusiyyətləri, həmçinin
görkəmli uşaq yazarları haqqında portret-oçerklər
verilmişdir. Dərsliyə ilk dəfə olaraq dünya
uşaq yazarlarının həyat və
yaradıcılığı haqqında geniş məlumatlar
daxil edilmişdir. Kitab təkcə uşaq ədəbiyyatı
tarixini yox, həm də uşaq ədəbiyyatı nəzəriyyəsini
özündə birləşdirir. Belə ki, uşaq ədəbiyyatının
folklorla bağlı janrları olan tapmacalar, öcəşmələr,
laylalar, düzgülər və s. haqqında da
danışılır. Azərbaycan uşaq ədəbiyyatı
N.Gəncəvi yaradıcılığından başlayaraq
XXI əsrə qədər sistemli şəkildə tədqiq
olunmuşdu.
Emin Mahmudov və Namiq
Abdullayevin uşaqlar üçün yazdığı
elmi-fantastika janrı haqqında da kitabda geniş məlumat
verilib. Dünya uşaq ədəbiyyatından isə Danimarka,
Rusiya, İngiltərə, Türkiyə, Fransa, Amerika, Almaniya,
İtaliya yazarları və onların əsərləri
haqqında elmi məqalələr də kitaba daxil edilib.
“Azərbaycan uşaq ədəbiyyatının
mərhələli inkişafı” dərsliyi isə Füzuli
Əsgərliyə məxsusdur. Kitab milli uşaq ədəbiyyatımızın
təşəkkülündən, Azərbaycanda sovet
dövründə yaranmış uşaq ədəbiyyatının
təzadlı inkişaf yolundan (1920-1950-ci illər), müasir ədəbi
prosesdə uşaq ədəbiyyatının problematika və
ideya istiqamətləri (1960-1980-ci illər), müstəqillik
illərində milli uşaq ədəbiyyatında bədii
forma axtarışları və Azərbaycan uşaq ədəbiyyatının
inkişafında ədəbi əlaqələrin və bədii
tərcümələrin rolundan bəhs edir.
Hər iki dərslik
olduqca nəfis tərtibatla cap olunub.
Fərid Hüseyn
Mədəniyyət.- 2009.- 26 iyun.- S. 12.