Bəstəkarlarımızın “Always”ə münasibəti birmənalı deyil
Bu il də milyonlarla tamaşaçı «Eurovision»
mahnı müsabiqəsinin həyəcanını
yaşayır. Ötən il möhtəşəm müsabiqədə ölkəmizi
ilk dəfə Elnur Hüseynov və Samir Cavadzadə
təmsil etdilər. Musiqisi Gövhər Həsənzadəyə, sözləri
Zəhra Bədəlbəyliyə
məxsuz “Day after day” - “Gündən-günə» mahnısı
Azərbaycanı onluqda
8-ci etdi. Həmyerlilərimiz
Azərbaycan musiqisinin
möhtəşəmliyini bir daha dünyada
sübut etdilər. Bu il isə
“Eurovision-2009”da isə
bu missiyanı gənc müğənni Aysel Teymurzadə yerinə yetirəcək.
O, Avropanın ən nüfuzlu musiqi yarışmasında fars əsilli bəstəkar Araşın “Always” mahnısını oxuyacaq.
Mahnının ölkəmizə
nə dərəcədə
uğur qazandıracağını
may ayının əvvəlində biləcəyik.
İndi isə həyəcanla bərabər,
mətbuatda səslənən
müxtəlif fikirlərə
keçid alaq.
Qeyd edək ki, bu
ifaçı ilə bağlı musiqiçisindən
sıravi vətəndaşa qədər hər kəs
müxtəlif mövqe nümayiş etdirir. Birmənalı qarşılanmayan
yarışmaya münasibətin
kulminasiya nöqtəsində
isə iştirakçılara
uğur arzulayanlar həmrəylik nümayiş
etdirməyi bacarırlar.
Tanınmış bəstəkarların
fikrinə keçid almazdan əvvəl isə qeyd edək
ki, bu mahnıya
klip Ukraynada çəkilib. İTV-nin
"Eurovision-2009" yarışması üzrə Azərbaycan nümayəndə heyətinin
rəhbəri Adil Kərimlinin mətbuata verdiyi məlumata görə, klipin süjet xətti mətnə uyğundur və çəkilişi
İsveç mütəxəssislərinə
həvalə olunub. Ancaq texniki avadanlıqlar
ukraynalılara aiddir. Təmsilçilərin geyim
forması şouya uyğun seçiləcək.
Müsabiqəyə hazırlıq
işləri davam edir.
Bəs bəstəkarlarımız
bu barədə hansı qənaətdədirlər?
Əməkdar incəsənət
xadimi, bəstəkar Faiq Sücəddinov mahnını dinləyib
bəyəndiyini dedi. Müəyyən
etaplardan keçib, münsiflərin qəbul etdiyi bu mahnının
aranjimanı bəstəkarın
xoşuna gəlsə
də, bu barədə qeyd etmək istədiyi fikirlər də oldu: “Cütlük münsiflərin rəyinə
uyğun seçilib. Mahnı da müasir
dövrün tələblərinə
uyğundur. Çox istərdim ki, cütlük birincilik qazansın. Ola bilər ki, bu seçim kiminsə xoşuna gəlsin və ya əksinə, qəbul etməsin. Ancaq mən yenə o fikrimə
gəlirəm ki, bu mahnı müasir
dövrün tələbidir.
Ona görə də bu musiqi
janrına müraciət
olunub. Hər iki gəncə inanıram. Onluğun içində yer tutacaqlarına böyük
ümid bəsləyirəm”.
Bəstəkardan “Always”
mahnısının aranjimanında
tar alətindən istifadə olunmasını
peşəkar musiqiçi
kimi necə dəyərləndirdiyini də
öyrəndik. O, bu barədə dedi: “Aranjimanda tarın səslənməsində fikrim
budur ki, mahnının içində
milli musiqi alətimizi nümayiş etdirmək istəyiblər.
Bu, milli-mədəni dəyərlərimizin, zəngin
mədəniyyətimizin, qədim
tariximizin təbliğində
ən müasir üsullardan məharətlə
istifadə edilməsi
məqsədi daşıyır.
3 dəqiqəlik mahnıda
bütün musiqi alətlərimizdən istifadə
etmək qeyri-mümkündür.
Ona görə də yalnız tar seçilib. Mahnıya balaban, tütək, zurna və digər alətləri də seçmək olardı. Bu, mütləq deyil. Tar da
bizim milli musiqi alətimizdir. Hər halda, xarici görünüşü,
plastikası müasir
dövrün şərtlərinə
uyğun gələn bu iki gəncə
uğurlar diləyirəm».
Bəstəkar Eldar
Mansurov isə tamamilə başqa bir fikirdədir. O, birinci
olmaqdan çox, milli musiqimizin layiqincə təmsil edilməsini
vacib sayır və hesab edir ki, maraqlı mahnı ilə yadda
qalmaq lazımdır.
Əməkdar incəsənət
xadimi bəstəkar Gövhər Həsənzadə mayın
16-da Moskvada keçiriləcək “Eurovision-2009" mahnı
yarışmasında Azərbaycan təmsilçiləri Aysel
Teymurzadə və Araşın ifa edəcəyi ”Hər zaman”
mahnısına münasibətini indiyə qədər dəfələrlə
söylədiyini vurğuladı. O, müsabiqənin
nəticəsi bəlli
olmayana qədər susmağı məsləhət
bilir: “Mən indiyə qədər fikirlərimi dəfələrlə
bildirmişəm. Ancaq qalan
fikrimi müsabiqədən
sonra qeyd edəcəyəm”.
Qeyd edək ki, bəstəkar
xanım müsahibələrində builki təqdimatdan
narazılığını ifadə etmişdi. O hesab edir ki, peşəkarlıqdan
uzaq olan mahnıda tarın səslənməsinin yeri
yoxdur: “Yəqin musiqini dinləyən hər bir soydaşımız
bunun azərbaycanlı
tərəfindən yazılmadığı
qənaətindədir. Çünki dinləyən kimi milli-musiqi alətimiz olan tarın mahnıya yamaq olduğu bilinir. Guya bununla musiqini azərbaycanlaşdırmaq istəyiblər,
bu isə yamağa bənzəyir.
İkincisi, mahnının ifasında
Araşa daha çox yer verilib, nəinki Ayselə. Üçüncüsü, mahnının musiqi
mətni çox bəsitdir. Bu heç də o demək deyil ki, şlyager musiqilər bəsit olmalıdır. Biz Avropaya Azərbaycanın şlyager mahnı faktorunu nümayiş etdirməyə getmirik.
Ötən il
təqdim etdiyimiz mahnı heç yaddaşlarda da qalmayıb və çox mürəkkəb
olduğu üçün
oxunması çətindir.
Məncə, buna heç
lüzum da yoxdur. Amma keçən il
muğam, rok, azərbaycanlı müğənnilərin
texniki imkanları vasitəsilə biz mürəkkəb
Avropa janrında Azərbaycanın böyük
bir musiqi kompozisiyasını təqdim
etdik”.
Gövhər xanım əksər
bəstəkarımızın həmin mahnıdan dəfələrlə
yüksək səviyyədə musiqi nümunəsi təqdim
edə biləcəyini də vurğulayıb.
ŞƏMSİYYƏ
Mədəniyyət.- 2009.- 1 may.- S. 14.