Məhəbbət üçbucağı
Bu üçbucağın bir tərəfində
ulduz, digər bucağında sevgi, qarşısında isə
şampan şərabı durur. Rus Dram Teatrında xalq yazıçısı
Elçinin əsəri
əsasında qoyulan tamaşa (“Ulduz,sevgi və şampan”) özündə bu üç nüansı birləşdirməyi bacardı.
Öncə deyim ki, yazıçının
bu əsəri dünyanın bir çox teatrları tərəfindən səhnələşdirilib. Yaxın keçmişdə
həmyerlimiz Məlahət
Abbasova tərəfindən
“Ulduzlar altında cinayət” tamaşası azərbaycanlı seyrçilərə
təqdim olunmuşdu.
Etiraf edək ki, bu əsərin
təsir gücü çox yüksəkdir. Qastrol tamaşası nə dərəcədə
emosional gücə malik idisə, Rus Dram Teatrının
hazırladığı tamaşa
da müxtəlif rakursda, lakin eyni təsiri yarada bildi.
Səhnədə
ulduzların altında bir qadının başına gələn
həyat hadisəsi təsvir olunur. Rita Əmirbəyovanın
ifa etdiyi bu qadın tənha
ömür sürür.
Ulduzların arasından
onun öz ulduzu bu tənha
qadının sirrini, dərdini, hisslərini bölüşə biləcəyi
yeganə həmsöhbətidir.
Göydəki ulduzun səhnədəki təsviri,
aktrisanın (Elmira Aslanova) balerinaya bənzər ifası özündə bir neçə funksiyanı birləşdirirdi. Müxtəlif sürətli jestlərlə,
üzündəki qrimin
ifadəsi ilə bütün tamaşanı
seyrçiyə izah edir və hadisələrə
öncədən zəmin
hazırlayırdı. Tamaşanın
digər qəhrəmanı,
qadının illərlə
gözlədiyi personaj
(xalq artisti Səfa Mirzəhəsənov) əslində fırıldaqçı,
yalançı, keçmişini
məharətlə gizlədə
bilən maskalanmış
bir şəxsdir.
Köməksiz qadının
həssas tərəfini
bilib, onun sevgisindən, insani keyfiyyətlərindən sui-istifadə edir. Lakin aktyor bu
maskanı jestlərində
və xarici görünüşündə lazımınca nümayiş
etdirir.
Son zamanlar Rus Dram
Teatrında ənənəyə çevrilən
açıq-saçıq səhnələr, aktyorların
soyunması bu tamaşadan da yan keçmədi. Əvvəlcə “Sarı gəlin” xalq mahnısının sədası
altında ifa, sonra isə ərəb rəqsinin müşayiəti ilə
çılpaq bədənin
nümayişi. Bu səhnənin göstərilməsinin
lüzumu yox idi. Məşədi İbad demişkən, heç hənanın yeridi?!
Səhnənin mərkəzində
qoyulmuş güzgü sevgi münasibətlərinin izahı,
kölgənin yaradılması baxımından yaxşı
düşünülmüşdü. Tamaşanın digər iki cütlüyü - qonşular (Elmira Aslanova, Ömür Nağıyev) rejissor tərəfindən qadının
ən yaxın dostları olaraq göstərilsə də,
sonucda tüfeyli həyat tərzi keçirən iki şəxslə tanış
oluruq. Necə deyərlər, belə qonşuların olmasındansa,
olmaması yaxşıdır.
Tamaşanın rejissoru
(xalq artisti Aleksandr Şarovskiy) son olaraq qadının
qələbəsini, onun
həyatını məhv
edən insanın ölümünü əsərdə
olduğu kimi, heç bir detal əlavə etmədən təsvir edir.
Müasir mövzulu bu
tamaşa çağdaş teatr prinsiplərinə yetərincə
cavab verirdi.
Aygün Süleymanova,
tələbə-teatrşünas
Mədəniyyət.- 2009.- 27 may.- S. 7.