«Quran və elm»
XXVIII söhbət
Doğulacaq körpənin qız, yaxud oğlan
olması
İnsanlar qədimdən
bəri doğulacaq uşağın cinsiyyətini, o hələ
doğulmamışdan əvvəl bilmək, öyrənmək
istəmişlər. Hər bir ata-ana doğulacaq
uşağın qız, yoxsa oğlan olacağını
böyük maraqla izləmiş, arzu etmədikləri bir nəticə
hasil olunca, kədərlənmiş, istədiklərinə
nail olduqda isə sevinmişlər.
İnsanlar çox
zaman psixoloji amillərin
təsiri ilə, xüsusilə ata nəslinin,
ocağın davam etməsi arzusu ilə ailədə, heç
olmasa, bir oğlan uşağının
doğulmasını istəmişlər. Gözlədikləri
oğlan uşağı
doğulmadıqda, ər, qız doğduğu
üçün arvadını məzəmmət
etmiş, qadın da «oğlan istədiyiniz halda
qız doğdum» - deyə, haqsız yerə
özünü günahkar
saymışdır. Quranın Nəhl surəsinin
58-59-cu ayələrində buyurulduğu kimi, islamdan əvvəlki
cahiliyyə dövründə ərəblərdən birinə
- «qızın oldu», - xəbərini
verdikdə o, həddindən artıq kədərlənər,
üzü qəm-qüssədən qap-qara qaralar, xalqdan gizlənməyə çalışar,
yenicə doğulmuş
qız uşağını utana-utana əlində
tutar, yaxud da onu diri-diri
torpağa basdırarmış.
Qeyd edildiyi kimi, ata-anaların əksəriyyəti çox zaman oğlan uşağı arzusunda
olur. Məhz buna
görə də, insanlarda ana bətnindəki uşağın cinsini o doğulduqdan
öncə bilmək və öyrənmək həvəsi
oyanmış, bu barədə müxtəlif
fikir və mülahizələr irəli sürülmüşdür. Qədimdən bəri
uşağın cinsiyyətinin təyinində iki ümdə məsələ mövcuddur:
1.
Uşağın cinsiyyətini ata-ana təyin
və təsbit edə bilərmi?
2.
Uşaq təşəkkül tapdıqdan
sonra onun cinsiyyəti
təsbit edilə bilərmi?
Lap qədim zamanlardan
uşağın cinsiyyətinin təyinində ata-ananın
qismən rolu olduğuna
inanılmış və bu, müxtəlif
amillərlə izah edilmişdir.
Belə ki, uşağın
cinsiyyətinin təşəkkülündə Günəş,
Ay, ulduzlar, əsən
küləklər, isti, soyuq,
iqlim, mövsüm, aylar, günlər, hiss və
xəyallar, yaş, qüvvət, şəhvət,
cinsi münasibət əsnasında
alınacaq vəziyyətlər, yemək-içmək və
bəzi dərmanların təsiri olduğuna
inanılmışdır. Qız istəyənlərin çox yorulmaması, idmandan
çəkinməsi, daha çox
kartof, xəmir xörəkləri, yumurta, şirniyyat yeyib, çoxlu su içməsi, ayın ikinci
həftəsinin sonunda cinsi
münasibətdə olması tövsiyə edilmişdir.
Oğlan istəyənlərin isə çox hərəkətdə olması, idmanla məşğul olması, az çörək yeyib, az su içməsi, istədikləri
vaxt cinsi münasibətdə
olması tövsiyə edilmişdir. (Bax: camal Zəki
Önal. Evlilik və məhrumiyyətləri.
İstanbul, 1972, s.
743-748).
Yuxarıda
deyilənlərdən əlavə, keçən əsrdə
kişi və qadınların cinsiyyət
hüceyrələrindəki azotlu maddələrin
miqdarının cinsiyyət amili olaraq rol
oynadığı bildirilmişdir. Bol azotlu maddələrlə
bəslənən anaların uşaqlarının oğlan, unlu və şəkərli
qidalarla bəslənilən
qadınların isə uşaqlarının qız
olacağı iddia edilmişdir.
(Bax: Asəf Atasevən.
Qızmı, oğlanmı? İslam
mədəniyyəti məcmuəsi. İstanbul,
15 mart 1968).
Yuxarıdakı
mülahizə və müddəaların doğulacaq
körpənin oğlan, yaxud
qız olması problemini
aydınlaşdırmağa qadir
olmadığı öz-özlüyündə məlumdur. Göründüyü kimi,
ana bətninə düşən
uşağın cinsiyyətini təyin etmək barədə
indiyə qədər tutarlı bir üsul mövcud deyildir.
Görək
Qurani-Kərim bu barədə nə deyir:
Şura surəsi, 49-50-ci ayələr:
«Göylərin
və yerin hökmü
Allahın əlindədir. O, istədiyini yaradır, istədiyinə
ancaq qız, istədiyinə də ancaq oğlan verir. Yaxud hər ikisindən
- həm oğlan, həm də qız verir, istədiyini də sonsuz
(övladsız) edir. O (hər şeyi) biləndir, (hər şeyə) qadirdir».
Yuxarıdakı ayələr uşağın cinsiyyətinin
təyinində ata-ananın
heç bir rolu olmadığını
açıq-aşkar bəyan
etməkdədir. Yəni
hər hansı bir uşağın oğlan, yaxud qız
doğulması ata-ananın əlində deyildir.
cinsiyyət
seçimində mütləq bir sirr mövcud olmaqdadır.
Dünyada əhali baxımından bir qeyri-tənasüblüyün olmaması bunun ən böyük dəlilidir.
Yaradan
insanları elə bir incə və həssas
tarazlıqla yaratmaqdadır ki, erkək-dişi
tənasübü - əgər o, süni şəkildə pozulmasa
- əsla pozulmamaqda, dəyişməməkdədir.
İnsanlar bu tənasübü,
müvazinəti pozmağa
çalışsalar da, Allahın müəyyən
etdiyi bu ölçünü, bu
tarazlığı əsla poza bilməzlər.
Çünki
ayələr
qəti şəkildə uşağın cinsiyyətinin Allah tərəfindən müəyyən
edilməsini, Allahın təqdirinə bağlı
olmasını bildirməkdədir. Yoxsa ana bətnindəki uşağın oğlan, yaxud qız
olması ata-ananın əlində deyildir.
(Bax: cəlal Qırca.
Quran və
fən bilimləri. İstanbul, 1997, s. 306-307).
Uşağın
cinsiyyətinin mayalanma anında müəyyən
olunduğu müasir
dövrdə elmi şəkildə sübut edilsə də, onun
hansı səbəbə görə məhz bu
cür olduğu elm tərəfindən izah
edilə bilməmişdir.
Müasir elmin
təsdiq etdiyi bu həqiqəti
Qurani-Kərim 14 əsr bundan əvvəl
bəyan etmişdir. Quranın bildirdiyinə
görə, ana bətninə düşən
uşağın oğlan, yaxud
qız olmasında əsas səbəb erkəyə (kişiyə)
aid olan ərlik suyudur.
Ayələrə
nəzər salaq:
Qiyamə
surəsi, 36-39-cu ayələr:
«Məgər
insan elə güman edir ki, o,
başlı-başına buraxılacaq?! Məgər o (ata belindən ana bətninə) tökülən bir qətrə məni (nütfə, sperma) deyilmi? Sonra laxtalanmış qan
(qapalı qalan bir şey, rüşeym, embrion) oldu və Allah onu yaradıb surət
verdi (insan şəklinə
saldı). Sonra da ondan bir kişi,
bir qadın olmaqla iki cift (həmtay)
yaratdı».
Müasir elm bu məsələni belə izah
edir:
Qadının
yumurtalığı hər ay bir yumurta ortaya
qoyur. Kişi (erkək)
isə hər cinsi təmasda 25 və ya 26 milyon spermatozoid
ifraz edir ki, onlardan yalnız bir dənəsi dişi
yumurtalığın içinə girməyi bacarır,
qalanları isə bayıra atılır. Kişinin ifraz
etdiyi nütfə (spermatozoidlər) erkəklik
və dişilik xüsusiyyətləri
daşıyır. Əgər yumurtaya aktiv təsir göstərən (onu mayalandıran) spermatozoid
dişilik xüsusiyyətləri
daşıyırsa, rüşeym dişi (qız), erkəklik xüsusiyyətləri
daşıyırsa, rüşeym erkək
(oğlan) olur.
Mayalanma zamanı uşağın
cinsiyyətini təyin və təsbit edən qüdrətli bir əl vardır ki, o da məhz Allah-təaladır.
Qurani-Kərimin buyurduğu kimi, «bətnlərdə (anaların bətnində)
sizə istədiyi surəti verən Odur»
(Ali-İmran, 6). Və ya
«O bilmədən heç bir
meyvə qabığından (tumurcuğundan)
çıxmaz, heç bir
qadın hamilə olmaz və bari-həmlini
yerə qoymaz» (Fussilət, 47).
Allah-təala
cins təyinini - istər qız, istər oğlan olsun, - qadın
vasitəsilə deyil, kişi
vasitə¬si¬lə gerçəkləşdirməkdədir.
Nəcm
surəsinin 45-46-cı ayələrində də buna açıq-aydın işarə edilməkdədir.
«Axıdılıb tökülən nütfədən iki cifti (hər bir cütü) erkək və
dişi olaraq yaradan Odur!»
Göründüyü kimi, dünyada hər şey Allahın təqdiri ilə
olmaqdadır. Uşağın cinsiyyətinin təyinində
qadının heç bir
rolu yoxdur, üstəlik
Allah-təala uşağın cinsiyyətinin təyinində
kişidən istifadə etməkdədir. Lakin
özündə erkəklik və dişilik
xüsusiyyətləri daşıyan spermatozoidlərdən məhz
hansı birinin ananın yumurta
hüceyrəsi ilə birləşməsində isə kişinin də heç bir rolu yoxdur.
Bu, hər şeyi Öz əzəli elmi ilə
ehtiva edən Allahın təqdiri ilə həyata
keçirilir.
cahiliyyə dövründə - qız
uşaqlarına xor
baxıldığı, bəzi ərəb qəbilələrində
onların diri-diri torpağa
gömüldüyü, qız doğan anaların hər cür
həqarətə məruz qaldığı bir
dövrdə nazil edilmiş
Quranın 14 əsr öncə bəşəriyyətə bəyan etdiyi bu həqiqət, sözün
əsl mənasında, əzəmətli, heyrətamiz bir elmi və sosial inqilab hesab edilə bilər (İsmail
Karacam. Sonsuz möcüzə Quran. İstanbul, 1987, s. 311).
Qurani-Kərim özünün
insanlığa bəyan etdiyi bu elmi gerçəkliklə
dünyaya gələn körpənin
qız, yaxud oğlan
olmasında əsas səbəbkarın qadın deyil, kişiyə məxsus ərlik suyunun olduğunu sübut etmiş, bununla da təkcə ərəb
qadınını deyil, ümumiyyətlə, bütün qadınlığı bu ümumbəşəri məsələ ilə
bağlı hər cür həqarətdən
xilas etmişdir. Bu böyük həqiqəti
isə, Quranın özünün buyurduğu kimi, yalnız
düşünüb-daşınan, yüksək ağıl
və təfəkkür sahibləri dərk edə bilər.
Mərkəz.-2010.- 2 noyabr.- S. 16.