«Quran və elm»
XXVIII söhbət
Doğulacaq körpənin qız, yaxud oğlan olması
Uşaq ana bətnində
təşəkkül tapdıqdan sonra onun cinsiyyəti təsbit edilə bilərmi?
Uşağın cinsiyyətinin təşəkkülündə
ata-ananın heç bir
rolu olmadığını bilirik. Ancaq uşaq təşəkkül tapdıqdan sonra onun cinsiyyətini təyin
etmək olarmı? Müasir dövrdə ultrasonoqraf adlanan cihaz vasitəsilə ana bətnindəki
uşağın cinsiyyəti hamiləliyin IV ayından etibarən
müəyyən edilir. Oğlan
uşağının cinsi orqanları,
uşağın içində olduğu
və divarına yapışdığı selikli
qişada asanlıqla görünə bilir. Buna görə də,
oğlan uşağının cinsiyyəti
qız uşağına nisbətən daha
asan müəyyənləşdirilir.
Ana bətnindəki
uşağın cinsiyyətinin qəti şəkildə
müəyyən edilməsinə baxmayaraq,
bəzi psixoloji səbəblər
üzündən o, adətən, ata-anaya bildirilmir.
Müsəlman
alimlərinin əksəriyyəti Loğman
surəsinin 34-cü ayəsinə istinad
edərək, ana bətnindəki
uşağın cinsiyyətinin bilinməsinin mümkün
olmayacağı fikrindədir. Ayədə belə buyurulur:
"Həqiqətən,
o saat (qiyamət)
haqqında bilgi, ancaq
Allahın yanındadır. Yağışı
(istədiyi vaxt) göydən O
yağdırır, bətnlərdə olanı (doğulacaq uşağın oğlan,
yaxud qız, xəstə və ya sağlam, xoşbəxt
və ya bədbəxt, yaxşı və
ya pis əməl sahibi olacağını) O bilir.
Heç kəs səhər nə kəsb
edəcəyini (savab, yaxud
günah qazanacağını), heç kəs harada
öləcəyini bilməz. Allah isə,
şübhəsiz ki, (hər şeyi) biləndir, hər şeydən xəbərdardır!"
Rəd
surəsinin 8-ci ayəsində isə bu
barədə belə deyilir:
"Allah hər bir dişi məxluqun (bətnində)
nə daşıdığını (oğlan,
yaxud qız doğacağını), bətnlərin
nəyi əskildib, nəyi artıracağını
(qadınların bətnindəki körpənin 9 aydan tez, yaxud
gec dünyaya gələcəyini,
doğulacaq uşağın sağlam və ya xəstə olacağını, çox, yaxud az yaşayacağını) bilir.
Hər şey Onun
yanında müəyyən bir ölçü ilədir. (Hamının
ruzisi əzəldən müəyyən edilmişdir. Heç
kəsin istedadı, qabiliyyəti öz-özünə
artıb-əskilməz. Allahın bilmədiyi heç bir şey yoxdur)".
Loğman surəsinin 34-cü ayəsində
"ma fil-ərham" ifadəsi işlənməkdədir
ki, o, "bətnlərdə
(balalıqlarda) olan şey"
deməkdir. Alusi (?-1853), Zəməxşəri (1074-1144) kimi məşhur müfəssirlər həmin
ifadə ilə "ana bətnindəki
uşağın oğlanmı, qızmı, ağmı,
qaramı olması" nəzərdə tutulduğunu
və bunu Allahdan başqa heç kəsin
bilməyəcəyini bildirirlər.
Bəzi
müfəssirlər isə Peyğəmbərdən gələn
bir hədisə istinad
edərək belə hesab edirlər ki, beş şey
qeyb aləminə məxsusdur ki, onları Allahdan başqa heç kəs
bilməz. Bunlar aşağıdakılardır: 1) heç
kəs sabah nə baş
verə biləcəyini bilməz; 2) heç
kimsə bətnlərdə nə olacağını bilməz;
3) heç kəs sabah
nə kəsb edəcəyini bilməz; 4) heç
bir kəs harada öləcəyini
bilməz; 5) heç kəs nə vaxt yağış yağacağını
bilməz (və ya heç
kəs qiyamətin nə vaxt
qopacağını bilməz). (Bax:
Buxari. Səhih, Tövhid,
4).
Göründüyü kimi, ana bətnində olan körpənin oğlan,
yaxud qız olacağı da
qeyb aləminin bu əsas
5 şərti arasındadır. Belə ki,
ana bətnində olan
körpənin erkək və ya dişi olacağını külli
(tam, bütöv) və
cüzi olaraq
yalnız Allah bilir. Bununla belə, bir qrup alim belə hesab edir ki,
qiyamətin qopacağı vaxt istisna olmaqla, bəzi kimsələr
Allahın bildirməsi ilə qeyb aləminə
aid olan bəzi
şeyləri bilə bilərlər. (Bax: Əlmalılı Həmdi Yazır. "Haqq dini
Quran dili". İstanbul, c. 5, s. 3853).
Quranın
özündə buna işarə edilərkən
belə buyurulur: "Onlar
(bəndələr) Allahın dilədiyindən başqa onun elmindən heç bir şey qavraya bilməzlər"
(Bəqərə, 255). Və ya "Qeybi bilən ancaq Odur və O Öz qeybini - bəyənib seçdiyi
peyğəmbər istisna olmaqla,
- heç kəsə bəyan etməz"
(cinn, 26-27).
Qurandan məlumdur ki,
Allah-təala Zəkəriyyaya İsanı təsdiq edən Yəhya
ilə müjdə vermiş, Yusif peyğəmbərə də yuxu yozmağı öyrətmişdir.
Buxaridə
məşhur səhabə Ənəs bin
Malikdən (?-709) belə bir hədis nəql
edilmişdir: "Allah-təala ana bətninə bir mələk
müvəkkil etmişdir. Allah,
ana bətnindəki körpənin
yaradılışını tamamlamaq istədiyi
zaman həmin uşağın
oğlanmı, qızmı, yaxşı, yoxsa
pis insanmı olacağını, ruzisinin nə, əcəlinin nə
olacağını mələyə söyləyər.
Körpənin anasının qarnında bunlar
yazılır. O zaman onu mələk və Allahın məxluqatından
dilədiyi kimsələr də bilir (Buxari. Səhih, Haiz, 17, İstanbul, 1979, c. 1, s. 82).
Hədisdən göründüyü
kimi, bəzi kimsələr Allahın izni ilə bətndə olan
körpənin təkcə cinsiyyətini deyil,
onun yaxşımı, pismi
insan olacağını, ruzisinin,
əcəlinin nə olacağını da,
daha doğrusu, Qurani-Kərimdə
buyurulduğu kimi,
"ma fil-ərham"ı (bətnlərdə
olan şeyi) bilə
bilər.
Müasir elm indi bunlardan yalnız birini - bətndəki körpənin
oğlanmı, qızmı olduğunu bilməkdədir.
Elmin gələcəkdə bətndə olan körpə ilə bağlı bəzi digər
şeyləri bilməsi də, yuxarıda qeyd
edilən hədisə əsasən, əgər Allah bunu istəsə, qeyri-mümkün görünməməkdədir.
Çünki Qurani-Kərimdə
və hədisdə bildirildiyi kimi, Allah-təala qeyb aləmindən
istədiyi kimsələrə bəzi şeyləri bildirə
bilər.
Müslimdə
və başqa məcmuələrdə mövcud olan bir hədisdə Peyğəmbər əleyhis-səlatü
və s-səlam belə buyurur: "Hər
birinizin vücudu ana bətnində 40 gün
nütfə, 40 gün laxtalanmış qan (rüşeym, embrion, bağlı qalan şey), 40 gün də bir çeynəm ət halında qalar. Ondan sonra ona bir mələk göndərilər, həmin mələk
də ona ruh
üfüləyər və bu dörd kəlməni yazar
- ruzisini, əcəlini, yaxşı, yaxud pis insan
olacağını" (Müslim. Səhih, Qədər 1, Hh. 2643).
Hədisdən göründüyü
kimi, ruh körpənin
bədəninə (rüşeymə) 120-ci gündə, yəni
körpənin 4 aylığında üfürülür,
daha doğrusu, ana bətinindəki rüşeym
120-ci gündə özünə ruh üfürüldüyü üçün
insan sayılır. Elə ultrasonoqraf da
uşağın oğlan, yaxud
qız olduğunu hamiləliyin 4-cü
ayında müəyyən edir.
Loğman surəsinin 34-cü ayəsində
"ma fil-ərham"ı (bətnlərdə
olan şeyi) Allahdan başqa heç kəsin bilmədiyi bildirilmişdir.
Ana bətnində olan
rüşeym də ona
ruh üfürülənə qədər
cansız, ağılsız bir şey olduğu üçün ərəb dilində mən
(kim) sözü ilə
deyil, ma (nə) sözü ilə bildirilmişdir.
Rüşeym ona yalnız ruh
üfürüləndən sonra kimə,
yəni canlı insana çevrilir
və mütəxəssislər də ana
bətnindəki körpənin oğlan, ya qız olacağını ancaq
4-cü ayında, yəni o, insana çevrildikdən sonra
təyin edə bilirlər.
Yuxarıda
deyilənlərdən aydın olur ki, insanlar ana
bətnindəki körpənin ona ruh üfürülmədiyi, yəni "kim" deyil, "nə"
olduğu müddətdə oğlan, yaxud qız
olmasını bilməyəcəklər.
Ana bətninə düşən
körpənin ilk gündən cinsini təyin edən, onun
oğlanmı, qızmı olacağını ilk
andan bilən isə Allah-təaladır.
Allah-təala bu işi
hələ mayalanma dövründə təqdir
edib öz əzəli
və əbədi elmi ilə bilir. Bizlərə isə bu
həqiqəti bilmək yalnız ana bətnindəki
körpənin insana çevrilməsindən,
yəni hamiləliyin IV ayında, daha doğrusu, 120-ci günündə ona ruh üfürülməsindən
sonra müyəssər olur.
Yuxarıda
qeyd etdiyimiz kimi, müsəlman alimlərinin əksəriyyəti
Quranın Loğman surəsinin 34-cü, Ənam
surəsinin 59-cu ayələrinə, eləcə də "Qeybin beş açarı
var (qeybin
açarları beşdir). Allahdan başqa onları heç
kəs bilməz" hədisinə istinad
edərək, ana bətnində körpənin
cinsiyyətinin təyin edilməsinin qeyri-mümkün
olduğunu bildirir. İslam alimlərinin bir qismi isə müasir elmin ana bətnindəki
körpənin cinsiyyətinin hamiləliyin IV ayında müəyyənləşdirilə
bilməsi faktının danılmazlığını qəbul
edərək belə hesab edirlər ki, qeyb iki
cür olur: 1) mütləq
qeyb; 2) nisbi qeyb.
Mərkəz.- 2010.- 3 noyabr.-S.16.