Ağdaş rayonunda təhsilin
inkişafına xüsusi diqqət var
Ağdaş rayonunda son illərdəki
sosial-iqtisadi uğurları sosial həyatın digər əhəmiyyətli
sahələrində də mühüm nəticələrin
əldə olunmasını şərtləndirir. Bunu konkret olaraq
rayonun son illərdə
təhsil sahəsində əldə etdiyi
uğurlar fonunda
aydın görmək olar. Rayonda
təhsil infrastrukturunun müasirləşdirilməsi,
yeni məktəblərin tikintisi,
habelə bu sahədə maddi-texniki
bazasının yeniləşdirilməsi tədbirləri daim xüsusi diqqət mərkəzində
saxlanılır.
Rayonda 68
ümumtəhsil məktəbi, o cümlədən 41 orta, 18
ümumi orta, 9 ibtidai məktəb, 30 məktəbəqədər
3 məktəbdənkənar tərbiyə müəssisəsi
fəaliyyət göstərir. Həmin məktəblərdə
14977 nəfər şagird təhsil
alır, onların təlim-tərbiyəsi ilə 2155 nəfər
müəllim məşğul olur. 30 məktəbəqədər
tərbiyə müəssisəsində 67 qrup
fəaliyyət göstərir. Bu qruplarda
1233 nəfər uşağın tərbiyəsi ilə 198 nəfər
tərbiyəçi müəllim məşğul olur. 3 məktəbdənkənar tərbiyə
müəssisəsində isə 1693 nəfər məktəblinin
asudə vaxtı səmərəli təşkil olunur.
Ötən
dərs ilində I-XI siniflər üçün 110 adda, 56536
manatlıq dərslik və müəllimlər
üçün metodik ədəbiyyat gətirilərək
paylanılıb. Hər
il olduğu kimi bu il
də yeni məktəblərin tikintisi, təhsil müəssisələrinin yeni dərs ilinə hazırlanması diqqət
mərkəzində olub. Cari
dərs ilində isə Gürcuva kənd
ümumi orta məktəbi
üçün 180 yerlik
yeni məktəb binası tikilib
istifadəyə verilib. Habelə mövcud məktəblərin yeni
dərs ilinə hazırlanması məqsədilə bir sıra tədbirlər həyata keçirilib. Tədris müəssisələrində
xeyriyyəçi iş adamlarının,
bələdiyyələrin köməkliyi və daxili imkanlar hesabına 150
min manatlıq cari təmir
işləri aparılıb. Bundan başqa, yerli büdcədən
ayrılan 64 min manat vəsait
hesabına Tofiqi, Aralbir
kənd tam orta,
Qülbəndə kənd ümumi orta və Əmirmahmud kənd ibtidai
məktəblərində əsaslı təmir işləri
aparılıb. Beləliklə, bu il məktəblərin təmirinə 214 min manatdan artıq vəsait
sərf olunub.
Ağdaş
Rayon Təhsil şöbəsinin müdiri Lütvü
Paşayevin sözlərinə görə, 2011-ci ildə Təhsil
Nazirliyi Nizami adına şəhər, Ərəbocaq, Şəkili,
Qəribli, Xosrov kənd tam orta məktəblərində və
9 saylı körpələr evi - uşaq
bağçasında əsaslı təmir işləri
aparılıb. Məktəblərin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi
sahəsində də diqqətəlayiq işlər görülüb. Bu məqsədlə
69400 manat məbləğində 500 ədəd
parta, 30 ədəd lövhə, 70 ədəd
müəllim stulu, 120 ədəd stul gətirilərək ən çox
ehtiyacı olan məktəblərə
paylanılıb.
Lütvü
Paşayev bildirir ki, Ağdaşda məktəbəqədər
körpə uşaqların qayğı və problemləri də
diqqət mərkəzində saxlanılır. "Təhsil
haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun
tətbiq edilməsi barədə" Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2009-cu il 5 sentyabr tarixli
fərmanının icrasını təmin etmək məqsədilə
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti
"Məktəbəqədər təhsilin dövlət
standartı və proqramı" barədə qərar
qəbul edib. Azərbaycan Respublikası Təhsil
Nazirliyi "Məktəbəqədər
təhsilin dövlət standartı və proqramı"ndan
irəli gələn tələblərin həyata
keçirilməsini təmin etmək barədə 5 avqust 2010-cu il tarixli əmr imzalayıb. Təsdiq
olunmuş Dövlət Proqramı məktəbəqədər
təhsilin məzmununu, onun idarə
olunmasını, məktəbəqədər təhsilin maddi-texniki və tədris bazasını, infrastrukturunu, təhsilverənlərin keyfiyyət
göstəricilərini, təhsilalanların bilik,
bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsini,
5 yaşlı uşaqların məktəbə
hazırlanmasını zəruri edən dövlət
standartlarını əhatə edir.
Qəbul
olunmuş proqramın icrasını təmin etmək və məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin maddi-texniki
bazasını möhkəmləndirmək məqsədilə
rayonunun uşaq bağçalarına 29584 manat dəyərində
əyani vəsait və tərbiyəçi müəllimlər
üçün metodiki ədəbiyyatlar göndərilib. "Məktəbəqədər
təhsilin dövlət standartı və
proqramı"nın təsdiq edilməsi məktəbəqədər
tərbiyə müəssisəsi rəhbərlərinin və
tərbiyəçi müəllimlərin məsuliyyətini
artırıb. Tərbiyəçi müəllimlər
bütün uşaqların, xüsusilə,
məktəbə hazırlıq qrupunda tərbiyə
olunan 5 yaşlıların təhsilinə,
onların istedad və qabiliyyətlərinin
aşkar olunmasına, inkişaf
etdirilməsinə xüsusi diqqət
yetirirlər. Təhsil Şöbəsi Dövlət
Proqramının icrasını təmin etmək məqsədilə
xüsusi tədbirlər planı təsdiq
edib və bu istiqamətdə
nəzərdə tutulan tədbirlərin
icrasını həyata keçirir.
Azərbaycan
prezidentinin 2008-ci il 10 iyun tarixli sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş "2008-2012-ci illərdə Azərbaycan
Respublikasında təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət
Proqramı" təhsil ocaqlarında informasiya kommunikasiya
infrastrukturunun qurulmasına yönəlib. Ağdaş Rayon Təhsil şöbəsinin müdiri Lütvü Paşayev bildirir ki, Dövlət Proqramının əsas məqsədi
İnformasiya Kommunikasiya
Texnologiyalarının səmərəli tətbiqi və
istifadəsidir: "Bunsuz keyfiyyətli təhsil
almaq imkanı təmin edilə bilməz. Biz müəllimlər müasir
dünyada tələb olunan
biliklərə və bacarıqlara malik vətəndaşlar
yetişdirmək üçün
informasiyalaşdırılmış cəmiyyətə uyğun keyfiyyətlərə yiyələnməliyik.
Dövlət Proqramında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin həyata
keçirilməsi, o cümlədən təhsil
müəssisələrinin kompyuter
avadanlığı ilə təmin edilməsi və yüksək
sürətli internet əlaqəsinin təmin
olunması bu imkanı daha
da genişləndirəcək, təhsilin
keyfiyyətinin yüksəlməsinə kömək
göstərəcəkdir. Nəzərinizə
çatdırım ki, rayonun
ümumtəhsil məktəblərində 406 ədəd kompyuter avadanlığı
quraşdırılıb, 18 məktəb noutbuk
və proyektorla təmin edilib.
Yeni dərs ilindən rayonun
15 ümumtəhsil məktəbində internetə
çıxış xətləri çəkilib və
2011-ci ilin yanvar
ayından internetə qoşulması təmin edilib.
Lütvü
Paşayevin sözlərinə görə, ölkədə
bütün ümumtəhsil məktəblərinin 1-ci siniflərindən
başlayaraq kurikulum islahatı tətbiq olunur. Tələbyönümlülük,
nəticəyönümlülük, şagirdyönümlülük
ümumi təhsilin müasir
məzmununun didaktik əsasını təşkil
edir və "Azərbaycan
Respublikasında ümumi təhsilin
Konsepsiyası (Milli Kurikulum)"
çərçivə sənədi həmin prinsiplərin
üzərində qurulub. Bu sənədin qəbulundan keçən dövr ərzində onun
müntəzəm olaraq öyrənilməsi
təşkil edilib. Bununla
əlaqədar Təhsil Nazirliyinin mütəxəssisləri
Ağdaş rayonunun ibtidai sinif müəllimləri
ilə müntəzəm olaraq kurs seminarlar təşkil
ediblər. Bu ilin iyul-avqust aylarında 94 nəfər I-III sinif müəllimi bu seminarlarda iştirak edib və Təhsil Nazirliyinin
sertifikatlarını alıb.
Kurikulumun tətbiqi
ilə işləyən ibtidai siniflərdə dərslərin
gedişi rayon təhsil şöbəsinin xüsusi nəzarətində
saxlanılır. Hər dərs ilində bir dəfə məktəblərin əksəriyyəti
əhatə edilməklə bu siniflərdə
monitorinqlər aparılır və nəticəsi rayon Təhsil Şöbəsinin Təhsilyanı
Şurasında müzakirə edilərək müvafiq
qərarlar qəbul edilir. Həmin
müzakirələrin nəticəsi olaraq
Nizami adına, M.Şeyxzadə adına Gimnaziya, M.İsayev
adına şəhər və Dəhnəxəlil kənd orta məktəblərində "Kurikulum mərkəzləri"
yaradılıb. Bu mərkəzlərə
əsasən qabaqcıl iş təcrübəsi
yayılmış, bacarıqlı müəllimlər rəhbərlik
edirlər. Kurikulum mərkəzlərində
tez-tez məsləhət saatları təşkil
edilir, açıq və nümunəvi dərslər
keçirilir, çətinlik çəkən
və gənc müəllimlərə metodik
məsləhətlər verilir.
Təhsil
Nazirliyi Kurikulum Konsepsiyasına uyğun olaraq müəllimlərin
yeni təlim metodları və texnologiyalara yiyələnməsi
məqsədilə yerlərdə qısamüddətli kurs
treninqlər təşkil edir. Rayon müəllimləri
bu kurs treninqlərdə
fəal iştirak etməklə yenilikləri
maraqla öyrənirlər. Hazırda rayon müəllimlərinin bir
qrupu bu kurslarda fəal şəkildə iştirak edir. İndiyə
kimi 1000 nəfərdən çox
müəllim belə kursların iştirakçısı olub.
Ağdaş
təhsil şöbəsinin müdiri Lütvü Paşayev
deyir ki, rayonda da istedadlı uşaq və gənclərin
aşkar edilməsi, onlara qayğı göstərilməsi
daimi diqqət mərkəzindədir. Prezident İlham Əliyevin
17 aprel 2006-cı il tarixli, 1414 nömrəli sərəncamı
ilə təsdiq edilmiş "Xüsusi istedada malik
uşaqların (gənclərin) yaradıcılıq
potensialının inkişafı üzrə Dövlət
Proqramı (2006-2010-cu illər)"nın icrası ilə əlaqədar
həyata keçirilən tədbirlər bu il də tədris
ili ərzində davam etdirilib.
Yüksək
bilik və bacarıq nümayiş etdirən şagirdlər
qabiliyyətlərinə görə
qruplaşdırılıb, istedadlı şagirdlər
arasında seçim aparılıb, ən istedadlı
şagirdlərin adlı siyahısı Təhsil Nazirliyinə
təqdim olunub. S.Vurğun
adına orta məktəbin X sinif şagirdi Mustafazadə
Şəlalə Rəhman qızı və Maqsud
Şeyxzadə adına Texniki, Təbiət
və Humanitar fənlər təmayüllü
gimnaziyanın IX sinif şagirdi
Tağıyev Əhmədiyyə Münasib
oğlu kimya fənni
üzrə istedadlıların respublika seçim turunda iştirak edərək
ən yüksək balla I yerə layiq görülüblər.
Lütvü
Paşayev bu fikirdədir ki, hazırda qabiliyyət və
istedadın milli sərvət hesab edildiyi bir vaxtda onun
qorunması, inkişaf etdirilməsi və xalqın xidmətinə
verilməsi milli strateji məsələdir. Bu
baxımdan məktəbin qarşısında duran
mühüm məsələlərdən
biri hər bir şagirdin hərtərəfli inkişaf
etdirilməsi və istedadlarının üzə
çıxarılması üçün
məktəbdə optimal şəraitin
yaradılmasıdır. Şagirdlərin istedad
və qabiliyyətlərinin aşkar edilməsində hər il ənənəvi olaraq
keçirilən fənn olimpiadalarının və müxtəlif
nominasiyalar üzrə müsabiqələrin
keçirilməsinin böyük əhəmiyyəti
vardır. Belə tədbirlərdən biri
fənn olimpiadalarının rayon və respublika turunun təşkili
və keçirilməsindən ibarətdir.
(ardı
var)
Tərlan Nəsirli Bakı-Ağdaş-Bakı
Mövqe.- 2011.- 9 dekabr.-S. 10.