Azərbaycan
regionlarının dinamik tərəqqisinin mükəmməl
konsepsiyası
LAYİHƏNİN
İSTİQAMƏTİ: “Regionların sosial-iqtisadi
inkişafının təşviq edilməsi”
Son illərin təhlili göstərir
ki, Azərbaycan regionlarının inkişafı daha dinamik
hala gələrək tərəqqisinin yeni keyfiyyət mərhələsinə
qədəm qoyub. Təbii ki, bunun ümdə səbəblərindən
biri regionların inkişafını özündə ehtiva edən
dövlət proqramları və onların uğurla icraya
yönləndirilməsidir. Hazırda icrası uğurla davam
etdirilən regionların inkişafına dair ikinci dövlət
proqramından irəli gələn vəzifələrin
müvəffəqiyyətlə həyata keçirilməsi Azərbaycan
bölgələrinin simasını əhəmiyyətli dərəcədə
dəyişərək sosial-iqtisadi sferada möhtəşəm
nəticələrin əldə olunması ilə
müşayiət edilməkdədir.
O da xüsusi olaraq qeyd edilməlidir ki,
cari il ərzində icrası başa çatacaq proqram mükəmməl
formada hazırlanaraq ən müxtəlif sferaları
özündə ehtiva edir. Məsələn, Dövlət
Proqramında diqqətə çatdırılır ki, müəyyən
edilmiş məqsədlərə nail olunması, eləcə
də qarşıya qoyulan vəzifələrin yerinə
yetirilməsi üçün ölkədə makroiqtisadi
sabitliyin davam etdirilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb
edir. Makroiqtisadi sabitliyi nəzərə alaraq proqramın qəbulundan
sonra qarşıdakı illərdə bütövlükdə
iqtisadiyyatın, o cümlədən regionlarda ayrı-ayrı
sahələrin inkişafının başlıca şərtlərindən
biri olan orta illik inflyasiya tempinin və milli valyutanın məzənnəsinin
məqbul səviyyədə saxlanılması, vergi dərəcələrinin
optimal həddə müəyyənləşdirilməsi, kənd
təsərrüfatı məhsulları
istehsalçılarına tətbiq edilən güzəştlərin
müddətinin artırılması, yeni iş yerlərinin
yaradılmasının stimullaşdırılması,
gömrük dərəcələrinin optimal səviyyədə
saxlanılması, xarici borcların səmərəli idarə
olunması siyasəti davam etdiriləcəyi bildirilir. O da qeyd
edilir ki, valyuta gəlirlərinin artırılması,
inflyasiya risklərinin azaldılması, monetar və büdcə-vergi
siyasətinin koordinasiyasının gücləndirilməsi,
dövlət xərclərinin artımının nəzarətdə
saxlanılması və digər tədbirlər hesabına
makroiqtisadi vəziyyətə, habelə qeyri-neft sektorunun
inkişafına mənfi təsirlərin
qarşısının alınması növbəti illərdə
də iqtisadi siyasətin başlıca məsələləri
hesab olunur. Ölkə iqtisadiyyatının dünya təsərrüfat
sisteminə inteqrasiyasının sürətləndirilməsi
məqsədilə gələcəkdə Azərbaycanın
nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla, iqtisadi birliklərlə
əməkdaşlığının genişləndirilməsi
üçün qanunvericiliyin, standartların beynəlxalq tələblərə,
o cümlədən Ümumdünya Ticarət Təşkilatının
(ÜTT) tələblərinə
uyğunlaşdırılması prosesinin sürətləndirilməsi
də nəzərdə tutulur.
Xarici iqtisadi siyasət proqrama görə
istehsal olunmuş məhsulların ixracı üçün əlverişli
şərait yaradılmasına, eyni zamanda, daxili bazarın
haqsız rəqabətdən qorunmasına yönəlir. Büdcə-vergi
siyasətində əsas məqsədlərdən biri isə
qeyri-neft sektorunun dayanıqlı inkişafına, ölkənin
makroiqtisadi vəziyyətinin sabit saxlanılmasına,
iqtisadiyyatın səmərəli tənzimlənməsi və
onun dinamik inkişafının
stimullaşdırılmasına nail olmaqdan ibarətdir. Bu
baxımdan proqramın qəbulundan sonra qarşıdakı illərdə
ölkədə istehsalın genişləndirilməsinə,
rəqabət qabiliyyətli iqtisadiyyatın, infrastrukturun, əlverişli
investisiya mühitinin yaradılmasına və iqtisadiyyata cəlb
olunacaq sərmayələrdə ölkənin daxili
resurslarının payının artırılmasına nail
olunması zəruriliyi vurğulanır. Eyni zamanda, burada kənd
təsərrüfatına dövlət
qayğısının və bu sahəyə birbaşa
subsidiyaların artırılması, emal müəssisələrinin
yaradılmasına investisiyaların cəlb edilməsi,
qeyri-neft, qeyri-xammal sənaye sahələrinin, turizmin
inkişafının təmin edilməsi 2009-2013-cü illərdə
qarşıda duran prioritet istiqamətlər hesab olunur. Vergi
sisteminin təkmilləşdirilməsi məqsədilə
proqramda aşağıdakı tədbirlərin həyata
keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdu: vergi dərəcələrinin
optimallaşdırılması; sahibkarlığın təşviqinə
yönəlmiş vergi-gömrük siyasətinin həyata
keçirilməsi; kənd təsərrüfatı məhsullarının
istehsalçılarına tətbiq edilən vergi güzəştlərinin
müddətinin uzadılması; sahibkarlara göstərilən
vergi xidmətinin yaxşılaşdırılması və əhatə
dairəsinin genişləndirilməsi üçün
kompyuter terminallarının və özəl vergi məsləhəti
xidmətinin yaradılması. Proqrama əsasən, pul-kredit
siyasətində manatın rəqabət qabiliyyətliliyinin əlverişli
səviyyədə saxlanmasını təmin edən məzənnə
siyasətinin həyata keçirilməsinə və pul təklifi
kanallarının optimallaşdırılmasına xüsusi
diqqət yetirilir. Pul-kredit siyasəti makroiqtisadi sabitliyin
möhkəmləndirilməsinə, o cümlədən
qeyri-neft sektorunda, regionlarda məşğulluğun və
istehsalın stimullaşdırılmasına, bu əsasda onun
sürətli və intensiv inkişafına, real sektorda
investisiya fəallığının yüksəlməsinə,
iqtisadiyyatın diversifikasiyasına, yoxsulluğun səviyyəsinin
azaldılmasına və əhalinin həyat səviyyəsinin
davamlı olaraq yüksəldilməsinə yönəlir. Azərbaycan
Respublikasında pul-kredit sahəsində, o cümlədən
regionlarda maliyyə xidmətlərinin inkişaf etdirilməsi
üçün həyata keçirilən vahid dövlət
siyasətinin başlıca məqsədləri kimi
aşağıdakılar qeyd olunur: ölkənin valyuta
ehtiyatlarının artırılması; monetar siyasət və
monetar tənzimləmə alət və mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi
və səmərəliliyinin yüksəldilməsi;
manatın sabitliyinin və tam daxili dönərliliyinin təmin
edilməsi; bank sistemində maliyyə sabitliyinin qorunması,
bankların regional filial şəbəkəsinin genişləndirilməsi;
nağdsız ödəniş vasitələrinin
(POS-terminallar, bankomatlar, info-köşklər)
quraşdırılmasının sürətləndirilməsi
üçün stimullaşdırıcı tədbirlərin
görülməsi; sığorta və lizinq xidmətlərinin
əhatə dairəsinin genişləndirilməsi; kənd təsərrüfatında
sığortanın stimullaşdırılması və
inkişafı məqsədilə beynəlxalq təcrübəyə
əsaslanan yeni iqtisadi metodların tətbiqi.
Proqramda qeyd edilir ki, ölkənin
uzunmüddətli iqtisadi və sosial inkişafını təmin
etmək üçün investisiya siyasəti mühüm alətlərdən
biridir. Bu sahədə əsas vəzifə iqtisadiyyatın
bütün sahələrinə investisiya qoyuluşu
imkanlarının genişləndirilməsi və daha əlverişli
investisiya mühitinin təmin edilməsi məqsədilə
bütün investorlar üçün azad rəqabət
mühitinin yaradılmasından və sahədə mövcud
normativ-hüquqi bazanın təkmilləşdirilməsindən
ibarətdir. Proqramda vurğulanır ki, özəlləşdirməyə
açılmış müəssisələrdə şəffaf
və səmərəli özəlləşdirmə
prosesinin həyata keçirilməsi davam etdirilir. Qeyri-neft
sektorunda müəssisələrin investisiya fəaliyyətinin
dəstəklənməsi istiqamətində məqsədyönlü
işlər həyata keçirilir, müasir istehsal
avadanlıqlarının idxalı təşviq edilir. Dövlət
investisiya siyasəti regionlarda yeni iş yerlərinin
yaradılmasına, infrastruktur obyektlərinin etibarlı
istismarının təmin edilməsinə, insan kapitalının
inkişafı və vətəndaşların sosial müdafiəsinin
gücləndirilməsi kimi prioritetlərin həyata
keçirilməsinə yönəldilir. Məşğulluq
siyasətinin mühüm istiqamətlərindən biri yeni
iş yerlərinin yaradılmasını məhdudlaşdıran
amillərin aradan qaldırılması və məşğulluq
səviyyəsinin artırılmasını
stimullaşdıran şəraitin yaradılmasıdır. Bu
baxımdan sahibkarlığın, əsasən, kiçik və
orta sahibkarlığın inkişafına yönəlmiş
tədbirlər xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.
Proqramın qəbulundan sonrakı müddətdə məşğulluq
siyasətində əsas məqsəd əmək
ehtiyatlarından daha dolğun istifadə etməklə əhalinin
səmərəli məşğulluğunun təmin edilməsindən
ibarətdir. Bu məqsədə nail olmaq üçün
aşağıdakı vəzifələr həyata
keçirilir: sahibkarlığın, xüsusilə kiçik
və orta sahibkarlığın inkişafı
üçün daha münbit şəraitin
yaradılması; məşğulluğun səmərəli
inkişafını təmin edən investisiya fəallığının
dəstəklənməsi; işaxtaran və işsiz vətəndaşların
sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi, qeyri-formal əmək
münasibətlərinin leqallaşdırılması istiqamətində
tədbirlərin həyata keçirilməsi; əmək
bazarında tələb və təklif arasında dinamik
uyğunluğun gücləndirilməsinə yönəldilmiş
infrastrukturun təkmilləşdirməsi; kadr
hazırlığı sisteminin, o cümlədən peşə
hazırlığı və ixtisasartırma şəbəkələrinin
fəaliyyətinin dinamik inkişaf edən əmək
bazarının tələblərinə
uyğunlaşdırılması.
"Azərbaycan Respublikası
regionlarının 2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramı"nda nəzərə
çatdırılır ki, ölkə iqtisadiyyatı
inkişaf etdikcə, daxili əmək bazarında iştirak edən
əcnəbilərin sayı artmaqdadır. Azərbaycanın əlverişli
geosiyasi mövqeyi, ölkədə aparılan iqtisadi
islahatlar, sahibkarlığın inkişafı, beynəlxalq
kommunikasiya layihələrinin həyata keçirilməsi və
sair əmək miqrasiyası axınlarının artmasına
səbəb olub. Proqramın icraya yönəldilməsindən
sonra miqrasiya siyasətinin əsas istiqamətləri
aşağıdakılardır: miqrasiya proseslərindən
ölkənin inkişafı üçün səmərəli
istifadə olunması; miqrasiya proqramlarının və tədbirlərinin
həyata keçirilməsində dövlətin və cəmiyyətin
mənafelərininnəzərə alınması;
miqrantların mövcud sosial-iqtisadi vəziyyətə
adaptasiyasını sürətləndirən şəraitin
yaradılması; miqrantların hüquqlarının
müdafiəsi; qeyri-qanuni miqrasiyanın
qarşısının alınması.
Qeyd olunur ki, sahibkarlığın
inkişafı ölkə iqtisadiyyatının
diversifikasiyası baxımından həyata keçirilən
dövlət siyasətinin aparıcı istiqamətlərindən
birini təşkil edir. Bu siyasət iqtisadiyyatın
bütün sahələrində, xüsusilə prioritet
inkişaf sahələrində işgüzar fəaliyyət
üçün normativ-hüquqi, təşkilati və maliyyə
təminatı səviyyəsinin yüksəldilməsinə
yönəldilir. Davamlı iqtisadi inkişafın təmin
edilməsi baxımından sahibkarlıq sahəsində
aşağıdakı tədbirlər həyata keçirilir:
kiçik və orta sahibkarlığın (KOS) dünya
iqtisadiyyatına inteqrasiyasının sürətləndirilməsi,
ixrac potensialının artırılmasında və cəmiyyətin
sosial problemlərinin həllində KOS-un rolunun gücləndirilməsi;
sahibkarlıq fəaliyyətinin sahə, regional və texnoloji
baxımdan strukturunun optimallaşdırılması;
kiçik, orta və iri müəssisələr arasında
qarşılıqlı səmərəli əməkdaşlığın,
o cümlədən istehsal-kooperasiya əlaqələrinin
genişləndirilməsi; sahibkarlığın dəstəklənməsinin
müasir təşkilati modellərinin yaradılması, o
cümlədən sahibkarlar üçün məsləhət
xidməti, informasiya təminatı, marketinq xidməti və
sair strukturların yaradılmasının davam etdirilməsi;
ticarət yarmarkalarının yaradılması; yerli
iqtisadiyyatın yönümünü nəzərə almaqla
rayonlarda işsizlər üçün kadrların peşə
hazırlığının təkmilləşdirilməsi mərkəzlərinin
yaradılması; sahibkarlıq fəaliyyətinə
müdaxilələrin qarşısının alınması.
Azərbaycanda qeyri-neft sektorunun
inkişafına yönəlmiş tədbirlərin kompleks
şəkildə həyata keçirilməsi
ixracyönümlü məhsulların istehsalını
sürətləndirən müvafiq iqtisadi mexanizmlərin tətbiqi
əsasında mümkün sayılır. Ölkənin ixrac
potensialının inkişaf etdirilməsi, Azərbaycan
malları və xidmətlərinin xarici bazarlara
çıxarılması, bunun üçün əlverişli
şəraitin yaradılması, ölkə
iqtisadiyyatının dünya iqtisadiyyatına səmərəli
inteqrasiyasını təmin etmək üçün tədbirlərin
həyata keçirilməsi prioritet istiqamətlərdəndir.
Ölkənin ixrac potensialının səmərəli
reallaşması, daxili bazarda sağlam rəqabət
mühitinin formalaşması, istehlakçıların
hüquqlarının qorunmasının təmin edilməsi,
standartlaşdırma və metrologiya sahələrinin beynəlxalq
tələblərə uyğunlaşdırılması məqsədilə
aşağıdakı tədbirlər
reallaşdırılır: özəl sektorda ixracın
stimullaşdırılması və ixrac mallarının
çeşidinin artırılması; milli
istehsalçıların xarici bazarlarda mövqelərinin
möhkəmləndirilməsi, maraqlarının müdafiəsinin
gücləndirilməsi istiqamətlərində müvafiq tədbirlərin
həyata keçirilməsi; ticarət, iaşə və məişət
sahələrində xidmət səviyyəsinin daha da yüksəldilməsi
və ÜTT prinsipləri çərçivəsində
daxili bazarın qorunması tədbirlərinin həyata
keçirilməsi; haqsız rəqabət hallarına
qarşı mübarizənin gücləndirilməsi və rəqabətin
inkişafı ilə bağlı tədbirlərin həyata
keçirilməsinə sahibkarların və
istehlakçıların cəlb olunması; istehlak
mallarının keyfiyyətinə və təhlükəsizliyinə
nəzarətin gücləndirilməsi. Proqramda o da bildirilir
ki, sənaye sahəsində əsas məqsədlərdən
biri regionlardakı mövcud sənaye müəssisələrinin
fəaliyyətinin bərpası və yenidən
qurulmasından, yeni müəssisələrin
yaradılmasından ibarətdir. Burada kənd təsərrüfatı
məhsullarının emalı müəssisələrinin bərpasına
və ixrac potensialının artırılmasına xüsusi
diqqət yetirilir. Sənaye sektorunda əsas məqsədə
nail olmaq üçün aşağıdakı tədbirlər
həyata keçirilir: sənayenin qeyri-neft sektorunun inkişaf
istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsi; rəqabətədavamlı
sənaye məhsullarının istehsalının dəstəklənməsi
və ixracyönümlü istehsal sahələrinin
yaradılmasının təşviqi; dövlət mülkiyyətində
olan və ya səhmlərinin nəzarət zərfi dövlətə
məxsus olan sənaye müəssisələrinin
sağlamlaşdırılması və özəlləşdirilməsi;
özəlləşdirmədən sonra müəssisələrin
fəaliyyətinin dəstəklənməsi; istehsalın
texnoloji cəhətdən yenidən qurulması; ixtisaslı
kadrların hazırlanması.
Bununla yanaşı, proqramda diqqətə
çatdırılır ki, ötən dövr ərzində
institusional baxımdan torpaq və aqrar islahatlarının
uğurla başa çatması - kənd təsərrüfatı
istehsalçıları üçün yeni imkanların
yaranması sərbəst bazar münasibətlərinə əsaslanan
və özünüinkişaf qabiliyyətinə malik olan
bütöv iqtisadi sistemin - müstəqil milli
iqtisadiyyatın formalaşdırılması prosesi ilə səciyyəvidir.
Kənd təsərrüfatı məhsullarının
istehsalının müxtəlif təsərrüfat
formaları üzrə, o cümlədən kollektiv təsərrüfat
forması üzrə inkişafı regionlarda birgə əmək
kooperasiyasının genişlənməsinə və daha məhsuldar
olan ictimai qüvvənin əmələ gəlməsinə səbəb
olması üzündən Azərbaycanın kənd təsərrüfatında
ənənəvi sahələr olan
taxılçılığın,
üzümçülüyün, meyvəçiliyin,
pambıqçılığın,
tütünçülüyün,
çayçılığın, ipəkçiliyin və
digər sahələrin inkişafı prioritet vəzifə
olaraq müəyyən edilir. Bildirilir ki, aqrar sektorda islahatlar
davam etdiriləcək, dağ rayonlarının
inkişafına xüsusi diqqət yetiriləcək. Aqrar
bölmənin inkişafı istiqamətləri
aşağıdakılardan ibarətdir: aqrar bölmənin
normativ hüquqi bazasının, elmi-metodik təminatının
və kadr hazırlığı sisteminin təkmilləşdirilməsi;
aqrar bölmənin xammal istehsalı və emalı sahələrinin
əlaqəli inkişafı, rəqabətqabiliyyətli məhsul
istehsalının artırılmasının
stimullaşdırılması; aqrar bölməyə maliyyə
dəstəyinin artırılması; aqrar bölmənin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi; aqrar
sektora xidmət edəcək və bazar prinsipləri əsasında
fəaliyyət göstərəcək yeni strukturlara dəstək
verilməsi; kənd təsərrüfatında suvarma və
meliorasiya təminatının
yaxşılaşdırılması; torpaq və su
ehtiyatlarından səmərəli istifadənin təmin edilməsi.
2011-ci ilin «Turizm ili» olması
baxımından da proqram aktuallıq kəsb edirdi. Burada
diqqətə çatdırılır ki, turizmi
iqtisadiyyatın yüksək gəlirli sahəsinə
çevirmək, sosial və ekoloji tələblərə
cavab verəcək səmərəli və rəqabətqabiliyyətli
müasir turizm kompleksləri yaratmaq və bu sahədə yeni
iş yerlərinin açılmasını təmin etmək
qeyri-neft sektorunun inkişafı istiqamətində
qarşıda duran mühüm vəzifələrdəndir.
Turizm sahəsinin inkişaf istiqamətləri proqramda
aşağıdakılardan ibarətdir: rəqabətqabiliyyətli
turizm infrastrukturunun və turizm sənayesinin yaradılması;
mövcud turizm obyektlərinin beynəlxalq standartlara
uyğunlaşdırılması; turizm xidməti üzrə
mütərəqqi üsulların və standartların
hazırlanması və tətbiqi; ölkə turizm-rekreasiya
zonalarının hüquqi statusunun müəyyən edilməsi,
ölkə ərazisində turizm zonalarının və turist
marşrutlarının müəyyən olunması; turizm sahəsində
zəngin təcrübəsi olan ölkələrlə kadr
hazırlığı sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığın
genişləndirilməsi.
2009-2013-cü illərdə yanacaq-enerji
kompleksində dövlət siyasətinin əsas istiqamətləri
kimi aşağıdakılar göstərilir: neft-qaz
hasilatı, nəqli və emalı infrastrukturunun yenidən
qurulması və modernləşdirilməsi; yeni yataqların
və perspektiv strukturların geoloji kəşfiyyat işlərinin
sürətləndirilməsi və onların istismara
hazırlanması; ölkənin qazla təmin edilməyən
məntəqələrinin qazla təchiz edilməsi;
regionların inkişafı və bununla əlaqədar elektrik
enerjisinə tələbatın artım sürətini nəzərə
alaraq yeni güclərin yaradılması, alternativ və bərpa
olunan enerji mənbələrindən istifadənin genişləndirilməsi
nəticəsində ölkənin enerji təhlükəsizliyinin
təminatının yüksəldilməsi; energetika sektorunda
sahibkarlıq fəaliyyətinin dəstəklənməsi;
müasir tipli elektrik stansiyalarının inşasının,
yenidən qurulmasının və inkişafı layihələrinin
həyata keçirilməsinin davam etdirilməsi; elektrik
ötürücü xətlərin və
yarımstansiyaların yeniləşməsi və tamamilə
yeniləri ilə əvəz olunması.
Bununla yanaşı, proqramda mənzil-kommunal
təsərrüfatı sahələrində
istehlakçılara göstərilən xidmətlərin səviyyəsinin
dünya standartlarına uyğunlaşdırılması, nəqliyyat
sisteminin kompleks inkişafına nail olunması və nəqliyyat
xidmətlərinin inkişafının daha da
yaxşılaşdırılması, informasiya və
kommunikasiya texnologiyalarının (İKT-nin) inkişafı,
daha da modernləşdirilməsi nəzərdə tutulur, qeyd
edilən sahələr üzrə prioritetlər müəyyən
edilir. Ölkədə ətraf mühitə mənfi təsir
edən amillərin qarşısının alınması və
ekoloji vəziyyətin yaxşılaşdırılması əhalinin,
o cümlədən regionlarda yaşayan vətəndaşların
həyat şəraitinin daha da
yaxşılaşdırılmasının təmin edilməsi,
təhsil sisteminin inkişafının davam etdirilməsi, gənclərin
ümumbəşəri dəyərlər əsasında
layiqli ali təhsil almaları üçün lazımi şəraitin
yaradılması, elmi sferanın tərəqqisinin sürətləndirilməsi,
elmi kadr potensialının artırılması və onun
sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi, tibbi xidmətlərin
keyfiyyətinin daha da yüksəldilməsi, əhalinin
sağlamlığının
yaxşılaşdırılması, orta ömür müddətinin
uzadılmasından, əhalinin bütün təbəqələrinin
keyfiyyətli tibbi xidmətlə təmin edilməsi, ölkənin
şəhər və rayonlarında bədən tərbiyəsi
və idmanın maddi-texniki bazasının inkişaf etdirilməsi,
idmanla məşğul olanlara tibbi nəzarətin və xidmətin
təmin edilməsi, ölkənin mədəni
potensialının, sərvətlərinin və ənənələrinin
qorunub saxlanmasından və inkişaf etdirilməsi də əsas
istiqamətlər sırasında yer alır. Proqramda
konkret rayonlar və onların sosial-iqtisadi inkişafı
üzrə görülməsi nəzərdə tutulan tədbirlər,
buna cavabdeh dövlət qurumları müəyyən edilib.
İcra dövründə isə dövlət
başçısı görülən işlərin daha da
sürətləndirilməsi, əlavə maliyyə
yardımlarının ayrılması və bu qəbildən
olan digər məsələləri əhatə edən yeni fərman
və sərəncamlar verib.
Təbii ki, Dövlət Proqramında qeyd
olunan istiqamətlərdə nəzərdə tutulmuş tədbirlərin
həyata keçirilməsi ölkənin sosial-iqtisadi
inkişafında vacib mərhələ olmaqla ölkənin
iqtisadi inkişafında və «2008-2015-ci illərdə Azərbaycan
Respublikasında yoxsulluğun azaldılması və
davamlı inkişaf Dövlət Proqramı» çərçivəsində
nəzərdə tutulan məqsədlərə nail
olunmasında, eləcə də ölkə əhalisinin
rifahının yaxşılaşdırılmasında
mühüm rol oynayır. Bunu ikinci Dövlət
Proqramının icrasından keçən nəticələr
də təsdiq edir. Qeyri-neft sektorunun inkişafının
sürətləndirilməsi, iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi,
regionların tarazlı inkişafı, əlverişli biznes və
investisiya mühitinin formalaşdırılması, əhalinin
maddi rifahının daha da yüksəldilməsi tədbirləri
«Azərbaycan Respublikası regionlarının 2009-2013-cü
illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
Proqramı»nın icra müddətində
ümumi iqtisadi tərəqqidə özünü qabarıq
büruzə verən hallar olub. Bu nailiyyətlərin
əldə olunmasında regionların sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramlarının müstəsna
rolu olub. Görülmüş işlər
regionlarda istehsal və sosial infrastruktur təminatının
yaxşılaşdırılması sahəsində inqilabi dəyişikliklərə
səbəb olub, vətəndaşların rifahını
xarakterizə edən keyfiyyət göstəriciləri əhəmiyyətli
dərəcədə yaxşılaşıb. II
Dövlət Proqramının icrasını şəxsi nəzarətinə
götürən Prezident İlham Əliyev proqramın qəbulundan
sonra keçən dövr ərzində regionlara dəfələrlə
səfər edərək istehsal, nəqliyyat, təhsil, səhiyyə,
mədəniyyət, idman, turizm və digər sahələri əhatə
edən çoxsaylı obyektin açılış, bir çox
obyektin təməlqoyma mərasimində iştirak edib, xeyli
sayda müxtəlif təyinatlı müəssisənin fəaliyyəti
ilə tanış olub. Müntəzəm olaraq
həyata keçirilən bu səfərlərin regionların
sosial-iqtisadi inkişafının sürətləndirilməsində
müstəsna əhəmiyyəti olmaqla yanaşı, hər
bir rayonun inkişafı ilə bağlı qarşıda duran
spesifik vəzifələrin müəyyən edilməsini və
həyata keçirilməsini də təmin edib.
Elşən
BAYRAMOV
Mövqe.-2013.-11
yanvar.-S.-10;14