. Niyazi - parlaq
istedad
Məqaləni çap etdirməzdən əvvəl, mən
görkəmli Dövlət xadimi keçmiş Nazirlər
Kabinetinin sədr müavini atam Fikrət Əhmədov
haqqında oxucularımıza qısa məlumat vermək istəyirəm.
Fikrət Həmid oğlu Əhmədov vaxtilə təcrübəli
partiya, Sovet işçisi, bacarıqlı təşkilatçı
olub. Onun xidmətləri - 2 Əmək Qırmızı
Bayraq, 2 “Şərəf Nişanı” ordeni, SSSR – inin
medalları ilə qiymətləndirilmişdir. O, SSSR – nin “Mükəmməl maarifçisi” Şərəf
nişanı ilə mükafatlandırılmışdır.
F.H.Əhmədov dəfələrlə Bakı partiya
komitəsinin, Azərbaycanın Kommunist Partiyasının Mərkəzi
Komitəsinin tərkibinə və Bakı Sovetinin deputatı
olmuşdur. V, VI “Znanie” Ümumittifaq Cəmiyyətinin
Qurultaylarında idarə heyətinin üzvi
seçilmişdir. 1979 – cu ildə
Dünya tərəfdaşları Ümumittifaq konfransında
Dünyanı xilas etmə Sovet komitəsinin üzvi
seçilmişdir.
Fikrət Əhmədov Azərbaycan xalqının
yaddaşında görkəmli ictimai xadim, gözəl insan və
musiqi mədəniyyətimizin tarixini mükəmməl bilən
bir şəxsiyyət kimi qalıb. Atamın olduqca
möhkəm yaddaşı var idi. Dünyadan
köçən sənətkarların
yaradıcılığı onun yaddaşına həkk
olunaraq, qəlbində yaşayırdı. Fikrət Əhmədov xeyirxah, səmimi, istiqanlı
və sözün əsl mənasında mehriban şəxsiyyət,
insanları sevən və ürəyi onlara açıq insan
idi. Bu xüsusiyyətlərin
hamısı onun dəyərli yaradıcılığında
öz əksini tapmışdır.
Mən Niyaziyə həsr olunmuş məqaləni oxudum
və təəccübləndim. Nə
üçün? Atamın yaddaşına, yüksək
intellektinə və zəngin biliklərinə! O, hətta
Leopold Moriseviç Rudolfu tanıyırdı, onun elmi – nəzəri
əsərlərini oxumuşdur. Bu çox
maraqlı məlumatdır. Bildiyimiz kimi,
L.M.Rudolfu dahi Üzeyir Hacıbəyli dəvət etmiş Azərbaycana
və o, böyük bir musiqi ordusunu yetişdirmişdi.
Atamın redaktə etdiyi məqalə olduqca dəyərlidir
və yüksək professional səviyyədə
yazılıb.
Və təsadüfi deyil ki, o dövrün
hökümət başçısı məhz Fikrət
Əhmədova dahi dirijorun yubileyini keçirtməyi həvalə
etmişdir. Həqiqətən, mənim
anam – Bahar xanım xatırlayırdı ki, yubiley bədii və
təşkilat baxımından çox maraqlı və
yüksək səviyyədə təqdim olunmuşdur.
Gələcəkdə mən bir övlad kimi, atamın
digər çoxsaylı məqalələrini sistemləşdirib
bir toplu şəkilində çap etdirib geniş auditoriyaya təqdim
etmək arzusundayam. Mən bu işi çoxdan etməliydim... Sağlıq olsun. Atam bir
çox görkəmli şairlərin,
yazıçıların, bəstəkarların, rəssamların
qəlbində daim yaşayır. İlk dəfə
bu məqalə “Azərbaycan” jurnalında ¹5 saylı 1983 –
cü ildə çap olunmuşdur.
Bu məqaləni giriş sözünü yazan Fikrət
Əhmədovun qızı - professor, sənətşünaslıq
namizədi Azərbaycan Respublikasının Əməkdar
İncəsənət Xadimi - Mehriban Əhmədovadır.
Sənətkarın böyüklüyü – onun xalqla
daimi ünsiyyətində, xalqın qayğı və istəkləri
ilə daim qaynayıb – qarışmasındadır. Bütün
yaradıcılığı Vətənə, doğma yurda
sonsuz məhəbbətin ifadəsi olan Niyazi də məhz belə
sənətkardır.
Niyazinin 70 illiyi musiqi sənətimizin əsl bayramı
oldu. Bu bayramın sədaları respublikamızın
şəhər və kəndlərindən, rayon və qəsəbələrindən
gəlirdi. Musiqi ictimaiyyətimizin
keçirdiyi elmi sessiyalarda, müxtəlif əmək
kollektivlərində, hərbi hissələrdə – hər yerdə
görkəmli sənətkarın zəngin
yaradıcılığından söhbət gedir, onun əsərləri
səslənir, böyük dirijorluq məharəti
nümayiş etdirilirdi. Moskvada
İttifaqlar evinin sütunlu salonunda keçirilən təntənəli
mərasim isə Azərbaycan xalqının yetişdirdiyi bu
böyük musiqi xadiminə Ümumittifaq məhəbbətinin
həqiqi nümayişinə çevrilirdi.
Şanlı Hacıbəyovlar nəslinə mənsub
olan Niyazinin yaradıcılıq yolu professional musiqimizin banisi,
böyük bəstəkarımız Üzeyir Hacıbəyovun
adı ilə bağlıdır. Musiqi mədəniyyətimizin
beşiyi – gözəl Şuşada böyüyən,
respublikamızın bu qədim şəhərinin əsrarəngiz
təbiətinə hələ uşaqlıqdan məftun olan
incə ruhlu Niyazinin zərif istedadının şaxələnib
qol – qanad açmasında Üzeyir Hacıbəyovun xidməti
böyükdür.
Niyazinin bir sənətkar kimi püxtələşməsinə,
onun bədii zövqünün formalaşmasına rus klassik
musiqi mədəniyyətinin və sovet musiqi sənətinin
böyük təsiri olmuşdur. Moskvada və Leninqradda
(indiki Sankt - Peterburqda) təhsil aldığı dövrdə
– bu qədim mədəniyyət mərkəzlərinin zəngin
mədəni mühiti ilə nəfəs alması, M.Qnesin,
Q.Popov, F.Ryazanov, L.Rudolf kimi gözəl musiqiçilərlə
təmasda olması musiqi sənətinin geniş yoluna
çıxmaqda Niyaziyə mühüm təsir göstərmişdir.
1938 – ci ildə Moskvada keçirilən Azərbaycan
incəsənəti ongünlüyündə böyük
müvəffəqiyyətlə çıxış edib,
paytaxt ictimaiyyətinin qızğın rəğbətini
qazanan Niyazi o vaxtdan bəri ötüb keçən qırx
beş il ərzində həmişə sovet musiqiçilərinin
ön cərgəsində addımlamışdır.
Niyazinin yarıməsrlik yaradıcılıq yolu – Azərbaycanda
yeni sosialist musiqi mədəniyyəti quruculuğunun
bütün mərhələlərini özündə
layiqincə əks etdirir.
Niyazi istedadının böyüklüyü, məhsuldarlığı
və əsas əhəmiyyəti – onun gözəl dirijorluq sənətində
daha bariz şəkildə üzə
çıxmışdır.
Azərbaycan bəstəkarlarının
yaratdığı ən qiymətli əsərlərin ilk
ifaçısı və yorulmaz təbliğatçısı
olan – qəlbi alovla, enerji ilə dolu – bu əvəzsiz musiqi
ustadının qaynar fəaliyyəti sayəsində qədim
musiqi sənətimiz özünün bugünkü yüksək
inkişaf mərhələsinə çatmışdır. Azərbaycan bəstəkarlarının
müxtəlif janr və formalarda yaratdığı bir
çox əsərləri Niyazinin məharətli dirijor
ifaçılığından, onun narahat sənətkar
ürəyinin hərarətindən kənarda təsəvvür
etmək mümkün deyildir.
Azərbaycan
bəstəkarlıq məktəbinin Üzeyir Hacıbəyov,
Müslüm Maqomayev, Qara Qarayev, Fikrət Əmirov, Cövdət
Hacıyev, Rauf Hacıyev, Tofiq Quliyev, Cahangir Cahangirov kimi
istedadlı nümayəndələrinin əsərləri məhz
Niyazinin yüksək dirijorluq məharətinin nəticəsində
öz təravətini, öz ideya – emosional qüvvəsini həmişə
saxlamış və saxlamaqdadır.
Unudulmaz bəstəkarımız
Qara Qarayev yazırdı: “Mənim ən sanballı əsərlərimin
ilk dirijoru, əksər hallarda, Niyazi olmuşdur və
şişirtmədən deyirəm ki, bundan yüksək
dirijor ifaçılığına mən heç ehtiyac da
hiss etməmişəm.”
Azərbaycan simfonik musiqisinin respublikamızın
hüdudlarından çox – çox uzaqlarda da geniş
şöhrət tapmasında, onun – sovet və dünya musiqi mədəniyyəti
aləmində – əhəmiyyətli hadisə, yeni söz kimi
qəbul edilməsində Niyazinin parlaq istedadı böyük
rol oynamışdır.
Niyazi sənətinə xas olan yüksək musiqi mədəniyyəti,
cəsarətli yaradıcılıq axtarışları, onun
özünəməxsus dəstxətti rus, sovet və
dünya klassik musiqisini milyonlarca dinləyicinin mənəvi
yaddaşına daxil etmişdir. Niyazi – Qlinkanın, Borodinin,
Çaykovskinin, Rimski Korsakovun, Raxmaninovun, Skaryabinin ölməz
əsərlərinin ilhamlı dirijor
ifaçısıdır.
Niyazinin ən sevimli bəstəkarı, onun öz dediyinə
görə, Çaykovskidir. Və Niyazi bu
böyük bəstəkarın əsərlərinə həmişə
xüsusi məhəbbətlə, sonsuz səmimiyyət və
ehtirasla dirijorluq edir.
Görkəmli sovet bəstəkarlarından –
Şostakoviçin, Prakofyevin, Xrennikovun, Kobalevskinin və digər
bir sıra başqalarının əsərləri Niyazinin
dirijor ifasında dərin dramatik ehtirasla səslənir.
Bax,
Motsart, Bethoven, Vaqner, Berlioz, Dvorjak, Debüssi, Ravel kimi dahi bəstəkarların
əsərlərinə müraciət edərkən Niyazi hər
dəfə yeni axtarışlar aparır və bu əsərlərin
mənəvi gücünü, böyüklüyünü və
ölməzliyini bütün dərinliyi ilə dinləyicilərə
çatdıra bilir.
Artıq
qırx ildən çoxdur ki, Niyazi ölkəmizin ən
qocaman musiqi kollektivlərindən olan – Üzeyir Hacıbəyov
adına Azərbaycan Dövlət Simfonik
Orkestrinə rəhbərlik edir.
Və bu əməkdar
kollektivin altmış illiyinə həsr olunan təntənəli
yığıncaqlarda qeyd edildiyi kimi, məhz böyük
dirijorumuzun təşkilatçılıq qabiliyyəti nəticəsində,
bir neçə on ildə, orkestr yüksək
professionallıq səriştəsinə yiyələnmiş,
öz yaradıcı üslubu və dəsti – xətti ilə
seçilən gözəl musiqi ocağına
çevrilmişdir. Azərbaycan simfonizminin əsl
yaradıcılıq laboratoriyası sayılan simfonik
orkestrimiz, Niyazinin rəhbərliyi altında, respublika zəhmətkeşlərinin
estetik tərbiyəsində mühüm rol oynayır, əməkçi
insanların mənəvi dünyasının zənginləşməsinə
ardıcıl xidmət göstərir.
Maestro Niyazinin sehrkar əllərində dirijor
çubuğu doğrudan da ecazkar cazibə qüvvəsi kəsb
edir, onun böyük istedadının pərəstişkarlarının
qəlbini daim vəcdə gətirir. Elə buna görə
də, Robert Rojdestvenski Niyazi sənətini günəşin
zərrin şüasına bənzədir, Rəsul Həmzətov
isə orkestr qarşısında dayanan Niyazini uçuşa
hazırlaşan qartalla müqayisə edir. Niyazinin barəsində deyilmiş bu cür
obrazlı sözlərdən çox misal gətirmək
olardı.
Azərbaycan musiqili teatrının – yeni
tamaşalarımızın, opera və baletlərimizin bir
çox nailiyyətləri dirijor Niyazinin adı ilə
bağlıdır. Onun rəhbərliyi ilə tamaşaya qoyulan
“Koroğlu”, “Nərgiz”, “Sevil” operaları, “Yeddi gözəl”,
“İldırımlı yollarla”, “Gülşən” baletləri
respublikamızın mədəni həyatında böyük
hadisəyə çevrilmişdir.
Niyazi ölkəmizin və xarici ölkələrin bir
çox ifaçı kolletivləri və görkəmli
musiqi xadimləri ilə sıx yaradıcılıq əlaqəsi
saxlayır. SSRİ Dövlət Simfonik orkestrinin, SSRİ
Dövlət Akademik Böyük Teatrı orkestrinin,
Ümumittifaq radio və televiziyası böyük simfonik
orkestrinin, Leninqrad Dövlət Filarmoniyası, Ukrayna,
Gürcüstan, Baltikyanı və Orta Asiya respublikaları
simfonik orkestrlərinin dirijor pultu arxasında Niyazi dönə
– dönə böyük müvəffəqiyyətlə
çıxış etmişdir. Niyazinin – Rixter, Gileles,
Oborin, Oystrax, Koqan, Klibern, Stern, Navarra, Donaxau kimi ustad
musiqiçilərlə çıxışları əsl
musiqi bayramına çevrilmişdir.
Zəngin
və məhsuldar yaradıcılıq yolu keçən Niyazi
– hələ 60 – cı illərdə – S.M.Kirov adına
Leninqrad Dövlət Akademik Opera və Balet Teatrının
(indiki Sankt – Peterburq Marinski Teatrı) baş dirijoru vəzifəsində
çalışarkən – Yuri Qriqoryeviç və Simon
Virsaladze ilə birlikdə bu məşhur teatrın səhnəsində
Çaykovskinin “Yatmış gözəl” və Prokofyevin
“Daş çiçək” baletlərinin yeni
tamaşalarını yaratmış, o vaxtlar musiqi aləmində
hələ ilk addımlarını atan Arif Məlikovun “Məhəbbət
əfsanəsi” baletinin müvəffəqiyyətlə
tamaşaya qoyulmasına böyük əmək sərf
etmişdir.
Öz dirijor sənəti ilə Niyazi o dövrün
musiqisini xarici ölkələrdə ustalıqla təbliğ
edir və onun beynəlxalq avtoritetinin möhkəmlənməsinə
əvəzsiz kömək edir. Sovet musiqi sənətinin tam səlahiyyətli
nümayəndəsi kimi Niyazi ADR, Monqolustan, Polşa,
Rumınya, Çexoslovakiya və s. qardaş sosialist ölkələrinin,
İranın, İngiltərənin, Türkiyənin və
Fransanın onlarca auditoriyasında böyük müvəffəqiyyətlə
konsertlər vermişdir.
Bu yerdə
XX əsr musiqisinin korifeyi Dmitri Şostakoviçin sözləri
yada düşür: “Cəsarətlə demək olar ki, Azərbaycan
musiqisi özünün dünyada tanınmasında
istedadlı dirijor və bəstəkar Niyaziyə borcludur. O,
Şərqin beynəlxalq aləmdə geniş şöhrət
tapmış ilk dirijorudur.”
Niyazi
dirijorluğunun təkrarolunmaz fərdiliyini, onun özünəməxsus
ifa ustalığını dünyanın tanınmış
musiqiçilərindən – Karlo Tsekin, Vattslav Dobiaş, Adnan
Sayqun və başqaları da yüksək qiymətləndirmişlər.
Və bu gün Niyazinin adı, haqlı olaraq,
dünyanın ən görkəmli dirijorları ilə bir
sırada çəkilir.
Böyük dirijor olmaqla bərabər Niyazi, həm də
parlaq istedada malik musiqi yaradıcısıdır. Onun bəstələdiyi
əsərlər orijinal musiqi təfəkkürü və
milli koloriti ilə seçilir. Xalq
musiqisinin qaynaq və ənənələrinə dərindən
bələd olan bəstəkar Niyazinin həqiqi novatorluğu
onun əsərlərinin demokratizmini və cazibə qüvvəsini
daha da artırır.
Niyazi musiqinin müxtəlif janrlarında bir sıra
qüdrətli əsərlər yaratmışdır. O, milli simfonik musiqimizin banilərindən
biri kimi, Azərbaycan simfonizminin inkişafında əvəzsiz
rol oynamışdır.
Niyazinin xalq musiqimizin tədqiqi sahəsində də
böyük xidmətləri vardır. Hələ 30 – cu illərdə
Niyazi , Azərbaycan xalq
muğamlarını nota almaqla böyük və çətin
bir vəzifənin öhdəsindən gəlmişdir.
Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyəti
tarixində ilk dəfə olaraq, xalq musiqisi əsasında yeni
janr yaradan Niyazi öz şah əsərini – “Rast” simfonik
muğamını bəstələməklə, bu janrın
böyük imkanlarını məharətlə
nümayiş etdirmişdir. Xalqımızın qəhrəman
keçmişini, onun milli məişətini və bu
günün nikbin ruhunu əks etdirən “Rast” muğamı Vətənin,
yurdun əsl himni kimi səslənir.
Bəstəkarın xalq şairi, Sosialist Əməyi Qəhrəmanı
Süleyman Rüstəmin sözlərinə
yazdığı “Vətən nəğməsi”
dövrümüzün ən populyar
mahnılarındandır. Niyazinin – Azərbaycanda
sovet hakimiyyətinin qələbəsi uğrunda mübarizəyə
həsr edilmiş “Kəndlilər” filminə inqilabi – tarixi
mövzuda yazdığı musiqi bu gün də əzəmətlə
səslənir. Onun “Qaytağı” simfonik
qravürası və bir sıra vokal – simfonik əsərləri
heç vaxt əhəmiyyətini itirməyən parlaq musiqi
lövhələridir.
Dünya ədəbiyyatının
klassiki Nizaminin eyni adlı poeması əsasında Niyazinin bəstələdiyi
lirik – dramatik “ Xosrov və Şirin ”
operası milli opera sənətimizin görkəmli nailiyyətlərindəndir.
Görkəmli bəstəkarımızın
Böyük Vətən müharibəsi illərində
bilavasitə cəbhədə yaratdığı, Azərbaycanda
təşkil edilmiş 416 – cı diviziyanın marş –
mahnısı xalqımızın faşizm üzərində
qələbəsi ruhunu əks etdirir. Bu mahnı ilə
xilaskar ordumuzun əsgərləri qoca Qafqazın ətəklərindən
Branderburq darvazalarınacan addımlamışdır.
Niyazinin musiqi publisistikası da böyük əhəmiyyətə
malikdir. Onun məqalələrində – düşüncələrində
sənətin xalqla əlaqəsi, sənətkarın xalq
qarşısındakı məsuliyyəti barədə qiymətli
fikirlər vardır. Azərbaycan
ensiklopediyasının musiqi və ifaçılıq məsələləri
üzrə məsləhətçisi olan Niyazinin şəxsində
ensiklopediyamız özünün bilikli və avtoritetli
mütəxəssisini tapmışdır.
İctimai həyatın bütün sahələrində
fəal iştirak edən Niyazi respublikamızda baş verən
hadisələrin həmişə mərkəzində olub. Musiqi aləmində
elə bir hadisə yoxdur ki, orada Niyazinin iştirakı
olmasın.
Azərbaycanda keçirilən musiqili – bədii tədbirlərin,
qardaş sovet xalqlarının incəsənət
dekadalarının fəal təşkilatçılarından
olan Niyazinin xalqların beynəlmiləl dostluq əlaqələrinin
möhkəmlənməsində də böyük xidmətləri
vardır. O,
respublikamızda keçirilən kütləvi mahnı
bayramlarının, gənclik festivallarının, xalq
istedadlarına baxış tədbirlərinin təşəbbüskarı
və təşkilatçısıdır.
Niyazi respublikamızın uşaq və gənclərinin
estetik tərbiyəsinə də əsl atalıq
qayğısı göstərir. O, tez – tez musiqi və ümumtəhsil
məktəblərində olur, tələbə gənclərlə
keçirilən görüşlərdə iştirak edir.
Niyazinin kənd zəhmətkeşlərinin, sənaye
müəssisələrinin fəhlə və
qulluqçularının, respublikamızın partiya – təsərrüfat
və komsomol fəallarının,
döyüşçülərimizin qarşısında
verdiyi konsertlər artıq xoş bir ənənəyə
çevrilmişdir.
Niyazi –
Sovet – Çexoslovakiya Dostluq və Mədəni Əlaqələr
Cəmiyyəti Azərbaycan şöbəsinin sədridir,
respublika sülhü müdafiə komitəsinin və
müharibə veteranları komitəsinin üzvüdür.
Bütün bunlar – xalqın sənətkara göstərdiyi
böyük etimadın nəticəsidir. O, keçmiş Azərbaycan
Kommunist Partiyasının bir çox qurultaylarının və
tarixi XXVI qurultayın nümayəndəsidir. Son
dörd onillikdə Niyazi Azərbaycan SSRİ Ali Sovetinin
bütün çağırışlar üzrə
deputatıdır.
Niyazinin bütün şüurlu həyatı yorulmaq
bilməyən bir insanın – mayası əsl vətəndaşlıq
duyğusu və böyük humanizm ilə yoğrulan əmək
dastanıdır.
Öz taleyini əzəldən bəri xalqın taleyi ilə
bağlayan, respublikamızın keçdiyi əmək yolunu
özünün həyat yolu hesab edən Niyazi öz
böyük şəxsi xoşbəxtliyini də məhz bunda
görür.
Azərbaycanın son beşilliklərdəki
inamlı addımlarında, respublikamızın son illərdə
Vətənin 13 Keçici bayrağına layiq görülməsində
Niyazinin ilhamlı əməyinin də özünəməxsus
yeri vardır. Xalqın həyatından
aldığı böyük gücü öz sənətinin
yüksək amalına çevirən Niyazini təsadüfi
deyil ki, xalqımız ustad adlandırır, onu dərin məhəbbətlə
sevir.
Qədirbilən xalq və hökümətimiz Niyazinin əməyinə
yüksək qiymət vermişdir. O, SSRİ – nin
xalq artistidir, SSRİ Dövlət mükafatları, Üzeyir
Hacıbəyov adına respublika mükafatı və Azərbaycan
Lenin komsomolu mükafatı laureatıdır.
Hindistan
ictimaiyyətinin “Hind – Sovet dostluğunun poetik rəmzi”
adlandırdığı “Çitra” baletinə görə
Niyazi Cəvahirləl Nehru adına Beynəlxalq
mükafata layiq görülmüşdür.
Niyazi
Lenin, Oktyabr inqilabı, Qızıl Əmək Bayrağı,
Şərəf nişanı ordenləri və SSRİ – nin bir çox medalları ilə təltif
edilmişdir. Bolqarıstanın, Macarıstanın, ADR – in,
Monqolustanın, Çexoslovakiyanın bir sıra orden və
medallarına layiq görülməsi Niyazinin sənətinə
xarici ölkələrdə də layiqli qiymət verildiyini
göstərir.
XX əsr musiqi sənətinin inkişafındakı
böyük xidmətlərinə və anadan olmasının
70 illiyi münasibətilə Niyaziyə Sosialist Əməyi Qəhrəmanı
adı verilmişdir.
SSRİ yaradılmasının 60 illiyinə həsr
edilmiş təntənəli yığıncaqda
partiyamızın Baş katibi Yuri Vladimiroviç Andropov
yoldaş milli mədəniyyətlərin
qarşılıqlı əlaqəsinin sosialist mədəniyyətimizin
çiçəklənməsinin başlıca
faktorlarından olduğunu göstərmişdir. Və biz fəxr ilə deyə
bilərik ki, həqiqi patriot, əsl beynəlmiləlçi
Niyazinin bütün həyat və fəaliyyəti bu ali məqsədə xidmət etmişdir.
Və
Niyazinin Sosialist Əməyi Qəhrəmanı adına
layiq görülməsi – Kommunist Partiyasının
yaradıcı ziyalılara göstərdiyi atalıq
qayğısının və onun leninçi milli siyasətinin
parlaq nişanəsidir.
Niyazinin 70 yaşı tamam olmuşdur, lakin o yenə də
gəncdir, onun narahat ürəyi yenə yaratmaq eşqi ilə
döyünür. O, öz nadir istedadının nəhayətsiz
imkanlarını bu gün də bütün əzəməti
ilə nümayiş etdirir.
İnsanları gözəllik dünyası ilə
qovuşduran Niyazinin böyük və mənalı
ömrünün yeni səhifələri, ümidvarıq ki,
hələ bundan sonra da yazılacaqdır.
Fikrət ƏHMƏDOV
"Musiqi dünyası" ¹ 3
(80) 2019