Teatr qastroldan qayıdıb
Bir səfərin təəssüratı
Kote Marcanişvili adına Gürcüstan Dövlət Akademik Dram Teatrı Tbilisinin ən qədim teatrlarından biri sayılır. Bu teatrın
güclü rejissor və aktyor heyəti olub. Bu qocaman sənət ocağında SSRİ-nin Xalq artistlərindən A.Çaparidze, Kota Maõaradze, Serqo Zakaradze, Otar Meçvinetõuzedsi
və başqaları
uzun müddət gürcü, qərb və dünya dramaturqlarının əsərlərində
parlaq obrazlar yaradıblar. Bu teatr dünyanın hər bir ölkəsinin səhnəsində milli üslubunu qoruyub saõlamaqla
qastrol səfərlərində
uğurla tamaşalar nümayiş etdirib. Keçən əsrin ortalarından əsrin sonuna qədər müõtəlif
illərdə bu teatrın səhnəsində
Azərbaycan teatrının
ən güclü tamaşaları oynanılıb:
«Otello», «Vaqif», «Maqbet»,
«Kral Lir», «Toy», «İblis», «Şeyõ Sənan»,
«Şərqin səhəri»
və s. Azərbaycan teatrının korifey sənətkarları Ələsgər
Ələkbərov, Sidqi
Ruhulla, Fatma Qədri, Ülvi Rəcəb, Möhsün
Sənani, Hökümə
Qurbanova, İsmayıl
Osmanlı, Həsənağa
Salayev, Leyla Bədirbəyli, Kazım Ziya və başqaları
bu teatrın səhnəsində ən
müõtəlif
obrazlarla çıõış ediblər. Görkəmli rejissorlardan Adil İsgəndərov, Tofiq Kazımov, Mehdi Məmmədov, Ələsgər
Şərifov və başqalarının hazırladıqları
tamaşalar gürcü
teatrsevərlərin rəğbət
və məhəbbətlərini
qazanıb. Gürcü
mətbuatının səhifələrində
bu tamaşa və rejissorlar haqqında resenziya və məqalələr çap olunub.
Növbəti dəfə isə uzun bir fasilədən
sonra milli teatrı dünya teatrları səviyyəsinə
qaldırmaq istəyən
professor İsrafil İsrafilovun
rəhbərliyi ilə
Akademik Milli Dram Teatrının bir qrup yaradıcı heyəti də Gürcüstana qastrola yola düşdülər.
Həmin səfərdə
baş verənləri
elə aktyorların özlərindən eşitmək
maraqlı olar. Xalq Artisti Nurəddin Mehdiõanlı:
«Son aylarda Azərbaycan-Gürcüstan
mədəni əlaqələri
sahəsində təqdirəlayiq
hadisələr baş
verir. Müəyyən
sahələrdə itirilmiş
əlaqələr bərpa
edilir, zəifləmiş
sahələrdə səmərəli
aktiv münasibətlər
qurulur. Belə ki, Kote Marcanişvili
adına Gürcüstan
Dövlət Akademik
Dram Teatrının Bakıya,
Azərbaycan Dövlət
Akademik Milli Dram Teatrının Tbilisi şəhərinə
uğurlu qastrol səfərləri qarşılıqlı
əlaqələrin daha
ciddi əsaslar üzərində qurulmasına
ən gözəl nümunədir. Bilirik ki, Azərbaycan-Gürcüstan
teatr məktəbləri
daim əlaqədə
olmuş, qarşılıqlı
şəkildə bir-birilərindən
öyrənmiş, teatr
sənətinin inkişafı
sahəsində uzun illər boyu əməkdaşlıq etmişlər.
Lakin son illərdə
bu əlaqələr zəifləmiş, epizodik
hallar şəklində
özünü göstərmişdir.
2010-2011-ci illərdə bu
münasibətlərin yenidən
qurulması istiqamətində
görülən işlər
sayəsində artıq
intesiv əlaqələr
qurulmaqdadır. Gürcüstan
Dövlət Akademik
Dram Teatrının Bakıya
qastrol səfərindən
sonra Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrının
Tbilisi şəhərinə qastrol səfəri bizim üçün əsl teatr bayramı oldu. idi. Biz qastrol səfərinə M.F.Aõundovun «Lənkəran
õanının vəziri» və H.Mirələmovun «Xəcalət»
əsərləri əsasında
hazırlanan tamaşalarla
getmişdik. Hesab edirəm ki, teatrımızın rəhbərliyinin
bu seçimi özünü yüzdə-yüz
doğrultdu. Gürcü
tamaşaçılar bir
tamaşada milli dramaturgiyamızın banisi
M.F.Aõundovun yaradıcılığı, o biri tamaşada isə bu günümüzün
dərdi – Qarabağ dərdi, bu dərdin õalqımızın həyatında yaratdığı
ağrılarla
Elõan Quliyev- əməkdar
artist «Bir məqamı
qeyd etmək istərdim ki, iki gün belə
qastrol səfərləri
üçün çoõ az
müddətdir. Çoõ istərdim
ki, biz Gürcüstanda
ən azı bir həftə qalmaq imkanına malik olaq. Belə
olduğu təqdirdə
Gürcüstan teatr məkanı ilə daha yaõından tanış olmaq, gürcü həmkarlarımızla daha
sıõ
dostluq münasibətləri
qurmaq imkanımız olardı. Ümid edirəm ki, bu bizim Gürcüstana,
eləcə də digər õarici ölkələrə
təşkil olunan qastrol səfərlərimizin
uğurlu başlanğıcı
olacaq. Çünki teatrlararası beynəlõalq əlaqələrin
qurulması üçün
qarşılıqlı qastrol
səfərlərinin təşkili
çoõ
önəmlidir».
Elnur Məmmədov -truppa müdiri- «Tamaşalarımızın Gürcüstan
teatr icması və tamaşaçıları
tərəfindən rəğbətlə
qarşılanması məni
də sevindirdi. Düşünürəm ki,
zaman-zaman bu cür qastrol səfərlərinə getmək,
ölkənin hüdudlarından
kənara çıõmaq teatrımız
üçün çoõ vacibdir.
Çünki qloballaşan
dünyada heç bir õalqın mədəniyyəti,
həmçinin teatrı
dünya mədəniyyətindən
təcrid olunmuş şəkildə yaşaya
bilməz. Dünya və Avropa teatr məkanına inteqrasiya milli teatrlarımız, ələlõüsus Akademik Milli Dram Teatrı üçün
çoõ
vacibdir. Bu səfər
bizə öz yaradıcılığımıza bir qədər kənardan baõmağa imkan
yaratdı. Gündəlik
həyatın qaç-qovunda
bəzən içində
olduğumuz teatr prosesini tam şəkildə
dəyərləndirə bilmirik.
Belə qastrol səfərləri zamanı
əldə etdiyimiz bütün nailiyyətlər,
həmçinin mövcud
qüsurlar daha aydın şəkildə
görünür. Qarşıda
bizi Rusiyaya, Qətərə, Kanadaya, Türkiyəyə və digər ölkələrə
qastrol səfərləri
gözləyir. İnanıram
ki, bu qastrol
səfərlərimiz də
Tbilisi səfəri kimi
uğurla keçəcək».
Nisə Rafiqqızı
Olaylar.- 2011.-
22 iyun.- S.13.