Şadlıq evlərinin musiqi menyusunda hərc-mərclik hökm sürür

Canəli Əkbərov: Xalqın musiqi mədəniyyəti eyni təməl üzərində qurulsa daha yaşı olar

 

Tanınmış muğam ifaçısı, alq artisti, anəndə Canəli Əkbərov. Onun ifasını dinləyəndə insan muğamın ecazkar sehrindən ayrıla bilmir. Onun qəlb oşayan səsi, ifası həmişə seviləndir. Bu gün Canəli Əkbərov muğam sənətinin sirlərini tələbələrinə böyük həvəslə öyrədir. İmkan tapıb Canəli müəllimə ürəyimdən keçən sualları ünvanlayıb ço səmimi cavablar aldım. Beləliklə müsahibimiz tanınmış muğam ifaçısı Canəli Əkbərovdur.

- Canəli müəllim, muğam sənətinə gənclərin yanaşması sizi nə dərəcədə qane edir?

-Məncə hər bir şəs ilk öncə vətənini sevməli. Yaşadığı torpağın əsl vətəndaşı olmağı bacarmalıdır. Telekanalların da vətənpərvərlik mövzularında müəyyən rolu olmalıdır. Əvvəllər vətənpərvərlik mövzusunda müsabiqələr təşkil olunardı. Şairlər öz qələmini, bəstəkar da öz melodik aınını sınayardı. Bu mövzuda sanki soyuqluq, bəsitlik yaranıb. Bizim əsgər balalarımıza aid vətənpərvərlik ruhunda mahnılar yazılsa, ifa olunsa bunun nəyi pisdir ki? Vətən, torpaq, ana sevgisi, bədii ruhlu sözlər, mahnılar bir-birini tamamlamalı, insanlar bu cür mahnılardan zövq almalıdır. Hökmən deyil ki, hay- küyanalarda (mən şadlıq evlərinə hay-küy analar deyirəm) şıdırğı mahnılar səslənsin. Adam toya da getməyə peşman olur. Nə qədər hay-küylü mahnılar olar? Ritmblok mahnılar olar? Bizim şadlıq evlərində vətənimizin, torpağımızın tərənnümünü əks etdirən heç olmasa bir mahnı səslənsə pis olmaz. Hər kanalın özünün ayrı-ayrı tələbləri var. Televiziyada rejissor, bədii rəhbər var. Onlar televiziyanın aqibətini düşünməlidirlər. Məni kanallar dəvət edəndə çıış edirəm, bir-iki mahnı ya ifa edirəm, ya etmirəm. Gənclərə gəlincə isə bir halda ki, gənc ifaçılar telekanallara çıırlar, alq onları tanıyır, toylara gedirlər, demək yaşı ifaçıdırlar ki, onlara bu gün tələbat var. Qabaq senzura, qəlib var idi. İndi senzura yodur, azadlıqdır. Dövlət özü azadlıq verib ki, bu azadlıqdan səmərəli istifadə edək. Tələbə var ki, məsuliyyətlidir, təlqin olunan muğamları həmişə ouyur və səsinin teniki imkanlarını artırmaq üçün böyük səy göstərir. Onda o tələbə uğur qazana biləcək.

- Toy mahnıları da olmasa aı müğənnilərin bizneslərinə ələl gələ bilər.

-Şadlıq evlərinin özlərinin menyuları var. Məni toya qonaq kimi dəvət edəndə gedib dinməzcə əyləşirəm. Yaın adam olanda övladına eyir-dua verib təbii ki, milli janrda bir mahnı da ifa edirəm. Mən toyanada heç vat çörək yemirəm. Sadəcə çay içirəm, bir saat əyləşib çııb gəlirəm evə. Toyların musiqi menyusu tamam başqadır. Dövrün, zövqün tələbi də burada rol oynayır. Sənətkarın da özünün şəsi mənliyi var. Bunlar hamısı bir-biri ilə sintez olunmalıdır. Toy edən şəsin də bədii zövqünün məhsulu var. Baırsan ki, min bir nemət masaya düzülür. Heç yeyən də olmur. Şadlıq evlərimizin musiqi menyusunda da hərc-mərclik hökm sürür. Yaxşı olar ki, nizam-intizamlı yol göstərən olsun. Xalqın musiqi mədəniyyəti eyni təməl üzərində qurulsa daha yaşı olar.

-Muğamın sintez olunmasına münasibətiniz.

Buna pis baıram. Rəhmətlik Bülbül Üzeyir Hacıbəylinin Sənsiz romansını ifa etmişdi. Bu gün də həmin romans dəyərlidir, seviləndir. Sənsiz bəyəm sintez olunmuşdu? Və ya Koroğlu operasının uverturası səslənəndə adam vəcdə gəlir. Hər şey olduğu kimi olmalıdır.

 

 

Nisə Rafiqqızı

 

Olaylar.- 2011.- 25 noyabr.- S.13.