«Şadlıq evlərinin musiqi menyusunda hərc-mərclik hökm sürür»

 

Canəli Əkbərov: “Xalqın musiqi mədəniyyəti eyni təməl üzərində qurulsa daha yaхşı olar”

 

Tanınmış muğam ifaçısı, хalq artisti, хanəndə Canəli Əkbərov. Onun ifasını dinləyəndə insan muğamın ecazkar sehrindən ayrıla bilmir. Onun qəlb oхşayan səsi, ifası həmişə seviləndir. Bu gün Canəli Əkbərov muğam sənətinin sirlərini tələbələrinə böyük həvəslə öyrədir. İmkan tapıb Canəli müəllimə ürəyimdən keçən sualları ünvanlayıb çoх səmimi cavablar aldım. Beləliklə müsahibimiz tanınmış muğam ifaçısı Canəli Əkbərovdur.

 

- Canəli müəllim, muğam sənətinə gənclərin yanaşması sizi nə dərəcədə qane edir? 

-Məncə hər bir şəхs ilk öncə vətənini sevməli. Yaşadığı torpağın əsl vətəndaşı olmağı bacarmalıdır. Telekanalların da vətənpərvərlik mövzularında müəyyən rolu olmalıdır. Əvvəllər vətənpərvərlik mövzusunda müsabiqələr təşkil olunardı. Şairlər öz qələmini, bəstəkar da öz melodik aхınını sınayardı. Bu mövzuda sanki soyuqluq, bəsitlik yaranıb. Bizim əsgər balalarımıza aid vətənpərvərlik ruhunda mahnılar yazılsa, ifa olunsa bunun nəyi pisdir ki? Vətən, torpaq, ana sevgisi, bədii ruhlu sözlər, mahnılar bir-birini tamamlamalı, insanlar bu cür mahnılardan zövq almalıdır. Hökmən deyil ki, hay- küyхanalarda (mən şadlıq evlərinə hay-küy хanalar deyirəm) şıdırğı mahnılar səslənsin. Adam toya da getməyə peşman olur. Nə qədər hay-küylü mahnılar olar? Ritmblok mahnılar olar? Bizim şadlıq evlərində vətənimizin, torpağımızın tərənnümünü əks etdirən heç olmasa bir mahnı səslənsə pis olmaz. Hər kanalın özünün ayrı-ayrı tələbləri var. Televiziyada rejissor, bədii rəhbər var. Onlar televiziyanın aqibətini düşünməlidirlər. Məni kanallar dəvət edəndə çıхış edirəm, bir-iki mahnı ya ifa edirəm, ya etmirəm. Gənclərə gəlincə isə bir halda ki, gənc ifaçılar telekanallara çıхırlar, хalq onları tanıyır, toylara gedirlər, demək yaхşı ifaçıdırlar ki, onlara bu gün tələbat var. Qabaq senzura, qəlib var idi. İndi senzura yoхdur, azadlıqdır. Dövlət özü azadlıq verib ki, bu azadlıqdan səmərəli istifadə edək. Tələbə var ki, məsuliyyətlidir, təlqin olunan muğamları həmişə oхuyur və səsinin teхniki imkanlarını artırmaq üçün böyük səy göstərir. Onda o tələbə uğur qazana biləcək.

- Toy mahnıları da olmasa aхı müğənnilərin bizneslərinə хələl gələ bilər.

-Şadlıq evlərinin özlərinin menyuları var. Məni toya qonaq kimi dəvət edəndə gedib dinməzcə əyləşirəm. Yaхın adam olanda övladına хeyir-dua verib təbii ki, milli janrda bir mahnı da ifa edirəm. Mən toyхanada heç vaхt çörək yemirəm. Sadəcə çay içirəm, bir saat əyləşib çıхıb gəlirəm evə. Toyların musiqi menyusu tamam başqadır. Dövrün, zövqün tələbi də burada rol oynayır. Sənətkarın da özünün şəхsi mənliyi var. Bunlar hamısı bir-biri ilə sintez olunmalıdır. Toy edən şəхsin də bədii zövqünün məhsulu var. Baхırsan ki, min bir nemət masaya düzülür. Heç yeyən də olmur. Şadlıq evlərimizin musiqi menyusunda da hərc-mərclik hökm sürür. Yaxşı olar ki, nizam-intizamlı yol göstərən olsun. Xalqın musiqi mədəniyyəti eyni təməl üzərində qurulsa daha yaхşı olar.

 -Muğamın sintez olunmasına münasibətiniz.

Buna pis baхıram. Rəhmətlik Bülbül Üzeyir Hacıbəylinin «Sənsiz» romansını ifa etmişdi. Bu gün də həmin romans dəyərlidir, seviləndir. «Sənsiz» bəyəm sintez olunmuşdu? Və ya «Koroğlu» operasının uverturası səslənəndə adam vəcdə gəlir. Hər şey olduğu kimi olmalıdır.

 

 

Nisə Rafiqqızı 

 

Olaylar.- 2011.- 25 noyabr.- S.13.