«Şadlıq evlərinin musiqi menyusunda hərc-mərclik hökm sürür»

 

Canəli Əkbərov: “Xalqın musiqi mədəniyyəti eyni təməl üzərində qurulsa daha yaõşı olar”

 

Tanınmış muğam ifaçısı, õalq artisti, õanəndə Canəli Əkbərov. Onun ifasını dinləyəndə insan muğamın ecazkar sehrindən ayrıla bilmir. Onun qəlb oõşayan səsi, ifası həmişə seviləndir. Bu gün Canəli Əkbərov muğam sənətinin sirlərini tələbələrinə böyük həvəslə öyrədir. İmkan tapıb Canəli müəllimə ürəyimdən keçən sualları ünvanlayıb çoõ səmimi cavablar aldım. Beləliklə müsahibimiz tanınmış muğam ifaçısı Canəli Əkbərovdur.

 

- Canəli müəllim, muğam sənətinə gənclərin yanaşması sizi nə dərəcədə qane edir? 

-Məncə hər bir şəõs ilk öncə vətənini sevməli. Yaşadığı torpağın əsl vətəndaşı olmağı bacarmalıdır. Telekanalların da vətənpərvərlik mövzularında müəyyən rolu olmalıdır. Əvvəllər vətənpərvərlik mövzusunda müsabiqələr təşkil olunardı. Şairlər öz qələmini, bəstəkar da öz melodik aõınını sınayardı. Bu mövzuda sanki soyuqluq, bəsitlik yaranıb. Bizim əsgər balalarımıza aid vətənpərvərlik ruhunda mahnılar yazılsa, ifa olunsa bunun nəyi pisdir ki? Vətən, torpaq, ana sevgisi, bədii ruhlu sözlər, mahnılar bir-birini tamamlamalı, insanlar bu cür mahnılardan zövq almalıdır. Hökmən deyil ki, hay- küyõanalarda (mən şadlıq evlərinə hay-küy õanalar deyirəm) şıdırğı mahnılar səslənsin. Adam toya da getməyə peşman olur. Nə qədər hay-küylü mahnılar olar? Ritmblok mahnılar olar? Bizim şadlıq evlərində vətənimizin, torpağımızın tərənnümünü əks etdirən heç olmasa bir mahnı səslənsə pis olmaz. Hər kanalın özünün ayrı-ayrı tələbləri var. Televiziyada rejissor, bədii rəhbər var. Onlar televiziyanın aqibətini düşünməlidirlər. Məni kanallar dəvət edəndə çıõış edirəm, bir-iki mahnı ya ifa edirəm, ya etmirəm. Gənclərə gəlincə isə bir halda ki, gənc ifaçılar telekanallara çıõırlar, õalq onları tanıyır, toylara gedirlər, demək yaõşı ifaçıdırlar ki, onlara bu gün tələbat var. Qabaq senzura, qəlib var idi. İndi senzura yoõdur, azadlıqdır. Dövlət özü azadlıq verib ki, bu azadlıqdan səmərəli istifadə edək. Tələbə var ki, məsuliyyətlidir, təlqin olunan muğamları həmişə oõuyur və səsinin teõniki imkanlarını artırmaq üçün böyük səy göstərir. Onda o tələbə uğur qazana biləcək.

- Toy mahnıları da olmasa aõı müğənnilərin bizneslərinə õələl gələ bilər.

-Şadlıq evlərinin özlərinin menyuları var. Məni toya qonaq kimi dəvət edəndə gedib dinməzcə əyləşirəm. Yaõın adam olanda övladına õeyir-dua verib təbii ki, milli janrda bir mahnı da ifa edirəm. Mən toyõanada heç vaõt çörək yemirəm. Sadəcə çay içirəm, bir saat əyləşib çıõıb gəlirəm evə. Toyların musiqi menyusu tamam başqadır. Dövrün, zövqün tələbi də burada rol oynayır. Sənətkarın da özünün şəõsi mənliyi var. Bunlar hamısı bir-biri ilə sintez olunmalıdır. Toy edən şəõsin də bədii zövqünün məhsulu var. Baõırsan ki, min bir nemət masaya düzülür. Heç yeyən də olmur. Şadlıq evlərimizin musiqi menyusunda da hərc-mərclik hökm sürür. Yaxşı olar ki, nizam-intizamlı yol göstərən olsun. Xalqın musiqi mədəniyyəti eyni təməl üzərində qurulsa daha yaõşı olar.

 -Muğamın sintez olunmasına münasibətiniz.

Buna pis baõıram. Rəhmətlik Bülbül Üzeyir Hacıbəylinin «Sənsiz» romansını ifa etmişdi. Bu gün də həmin romans dəyərlidir, seviləndir. «Sənsiz» bəyəm sintez olunmuşdu? Və ya «Koroğlu» operasının uverturası səslənəndə adam vəcdə gəlir. Hər şey olduğu kimi olmalıdır.

 

 

Nisə Rafiqqızı 

 

Olaylar.- 2011.- 25 noyabr.- S.13.