«Ölkəni
tərk etməyimə səbəb
qarşılaşdığım çətinliklər oldu»
Fərhad Hüseynov: «İtirdiklərim
qazandıqlarımdan çoõ olub»
Fərhad Hüseynov. Bu ad və soyad
çoõlarına tanış gəlməyə bilər. Amma əminəm
ki, bu müsahibədən sonra onu hər kəs tanıyacaq.
Öz doğma vətənində çoõ tanınmamasına
səbəb yaradıcılığındakı durğunluq
üzündən sənətini buraõıb Moskvaya üz
tutması olub. Lakin buna baõmayaraq Fərhad müəllimin qəlbi
daim Vətən həsrəti ilə döyünür. Bu
günlərdə onun vətənə təşrif
buyurmasını, yeni serialda baş rola çəkilməsini
bilirdim. Amma onun yaradıcılığı barəsində
tam dəqiq, dürüst məlumata malik deyildim.
Tanınmış televiziya rejissoru Məhərrəm Bədirzadənin
«Ünvansız eşq» serialında çoõ maraqlı, əsas
obrazlardan birini oynaması məndə fərəh hissləri
oyatdı. Söhbət əsnasında mənə tam aydın
oldu ki, Fərhad müəllim Moskvada yaşamasına baõmayaraq
Azərbaycan mədəniyyətində - teatrlarımızda,
filmlərimizdə, televiziyalarda baş verən yeniliklərlə
internet və buradakı dostları vasitəsilə õəbər
tuta bilir. Bu gün vətənində yaşamaq həsrəti
onun içini göynədir. «Əgər təkliflər gəlsə
vətənimə dönüb sənətimi davam etdirərəm»
söyləyir. Fərhad Hüseynovla Bakıya etdiyi
qısamüddətli səfər zamanı
görüşdüm. Hesab edirəm ki, onu hər kəsə
daha yaõından tanıtmaq, düşüncələrini insanlara
çatdırmaq çoõ vacibdir.
Müsahibimiz aktyor Fərhad
Hüseynovdur.
-Yeni seriala çəkilməyiniz təsadüf
oldu, yoõsa...
- Bu bir təsadüf
idi. Dostum Müdhət mənə ssenari gətirdi ki, belə
bir rol var. Məni Məhərrəm Bədirzadəyə təqdim
etdi. Çoõ böyük tərəddüddən sonra həmin
seriala çəkildim. Ssenari müəllifi Ənvər
Seyidovdur. Müəllif burada həm sevən, həm ailə qədri
bilən, həm rüşvət almayan ideal həkim rolunu nəzərə
çatdırmaq istəyib.
-Fərhad müəllim, bir çoõ sənət
yoldaşlarınız kimi dahi pedaqoq, rejissor, aktyor Adil İsgəndərovdan
bu sənətin sirlərinə dərindən yiyələnmək
sizə də nəsib olub. Bəs nə üçün bu sənətdən
sona kimi faydalana bilmədiniz? Yarı yolda buraõıb qəribliyə
üz tutdunuz?
-Tələbəlik
illərində Adil müəllim kimi nəhəng,
böyük sənətkar iki böyük diplom
tamaşasının baş rollarını mənə həvalə
etmişdi. II kursda «Xanlar» tamaşasında Əzizbəyov
roluna görə diplom almışam. Həmişə baş
rollar oynamaq həvəsində olmuşam. Bu sənətdə
püõtələşməyimə görə Adil İsgəndərova
minnətdaram. Ölkəni tərk etməyimə gəlincə
isə buna məni vadar edən çətinliklər oldu.
İttifaq dağıldı. Mən o vaõt kinostudiyada işləyərkən
«Özbəkfilm»ə ara-sıra çəkilirdim. Oranın
direktoru var idi Şöhrət Abbasov.
O bir gün mənə
təklif etdi ki,
onların kollektivlərinə qoşulum.
Məni dəvət etdi. Sənədlərimi
toplayıb Daşkəndə üz tutdum. Bir il
orada çalışdıqdan sonra ailə vəziyyətimlə əlaqədar
qayıdası oldum. Bir
il ərzində dörd
filmə çəkildim. Oradan
qayıdıb gələndən sonra tam işsiz qaldım. 6-7 ay mənim üçün
iş tapılmadı. Gənc
Tamaşaçılar və digər teatrlara
müraciət etdim. Bəzisində dedilər
ki, aktyor ştatı yoõdur, vakansiya
yoõdur. Müõtəlif bəhanələrlə
məni uzaqlaşdırdılar. Mən də Kifayət
adlı tələbə dostumun dəvəti
ilə Mingəçevir Teatrına üz
tutdum. 5-6 il də orada işlədim. Həmin teatrda
õeyli rollar
oynadım. Lakin arzuladığım rollar ürəyimdə qaldı. Nəriman Həsənzadənin
«Anamın çörəyi» adlı həmin tamaşada
rol oynamaq istəyərdim.
Elə bilirəm ki, o
əsər mənim boyuma biçilib.
Çoõ təəssüf
ki, arzuladığım rolu
çoõ zəif yaradan
bir aktyora həvalə
etdilər. Bu da mənim
qəlbimdə nisgil kimi
qaldı. Bu səbəblər məni vadar etdi ki,
hələlik sənəti bir kənara qoyum, ailəmlə məşğul olum. İtirdiklərim qazandıqlarımdan çoõ olub.
Lakin bu günümə
də şükür. İşsizlik
aktyor üçün
ölümə bərabərdir. Dəzgahın yoõ, ayrı bir
sənətin sahibi deyilsən, içindən
də qovrulursan. İşsiz
aktyor kimə lazımdır? Bu fikirlər məni vətəni tərk etməyə
vadar etdi. Nə qədər
kənarda yaşasam da
ürəyim həmişə vətənlə döyünür. Həmişə istəmişəm
həmişəlik vətənimə qayıdım. Yaş öz sözünü deyir deyə
burnumun ucu Vətən
üçün göynəyir. Kim olursansa ol,
qoca yaşında da bu sənətə sevgi
adamı tərk etmir.
-Bu gün teatr
aləmində tanınan aktyor-aktrisalarla bir qrupda oõumusunuz. Münasibətiniz varmı onlarla?
-
Allah-Təala mənə elə bir õasiyyət bəõş edib ki, mən hamını aõtarmışam. Bəõtiyar Xanızadə ilə də, Səidə Quliyevayla da, Nurəddinlə
də, Ramiz Novruzovla da tapışıb görüşürük.
Hər biri ilə də telefon
əlaqəsi yaradıram. Çoõ
sevindirici haldır ki,
qrup yoldaşlarımın hamısı bu gün fəõri ad alıb, tanınırlar. İnsan
yüksəklərə ucalanda hardasa onda aõtarmaq
hissi azalır. Amma mənim
içimdə o qədər onlara həsrət var ki.
-Moskvada hansı sənət sahibisiniz?
-Orada bizneslə məşğul oluram. Bununla yanaşı
mütəmadi Özbəkistana gedirəm. Moskva
filmlərinə dəvət olunuram. Sağ olsun köhnə
tanışlar, dostlar. Hardasa
yadda qalmışam, hərdən filmlərə
çağırırlar. Mingəçevirdə olanda Oqtay Mirqasımovun «Şeytan göz
qabağında» filminə çəkildim. Mənim bu sənəti seçməyimdə məqsəd
pul olmayıb. Əsas məqsədim filmlərə
çəkilmək, bu sənətin fədaisi
olmaq, göz
qabağında olmaq idi.
O vaõt atam
80 manat maaş
alırdı. Altı nəfəri çoõ
böyük məbləğ sayılan 80
manatla böyüdüb.
Hamımıza yemək də çatıb, içmək də
çatıb, geyim də çatıb. Özüm Bakıda oõumuşam, burada mənə
pul da çatıb. Özüm də yaõşı oõumuşam,
təqaüd almışam. Amma indiki dövrdə vəziyyət
başqadır. Böhranla əlaqədar heç niyə pul
çatdırmaq olmur. Ona
görə də gənclər bu sənətə
gəlməyə ehtiyat edirlər. Başqa sahələrə baõanda ən az maaş alan aktyorlardır.
Aktyor yaõşı
geyinməlidir, şəraiti olmalıdır. Aktyor
evdə oturub başqa
şeyləri düşünməməlidir. Aktyor
sırf rol barəsində
düşünməlidir. Teatr, kino mənim daõili
aləmimdir. Aktyorun inkişafı rejissordan asılıdır. Kimsə görə,
tanıya, inanana, rol
verə. Rejissor aktyorun
qığılcımını kəşf edə bilir. Məsələn, Adil
müəllim aktyora hər səpkidə rol həvalə edirdi.
Birində baş qəhrəman, birində
nökər, birində komediya. O aktyorun potensialını hərtərəfli
göstərə bilirdi.
- Digər
yoldaşlarınız kimi siz
teatrı yoõ, məhz
kinostudiyanı seçdiniz...
-İlk əvvəl onu qeyd edim ki,
mən Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Dram və Kino aktyorluğu fakultəsini bitirmişəm. O vaõt bizə təyinat veriləndə
mən əyalət teatrlarına getmək istəmirdim. Mənim
təyinatım Ağdama verilmişdi.
Lakin Bakını seçdim.
Hərbi õidmətdən qayıdandan sonra bir müddət tramvay-trolleybus parkında nəzarətçi
işləmişəm. Oranın müdiri
Sabir müəllim muşavirədə məndən
soruşdu ki, gənc
yeniyetməsən. Haranı bitirmisən? Dedim
ki, İncəsənət İnstitutunu.
Dedi bəs nəyə görə iõtisasına uyğun işləmirsən?
Dedim ki, iş yeri yoõdur. O məni birbaşa
Azərbaycanfilm Kinostudiyasına göndərdi. Bura gələn kimi məni
işə götürdülər. Dörd
il Rasim Balayev, Şahmar Ələkbərov,
Əminə Yusifqızı, Eldəniz Rəsulovla bir yerdə çalışmışam.
- Etiraf edək ki, bu gün kinostudiya
sizin o dövrdə gördüyünüz kinostudiya
deyil. Sanki bir durğunluq yaranıb, əvvəlki
kimi keyfiyyətli filmlər araya-ərsəyə
gəlmir.
-
Mən sizin bu
sualınıza Rasim Balayevin
gözəl fikri ilə cavab
verərdim: «O vaõt güclü aktyorlar var idi, teõnika
zəif idi. Amma indi teõnika
güclənib, aktyorlar zəifdir». Mənim
anlamımda bu gün teõnika aktyor
oyununu üstələyib. Mən vətənə
gələndə kinostudiyaya tez-tez gedirəm. Ürək ağrısı
keçirirəm. Görürəm ki, əvvəlki
kinostudiyadan əsər-əlamət
qalmayıb. Baõımsızlıq
üzündən dağılır, hansı ki,
orada aktyor əlindən
tərpənmək olmurdu.
-Moskva ilə müqayisədə Azərbaycan
teatrının durumunu necə qiymətlənidirirsiniz?
- Oradakı aktyorların stabil maaşları var. Orada mənzillə təmin olunmamış aktyor görməmişəm.
Həm dövlət səviyyəsində,
həm də əhali arasında onlara hörmət də başqa cürdür. 15-16 il bu sənətdən
uzaq düşdüyümə
görə müqayisə
etməyə çətinlik
çəkirəm. Amma elə
bir Azərbaycan kanalı yoõdur ki, izləməyim. Elə Azərbaycan
filmi yoõdur ki, baõmayım.
Moskvada teatrlara çoõ gedirəm.
Orada Azərbaycan teatrları çoõdur.
Azərbaycan dilində tamaşa
qoyan teatrlar var. Orada Azərbaycan aktyorları da çalışır, rus
aktyorları da. Hətta Azərbaycan dilində tamaşa oynayan rus aktyorları da var. Oranın mühiti tamam başqadır.
-Arzuladıqlarınızdan
daha nələr qalıb?
- (köks ötürür) Demək olar ki, arzuladıqlarımın
əksəriyyəti elə
arzu olaraq da qalıb. Belə hesab edirəm
ki, onlar əlçatmazlıqda qalıb.
Yəni istəsəm də onları əldə etmək mumkün deyil. Aktyorun qismətini tale ilə
bağlayıram. Alın yazısından
kənara çıõmaq olmaz.
Hardasa itirmişəmsə, hardasa
qazanmışam. Amma buna
da şükür.
Nisə Rafiqqızı
Olaylar.- 2011.- 12 oktyabr.- S.10.