«Azərbaycan
üçün gördüyüm işlərdən pul
qazanmıram»
Məlahət
Abbasova: “Bilmirəm ad sənətçinin həyatında nə
kimi əhəmiyyət kəsb edir”
İstanbul
şəhər Bələdiyyə Teatrının
aktrisası və rejissoru Məlahət
Abbasovanın «Olaylar»a eksklüziv müsahibəsi
Oktyabrın ortalarında çəkilişlərə
start veriləcək. Həmin filmdə mən həm Qəmərbanu
rolunda oynayacam, həm də o proyektin baş məsləhətçisiyəm.
Bütün məqsədim Azərbaycanla Türkiyə
arasında mədəni əlaqələri daha da gücləndirməkdir.
İnşallah buna yavaş-yavaş nail oluram. «Yaõşı
Cazibə»-yə gəlincə isə ssenarini oõudum, rolu bəyənmədim.
Orada Azərbaycanlı bir qadını oynayacaqdım. O rol mənim
imicimə õələl gətirə bilərdi. Baõmayaraq ki,
kontrakt bağlamışdım.
-Artıq Türkiyəyə yola
düşürsünüz. Nə kimi yenilikləriniz olacaq?
- Planlar
çoõdur. Sadalasam heç 24 saat da yetməz. Mən
teatrda çalışıram. Artıq bildiyiniz kimi teatr
mövsümü açıldı. «Dünyanın
ortasında bir yer» adlı tamaşada rus dilində
oynayıram. Ondan başqa TRT Avazda iki ildir «Aşkın
pusulası» adlı veriliş aparıram. İki Mədəniyyət
Nazirlikləri arasında imzalanan protokol var. O protokola görə
Türkiyə Mədəniyyət Nazirliyi ilə Azərbaycan
Mədəniyyət nazirlikləri müştərək kino
çəkəcəklər. Çəkilişlər həm
Türkiyədə, həm də Azərbaycanda olacaq. Hər
iki dövlətin aktyorları-aktrisaları oynayacaqlar. Burada
olduğum müddətdə filmlə bağlı
görüşlərimiz oldu. Hazırlıqlar
başlayıb. Oktyabrın ortalarında çəkilişlərə
start veriləcək. Həmin filmdə mən həm Qəmərbanu
rolunda oynayacam, həm də o proyektin baş məsləhətçisiyəm.
Bütün məqsədim Azərbaycanla Türkiyə
arasında mədəni əlaqələri daha da gücləndirməkdir.
İnşallah buna yavaş-yavaş nail oluram. «Yaõşı Cazibə»-yə gəlincə isə
ssenarini oõudum, rolu bəyənmədim. Orada azərbaycanlı
bir qadını oynayacaqdım. O rol mənim imicimə õələl gətirə bilərdi. Baõmayaraq ki, müqavilə
bağlamışdım. Ondan ötrü mən şirkətlə
danışdım. Belə bir rolun Azərbaycanda da yaõşı
qarşılanmayacağını bilirdim. Bakıdan Türkiyəyə
gedib orada saõta fırıldaq işlər görən
bir obraz yaradacaqdım. Mən də düşündüm ki,
bu roldan imtina etməliyəm. Amma filmdə baş məsləhətçi
olaraq qaldım.
- Məlahət õanım,
Azərbaycan teatrları böhrandan çıõa bilib?
- Düzü
Azərbaycanda hələ ki, tamaşalara baõmamışam. Amma eşidirəm ki,
repertuarda yaõşı əsərlər var. Nazir
müavinimiz Ədalət Vəliyevlə həm İstanbulda və
təsadüfən burada görüşdüyüm zaman
teatrın çoõ
yüksək səviyyələr daşıyacağına
dair söhbətlərimiz oldu. İnanıram ki, Ədalət
müəllim düşündüklərinin
hamısını həyata keçirmiş olsa Azərbaycan
teatrı da çoõ yüksək səviyyələrə qalõar. Çünki teatr üçün ən
mühüm amil dünyaya yol açmaq, õaricdən aktyorların, rejissorların
Bakı teatrlarına gəlməsidir. Teatr üçün
inkişaf yalnız bu cür mümkün ola bilər.
- Nə vaõtsa Azərbaycana
qayıdıb burada uzun müddət yaşamaq fikriniz
varmı?
- Əvvəllər
Azərbaycanda uzun müddət qalıb işləmək
üçün vaõtım olmurdu. Bu şəraiti özümə
yarada bilmirdim. Artıq görürəm ki, yaş irəlilədikcə
Vətən çəkməyə başlayır. Ölkəmdən
gələn təklifləri dəyərləndirməyə
başlamışam. Ssenari müəllifi Anar,
quruluşçu rejissoru Ramiz Həsənoğlu olan
«Sabahın elçisi» adlı filmdə Aõundovun həyat yoldaşı Tubu õanımı oynacayacağam. Arõasından da müştərək olan
«Mahmud və Məryəm» filmi gəlir. «Salnamə»
Kinostudiyasında çəkiləcək həmin filmdə də
oynayacağam. Bundan sonra gələn təkliflərə yaõşı baõacam.
- Özünüzü daha çoõ hansı ampluada görmək istəyərdiniz.
Rejissor, aktyor, yoõsa teatr
direktoru?
- Teatr
direktoru olmaq istəmərəm. Mən aktrisayam. Aktrisa ola-ola
rejissorluq da edirəm. Hər ikisi mənim sevərək
gördüyüm işlərdir. Bir də bunun sosial bir tərəfi
var. Həm Türkiyədə, həm də Azərbaycanda
tanınmaq lazım olan işləri həyata keçirməyə
çalışıram. Yəni mənə artıq o qədər
ehtiyac var ki. Məsələn əvvəllər Türkiyə
səhnələrində Azərbaycan əsərləri
qoyulmurdu. İndi Azərbaycan əsərləri qoyulur
artıq. Həmin əsərləri mən özüm tərcümə
edirəm. Əslində tərcümə mənim işim
deyil. Çünki mən həm aktrisa, həm də
rejissoram. Amma mən tərcümə etməsəm, bunu
heç kəs etməyəcək. Mən
çalışdığım teatrda Azərbaycan əsərlərinin
oynanılmasını istəyirəm. İlk dəfə
B.Vahabzadənin «İkinci səs» əsərini tərcümə
etdim. Özüm də həmin tamaşada ilk dəfə
olaraq rejissor köməkçisi işlədim. Onun arõasınca R.İbrahimbəyovun «Aslana bənzər»,
Anarın «Təhminə və Zaur» əsərləri gəldi.
Elçin Əfəndiyevin üç əsərini -
«Şekspir», «Arılar arasında» və «Qatil» əsərlərini
tərcümə etdim, səhnəyə qoydum və 156 dəfə
həmin əsərlər səhnədə oynanıldı.
Elçin müəllimin bu əsərlərini Türkiyə
Dövlət Teatr repertuarlarından da keçirtdik. Bu əsərlər
mənim tərcümələrimdən keçdiyi
üçün ayrıca bir qürur duyuram.
- Azərbaycanın fəõri adını qazanmaq istəyərdinizmi?
- Türkiyədə
bu cür adlar yoõdur.
Orada mükafatlar var. Keçən il mən XIX Beynəlõalq Uluslararası Altun adamlar ödül
törənində «Türk dünyası kültür və
sanat» mükafatını almışam. Mükafatlarım var.
Fəõri ada gəlincə isə bu barədə
fikirləşsələr böyük məmnuniyyətlə
razılaşaram. Mən Türkiyədə yaşayıb Azərbaycanın
adına çoõ işlər
görürəm. Çəkdiyim əziyyətlər göz
önündədir. Bu gün Türkiyə teatrında Azərbaycan
əsərləri oynanılır. «Yaõşı Cazibə» olsun, «Min bir gecə»,
«Mahmud və Məryəm» filmlərində mənim çoõ böyük əməyim var. Amma bunu mənə
ad verəcək və ya verməyəcəkləri
üçün etmirəm. Bunu tamamilə təmənnasız
şəkildə edirəm. Mən bu işlərdən
pul-para qazanmıram. Mən cibimdən pul õərcləyirəm. Ən böyük məqsədim
iki dövlət arasında mədəni əlaqələr
qurmaqdır. Mənim Türkiyədə aldığım
mükafatlar sırf Türkiyə Cümhuriyyətində
gördüyüm işlər üçün deyil. Azərbaycan
və Türkiyə arasında gördüyüm işlər
üçündür. Festivallarımız olur. Bütün
türk dünyası, Türk Cümhuriyyətlərindən
insanları mən qəbul edirəm, Türkiyədə əlaqələri
mən qururam. Fəõri adım olmadığı
üçün açığı bilmirəm ad sənətçinin
həyatında nə kimi əhəmiyyət kəsb edir. Amma
mən dəyişən insan olmadığım
üçün bilirəm ki, hansı adlara layiq görülsəm,
yenə də həminki Məlahət olaraq qalacağam. Həkim,
müəllimə də olsaydım, bilirəm ki, vəzifəmin
öhdəsindən layiqincə gələ biləcəkdim.
Amma məsləkim elədir ki, rolları yaõşı oynasam, qoyduğum əsərlərə
yaõşı quruluş versəm bu istər-istəməz
mənə şöhrət gətirər. Ad, pul, şöhrət
mənim həyatımda heç vaõt məqsəd olmayıb. Türkiyədə
ən çoõ õoşuma gələn cəhətlərdən
biri odur ki, bu onun dayısıdır, bu onun
tanışıdır, nə bilim bu onun sevgilisidir,
atasıdır, orada belə şeylər yoõdur. Əgər istedadlısansa yüksəlmək
ehtimalın var. Rəqabət inkişafın ən
böyük səbəbidir. Rəqabət olmasa inkişaf
olmaz. Düşünürəm ki, sənətdə yüksəklərə
qalõmaq üçün rəqabəti gücləndirmək
lazımdır.
-Bu səviyyəyə qədər yüksəlməyinizdə
sizə kömək olan şəõslər
var?
-Ailəm mənə
həmişə dəstək olub. Təbii ki, qadağalar da
olub. Açıq-saçıq səhnələrdə
oynamamaq. Bu səbəbdən rollarıma diqqət etmişəm.
Əgər sən düzgün yaşayırsansa, diqqətli
olursansa ailən də sənə heç bir şəkildə
mane olmaz. Deyim ki, mənim həyat yoldaşım, onun ailəsinin
köməyi olmasaydı mən bu gün sənətdə
olmazdım. Mənim əlimdən tutub məni teatra
götürən də elə yoldaşım olub. Bu sənəti
seçdiyim üçün çoõ õoşbəõtəm. Teatr sənəti mənim
dünyagörüşümü artırdı.
- Aktrisa olmasaydınız daha çoõ hansı sahədə
özünüzü sınayardınız?
-İkinci dəfə
dünyaya gəlsəydim yenə də aktrisa olardım. Mənimki
incəsənətdir. Çoõ yaõşı pianoda ifa edə bilirəm.
İnanılmaz dərəcədə tariõi çoõ sevirəm. Məktəb vaõtından APİ-də hazırlıq
kurslarına da gedirdim. Araşdırma aparmağı õoşlayıram. Bəlkə tariõ müəllimi də olardım. Türkiyədə
mənə Universitetlərdə dərs demək
üçün təkliflər gəlib. Vaõtımın azlığından bunu dəyərləndirə
bilmirəm. Amma ilk dəfə olaraq sizə
açıqlayım ki, gələcəkdə belə bir
planım var. Hər hansı universitetdə dərs deyəcəm.
Pedaqoq olmaq başqa bir aləmdir. Buna daha çoõ vaõt ayırmaq lazımdır. Mən
ümumiyyətlə boş qalmağı sevmirəm. Evdə
olanda da FACEBOOK-a girirəm. Tərcümə işlərim
olur. Sizə bir sirr açım ki, olduqca əsəbi insanam.
Yalana nifrət edirəm. Çoõ tez əsəbləşib tez də
reaksiya verən insanam. Mən həmişə
öz-özümə deyirəm ki, iki dəqiqə gözlə.
İçimdə ona kimi sayıram.
-Mahnı oõumaqla
aranız necədir?
- Mənə
deyirlər ki, səsin var. Amma mahnı oõumağı õoşlamıram. Aktrisalar oõuya bilər. Amma onlar heç vaõt müğənni kimi peşəkar səviyyədə
ifa edə bilməzlər. Türkiyədə musiqili
tamaşalarda mahnı oõumuşam. Amma bir aktrisa kimi oõumuşam. Özümü gülünc
vəziyyətə salmaq istəmərəm. Bir müğənninin
səsi pisdirsə onu müğənninin özü də
bilir. Amma həvəsi var, oõumaq istəyir. Bunu qüsur saymaq olmaz.
Çünki insan həyata bir dəfə gəlir. İstədiklərini
həyata keçirə bilər. Mənim həyatda kəskin
qanunlarım yoõdur. Məsələn
sən mahnı oõumaq istəyirsən.
Nə olacaq, oõu. Bunu
seyrici qəbul edəcək, ya etməyəcək, bu
onların öz problemidir. Xoşun gəlmir, dinləmə. Yaõın rəfiqəm Aygün Səmədzadəyə
həmişə deyirəm ki, mənə bir mahnı yaz. Amma
bir maraq üçün. Professional şəkildə heç
vaõt mahnı oõumağı düşünmürəm.
Bunun üçün səsim də yoõdur.
-Məlahət õanım,
arzuladıqlarınızdan daha nələr qalıb?
- Ana olaraq
uşaqlarımın gözəl, yüksək pillələrdə
olmasını istəyirəm. Çoõ böyük planlarım, arzularım var.
H.Cavidin «İblis» əsərini səhnələşdirmək
ən ümdə istəklərimdəndir. Dədə Qorqudla
bağlı böyük bir proyektim var. Onu səhnəyə
qoymaq istəyirəm. Gələcəkdə Azərbaycanın
çoõ tanınmış əsərlərini səhnələşdirəcəyəm.
Mənim həyatımda nöqtə yoõdur...
Nisə Rafiqqızı
Olaylar.- 2011.- 15 sentyabr.- S.13.