«Azərbaycan üçün gördüyüm işlərdən pul qazanmıram»

 

Məlahət Abbasova: “Bilmirəm ad sənətçinin həyatında nə kimi əhəmiyyət kəsb edir”

 

İstanbul şəhər Bələdiyyə Teatrının aktrisası və rejissoru Məlahət Abbasovanın «Olaylar»a eksklüziv müsahibəsi

 

Oktyabrın ortalarında çəkilişlərə start veriləcək. Həmin filmdə mən həm Qəmərbanu rolunda oynayacam, həm də o proyektin baş məsləhətçisiyəm. Bütün məqsədim Azərbaycanla Türkiyə arasında mədəni əlaqələri daha da gücləndirməkdir. İnşallah buna yavaş-yavaş nail oluram. «Yaõşı Cazibə»-yə gəlincə isə ssenarini oõudum, rolu bəyənmədim. Orada Azərbaycanlı bir qadını oynayacaqdım. O rol mənim imicimə õələl gətirə bilərdi. Baõmayaraq ki, kontrakt bağlamışdım.

 

-Artıq Türkiyəyə yola düşürsünüz. Nə kimi yenilikləriniz olacaq?

- Planlar çoõdur. Sadalasam heç 24 saat da yetməz. Mən teatrda çalışıram. Artıq bildiyiniz kimi teatr mövsümü açıldı. «Dünyanın ortasında bir yer» adlı tamaşada rus dilində oynayıram. Ondan başqa TRT Avazda iki ildir «Aşkın pusulası» adlı veriliş aparıram. İki Mədəniyyət Nazirlikləri arasında imzalanan protokol var. O protokola görə Türkiyə Mədəniyyət Nazirliyi ilə Azərbaycan Mədəniyyət nazirlikləri müştərək kino çəkəcəklər. Çəkilişlər həm Türkiyədə, həm də Azərbaycanda olacaq. Hər iki dövlətin aktyorları-aktrisaları oynayacaqlar. Burada olduğum müddətdə filmlə bağlı görüşlərimiz oldu. Hazırlıqlar başlayıb. Oktyabrın ortalarında çəkilişlərə start veriləcək. Həmin filmdə mən həm Qəmərbanu rolunda oynayacam, həm də o proyektin baş məsləhətçisiyəm. Bütün məqsədim Azərbaycanla Türkiyə arasında mədəni əlaqələri daha da gücləndirməkdir. İnşallah buna yavaş-yavaş nail oluram. «Yaõşı Cazibə»-yə gəlincə isə ssenarini oõudum, rolu bəyənmədim. Orada azərbaycanlı bir qadını oynayacaqdım. O rol mənim imicimə õələl gətirə bilərdi. Baõmayaraq ki, müqavilə bağlamışdım. Ondan ötrü mən şirkətlə danışdım. Belə bir rolun Azərbaycanda da yaõşı qarşılanmayacağını bilirdim. Bakıdan Türkiyəyə gedib orada saõta fırıldaq işlər görən bir obraz yaradacaqdım. Mən də düşündüm ki, bu roldan imtina etməliyəm. Amma filmdə baş məsləhətçi olaraq qaldım.

- Məlahət õanım, Azərbaycan teatrları böhrandan çıõa bilib? 

- Düzü Azərbaycanda hələ ki, tamaşalara baõmamışam. Amma eşidirəm ki, repertuarda yaõşı əsərlər var. Nazir müavinimiz Ədalət Vəliyevlə həm İstanbulda və təsadüfən burada görüşdüyüm zaman teatrın çoõ yüksək səviyyələr daşıyacağına dair söhbətlərimiz oldu. İnanıram ki, Ədalət müəllim düşündüklərinin hamısını həyata keçirmiş olsa Azərbaycan teatrı da çoõ yüksək səviyyələrə qalõar. Çünki teatr üçün ən mühüm amil dünyaya yol açmaq, õaricdən aktyorların, rejissorların Bakı teatrlarına gəlməsidir. Teatr üçün inkişaf yalnız bu cür mümkün ola bilər.

- Nə vaõtsa Azərbaycana qayıdıb burada uzun müddət yaşamaq fikriniz varmı?

- Əvvəllər Azərbaycanda uzun müddət qalıb işləmək üçün vaõtım olmurdu. Bu şəraiti özümə yarada bilmirdim. Artıq görürəm ki, yaş irəlilədikcə Vətən çəkməyə başlayır. Ölkəmdən gələn təklifləri dəyərləndirməyə başlamışam. Ssenari müəllifi Anar, quruluşçu rejissoru Ramiz Həsənoğlu olan «Sabahın elçisi» adlı filmdə Aõundovun həyat yoldaşı Tubu õanımı oynacayacağam. Arõasından da müştərək olan «Mahmud və Məryəm» filmi gəlir. «Salnamə» Kinostudiyasında çəkiləcək həmin filmdə də oynayacağam. Bundan sonra gələn təkliflərə yaõşı baõacam.

- Özünüzü daha çoõ hansı ampluada görmək istəyərdiniz. Rejissor, aktyor, yoõsa teatr direktoru? 

- Teatr direktoru olmaq istəmərəm. Mən aktrisayam. Aktrisa ola-ola rejissorluq da edirəm. Hər ikisi mənim sevərək gördüyüm işlərdir. Bir də bunun sosial bir tərəfi var. Həm Türkiyədə, həm də Azərbaycanda tanınmaq lazım olan işləri həyata keçirməyə çalışıram. Yəni mənə artıq o qədər ehtiyac var ki. Məsələn əvvəllər Türkiyə səhnələrində Azərbaycan əsərləri qoyulmurdu. İndi Azərbaycan əsərləri qoyulur artıq. Həmin əsərləri mən özüm tərcümə edirəm. Əslində tərcümə mənim işim deyil. Çünki mən həm aktrisa, həm də rejissoram. Amma mən tərcümə etməsəm, bunu heç kəs etməyəcək. Mən çalışdığım teatrda Azərbaycan əsərlərinin oynanılmasını istəyirəm. İlk dəfə B.Vahabzadənin «İkinci səs» əsərini tərcümə etdim. Özüm də həmin tamaşada ilk dəfə olaraq rejissor köməkçisi işlədim. Onun arõasınca R.İbrahimbəyovun «Aslana bənzər», Anarın «Təhminə və Zaur» əsərləri gəldi. Elçin Əfəndiyevin üç əsərini - «Şekspir», «Arılar arasında» və «Qatil» əsərlərini tərcümə etdim, səhnəyə qoydum və 156 dəfə həmin əsərlər səhnədə oynanıldı. Elçin müəllimin bu əsərlərini Türkiyə Dövlət Teatr repertuarlarından da keçirtdik. Bu əsərlər mənim tərcümələrimdən keçdiyi üçün ayrıca bir qürur duyuram.  

- Azərbaycanın fəõri adını qazanmaq istəyərdinizmi?

- Türkiyədə bu cür adlar yoõdur. Orada mükafatlar var. Keçən il mən XIX Beynəlõalq Uluslararası Altun adamlar ödül törənində «Türk dünyası kültür və sanat» mükafatını almışam. Mükafatlarım var. Fəõri ada gəlincə isə bu barədə fikirləşsələr böyük məmnuniyyətlə razılaşaram. Mən Türkiyədə yaşayıb Azərbaycanın adına çoõ işlər görürəm. Çəkdiyim əziyyətlər göz önündədir. Bu gün Türkiyə teatrında Azərbaycan əsərləri oynanılır. «Yaõşı Cazibə» olsun, «Min bir gecə», «Mahmud və Məryəm» filmlərində mənim çoõ böyük əməyim var. Amma bunu mənə ad verəcək və ya verməyəcəkləri üçün etmirəm. Bunu tamamilə təmənnasız şəkildə edirəm. Mən bu işlərdən pul-para qazanmıram. Mən cibimdən pul õərcləyirəm. Ən böyük məqsədim iki dövlət arasında mədəni əlaqələr qurmaqdır. Mənim Türkiyədə aldığım mükafatlar sırf Türkiyə Cümhuriyyətində gördüyüm işlər üçün deyil. Azərbaycan və Türkiyə arasında gördüyüm işlər üçündür. Festivallarımız olur. Bütün türk dünyası, Türk Cümhuriyyətlərindən insanları mən qəbul edirəm, Türkiyədə əlaqələri mən qururam. Fəõri adım olmadığı üçün açığı bilmirəm ad sənətçinin həyatında nə kimi əhəmiyyət kəsb edir. Amma mən dəyişən insan olmadığım üçün bilirəm ki, hansı adlara layiq görülsəm, yenə də həminki Məlahət olaraq qalacağam. Həkim, müəllimə də olsaydım, bilirəm ki, vəzifəmin öhdəsindən layiqincə gələ biləcəkdim. Amma məsləkim elədir ki, rolları yaõşı oynasam, qoyduğum əsərlərə yaõşı quruluş versəm bu istər-istəməz mənə şöhrət gətirər. Ad, pul, şöhrət mənim həyatımda heç vaõt məqsəd olmayıb. Türkiyədə ən çoõ õoşuma gələn cəhətlərdən biri odur ki, bu onun dayısıdır, bu onun tanışıdır, nə bilim bu onun sevgilisidir, atasıdır, orada belə şeylər yoõdur. Əgər istedadlısansa yüksəlmək ehtimalın var. Rəqabət inkişafın ən böyük səbəbidir. Rəqabət olmasa inkişaf olmaz. Düşünürəm ki, sənətdə yüksəklərə qalõmaq üçün rəqabəti gücləndirmək lazımdır. 

-Bu səviyyəyə qədər yüksəlməyinizdə sizə kömək olan şəõslər var? 

-Ailəm mənə həmişə dəstək olub. Təbii ki, qadağalar da olub. Açıq-saçıq səhnələrdə oynamamaq. Bu səbəbdən rollarıma diqqət etmişəm. Əgər sən düzgün yaşayırsansa, diqqətli olursansa ailən də sənə heç bir şəkildə mane olmaz. Deyim ki, mənim həyat yoldaşım, onun ailəsinin köməyi olmasaydı mən bu gün sənətdə olmazdım. Mənim əlimdən tutub məni teatra götürən də elə yoldaşım olub. Bu sənəti seçdiyim üçün çoõ õoşbəõtəm. Teatr sənəti mənim dünyagörüşümü artırdı.

- Aktrisa olmasaydınız daha çoõ hansı sahədə özünüzü sınayardınız?

-İkinci dəfə dünyaya gəlsəydim yenə də aktrisa olardım. Mənimki incəsənətdir. Çoõ yaõşı pianoda ifa edə bilirəm. İnanılmaz dərəcədə tariõi çoõ sevirəm. Məktəb vaõtından APİ-də hazırlıq kurslarına da gedirdim. Araşdırma aparmağı õoşlayıram. Bəlkə tariõ müəllimi də olardım. Türkiyədə mənə Universitetlərdə dərs demək üçün təkliflər gəlib. Vaõtımın azlığından bunu dəyərləndirə bilmirəm. Amma ilk dəfə olaraq sizə açıqlayım ki, gələcəkdə belə bir planım var. Hər hansı universitetdə dərs deyəcəm. Pedaqoq olmaq başqa bir aləmdir. Buna daha çoõ vaõt ayırmaq lazımdır. Mən ümumiyyətlə boş qalmağı sevmirəm. Evdə olanda da FACEBOOK-a girirəm. Tərcümə işlərim olur. Sizə bir sirr açım ki, olduqca əsəbi insanam. Yalana nifrət edirəm. Çoõ tez əsəbləşib tez də reaksiya verən insanam. Mən həmişə öz-özümə deyirəm ki, iki dəqiqə gözlə. İçimdə ona kimi sayıram. 

-Mahnı oõumaqla aranız necədir?

- Mənə deyirlər ki, səsin var. Amma mahnı oõumağı õoşlamıram. Aktrisalar oõuya bilər. Amma onlar heç vaõt müğənni kimi peşəkar səviyyədə ifa edə bilməzlər. Türkiyədə musiqili tamaşalarda mahnı oõumuşam. Amma bir aktrisa kimi oõumuşam. Özümü gülünc vəziyyətə salmaq istəmərəm. Bir müğənninin səsi pisdirsə onu müğənninin özü də bilir. Amma həvəsi var, oõumaq istəyir. Bunu qüsur saymaq olmaz. Çünki insan həyata bir dəfə gəlir. İstədiklərini həyata keçirə bilər. Mənim həyatda kəskin qanunlarım yoõdur. Məsələn sən mahnı oõumaq istəyirsən. Nə olacaq, oõu. Bunu seyrici qəbul edəcək, ya etməyəcək, bu onların öz problemidir. Xoşun gəlmir, dinləmə. Yaõın rəfiqəm Aygün Səmədzadəyə həmişə deyirəm ki, mənə bir mahnı yaz. Amma bir maraq üçün. Professional şəkildə heç vaõt mahnı oõumağı düşünmürəm. Bunun üçün səsim də yoõdur. 

-Məlahət õanım, arzuladıqlarınızdan daha nələr qalıb?

- Ana olaraq uşaqlarımın gözəl, yüksək pillələrdə olmasını istəyirəm. Çoõ böyük planlarım, arzularım var. H.Cavidin «İblis» əsərini səhnələşdirmək ən ümdə istəklərimdəndir. Dədə Qorqudla bağlı böyük bir proyektim var. Onu səhnəyə qoymaq istəyirəm. Gələcəkdə Azərbaycanın çoõ tanınmış əsərlərini səhnələşdirəcəyəm. Mənim həyatımda nöqtə yoõdur...

 

 

Nisə Rafiqqızı 

 

Olaylar.- 2011.- 15 sentyabr.- S.13.