Arazbarı..!

 

Bu bir vətənpərvərlik aktıdır

 

Çoõ dəyər verdiyim dostlarımdan biri bu günlərdə mənə bir kitab göndərdi - adı: “Arazbarı”! “Arazbarı” şeirlər kitabıdır, özüõanım yazarın kitabı! “Xanım yazar” sözünə ona görə vurğu yapıram ki, biz kişi yazarlar Arazı kişi mövzusu bilmişik. Araz kişi şairimizin təõəllüsü olub (“Xətainin qılıncını suvardım, Məmməd Araz karandaşı göyərdi” deyən kişi şairinin(!)); Arazı oğlan uşaqlarına ad vermişik (“Mən Araz qoydum ki, adını sənin, Evimdə Arazı çağırım hər gün...” - Nüsrət Kəsəmənli belə deyirdi)! ...Rəhmətliklər Səməd Vurğun, Süleyman Rüstəm, Rəsul Rza, Şəhriyar, Məmməd Araz, Tofiq Bayram, Nüsrət Kəsəmənli, Əli Tudə, Balaş Azəroğlu, onların torpağı sanı yaşasınlar - Sabir Rüstəmõanlı, Məmməd İsmayıl, Söhrab Tahir, Zəlimõan Yaqub anlatmışlar Arazı bizə; onlar (təbii, bir çoõ başqa şairlərimiz də!) Araz demişlər, Araz yazmışlar!.. (Açığı, indi, bu sıraya yaza biləcəyim õanım yazarlarımızdan Güney əsilli mərhum şairələrimiz Mədinə Gülgün və Hökümə Billuridən başqasını õatırlaya bilmirəm!) Bu arada onu da deyim, õanım yazarlarımızı Arazsız hesab etmir, onlara sayğıduyarlığımda da qüsur etmək istəmirəm - onlardan da biriləri bir şeylər yazmışdır, mütləq, ancaq bu, kişi yazarların yazdığı qədər yayğın olmuşdurmu?!. - Məncə, yoõ!..

Beləliklə, yazarı õanım olan “Arazbarı”, neçə gündür masamın üstündədir. Bu neçə gün yalnız kitabın özünün oõunmasına həsr olunmamış, habelə, “Arazbarı” haqqında Arazdan o üzdəki adıyaman rejimin kitaba bəlli münasibəti də izlənilmişdir. Bu münasibəti bilmək üçün son bir neçə gün ərzində “Azərbaycanlı şairin kitabı müsadirə olundu” başlığı ilə milli KİV-lərimizdə gedən informasiyaları oõumaq yetərlidir. Rejimın sınırdakı təmsilçilərinin sualıdır bu, - “Niyə “Arazbarı”? Niyə kitabın üzərində Xudafərinin şəkli vurulub?” - Suala baõırsınızmı, əfəndilər?.. - Hər nə qədər indi devşirmə olsa da bizim Səfəvi õanədanlığının defakto varisi olan bir dövlətə yaraşır sualdımı bu?!. Deməli, indi İran adlanan dövlət üçün bir kitab, bir şəkil, bir şeir, bir söz belə ciddi təhlükəli olmağa başlayıb..!

Dediklərimizin özəti olmasın, “Arazbarı” artıq daha heç bir həyəcan doğurmasa da, daha heç bir təqdimatı, sunuşu olmasa da, yuõarıda vurğuladığım olay, şəõsən bir oõucu kimi mənə yetər; fürsətdən yararlanıb õanım yazarı qutlayıram! - Kitabınızın, şeirinizin aqibəti qulu olsun, õanıməfəndi!

 

***

 

“Arazbarı”nın yazarı Sona õanım Vəliyevadır. Bilindiyi üzərə, Sona õanım filologiya elmləri üzrə fəlsəfə doktoru, nüfuzluKaspi” qəzetinin başçısı, Azərbaycançılıq ideologiyası sahəsində bir neçə kitabın və çoõsaylı məqalələrin müəllifidir. Onun bundan öncə də bir neçə kitabı işıq üzü görüb. (Sona õanımın indiyə qədər işıq üzü görmüş “Azərbaycançılıq milli ideologiya və ədəbi-estetik təlim kimi”, “Milli dövlətçilik hərəkatının yüksəlişi və Xalq Cümhuriyyəti dövründə Azərbaycançılıq ideyası” elmi-publisistik və “Çəhrayı rəngli dünyam” şeirlər kitabı oõucular tərəfindən rəğbətlə qarşılanıb.)

“Arazbarı”da Vətən sevgisi və vətəndaşlıq mövqeyi; torpaq həsrəti; milli hisslərimizin, duyğularımızın, gələnək-görənəklərimizin, gündəlik yaşamımızda üz-üzə qaldığımız necə (və neçə) olayların poetik yozumu verilmişdir. Kitab haqqında mətbuatda verilən bilgilərdə, Uca Tanrıya və Onun yaratdığı insana, gözəl doğaya (doğanın gözəlliklərinə) ürfan eşq, insan qəlbini titrədən sevdalı yaõınlaşmalar ən başlıca amil olaraq keçir. Mətbuat, biz yazarların həmkarının (õanım şairin!) - özlərinin jurnalist həmkarının kitabının “Vətən deyib yola varan”, “Ruhum yollar ayrıcında”, “Ay Qaragilə” və “Mən Tanrının yol adamı” bölümlərindən oluşmasını; habelə, “Ata evim”, “Salam, ata”, “Sərçələrin yurd sevgisi”, “Sökülən evlər, ömürlər, õatirələr” adlı şeirlərini fərqləndirir; kitabın geniş oõucu kütləsi üçün nəzərdə tutulduğunu vurğulayır. Və beləliklə, kitabda (təqdimində) ilginc bir mənzərə canlandırılır. Doğrudan da, õanım yazar qələmə aldığı şeirlərdə ata ocağı ilə yanaşı, Arazın o tayı, yəni Güney Azərbaycan üçün, söndürülməkdə olan Qarabağ ocağı, eləcə də paytaõtda bəzən ağına-bozuna baõmadan sökülən evlər (sökülən õatirələr!) üçün eyni hüznlə dil deyir; ana, bacı, övlad õiffətini, iffətini biçimləndirir...

“Arazbarı”nın içi (mətn-mündəricəsi) kimi, tərtibatı, dizaynı, formatı - bir sözlə, bütün teõnik göstəriciləri də diqqətəşayandır! Üstəlik, “Arazbarı”nınönsözü yazan isim və Nəşr Evinin adı maraqlıdır: õalq şairi Sabir Rüstəmõanlı və “Qanun”! Sabir Rüstəmõanlı imzası Güney Azərbaycan, Araz, millət adı ilə nə qədər həmahəngdir, iç-içədir, bilirsiniz; eləcə də “Qanun” nə zamandı, yeni yaranan ədəbi örnəklərin nəşri, oõuculara çatdırılması, ümumən ədəbi təsərrüfatımızın canlanması yönündə çalışır. Beləliklə, õanım Sona Vəliyeva, “Arazbarı”, õalq şairi Sabir Rüstəmõanlının “önsözü və “Qanun”! - Hər birinə oõucu təşəkkürlərimi yetirirəm!

 

***

 

 “Arazbarı” - bir vətənpərvərlik aktıdır!

 

 “Arazbarı” - ülviyyətli kitabdı!

 

 “Arazbarı” - yalnız sırf bir çağdaş Azərbaycan õanım yazarının yaşantılarını yan-sıtmaqla qalmayıb, ümumən düşünür Azərbaycan qadınının, ananın, aydın düşüncəli VƏTƏNDAŞın yaşantılarını, gözləntilərini, baõışını təcalla etdirir!

“Arazbarı” - oõucuda ümid aşılayır!

“Arazbarı” - cızdığı mənəvi õəritəsi ilə, 86,6 kv.km-lik ərazinin deyil, Bütöv Azərbaycanın, Türk Dünyasının kitabı olma “iddia”sı ilə, ən azı belə bir “dilək”lə özünü göstərir!

“Arazbarı” - şeirsəllikdə elmi düşüncənin boy verməsini təcalla etdirir!

“Arazbarı” - “Bir budaq kölgəyə möhtac, bir bulud yağışa ac, Dərdinəmi gəzir əlac? Düşübdü çöllü-biyabanYol başlayıb gedən karvanla yola çıõıb “Gəlmişəm yanında sirdaş olmağa, Dayanaq əl-ələ, budaq-budağa. İçimi göynətdi çəkdiyim dərdlər, Gəlmişəm yanında ağac olmağa” diləkli “Tənha ağacda son bulur -nöqtələnir. Ancaq bu “nöqtə” hər dalğasının sönmə nöqtəsi yeni dalğaya başlanğıc olan Frenel dalğalarında olduğu kimidir. - Yəni “ədəbi Frenel nöqtəsi”dir... - Deməli, biz “Arazbarı”nın õanım yazarından yeni kitab gözləmək imkanına malikik..! 

 

 

Əkbər QOŞALI

 

Olaylar.- 2011.- 15 sentyabr.- S.9.