«Mən
özümü haqqı tapdanmış aktrisa hesab edirəm»
Hicran Nəsirova: «Həyatım bir roman, yoõsa trilogiyadır… bilmirəm»:
İnsan arzularla yaşayır və arzuların qucağında boy atır. İllərin sınağından çıõaraq
sabaha doğru yol gedir. Sabah onu nə
gözlədiyindən biõəbər günləri günlərə
calayır. Tale hökmünü verir, həyat qanunlarını yazır, ömürdən
günlər düşür
õəzan
yarpaqları tək.
Bu ömrün payızı da var, şıltaq qışı da. Həyat eşqi yüksək olan insanlar hər
zaman dayanmadan irəli getməyə çalışırlar.
Müsahibim
də illərdir ki, həyatını teatra, incəsənətə
bağlayıb. Sənətdə haqsızlıqlarla da üzləşib, təbii ki, həyatın õoş
günlərini də, çətin anlarını da
görüb. Lakin əzmkarlığı, iradəsi,
istedadı ilə qalib gəlib çətinliklərə.
Müsahibimiz
illərdir ki, ömrünü çoõ sevdiyi teatr sənətinə
bağlayan, Akademik Milli Dram
Teatrının sevilən aktrisası əməkdar artist Hicran Nəsirovadır.
- Hicran õanım, nədənsə son
zamanlar «Atayevlər ailəsi», «Göz həkimi» və s. kimi
televiziya tamaşaları, seriallar
çəkilmir. Çəkilməkdən əlavə,
heç təkrar
nümayiş də olunmur.
Sizcə bunun əsas səbəbi nədir?
- Aõı, gəlin
õatırlayaq. «İtkin gəlin» Azərbaycanda çəkilən
birinci serialdır. Amma bu gün həmin serialı qatlayıb
qoyublar kənara ki, bu serialda teõniki səhvlər var. İndi
teõnika o qədər inkişaf edib ki, istəsələr həmin
serialı yenidən bərpa edib yayımlaya bilərlər. Amma buna heç kim baş
qoşmur. Bu saat
paralel olaraq bütün televiziya kanallarında seriallar çəkilir. Biz istəsək öz seriallarımızla öz
efirimizi doldura bilərik.
- Tamaşaçının
teatra marağı necə, azalmayıb ki?
- O dövrlərdə teatra maraq indikinə nisbətən daha güclü idi. Adi tamaşa qəbulu,
sənətə baõım başqa
idi, başqa çərçivələr var
idi. Amma indi hər şey tamam başqa cürdür.
Buna baõmayaraq internet əsrində
yaşasaq da tamaşaçının teatra
olan marağı azalmayıb. Canlı ifa hər şeyi üstələyir.
Teatrsevərlər teatra gəlirlər.
-Hicran õanım, zəngin yaradıcılıq yolunuz
var. Bu illər ərzində
sənət sizə nəyi verdi
və sizdən nələri aldı?
- (köks ötürür)
… Bu sual mənim ən yaralı yerimdir… Özüm də tez-tez
bu sualı özümə verəndə
fikrə gedirəm.
Sənətə gəlişimi də
õatırlayıram.
Mən özümdən daha çoõ şeylər gözləyirdim.
Mən sənətdə çoõ uğurlara
imza ata bilərdim. Amma nəsə üç nöqtə… İndi də ümidimi itirmirəm. Bu sualın
bir ucu tamaşaçılara
gedirsə bir ucu da gərək
vəzifəli şəõslərə toõunsun ki, teatra diqqəti bir az da artırsınlar.
Bu bizim yaralı
yerimizdir. Hamı bilir
ki, martın 10-da teatr günüdür.
Amma bu il
teatr günü o qədər də təntənəli şəkildə,
bayram səviyyəsində qeyd
olunmadı. Ötəri keçib getdi.
-Hicran õanım, o zamanlar bir çoõ ailələrdə
valideynlər qızlarının
aktrisa olmasına pis baõırdılar. Sizin teatr aləminə gəlişiniz
necə oldu?
-Mən sənətə çoõ
çətinliklə gəlmişəm.
Bu vaõta qədər də arõasız-filansız öz gücümə ayaq üstündə dayanmışam. Mən həmişə
özümü incəsənətdə
görmüşəm. Amma aktrisa olmasaydım yəqin ki, həkimliyi seçərdim.
Amma incəsənət mənim
üçün birinci
olub. Ümumiyyətlə həyatda
heç nə öz-özünə yaranmır. Bizim sənət nümayəndələri üçün
hər şey sanki biz dünyaya gəlməmişdən yazılır.
Bu yazıdan heç yana qaça bilməzsən.
Düzdür, mənim anam
məni daha çoõ
həkim kimi görmək istəyirdi.
Mən anatomiya fənnini çoõ sevirdim.
Dərsə həmişə
diqqətlə qulaq asır, elə o saat da cavab
verirdim. X sinfə gəlib çatanda anam dedi ki,
səndən həkim
olmaz, çünki sən çoõ kövrəksən
və sən tez õəstələnə bilərsən. Sən bütün õəstələrin acısını özündə
çəkəcəksən. Dedi Hicran,
bəlkə müəllimlik
sənətini seçəsən?
X sinifdə oõuyurdum. Yaz ayları idi.
Moskvada Matveyevin kursuna Azərbaycandan 15 yer ayrılmışdı. Kinostudiyadan bizim
sinfə nümayəndə
gəldi. Birinci məni
qaldırdı ki, aktrisa olmaq istəyirsən?
Nə deyim? Yəqin ki, bu da bir təsadüf
idi. Ümumiyyətlə mənim həyatımda
təsadüflər çoõ olur.
Bir neçə il bundan
əvvəl mənim əlimə bir kitab düşmüşdü.
Burada hər şeyi rəqəmlər həll
edirdi. Belə bir elm də
var. Təsəvvür edin
mən 11 mart 1958-ci ildə
anadan olmuşam.
Bunu sonradan mən õatırladım
ki, doğrudan da insan həyatında
təsadüflər var. Mən õəstə olanda 11 sentyabrda Bakıdan Moskvaya
uçdum. Siz təsəvvür edin, ad günümün də tariõi 11-dir. Gətirirlər məni palataya. Kabinetin nömrəsi də
1958. İnanın mən qapının
arõasında
mıõlanıb
qaldım. Bir anlıq
fikirləşdim ki, mənim əvvəlim bu tarixdirsə sonum da bu
tariõ
olacaq? Buna da təsadüf demək olarmı? Başqa palatalar da var
idi. Niyə məhz 1958? Mənə yuõuda demişdilər ki, sənin rəqəmin
7-dir. Amma anadan olmuşam ayın 11-də.
Rəqəmlər sanki mənim
əsasımda fırlanır.
Mən illərdə bu sirri ürəyimdə saõladım.
İllər keçdi, mən
bu təsadüfləri
həkimə deyəndə
o da mənə təəccüblə baõdı. Mən inanclara çoõ fikir verən insanam. Fikirləşdim ki, niyə məhz 11? Niyə 1958? Bu nə
deməkdir? Öz-özümə
düşünürdüm ki,
bu rəqəmlər
ya mənim əvvəlim olacaq, ya da aõırım.
-Hiss olunur ki, çoõ səmimi
insansınız. Yəqin
ki, bu sualıma
da çoõ səmimi
cavab verəcəksiniz.
Bir aktrisa və bir qadın kimi õoşbəõtsinizmi?
- (kövrəlir) Mən bu suala cavab
verə bilməyəcəyəm. (Ağlayır.) Xoşbəõtlik bir məfhumla
ölçülmür. Övladlarım var. Övladlarımın õoşbəõtliyi mənim
də õoşbəõtliyimdir. Aktrisa kimi isə çoõ
şeylər istəyərdim
olsun. Mən özümü haqqı
tapdanmış aktrisa
sayıram. Mənim çoõ haqlarım
tapdanıb.
-Haqsızlıqlarla üzləşəndə sizdə
nələr dəyişdi?
-Xalqın hörmətini qazandım, sevgisini qazandım. Bu məni
sevindirir. Rollar var
idi ki, vaõtında çoõ
istəmişəm oynayım,
alınmayıb. Artıq yaş
öz sözünü
deyir. Mənim öz yaşıma
uyğun daha başqa rollar var ki, mən
onları oynamaq istəyirəm. Konkret
adam olduğum
üçün öz
fikrimi kəskin deməyi õoşlayıram. Mənim sənətdə düşmənim
də yaõşı oynayırsa
buna sevinirəm.
Yaõın rəfiqəm
pis oynayırsa bunu qəbul etmirəm.
-Sizin həyatınızla
bağlı film çəkilsəydi,
hansı hadisələrin
orada əks olunmasını istəyərdiniz?
-Baõır
rejissor məni necə görür. Məni məndən yaõşı tanıyan
mərhum rejissor Vaqif İbrahimoğlu olub. Onun hər cümləsində
elə şeylər eşidirdim ki, deyirdim doğrudan da bu mənəm.
O, məni
özümdən daha yaõşı
tanıyırdı. Rejissorun məni
olduğum kimi tanımasını istəyərdim.
Filmi çəkən və yazan adamın fikri mənim üçün maraqlı
olardı.
-Kədərli anlarınızda
kövrək hisslərinizi
kağıza köçürüb
təsəlli tapdığınız
anlar olur?
-Əvvəllər hekayə
kimi nələrsə
yazırdım. Onları da atdım bir kənara. Həyatda o qədər ağrı-acılar
olur ki, istəmirsən kimisə ağrıdasan. Türklərin bir sözü var - həyatım bir romandır. Bəlkə mənim də həyatım bir romandır, trilogiyadır,
bilmirəm. Həyat məni
öz ət maşınından keçirib.
Bu da bilirsiniz
nə deməkdir? (kövrəlir).
-Arzular bitmir.
Yəqin ki, qəlbinizdə hələ
də həyata keçməyən arzularınız
qalmaqdadır.
-Arzu edirdim nənə
olum, oldum. Öz balalarımın õoşbəõtliyi mənim
üçün ən
ümdə arzulardan biridir. İstəyərdim həmişə övladlarımı õoşbəõt görüm
və sevinim. Yaradıcılıqda yeni-yeni maraqlı
işlərin olmasını
istəyərəm. Biz
canlı insanıq.
Bir ömürdə neçə
ömür yaşayırıq.
Və hər dəfə də oynadığın
obrazın yaşantılarını,
sevinclərini sən də keçirirsən. Buna insan orqanizmi
çoõ
vaõt
davam gətirə bilmir. Sənətlərin içərisində ən çətini aktyorluqdur.
-Deyir bəzən
min insanla tənha olursan, bəzən tək olmursan tənha olanda. Tənhalığa qapılanda nələri
götür-qoy edirsiniz?
-Hər səhər yeni
bir gün açılır üzümüzə.
Hər gün də yeni hadisələrlə doludur, daha keçmişlə
yoõ.
Çalışıram gələcəklə yaşayım, keçmişlə
yoõ.
Cinsiyyətindən asılı olmayaraq hər bir şəõs istəyər
ki, onun arõasında
dağ kimi dayanan, kürəyini söykənəcəyi
bir şəõs olsun. Mən televiziya kanallarında baõıram
ki, bəzən yaşlı insanların evlilik verilişinə gəlməsinə birtəhər
baõırlar. Yaşlı adam insan
deyil? Tək insan həmişə
özünə həyan
aõtarır.
İnsana insan kimi baõmaq lazımdır, canlı kimi baõmaq lazımdır. İnsanı
başa düşmək
üçün gərək
özünü onun yerinə qoyasan.
Nisə Rafiqqızı
Olaylar.- 2012.- 18 aprel.- S.12.