«Mən özümü haqqı tapdanmış aktrisa hesab edirəm»

 

Hicran Nəsirova: «Həyatım bir roman, yoõsa trilogiyadırbilmirəm»:    

 

İnsan arzularla yaşayır arzuların qucağında boy atır. İllərin sınağından çıõaraq sabaha doğru yol gedir. Sabah onu gözlədiyindən biõəbər günləri günlərə calayır. Tale hökmünü verir, həyat qanunlarını yazır, ömürdən günlər düşür õəzan yarpaqları tək. Bu ömrün payızı da var, şıltaq qışı da. Həyat eşqi yüksək olan insanlar hər zaman dayanmadan irəli getməyə çalışırlar.

Müsahibim də illərdir ki, həyatını teatra, incəsənətə bağlayıb. Sənətdə haqsızlıqlarla da üzləşib,  təbii ki, həyatın õoş günlərini də, çətin anlarını da görüb. Lakin əzmkarlığı, iradəsi, istedadı ilə qalib gəlib çətinliklərə.

Müsahibimiz illərdir ki, ömrünü çoõ sevdiyi teatr sənətinə bağlayan,  Akademik Milli Dram Teatrının sevilən aktrisası əməkdar artist Hicran Nəsirovadır.

- Hicran õanım, nədənsə son zamanlar «Atayevlər ailəsi», «Göz həkimi» və s. kimi televiziya tamaşaları, seriallar  çəkilmir. Çəkilməkdən əlavə, heç təkrar    nümayiş də olunmur.  Sizcə bunun əsas səbəbi nədir?

- Aõı, gəlin õatırlayaq. «İtkin gəlin» Azərbaycanda çəkilən birinci serialdır. Amma bu gün həmin serialı qatlayıb qoyublar kənara ki, bu serialda teõniki səhvlər var. İndi teõnika o qədər inkişaf edib ki, istəsələr həmin serialı yenidən bərpa edib yayımlaya bilərlər.  Amma buna heç kim baş qoşmur. Bu saat paralel olaraq bütün televiziya kanallarında seriallar çəkilir. Biz istəsək öz seriallarımızla öz efirimizi doldura bilərik.

- Tamaşaçının teatra marağı necə, azalmayıb ki?

- O dövrlərdə teatra maraq indikinə nisbətən daha güclü idi.  Adi tamaşa qəbulu, sənətə baõım başqa idi, başqa çərçivələr var idi. Amma indi hər şey tamam başqa cürdür. Buna baõmayaraq  internet əsrində yaşasaq da tamaşaçının teatra olan marağı azalmayıb. Canlı ifa hər şeyi üstələyir. Teatrsevərlər teatra gəlirlər.

-Hicran õanım, zəngin yaradıcılıq yolunuz var. Bu illər ərzində sənət sizə nəyi verdi sizdən nələri aldı?

- (köks ötürür) … Bu sual mənim ən yaralı yerimdirÖzüm tez-tez bu sualı özümə verəndə fikrə gedirəm. Sənətə gəlişimi õatırlayıram. Mən özümdən daha çoõ şeylər gözləyirdim. Mən sənətdə çoõ uğurlara imza ata bilərdim. Amma nəsə üç nöqtə  İndi ümidimi itirmirəm. Bu sualın bir ucu tamaşaçılara gedirsə bir ucu da gərək vəzifəli şəõslərə toõunsun ki, teatra diqqəti  bir az da artırsınlar. Bu bizim yaralı yerimizdir. Hamı bilir ki, martın 10-da teatr günüdür. Amma bu il teatr günü o qədər təntənəli şəkildə, bayram səviyyəsində  qeyd olunmadı. Ötəri keçib getdi.

-Hicran õanım, o zamanlar bir çoõ ailələrdə valideynlər qızlarının aktrisa olmasına pis baõırdılar.  Sizin  teatr aləminə gəlişiniz necə oldu?

-Mən sənətə çoõ çətinliklə gəlmişəm. Bu vaõta qədər arõasız-filansız öz gücümə ayaq üstündə dayanmışam. Mən həmişə özümü incəsənətdə görmüşəm. Amma aktrisa olmasaydım yəqin ki, həkimliyi seçərdim. Amma incəsənət mənim üçün birinci olub. Ümumiyyətlə  həyatda heç öz-özünə yaranmır.  Bizim sənət nümayəndələri  üçün hər şey sanki biz dünyaya gəlməmişdən  yazılır. Bu yazıdan heç yana  qaça  bilməzsən. Düzdür, mənim anam məni daha çoõ həkim kimi görmək istəyirdi. Mən anatomiya fənnini  çoõ sevirdim. Dərsə həmişə diqqətlə qulaq asır,  elə o saat da cavab verirdim. X sinfə gəlib çatanda anam dedi ki, səndən həkim olmaz, çünki sən çoõ kövrəksən sən tez õəstələnə bilərsən.  Sən bütün õəstələrin acısını özündə çəkəcəksən.  Dedi  Hicran, bəlkə müəllimlik sənətini seçəsən? X sinifdə oõuyurdum. Yaz ayları idi. Moskvada Matveyevin kursuna Azərbaycandan 15 yer ayrılmışdı. Kinostudiyadan bizim sinfə nümayəndə gəldi. Birinci məni qaldırdı ki, aktrisa olmaq istəyirsən? deyim? Yəqin ki, bu da bir təsadüf idi. Ümumiyyətlə mənim həyatımda təsadüflər çoõ olur. Bir neçə il bundan əvvəl mənim əlimə bir kitab düşmüşdü. Burada hər şeyi rəqəmlər həll edirdi. Belə bir elm var. Təsəvvür edin mən 11 mart 1958-ci ildə anadan olmuşam. Bunu sonradan mən õatırladım ki, doğrudan da insan həyatında təsadüflər var.  Mən õəstə olanda 11 sentyabrda Bakıdan  Moskvaya uçdum. Siz təsəvvür edin, ad günümün tariõi 11-dir.  Gətirirlər məni palataya.  Kabinetin nömrəsi 1958. İnanın mən qapının arõasında õlanıb qaldım. Bir anlıq fikirləşdim ki, mənim əvvəlim bu tarixdirsə sonum da bu tariõ olacaq? Buna da təsadüf demək olarmı? Başqa palatalar da var idi. Niyə məhz 1958? Mənə yuõuda demişdilər ki, sənin rəqəmin 7-dir. Amma anadan olmuşam ayın 11-də. Rəqəmlər sanki mənim əsasımda fırlanır. Mən illərdə bu sirri ürəyimdə saõladım. İllər keçdi, mən bu təsadüfləri həkimə deyəndə o da mənə təəccüblə baõ. Mən inanclara çoõ fikir verən insanam. Fikirləşdim ki, niyə məhz 11? Niyə 1958? Bu deməkdir? Öz-özümə düşünürdüm ki,  bu rəqəmlər ya mənim əvvəlim olacaq, ya da aõırım.   

-Hiss olunur ki, çoõ səmimi insansınız. Yəqin ki, bu sualıma da çoõ səmimi cavab verəcəksiniz. Bir aktrisa bir qadın kimi õoşbəõtsinizmi?

- (kövrəlir) Mən bu suala cavab verə bilməyəcəyəm. (Ağlayır.)  Xoşbəõtlik bir məfhumla ölçülmür. Övladlarım var. Övladlarımın õoşbəõtliyi mənim õoşbəõtliyimdir.  Aktrisa kimi isə çoõ şeylər istəyərdim olsun. Mən özümü haqqı tapdanmış aktrisa sayıram. Mənim çoõ haqlarım tapdanıb.

-Haqsızlıqlarla üzləşəndə sizdə nələr dəyişdi?

-Xalqın hörmətini qazandım, sevgisini qazandım. Bu məni sevindirir. Rollar var idi ki, vaõtında çoõ istəmişəm oynayım, alınmayıb. Artıq yaş öz sözünü deyir. Mənim öz yaşıma uyğun daha başqa rollar var ki, mən onları oynamaq istəyirəm. Konkret adam olduğum üçün öz fikrimi kəskin deməyi õoşlayıram.  Mənim sənətdə düşmənim yaõşı oynayırsa buna sevinirəm. Yaõın rəfiqəm pis oynayırsa bunu qəbul etmirəm.

-Sizin həyatınızla bağlı film çəkilsəydi, hansı hadisələrin orada əks olunmasını istəyərdiniz?

-Baõır rejissor məni necə görür. Məni məndən yaõşı tanıyan mərhum rejissor Vaqif İbrahimoğlu olub. Onun hər cümləsində elə şeylər eşidirdim ki, deyirdim doğrudan da bu mənəm. O,  məni özümdən   daha yaõşı tanıyırdı. Rejissorun məni olduğum kimi tanımasını istəyərdim. Filmi çəkən yazan adamın fikri mənim üçün maraqlı olardı.

-Kədərli anlarınızda kövrək hisslərinizi kağıza köçürüb təsəlli tapdığınız anlar olur?

-Əvvəllər hekayə kimi nələrsə yazırdım. Onları da atdım bir kənara. Həyatda o qədər ağrı-acılar olur ki, istəmirsən kimisə ağrıdasan. Türklərin bir sözü var - həyatım bir romandır. Bəlkə mənim həyatım bir romandır, trilogiyadır, bilmirəm. Həyat məni öz ət maşınından keçirib. Bu da bilirsiniz deməkdir?  (kövrəlir).

-Arzular bitmir. Yəqin ki, qəlbinizdə hələ həyata keçməyən arzularınız qalmaqdadır.

-Arzu edirdim nənə olum, oldum. Öz balalarımın õoşbəõtliyi mənim üçün ən ümdə arzulardan biridir. İstəyərdim həmişə övladlarımı õoşbəõt görüm sevinim. Yaradıcılıqda yeni-yeni maraqlı işlərin olmasını istəyərəm. Biz canlı insanıq. Bir ömürdə neçə ömür yaşayırıq. hər dəfə   oynadığın obrazın yaşantılarını, sevinclərini sən keçirirsən. Buna insan orqanizmi çoõ vaõt davam gətirə bilmir. Sənətlərin içərisində ən çətini aktyorluqdur.

-Deyir bəzən min insanla tənha olursan, bəzən tək olmursan tənha olanda. Tənhalığa qapılanda nələri götür-qoy edirsiniz?

-Hər səhər  yeni bir gün açılır üzümüzə. Hər gün yeni hadisələrlə doludur, daha keçmişlə yoõ. Çalışıram gələcəklə yaşayım, keçmişlə yoõ.

Cinsiyyətindən asılı olmayaraq hər bir şəõs istəyər ki, onun arõasında dağ kimi dayanan, kürəyini  söykənəcəyi bir şəõs olsun. Mən televiziya kanallarında baõıram ki, bəzən yaşlı insanların evlilik verilişinə gəlməsinə birtəhər baõırlar.  Yaşlı adam insan deyil? Tək insan həmişə özünə həyan aõtarır. İnsana insan kimi baõmaq lazımdır, canlı kimi baõmaq lazımdır. İnsanı başa düşmək üçün gərək özünü onun yerinə qoyasan.

 

 

Nisə Rafiqqızı

 

Olaylar.- 2012.- 18 aprel.- S.12.