“Mənimlə dil tapmaq çox
çətindir”
Rejissor Samir Qulamov
istedadsızlara baş
rolların verilməsini
sənətə zərbə
olduğunu deyir
Samir Qulamov BİMİ,
ADMİU və BKA-nın
məzunu, İtalian rejissoru Kişdov Zanussi, Pavel Çuxray kimi rejissorların yetirməsidir.
Hər birimizin tanıdığı, sevdiyi
rejissor. İstər özünü bir
aktyor, istərsədə
bir rejissor, ssenarist kimi təsdiqləyib sənət
möhürünü vuran
istedadlı sənət
fədaisi. Qəlbi
yaratmaq eşqi ilə döyünən, gəncliyin mənəvi dayağı, ümid yeri olan Azərbaycan
övladı. Ən əsası, insani keyfiyyətləri, əsl
azəri kişisinə
xas görkəmi, xasiyyəti, əqidəsi
ilə minlərin qəlbinə köçən,
sənətdə öz
yolu, dəsti- xətti olan azərbaycanlı...
- Samir müəllim,
Siz lazımınca tanınan, sevilən, ən əsası professionalların qəbul
etdiyi bir rejissorsunuz. Nədən quruluş verdiyiniz tamaşalarda, çəkdiyiniz
filmlərdə tanınmış
aktyorlara yer ayırmırsınız?
- Mən tanınmışların
kölgəsində gizlənərək
nə isə əldə etməyə
can atan, populyar simaların tanınmaq baxımından reytinq toplamağa çalışan,
bir sözlə tanınmışların sənət
təcrübələrindən bəhrələnərək tamaşa
hazırlayan, film çəkən
rejissorlardan deyiləm.
Bu mənim sənət
palitrama yad və ziddir. Mən tanınmayan, lakin potensial imkanı olan gənclərə şərait yaradıram.
İstəmirəm ki, istedadlı
gənclərimiz kölgədə
qalsın. Əgər bir
istedadlı gənci filmimə çəkib onu xalqa təqdim
edirəmsə və bundan xalq razı
qalırsa, bu mənim uğurum kəşfimdir.
- Sizin reytinqlərin
zirvəsində dayanan
“Küləklər şəhəri”
filminizdə əməkdar
incəsənət xadimi
Baba Vəziroğlunu da
gördük...
-Nə demək istədiyinizi də anladım. Deyirsiniz ki, cəmiyyətdə
müəyyən nüfuz
sahibləri olan bu iki tanınmış
şəxsiyyətləri niyə
filmə çəkmişəm?
Bu mənim rejissor
təxəyyülümün məhsulu deyil. İstər Şeyx Əbdül, istərsə də Baba Vəziroğlu özləri
“Küləklər şəhəri”ndə
çəkilmək arzusunda
olublar. İstək həmin şəxslərin
özlərindən qaynaqlanıb.
Mən də onların bu istəklərini reallaşdırıb, arzularını
çin etmişəm.
- “Küləklər şəhəri” filmində
hansı gənc aktyorun oyunu sizi bütövlükdə
bir rejissor kimi qane edir?
- Filmdə bir çox aktyor var ki, onlardan
biri də Səlimdir. O, professional olmasa
da öz rolunu öhdəsindən məharətlə gəlir.
Hətta
aktrisa Səidə Qulamova da Səlimin
rolu yaratmaq, obrazın daxilinə varmaq bacarığına heyran qaldığını
söyləyib. Səlim məni
bir aktyor kimi tam qane edir.
- Rejissorlar yaman qısqanc olur. Bildiklərini öyrətmək istəmirlər. Bu nədəndir?
- Öyrətməyi bacarmayan
rejissor uğurlara imza atmayacaq. Baş rolları da həmişə tapşırıqlarla
istedadsız aktyor və aktrisalara verəcək. İstedadsız aktyor və aktrisa nə qədər baş rollar oynasa da
o, professionalların gülüş
obyekti olacaq. Tapşırıqla rollar bölünməz.
- Demək ki, siz tapşırıqla
quruluşlarınıza aktyor
və aktrisalar dəvət etmirsiniz?
- Qəti. Qərarı mən verirəm,
mənə qərar vermirlər. İstedadsız aktrisa və aktyorla heç nə əldə etmək olmaz. Ona görə də bəzi teatrlarımızda
sənət adamlarına
rollar tapşırıq
və telefon zənglərilə əsaslanıb
bölündüyündən tamaşaların, sənət
əsərlərinin ömrü
uzun olmur. Sənət sənətkarlığı sevir.
Sənətində sənətkarlığın yoxdursa, Sən heç nəsən.
- Maraqlıdır, “Küləklər şəhəri”
filminin bir seriyasının çəkilişi
üçün nə
qədər maddiyatınız
gedir?
- Bir seriya üçün
150 manat pul xərclənir. Qeyd edim ki, sponsorumuz yoxdur, öz imkanlarımız hesabına bu filmi ərsəyə gətiririk.
- Bəs aktyorlara qonorar ödənilmir?
- Xeyr, onlar fədaidirlər,
sənət naminə
çalışırlar, bu
filmə çəkilməklə
onlar böyük bir məktəb keçirlər. İnanın, mən bu filmin həm ssenari müəllifi, həm rejissoru, həm də operatoruyam. İndi təsəvvür edin, gedişatda əsəblər necə tarıma çəkilir.
- “Küləklər şəhəri” filmi
start götürəndə “Ruhların qovuşan yeri” adlanırdı. Niyə adını dəyişdirdiniz?
- Mən bir xanım
aktrisanı bu filmdə baş rola çəkmişdim,
20 seriyamız hazır
idi. Sonra həmin xanım
ailə həyatı qurdu və xahiş
etdi ki, o çəkilən yerlər
verilməsin. Mən də
istəmədim ki, aktrisanın ailə xoşbəxtliyinə mane olum.
20 seriyanı həmin xanımın xoşbəxtliyinə qurban
verdim və təzədən “Küləklər
şəhəri” adı
ilə həmin filmi çəkdim.
- Özünüzü
necə xarakterizə edirsiniz?
- Əsəbiyəm, konkret qərar verirəm. Verdiyim qərarı dəyişmirəm.
Mən hamıyla dil tapıram, ancaq mənimlə dil tapmaq çox çətindir.
- Hansı çəkilən filmlər
Sizi daha çox qane edir?
- Vaqif Mustafayevin “Yaramaz”, Rasim Ocaqovun “Ölsəm bağışla” filmlərini
çox bəyənirəm.
- Kinomuzun bu günü sizi qane edirmi?
- Qətiyyən. Mədəniyyət Nazirliyinin kino
şöbəsi fəaliyyətində
güclü dönüş
yaratmalıdır. Hansı filmimiz
dünya və beynəlxalq mükafatlara layiq görülüb?
Heç
biri. Budur görülən işlərin nəticəsi.
Nəsimi Əliyev, Murad
Muradov kimi gənc rejissorlarımıza
şərait yaradılmalıdır.
Mən bu iki gəncin
rejissurasına çox
ümidliyəm.
- Samir müəllim,
Sizi qısqanan rejissorlara münasibətiniz.
Tarixən yaşlı
nəsil gəncləri
qısqanıb, yollarında
səddə çevriliblər...
- Mən sağlam və saf rəqabətin
tərəfdarıyam. Qısqanclıq, paxıllıq mənim təbiətimə xas deyil. O ki, qaldı mənim paxıllığımı çəkən
rejissorlara, bircə onu deyirəm ki, rejissorun fantaziyası, təxəyyülü
tükəndisə, deməli
onun sənətlə
vidalaşmağının məqamı çatıb.
Onu qeyd edim ki,
istedadı nə qədər boğsan da, yolunda sipər
olsan da, onu itirmək, silmək mümkün deyil. Sənətkarlıq olan yerdə
bütün səfləri
dəf etmək mümkündür.
- Belə bir sual. Gəncsiniz, xanım
aktrisaların toruna düşmək təhlükəsi
ilə üzləşməmisiniz?
- Mən hisslərimə
hakim olmağı bacarıram.
Bir də onu deyim
ki, mən hər kəsi bəyənən, tez- tez vurulan, hisslərinin,
nəfsinin qulu olanlardan deyiləm.
... Müsahibim olduqca qürurlu, qabağından yeməyən,
sözünün ağası
olan bir gəncdir. İstedadı ilə çox rejissorları arxada qoyan Samir Qulamova
uğurlar, saysız- hesabsız filmlər arzulayırıq. Qismət
olsa, bir də görüşərik.
Alim Nəbioğlu
Olaylar.- 2012.- 1 fevral.- S.11.