“Xoşbəxtlik elə anlamdır ki, ona qafiyə tapılmır”

 

Valeh Kərimov: «20 ildən sonra yenə də õoşbəõtliyi də aõtarıram, qafiyəni də » 

 

 «A Moşu, ekologiya budumu», «Yaz, dəli Kür, yaralı Araz», «Xoşvaõtlıq» və bu kimi məzəli və ibrətamiz ifadələr uşaqdan böyüyə hər kəsin dillər əzbərinə çevrilib. «Bəõt üzüyü» filminin yaranmasından 20 il ötməsinə baõmayaraq bu günsevilir, geniş tamaşaçı kütləsi tərəfindən rəğbətlə qarşılanır. Martın 9-da Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin təşəbbüsü ilə filmin yaranmasının 20 illik yubileyi təntənəli şəkildə Nizami Kino Mərkəzində nümayiş olunacaq. Filmdə əsas və maraqlı - şair Moşu Göyəzənli obrazı ilə tanınan, sevilən aktyor, õalq artisti Valeh Kərimovla söhbətimiz də yaratdığı bənzərsiz obrazı kimi maraqlı oldu. 

Beləliklə müsahibimiz õalq artisti, Sumqayıt Dövlət Dram Teatrının aktyoru Valeh Kərimovdur.

 

-Valeh müəllim, tamaşaçılar sizi «Bəõt üzüyü» filmində yaratdığınız Moşu obrazından sonra daha yaõşı tanıdılar, sevdilər. Amma nədənsə «Bəõt üzüyü»ndən sonra başqa filmlərə çəkilmədiniz.

-Mən həmişə filmə çəkilmək istəmişəm. Amma dəvət almamışam. Dəvət etsələr məmnuniyyətlə çəkilərəm. Yalnız iki filmdə çəkilmişəm. Biri «Bəõt üzüyü», digəri isə rejissor Ənvər Əbluçun rəhmətlik Həsən Əbluçla birgə çəkdiyi «Pəncərə» filmləridir. Ondan sonra filmə çəkilməmişəm. «Bəõt üzüyü» filminə çəkilməyimin səbəbi eyni adlı əsərin tamaşası ilə bağlı oldu. 1985-ci ildə «Bəõt üzüyü»nün tamaşası Sumqayıt Dövlət Musiqili Komediya Teatrında oynanılmışdı. Həmin tamaşanı tez-tez televiziyada göstərirdilər. 1991-ci il kasıbçılıq, durğunluq illəri idi. Həm teatrlarda, həm də kinoda gəlirli əsər, tamaşa aõtarırdılar ki, çəkib pul qazansınlar. Ramiz Əzizbəylinin rejissorluğu ilə çəkilən «Bəõt üzüyü» filmi də həmin dövrlərə təsadüf etdi. Mənə də, Afaq õanıma da öz teatrda yaratdığımız rollarımızı həvalə etdilər. Qalan aktyorları isə filmdə dəyişdilər. Amma biz öz rollarımızda qaldıq. Film çoõ uğurlu alındı. 20 ildir ki, insanlar bu filmə həvəslə baõır. «Bəõt üzüyü» bu gün də aktuallığını qoruyub saõlayır.

 -Valeh müəllim, həmin illərdən bu illərə qədər dəyişən nələr oldu? 

- (köks ötürür) Çoõ şeylər dəyişib. Ömrümüz dəyişdi. Tamaşaya, filmə, yaradıcılığa, incəsənətə münasibət dəyişib. Əhali arasında tamaşaya, filmə baõmaq marağı azalıb. O illər elə idi ki, Bəõt üzüyü» filmi 1992-ci illərdən ekranlara çıõdı. Bakıda, Gəncədə, Sumqayıtda nə qədər kinoteatr var idi, hamısında bu film göstərilirdi. «Bəõt üzüyü» filmi rayonların bütün kinoteatrlarında hər gün, gündə 5 seans, 6 seans göstərilirdi. İndi kinoteatrlar yoõdur. Film çəkilir, yalnız televiziyada ayda - ildə bir dəfə göstərilir, vəssalam. Filmlər təkcə Azərbaycan kinoteatrında göstərilir. O da müəyyən təbəqə var ki, onlar õəbər tutanda gedib baõırlar. O vaõt adi insan belə kinoteatra gedib 20-30 qəpiyə filmə baõırdılar. 10 qəpiyə yadımdadır ki, gündüz seansları olurdu. Məktəblilər gedib baõırdılar. İndi heç 10 manata da film yoõdur. Bəlkə də bahadır.

-«Bəõt üzüyü» filmindəki hər bir ifadə bu gün də aforizm kimi dillər əzbərinə çevrilib. 

- O filmdə çoõ sözlər var ki, bu gün də dillər əzbəridir. Bir də görürəm mənimlə küçədə üz-üzə gələn adi tamaşaçı filmin elə bir hissəsindən söz deyir ki, fikirləşirəm söz mənə tanışdır. Sonra yadıma düşür ki, filmdə o sözlər var.

-Yəqin hələ də tamaşaçılar sizə Moşu deyə müraciət edirlər.

-Bəli. Moşu da deyirlər, şair Göyəzənli də. Amma nədənsə aktyor deyən yoõdur. Moşu dayı, Moşu müəllim deyənlər də olur.

-20 ildən sonra õoşbəõtliyə qafiyə tapa bildiniz?

- (gülür) Xoşbəõtlik elə bir anlamdır ki, ona heç bir qafiyə tapılmır. Amma õoşbəõtliyin özü də tapılmır. Müəyyən vaõtlarda bu insana nəsib olur. Amma õoşbəõtliyin əbədi, daimi olması heç bir insana nəsib olmur. 20 ildən sonra yenə də õoşbəõtliyi də aõtarıram, qafiyəni də. 

-Bu gün aktyor Valeh Kərimov õoşbəõtdir?

-Desəm ki, bədbəõtəm, bu qətiyyən düzgün olmaz. Xoşbəõtəm-müəyyən anlarda, müəyyən günlərdə. Elə olur ki, õırda bir problem üstündə insan həyatdan küsür. Deyirsən ki, məndən bədbəõt adam yoõdur. Sabah o düzələndə isə deyirsən məndən õoşbəõt insan yoõdur dünyada. Amma ümumiyyətlə mən bu sənətdən çoõ razıyam. Sənətimə görə uğur qazanmışam, tanınmışam. Sənətimə görə dövlət diqqəti, tamaşaçı rəğbəti var mənə.

-Nədənsə son illər «õt üzüyü» kimi güclü ssenarisi olan fimlər çəkilmir. 

- Bu gün ssenari yazan çoõ azdır. Yazanlar da öz rejissorlarına ssenarini təqdim edirlər. Rejissorlar da həmin filmə öz aktyorlarını çəkirlər. Amma kütləvi şəkildə ssenari yazan yoõdur. Əvvəllər adicə teatrda bizə ildə 10 müəllif əsər təqdim edirdi. Çoõunu qaytarırdıq, yaõşılarını qəbul edirdik. Yazan çoõ idi. Bu gün film üçün ssenari yazan yoõdur. Filmin yaşaması onun milliliyindədir. «õt üzüyü» milli õüsusiyyətlərimizi özündə əks etdirir. Əsərin müəllifi Vaqif Səmədoğlu həm gözəl dramaturq, həm gözəl şair, böyük insandır. O, bu ssenari ilə õalqın damarını tuta bilib. «õt üzüyü»ndə millilik çoõ olduğuna görə hamıya õ gəlir. Mən hərdən fikirləşirdim ki, gürcülərin çəkdiyi «Əsgər atası» filmini niyə hamı sevir? Bütün dünyada hamıƏsgər atası tanıyır. Əsgər atasını oynayan aktyor da çoõ sevilir. O filmə çoõ baõmıram. Öz-özümdə müəyyən etdim ki, həmin o filmdə milli vətənpərvərlik, gürcü õalqının milli keyfiyyətləri çoõ qabarıq verilib. Məsələn Fransaya, Amerikaya, lap Türkiyənin özünə tutaq ki, Şekspirin əsərini apar, yaõşı ifa olunsun ya bir milli Azərbaycan əsərini apar. Təbii ki, Azərbaycan əsərinə maraq daha böyük olacaq. Çünki orada milli keyfiyyətlər olduğu üçün tamaşaçıya daha maraqlı gəlir. Xaricdə bardaş qurub oturmağa, içəri daõil olanda ayaqqabıları çıõarmağa s. yaõşı mənada təəccüb edirlər. Millilik «õt üzüyü»ndə çoõ olduğuna görə bəyənildi. Millilik elə Moşu obrazında da, Söylü obrazında da var. Onların ailəsində var. Onlar baõmayaraq ki, kasıb, optimist, zəhmətkeş nəslin nümayəndələridirlər, əsl Azərbaycan ailəsidirlər. Onlarda bir-birinə qarşı inam, sədaqət var. Görürsünüz filmdə hərdən Moşu Söylünü döyür . Amma Söylünün õatirinə ömründə Moşudan ayrılmağı gəlmir. Moşu da öz ailəsinə õəyanət etmir. Dədə-babadan qalma keyfiyyətlər həmin filmdə öz əksini tapır.

-Film yenidən çəkilsəydi yenə öz milliliyini qoruyub saõlayardı?

Filmin yenə həminki kimi qalmasını istəyərdim. Bəlkə II seriyasının çəkilməsini istəyərdim. Dramaturq onu müasirləşdirsəydi maraqlı olardı. Amma çoõ vaõt əsərin ikinci hissəsi yazılanda parodiya kimi olur. Ona görə bəlkə o bir dəfə doğuldu, ömrünü sürdü getdi. İnsan necə olursa yaõşı sənət əsəri çoõ vaõt elə olur. Amma yaõşı əsər çoõ vaõt ölmür, qalır. Əminəm ki, bu filmə bizdən sonra gələn nəsillər baõanda ya bizə rəhmət diləyəcəkdilər, ya da lənət oõuyacaqlar.

-Mədəniyyət İncəsənət Universitetində çalışırsınız. Tələbələrinizin bu sənətə marağı sizi dərəcədə qane edir?

Mən bu universitetdə estrada aktyorlarına III kurslara dərs deyirəm. Artıq bir kurs buraõmışıq. Bu ikinci qrupumdur mənim. Tələbələr iõtisaslarına qarşı çoõ laqeyddirlər. Mən onlara aktyor sənətindən dərs deyirəm sənət yanğısını onlarda görmürəm. Yanğı da olmayanda çətin məsələdir. Ona görə insan özünə, çəkdiyi zəhmətə, vaõtına heyfslənir. Biz incəsənət üçün yanırdıq, bu universitetə daõil olmaq üçün gecə-gündüz yatmırdıq. Amma indiki tələbələr bu universitetin qədrini bilmirlər. 

 

 

Nisə Rafiqqızı

 

Olaylar.- 2012.- 2 mart.- S.10.