Eşqin
gözü kor olur
Məhəbbət
bir bəladır- mübtəla olmayan bilməz
İnsan
sadə göründüyü qədər də mürəkkəb
varlıqdır. Bəşəriyyət yaranandan insan
özünü öyrənir. Aradan milyon illər ötməsinə
baxmayaraq, hələ heç fiziki bədənini tam öyrənə bilməyib. Çünki
onu bir başqa insan yaratmayıb ki, o da araşdırıb, tədqiqat
aparıb tam öyrənə bilsin. İnsan Allahın
yaratdığıdır! Onu tam öyrənə bilmək
üçün gərək əstəğfurullah,
Allahlıq iddiasına düşəsən. Düşsən
də bu mümkün deyil. Amma Allah-təala insana şüur
bəxş edib. Şüurun idarəedici səviyyədə
olması insanı instiktlərlə hərəkət edən
digər canlılardan fərqləndirir və özünü
özünə qismən tanıdır. Lakin insan hər zaman
öz şüurunun qərarı ilə addımlar
atırmı?
Bəzən
onu duyğular, fizioliji tələbat, hisslər və ətraf
mühit idarə edir. Bəzən də daha başqa təsirlər onu idarə
edə, çaşdıra, azdıra bilir. Buna fizioloji tələbat
və bioloji cazibə də deyilir. Metafiziklər haqlı
olaraq insanı maddi, həm də
astral (qeyri-maddi) varlıq olaraq
qəbul edirlər. Maddi varlığın öz tələbatları
( yemək, geyinmək, gəzmək, tikmək, almaq,..)
olduğu kimi, mənəvi varlığın da öz tələbatları
- estetik zövq, yaradıcılıq, qürur, qələbə,
məhəbbət və sair var. Məhəbbət barədə
də minilliklərdir yazılır. Amma bitirmi? Bəzən məhəbbət
dedikdə yalnız bir sevgili qadına olan isti münasibət
yada düşür. Ancaq Allaha, anaya, Vətənə, ailə
üzvlərinə, dosta, peşəyə, Dövlətə,
xalqa, millətə də məhəbbət var. Bunların
arasında ən mürəkkəb olanı bir qadına və
ya bir kişiyə əks cinsin cinsəl münasibətindən doğan məhəbbətdir.
İnsanda olan məhəbbət hissini öyrənmək
heç asan sayılmaz. Deyim ki, ana da, ata da qadındır,
kişidir. Lakin söhbət yad bir qadına (kişiyə)
olan isti münasibətdən və tərkibində ehtiras olan
duyğudan gedir. Adına eşq deyilir. Eşq yoxdursa, bu
münasibət tam mənasında sevgi-məhəbbət
sayılmaz. Eşqsiz, yəni plutonik məhəbbət də
var. Bu, qarşı tərəfi
həddən artıq ideallaşdırmaqla
yaşanır. Sevilən tərəf bu halda əslində
insani varlıq kimi qəbul edilməkdən çıxır,
bütləşdirilir, ilahiləşdirilir. Bü cür məhəbbət
nə qədər alqışlansa da, əslində
anormallıqdır və günahdır. Çünki
insanı bütləşdirmək, ilahiləşdirmək
olmaz. İlahini (Allahı) başqa vasitələrlə deyil,
birbaşa olaraq sevmək ibadətdir. Bir qadını və ya
kişini sevmək isə ali və həm də adi insani keyfiyyətdir.
Əks cinslərin
bir-birinə qarşı cismani münasibəti tam təbii
prosesdir. Lakin insan
özü həm maddi və həm də mənəvi
varlıq olduğu kimi onun bütün əməlləri həm
də eyni qədər mənəvi xarakter
daşımalıdır. Bu olmazsa insan instiktlərlə idarə
olunan heyvanla eyniləşər. Hətta cismani əlaqənin
də mənəvi tərəfi olmalıdır. Bu
olduqda cismani münasibət eşq sayılır, olmadıqda
adı çox ayıbdır və onu ifadə etmədən
də məlum! Qadınla kişinin
qarşılıqlı əlaqəsində onun təkcə
cismi deyil, ruhu da həzz almalı və eşq
yaşanmalıdır. Təkcə bu halda məhəbbət tam məna daşıyır. Bəs əslində məhəbbət nədir?
Məhəbbət qarşı cinslərin
bionerji cazibəsinə varması, sehrinə düşməsi,
bunu çox istəməsidir. Hər bir şəxs
özündən səs (nitq) vasitəsilə olduğu kimi həm
də bunsuz müəyyən fikir, enerji, duyğu saçır, ixrac edir, bir növ
yayımlayır. Bu, fiziki gözlər vasitəsilə
görünməyən bio-dalğalardır. Hər bir insan yayınladığı kimi həm də
qəbul etmək, bu cür dalğaları tutmaq xassəsinə
malikdir. İnsanın fikir
oxuması, ideya göndərməsi, ürəkdən
keçənləri duyması artıq heç də peyğəmbərlik
xassəsi kimi qəbul
olunmur. Bu xüsusiyyət hər bir insanda var. Sadəcə,
kimsə buna fitrətən malik olur, kim isə
müxtəlif təmrinlər vasitəsilə bu keyfiyyəti
özündə oyadır. Qarşılaşan əks cinslər eyni
zamanda göz-gözə
qaldıqda və hər ikisi eyni zamanda bixtiyar
gülümsədikdə bu onların qarşı tərəfin
cazibəsini (dalğasını) tutmasının ifadəsidir.
Loru halda adına “ilk baxışdan məhəbbət”
də deyilir. Cinslərin fiziki bədəninin müəyyən
ehtiyacları (yemək, almaq, tikmək və sair) olduğu kimi
mənəvi bədəninin də müəyyən
ehtiyacları olduğunu vurğuladıq. Bu
ehtiyac bio-enerji xassəlidir. Qarşı cinsi
gördükdə, onun saçdığı bio-enerji
insanın ehtiyac duyduğu enerjinin eyni ola
bilər. Bunu
duyduqda onun qarşı cinsə marağı
yaranır və o həmin şəxsin cazibəsinə
düşür. Bu cazibə ac insanın yemək
uğrunda mübarizəsini xatırladır. Mənəvi
bədənin aclığı
qarşı tərəfi gördükdə, onunla
ünsiyyətdə və ya əlaqədə olduqda qismən təmin olunur. Tədricən bu hal
asıllıq halına düşür və sevən tərəf
qarşı tərəfin “narkomanına” çevrilir. O, sevdiyi şəxsi
gördükdə rahatlıq tapır, görmədikdə, onunla əlaqədə
olmadıqda mənəvi bədəni sanki ağrıyır,
inciyir. Bütün bunlar zahirən eşq-məhəbbət
kimi ifadə olunur. Amma bu cəhət insanın həm də
təkcə fiziki bədəndən ibarət
olmadığını və İlahi xassə daşıdığını isbata yetirir. Həyatın
ikili və əks xassəli olmasını bilirik; gecə-gündüz,
yaxşı-pis, isti-soyuq, şirin-acı, quru-yaş, gözəl-eybəcər,
ağ-qara,
müsbət-mənfi, hətta kişi-qadın... Mələklər
də iki cürdür: mənfi və ya müsbət xassəli.
İblisin də (mənfi) mələk
olduğunu xatıqladaq. Həyat bu ikiliyin
vəhdətində mövcuddur. İkisindən
biri olmadıqda natamamlıq yaranır. Yaxşı
əməllər sahibləri var ikən pis əməl sahiblərinin
də olması onların işığını daha da
artırır. Qarşı cinslər də
cəm halında tam hesab olunur və onların izdivacı ilə
əsil həyat başlanır. Necə ki,
adi elektrik də müsbət və mənfi cərəyandan
ibarətdir. Bunlardan ikisindən biri
olmadıqda işıq yanmır. Eləcə də
qadın və kişi birləşmədikdə onlar
yarımçıq hesab olunur və mənəvi ehtiyaca
çevrilən, axtarılan qarşı cins onun yarısı
(yarı) kimi qəbul edilir. Amma bu tamlıq təkcə tərəflərin
ailə qurması və ya cinsi tələbatın ödənilməsi
ilə həll
olunmur. Bu halda həm də mənəvi ehtiyac
ödənilməlidir. Mənəvi ehtiyac
isə məhəbbət kimi təcəlla edir. Sifarişlə də sevmək mümkün deyil.
Buna baxmayaraq Allah-təala hər kəs
üçün onun öz yarısını, parasını
yaradıb. Arvad
sözünə sinonim sayılan “zövcə” sözü ərəbcədən
məhz elə “cütlük” anlamındadır. Cütün yarısını tapmaq ixtiyarı isə
insanın özünə verilib. Şüurlu varlıq
olduğuna görə
insan öz əməllərində azaddır –
faili muxtardır. Seçimi düzgün etmək ixtiyarı onun
öz əlindədir. Amma bu ona heç də
mütləq düzgün seçim imkanları və
imtiyazları vermir. Bu zaman şüurun
mükəmməl inkişaf vəziyyəti özünü
göstərir. Bu olmadıqda insan öz
seçimində çox asanlıqla səhf edə bilər.
Səhf etmək insanlığın ən
yaxşı bacardığı əməldir. Hamı yüksək ağılda olmur axı. Çox hallarda hətta tərəflərin
bio-energetik dalğaları bir-biri ilə tam uyğun gələ,
mənəvi ehtiyacını tam ödəyə, bir-birinə
yaraşa və bir-birini tamamlaya bilər. Ancaq
bu da onların hökmən qovuşmasına, evlənməsinə,
cinsəl əlaqədə olmasına əsas və haqq vermir.
Ona görə də el arasında “Eşqin
gözü kor olar” deyimi yaranmışdır. Və heç nahaq və ya əsassız ifadə
deyil. Sıravi, öz instiktlərinə, duyğu və
hisslərinə asanlıqla ram olan, təfəkkürü formalaşmamış insanlar
üçün eşqin gözü həqiqətən də
kordur. Təbii ki, burada “göz”
və “kor” ifadələri
məcazi xarakter daşıyır. Lakin xarakter
etibarı və funksiyalarına görə ölkənin,
şəhərin, binanın, mənzilin, xalqın, hətta
ordunun da üzü, başı, qulağı, ağzı,
gözü (görmək funksiyası) olduğu kimi insanın
mənəvi bədəninin də gözü var. Hətta bu daha
konkretdir. Metafiziklər buna 3-cü və
ya bəsirət gözü deyirlər. Bəsirət
gözü insanın iki qaşının ortasında yerləşir.
Bu gözü açıq olan insan hər
hansı bir məsələnin qeyri-fiziki xarakterli tərəflərini
də, keçmişi, gələcəyi də aydın
görə bilir. Bəzi parapsixoloq,
ekstrasens, öncəgörənlər də məhz bəsirət
gözünün sayəsində müxtəlif gizlinlərdən
xəbər verirlər. Buna müəyyən
təmrinlər vasitəsilə də, mənəvi paklıq
sayəsində də nail olmaq mümkündür. Bəzilərində
bu keyfiyyət fitrətən
açıq olur, böyük əksəriyyət öncəgörənlərə
isə şeytan köməklik göstərir. Məsələnin
bu tərəfini inkişaf etdirmədən mövzuya
qayıdaq. Bilməliyik ki, böyük əksəriyyət
insanlarda bəsirət gözü tamam qapanmışdır və
onların mənəvi varlığı kor hesab olunur. Belə şəxslər qarşı cinslə
rastlaşdıqda onların bütün bio-energetik tərəfləri
uyğun olursa da, çox asanlıqla səhf edə,
çaşa, özünün və başqasının həyatını
dağıda, məhf edə bilər. Çünki
onlar, xüsusən də bir çox kişilər
qarşılaşdığı, çox
xoşladığı, heyran qaldığı, məftun
olduğu qadının və ya özünün ailəli
olmasının, yaşının azlığının və
ya çoxluğunun fərqində ola, bu
uyğun gəlmənin heç də əsas və həlledici
amil olmamasını dərk edə bilmirlər. Bu səbəbdən
də müdriklər hər məhəbbəti ali hesab etmir, hər məhəbbəti ülvi
hiss adlandırmır, hər məhəbbətə
qovuşmanı da uğurlu sanmırlar. Qadınla
kişinin münasibətlərindəki fizioloji, bioloji və
ruhi izdivacı, ülfəti, əlaqəni Allahın
kitabı “Qurani-Kərim”də də müvafiq surələr,
ayələr təsbit edir. Bu barədə
“Bəqərə” surəsi, 187-ci, “Məryəm” surəsi
96-cı, “Nur surəsi 21-ci ayələrdə ariflər
üçün dərin hikmətlər verilmişdir. Məhəbbət
qeyd olunan ayələr daxilində savab, onlardan kənarlaşdıqda isə haram və günah dərəcəsini qazanır.
Müdriklər həyatda olan, olmuş və olacaq hər
şeyə açıq gözlə baxmağı heç nahaqdan
tövsiyyə etməmişlər. Yalnız
açıq gözlə baxdıqda insan
qarşısındakı əks cinsin o nə qədər
gözəl olsa da, onunla real münasibətlərə nə
qədər uyğun şərait varsa da bu
xoşhallanmanın sonrasını düşünə və
heç münasib olmadığını da görə bilirlər.
Bir gözəl qadın sənə qarşı
nə qədər müsaidsə də, əgər ailəlisənsə
və ya o ailəlidirsə, onun cazibəsindən qaçmaq,
iradə və əsil kişilik göstərmək
lazımdır. Bunu hər kişi
bacarırmı? Öz nəfsinə qalib gələn insanlar həmişə
ən ali dərəcədə
mükafatlarını alırlar. Eyni yanaşma
qadına da aiddir. Qadın gec vurulur, qarşısındakı kişinin cazibəsinə gec
düşür, amma düşdü ki, gec də qurtulur və
ya kişidən fərqli olaraq heç vaxt qurtula bilmir. Hətta ayrılıqdan sonra bir başqasını
sevib onunla ailə qurursa da, əvvəlki məhəbbətini
tamam unuda bilmir. Bəlkə də buna görədir ki,
müsəlman kişilər ailə qurmaqdan ötrü məhz bakirə
qızlara hər zaman
üstünlük verirlər. Öz eşqinə
əvvəldə və ya nəhayət nə vaxtsa
açıq gözlə baxan və ondan qurtula bilən
kişilər isə heç də belə deyil, onlar
ayrıldıqda və unutduqda həmişəlik
uzaqlaşır, yadlaşır və özünün “kor
dövrünə” tənə də edə bilirlər. Kişini qadının sifət
gözəlliyi və ya bədən yaraşığı məftun
edə bilər, amma onu aşiq olmağa məcbur edən hiss
o qadının özündən saçdığı cazibəyə onun
düşməsindən asılıdır. Qadın öz cazibəsini öz
baxışları ilə saçır. Göz
təkcə qəlbin aynası deyil, daha çox onun
qapısıdır. Müdriklər namuslu qadınlara məhrəm
sayılmayan qarşı cinsin gözünə
baxmamağı məsləhət görürlər. Qadının baxışlarından axan enerji (cazibə)
kişinin ehtiyaclarına müvafiq gələrək, onun mənəvi
varlığına təsir
göstərir. Kişi
baxışlarında cazibə nisbətən azdır və qadının gözlərinə
baxmağa, onun xoşuna gəlməyə çox çalışan
kişiləri qadınlar
heç də xoşlamırlar. Qadınlar daha çox kişilərin
ciddi görkəminin, qüdrətli olmasının, mənsəbinin,
alicənablığının, bir qədər görkəminin
və məşhurluğunun və bir azca da qarşı cinsə
azacıq etinasızlığının cazibəsinə
düşürlər. Gözəl, yaraşıqlı,
gülərüz kişiyə çox az
sayda qadınlar məftun olur. Bəzən
həddən artıq yaraşıqlı və görkəmli
bir kişinin adi, hətta gözəllik normalarından məhrum
bir qadına aşiq və ər, eləcə də gözəl
bir qadının adi bir kişiyə məftun olmasını
eşitmək, görmək adamı təəccübləndirir.
Bütün bunlar bioenergetik təsirin
gücünü və eşqin gözünün həqiqətən
də çoxları üçün kor olmasını təsdiq
edir. Bir çox hallarda evlənənə
kimi dəli-divanə olan aşiq evləndikdən az sonra öz xanımından bezir, usanır,
ona xəyanət edir, hətta ondan qaçmağa
çalışır. Deməli, onun da eşqi
zamanında kor imiş. Həqiqi eşq
zahiri gözəllikdən daha çox əqli kamillik tələb
edir. Bu isə gənc yaşlardan
mümkün olmayan keyfiyyətdir. Buna
görə də əvvəllər kişilər 28 yaşdan
sonra evlənmək barədə düşünər və
qurduqları ailə daha çox möhkəm olardı. Eyni tələb qadın üçün daha erkən
yaşlardan başlamalı, analar öz qızlarını ailə
üçün hazırlamalı, yetişdirməlidirlər.
Bunlar olurmu? Olmadığı
səbəbindəndir ki, boşanma faizləri də ilbəil
yüksəlir. Övladın maddi rifah
halını təmin etmək hələ heç də
onların gələcək ailə xoşbəxtliyinə təminat
vermir. Eşqə doğru övladları
kor-koranə buraxmaq yaramaz. Müasir
dünya və həyat hər şeyə, o cümlədən
eşqə də açıq gözlə baxmağı tələb
edir. Eşqində uduzanların bəlası
bəxtindən, taleyindən deyil, həyatı korafəhm
yaşamasından gəlir.
Hafiz Mirzə
Olaylar.- 2013.- 30 aprel.- S.10.