19 May – Türklüyün tarixində dönüş
yaradan ulusal olay
Tarixdə böyük mərhələlər yaşanır,
ötür, ancaq onun içərisindəki
ciddi hadisələrin
mənası ölmür,
itmir, ulusun ruh yaddaşına yazılır, yüzillər
boyunca ona mənəvi güc verir.
19 May bu anlamda türklüyün
tarixində ciddi olaylardan biridir. Atatürkün qəhrəmanlığı – türklük ruhunu bənzərsiz şəkildə
gerçəkləşdirməsi oldu.
Mustafa Kamal Atatürk 1919-cu il mayın
19-da Samsuna gəldi: bu, Türkiyənin tarixində ciddi bir dönüş, xalqın, dövlətçiliyin
təsdiqinin başlandığı
gündür.
Bu günü yaradan Atatürk idi.
Türkiyəni Atatürkün varlığı, yenilməz
cəsarəti xilas etdi.
***
Milli kimliyimizi, xarakterimizi, bəşəri
siqlətimizi, insansevərliyimizi
çağdaş dünya
gözəl tanıyır,
bilir, tanıdığı
dərəcədə də
görmək, etiraf etmək istəmir. Dünyada türklüyə qarşı
açıq və gizli savaşların açıldığı bir
çağda Atatürkü
hər an yaşatmaq gərəkliyi
yaranır. Bu, o deməkdir ki, hər birimiz müstəqil, yenilməz
varlığımızı yaratmalıyıq.
Əgər türklüyümüz
yaşayırsa, deməli,
Atatürk də yaşayır. Atatürk az qala yox yerdən Türkiyəni yaratdı,
onu var elədi.
İndi Türk xalqı o dərəcədə ulusal
ölçüyə əsaslanmalı
və özgəliklərdən
əl çəkməlidir
ki, varlığını
qoruyub saxlaya bilsin. Bu, Atatürkün
şəxsi, şöhrəti
üçün deyil,
Türk xalqının
sabahı üçün
gərəkdir.
***
Atatürkün min bir əzabla
qurduğu Türkiyə
Cümhuriyyəti ideoloji
baxımdan mahiyyətcə
çıxış yolu
tapa bilmədi. Atatürk sözün böyük
anlamında sərkərdə,
qurucu idi. İdeyasını Ziya Göyalpdan almalı oldu: bu ideologiya
isə türkçülük,
batıçılıq və
islamçılığın birliyi idi. Atatürk ölkədə
dinin hegemonluğuna
son qoydu, daha çox Qərbə meyilləndi. Baxmayaraq ki,
Türkiyə yırtıcı
Qərbin caynağından
qurtulmuşdu, bir yandan da SSRİ ilə ilişkilərdə
son dərəcə ayıq
olmalı idi. Atatürkdən sonra onun yaratdığı yol inkişaf etmək yerinə yavaşıdı,
indi lap yoxa çıxmaqdadır.
***
Çanaqqala savaşı türkün varlığını
sübut etməsi baxımından böyük
önəm daşıyırdı. Bu savaş
türkün Vətənində
onu yox etmək
istəyənlərə qarşı
hünəri və ləyaqəti dirənişi
idi. İnsani xislətə malik
türklərin mövcudluğu
zaman-zaman onu sevməyənlərin kinlərini,
amansızlıqlarını qabardıb. Onlar heç bir
halda türkün varlığını sinirə
bilməyiblər. Yalnız 1915-1916-cı illərdə Çanaqqala
uğrunda savaşlar zamanı türkün düşmənlərinin istəyi
çökməkdə olan
Osmanlı imperiyasının
örnəyində türklük
duyğusunu silmək,
türkləri bütünlüklə
dövlətsizləşdirmək idi. Bu savaşda
türklərin dünyanı
heyrətə gətirən
döyüşkənliyi artıq
100 ilə yaxındır
ki, söz konusudur. Bir xalqın özünü
ən qorxulu, ölümcül məqamda
belə ayaqda saxlaması, ümidsizləşməməsi,
gücə qarşı
durması, yenilməzliyi
onun qeyri-adiliyindən
soraq verir. Daim fitri imkanlarına inanan, imkansızlıqdan üstün olan, yenilməyi ölüm sayan türk mahiyyətcə həmişə
qələbə haqqında
düşünüb və
çox hallarda buna nail olub. Çünki türk ruhu
bütünlüklə xeyirlə
yoğrulub.
***
Atatürk doğrudan da, bütün türklərin sevgisinə
layiqdir. O, elə bir gərgin, çətin, təhlükəli
dönəmdə meydana
atıldı ki, bütövlükdə Türkiyə
yox olmaq gerçəyilə üz-üzə
idi. Yalnız onun böyük
sərkərdəlik, dövlətçilik,
qəhrəmanlıq keyfiyyətləri
sayəsində artıq
çökməkdə olan
Osmanlı imperiyasının
qalıqları üzərində
Türkiyə Cümhuriyyəti
quruldu. Az
bir çağda Türkiyə dövlətini
qurmaq, dövləti daim ayaqda saxlamaq
üçün ideyalar
düşünmək Atatürkün
güclü iradə yiyəsi olduğunu göstərdi.
Bu
gün Türkiyədə Atatürkə olan hücumların
artması müşahidə edilir. Onun həyatının, fəaliyyətinin
müxtəlif məqamları bilərəkdən müzakirə
edilir. Atatürkün həyatını təftiş
etmək əslində Türkiyə dövlətçiliyini
ondan məhrum etmək istəyi daşıyır. Atatürksüz
Türkiyə ola bilməz. O, türk
dövlətçiliyi tarixində əvəzsiz xidmətlərinə
görə həmişə yaşayacaq.
Asif Ata deyir:
“Azərbaycan – Türk dünyasının beyni və ürəyi,
Türkiyə – Türk dünyasının qolu və kürəyi”.
Asif Ata Türkçülüyün ruhani,
tarixi, ideoloji kimi üç yönünü göstərir.
Ataya görə, ideoloji türkçülüyün Ziya
Göyalp, Əlibəy Hüseynzadə, Məhəmməd Əmin
Rəsulzadə kimi təmsilçiləri var: “İdeoloji
türkçülük türkün xilasını Türk
dünyasının bərqərar olmasında
görürdü, türkləri bu birliyə
çağırırdı. İdeoloji türkçülüyün
fəlakəti pantürkizmin dinçilik və qərbçiliklə
birləşməsi idi. Qərbin tanrısı varidat və
siyasətdir: bunların hər ikisi türk mahiyyətinə
qarşıdır. Möhtəşəm əraziyə,
güclü ruhaniyyata, hərbi gücə malik olan Türk
dünyası birliyini yarada bilmədi. Əksinə,
dünyadan asılı vəziyyətə düşdü,
türklük kimi əzəli mahiyyətindən
uzaqlaşdı.”
Çıxış
yolu Asif Atanın Mütləqə İnamı əsasında
birliyimızi yaratmaqdadır. Türk ruhuna, Türk
dünyasına Mütləqə İnam
dünyabaxışının gəlişi Atatürkün də
ölməz, müqəddəs Türk sevgisinin, Türk
dövlətçiliyının yaşaması deməkdir.
Atamız var olsun!
İşıqlı ATALI,
Mütləqə İnam Ocağının
Yükümlüsü
Olaylar.- 2013.- 18-20 may.- S.4.