Antikorrupsiya siyasəti daha
çevik olmalı
və ehtiyaclara uyğun həyata
keçirilməlidir
Vüsal Hüseynov: “Bu baxımdan beynəlxalq
təşkilatlarla əməkdaşlıq bizim
üçün çox vacibdir”
Azərbaycanda korrupsiyaya qarşı
mübarizə məqsədilə həyata keçirilən tədbirlər
bir çox beynəlxalq qurumlar tərəfindən yüksək
qiymətləndirilir. Hətta ölkəmizdə tətbiq
edilən yeniliklər digər
dövlətlər üçün münunə göstərilir.
Elə bu səbəbdən beynəlxalq təşkilatlar
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində Azərbaycanla
əməkdaşlığa maraq göstərirlər.
Korrupsiyaya
Qarşı Mübarizə üzrə Komissiyanın katibi
Vüsal Hüseynov bildirib ki, Azərbaycan Respublikasında
korrupsiyaya qarşı mübarizə tədbirləri prioritet sahə olaraq müəyyən
edilib. Artıq həyata keçirilmiş tədbirlər sahəsində
ölkəmizdə bu sahədə işlək və bir-birini
tamamlayan mexanizmlər yaradılıb. Azərbaycanda
institusional qurumlar formalaşdırılıb, qanunvericilik
bazası təkmilləşdirilib, maarifləndirmə istiqamətində,
beynəlxalq sahədə tədbirlər görülüb.
İnstisional qurumlar baxımından əsas iki qurumun fəaliyyətini
qeyd etmək vacibdir ki, onlardan biri Korrupsiyaya Qarşı
Mübarizə üzrə
Komissiyadır. Komissiyanın əsas fəaliyyəti
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində strateji
kursu müəyyən etmək, korrupsiyanın
qarşısının alınmasına yönəlik tədbirləri
həyata keçirmək və bu sahədə dövlət
proqramları və strategiyanın icrasına nəzarəti həyata
keçirməkdir. Komissiyanın 15 üzvü var ki,
onların sırasında məhkəmə və icra hakimiyyəti
ilə yanaşı, qanunverici hakimiyyətin nümayəndələri
də təmsil olunurlar. Bu da Komissiyanın fəaliyyətində
parlament nümayəndələrinin iştirakını və
daha çevikliyi təmin edir: “İndiyə qədər bizim
müştərək qanunvericilik layihələri üzrə
ictimai dinləmələrimiz təşkil edilib, birlikdə
bir neçə qanun layihəsi hazırlanıb”. İkinci institusional qurum isə
Baş Prokurorluq yanında Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə
İdarəsidir ki, bu qurum da korrupsiyaya qarşı mübarizədə
cinayət təqibini həyata keçirən
ixtisaslaşmış orqandır.
Onun sözlərinə görə,
Azərbaycan korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində
bütün beynəlxalq sənədlərə qoşulub: “Bu
gün əminliklə demək olar ki, bizim qanunvericiliyimiz beynəlxalq
standartlara tam uyğunlaşdırılıb. Beynəlxalq sənədlər
dedikdə əsasən bu sahədə nüfuzlu hesab edilən
Avropa Şurasının korrupsiya ilə əlaqədar cinayət
və mülki konvensiyaları və BMT-nin Korrupsiya əleyhinə
Konvensiyasını nəzərdə tuturam. Bu gün həmin
təşkilatların monitorinq qrupları və digər
xüsusi strukturları tərəfindən aparılan dəyərləndirilmələrdə
bizim bu konvensiyaların impilimintasiyası üzrə həyata
keçirilən tədbirlər tədqirəlayiq hesab edilib.
Bununla bağlı hesabatlar həm həmin təşkilatların,
həm də Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə üzrə
Komissiyanın internet səhifəsinə yerləşdirilib”. Növbəti addım Azərbaycanın
Açıq Hökumət Tərəfdaşlığı
Beynəlxalq Təşəbbüsünə
qoşulmasıdır ki, ölkəmiz bu təşəbbüsə
ilk qoşulan ölkələrdəndir.
Məhz bu təşəbbüsün nəticəsi olaraq cənab
prezident tərəfindən iki mühüm sənəd
imzalanıb. Onlardan biri Açıq Hökumətin Təşviqinə
dair Fəaliyyət Planı, ikincisi isə Korrupsiyaya Qarşı
Mübarizəyə dair Milli Fəaliyyət Planıdır. Hər
iki sənədin hazırlanmasında Açıq Hökumət
Tərəfdaşlığının prinsipləri əsas
götürülüb. Yəni, şəffaflığın
artırılması, vətəndaş
iştirakçılığının təmin edilməsi,
dövlət qurumlarının fəaliyyəti haqqında vətəndaşların
məlumatla təmin edilməsi və informasiya kommunikasiya
texnologiyalarının dövlət idarələrində tətbiqi
kimi məsələlər əsas götürülüb: “Mən
xüsusilə axırıncı element üzərində
dayanmaq istəyirəm. Çünki
“elektron hökumət” və elektron xidmətlərin təşkili
son dövrlərdə aktual olan bir məsələdir. Azərbaycanda
yaradılan ASAN xidmət mərkəzlərini bu
yanaşmanın bir kulminasiya nöqtəsi kimi qəbul etmək
olar. Bu mərkəzlərdə təkcə vətəndaşlara
yüksək peşəkarlıq bacarıqlarına malik
dövlət qulluqçuları tərəfindən göstərilən
xidmət deyil, eyni zamanda bu islahatın tətbiqi korrupsiyaya
şərait yaradacaq potensialların da qarşısını
alıb. Düzdür, belə təcrübələr beynəlxalq
praktikada tətbiq olunur, ancaq Azərbaycan modelinin fərqli
xüsusiyyətləri var. Hesab
edirəm ki, bu model digər ölkələr
üçün ən yaxşı nümunə kimi göstərilə
bilər”. Onun bildirdiyinə görə Azərbaycanda
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində artıq
iki dövlət proqramı icra
edilib. Bunun nəticəsi olaraq bu gün əksər mərkəzi
icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən elektron xidmətlər
göstərilir. Azərbaycanda göstərilən elektron xidmətlərin
sayı 400-dən artıqdır. Növbəti bir istiqamət
maarifləndirmə tədbirləri ilə bağlıdır.
Təbii ki, korrupsiyanın qarşısının
alınmasında əhəmiyyətli istiqamətlərdən
biri də maarifləndirmənin təşkilidir. Bununla
bağlı bütün mərkəzi və yerli icra hakimiyyətləri
orqanları qarşısında konkret vəzifələr
müəyyən edilib. Fəaliyyət proqramlarında konkret
göstərilir ki, onlar öz fəaliyyətləri barədə
mütəmadi seminarlar, konfranslar keçirməli, müxtəlif
təşviqat materialları nəşr etməli, məlumatları
yalnız vətəndaşa çatdırmaq deyil, onun mahiyyətini
izah etməyə yönəlik fəaliyyət həyata
keçirməlidirlər. Bundan başqa, Komissiya tərəfindən
vətəndaş cəmiyyətinin də bu prosesə cəlb
olunması istiqamətində konkret tədbirlər həyata
keçirilir. Azərbaycanda korrupsiyaya qarşı mübarizə
sahəsində ixtisaslaşmış Qeyri-Hökumət Təşkilatlarının Əməkdaşlıq Şəbəkəsi
var və Komissiya da bu şəbəkənin
üzvüdür. Bu isə əməkdaşlığın
səmərəli bir modelidir. Eyni zamanda, Azərbaycan
Hüquqşünaslar Konfederasiyası Komissiya ilə birlikdə
bir sıra qanun layihələrinin ictimai dinləmələrini
keçirib, vətəndaşların rəy və fikirlərinin
öyrənilməsi istiqamətində birgə layihələr
reallaşdırılıb. Bundan əlavə, Azərbaycanda fəaliyyət
göstərən Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına
Dövlət Dəstəyi Şurası tərəfindən də
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsi prioritet istiqamət
kimi müəyyən edilib və bu çərçivədə
də QHT-lərin layihələri dəstəklənib: “Hesab
edirəm ki, bu da korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində
ixtisaslaşmasına zəmin yaradıb, eyni zamanda dövlət
qurumları ilə QHT-lər arasında əməkdaşlığın
güclənməsini təmin edib. Təbii ki, dünya dəyişir,
inkişaf edir. Xüsusilə də Azərbaycanda dinamik
inkişaf bütün sahələrdə özünü
göstərir. Bu cür makromühitdə həm dövlət
qurumlarının fəaliyyətində olan standartlar, həm
də vətəndaşların
gözləntiləri dəyişir. Bu baxımdan
antikorrupsiya siyasəti də daha çevik olmalı və
ehtiyaclara uyğun həyata keçirilməlidir. Bu baxımdan
beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq bizim
üçün çox vacibdir. Çünki bu təşkilatlar
digər ölkələrin artıq bu yolu keçmiş
olduğu təcrübəsini bizimlə bölüşə
bilərlər”. O, əlavə edib ki, Azərbaycan Respublikası
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində
bütün beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq
əlaqələri qura bilib. Bu təşkilatın
siyahısına BMT-nin aidiyyatı qurumları, Avropa
Şurası, Beynəlxalq Şəffaflıq Təşkilatı,
Mədən Sənayesinin Şəffaflıq Təşəbbüsü
və sair təşkilatları aid etmək olar. Təbii ki, bu
siyahıda Korrupsiya Əleyhinə Parlamentarilərin Qlobal Təkilatının
(QOPAC) da olması həm beynəlxalq səylərin əlaqələndirilməsi,
həm də təcrübə mübadiləsi
baxımından əhəmiyyətlidir. Bu təşkilatın
fərqləndirici xüsusiyyətlərindən biri ondan ibarətdir
ki, təşkilatın şəbəkəsi daha çox
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində
ixtisaslaşmış parlamentarilərdən ibarətdir. Bizim
də parlamentdə bu sahədə dərin biliklərə
malik peşəkar mütəxəssislər var.
Düşünürəm ki, belə bir əməkdaşlığın
möhkəmlənməsi və gələcək
inkişafı müştərək ideyaların meydana gəlməsinə,
həmçinin QOPAC təşkilatının güclənməsinə
töhvə verə bilər”.
Alim
Azərbaycanın
Bütövlüyü Uğrunda Cəmiyyətin Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına
Dövlət Dəstəyi Şurasının maliyyə dəstəyi
ilə həyata keçirdiyi “Korrupsiyaya qarşı mübarizədə
vətəndaş cəmiyyəti institutlarının və
medianın birgə mübarizəsinin təşkili” layihəsi
çərçivəsində çap olunur.
Olaylar.- 2013.- 23 may.- S.13.