Füzuli ilə
Əliağa Vahidin fərqi nə idi?
Əvvəli ötən saylarımızda
Bu beytdə "evlər
yıxan" ifadəsi
çox yerində işlənmişdir. Kəşf olunmuş ifadədir.
Əvvəla, bu ifadə
məcazi mənalı
söz birləşməsi
kimi, beytin bədiiliyini, təravətini
artırır. İkincisi,
əvvəlki misradakı
hal ilə məntiqi bağlılıq
təşkil edir: Naz ilə aşiqi
yıxan o dilaram bir çoxlarını da bu hala
salıb evini yıxmışdır. Üçüncüsü,
"evlər yixan"
ifadəsi "o dilaramın"
qüdrət və iqtidarını göstərən
gözəl bədii sifət-epitetdir. Dördüncü, "evlər yıxan" ifadəsi milli dilimizin qaymaq idiomu olan I növ
təyini söz birləşməsidir. Nəhayət,
bu birləşmədəki
"yıxan" sözü
birinci misradakı
"yıxıldım" sözü ilə birlikdə aşiq və məşuqənin funksiyasını təyin
edir: aşiq yıxılan (təsir edilən), məşuqə
yıxandır (təsir
edəndir). Bu kəlmələrin təkrir
olmasını da qeyd etmək lazımdır. Vahidin qəzəlləri
belə sənətkarlıq
məziyyətləri ilə
çox zəngindir.
Vahidin məhəbbət
lirikasında tərənnüm
olunan gözəlin, eşq aləminin şairanə və incə xüsusiyyətləri,
halları məhz elə şairanəlik, incəlik və bəlağətlə ifadə
edilir ki, oxucunun hissləri ehtizaza gəlir, ürək telləri titrəyir:
1. Çeşmi-zəmanədən
sənə afət toxunmasın
Daim o qarə zülfü göz üstündə yan görüm
***
2. Xəbərin yox, gözəlim, könlüm edib qan zülfün,
Eyləmə gül üzünə bir də pərişan
zülfün.
Əl vuranda sən ona naz
ilə, könlüm üzülür,
Nazəninim, daha tərpənmə səbadan zülfün.
Daima məst gözün fitnələr
öyrətmiş ona,
O səbəbdən
eləyib aləmi heyran zülfün.
***
3. İcazə ver baxım, ey gül, o qarə gözlərinə
Vurulmuşam, nə edim, aşikarə gözlərinə
Kəməndi-ah ilə
səyyadlar dalınca
düşər,
Bu naz ilə əgər etsən işarə gözlərinə.
***
4. Zülfün əcəb ahəstə yatıb tər sinən üstə
Tərpənsə xəta baş verəcək, qoyma oyansın.
***
5. Gül incədirsə, gözəlim,
sən güldən incəsən,
İncə nəzakətin qədər
incə düşüncəsən.
Hər oynadanda
xəm qaşını,
qan olur könül,
Sanki bu fikirlə əl atırsan qılınca sən.
Beləliklə, qeydlərimizdən aydın
olur ki, Vahid Füzuli qəzəl məktəbinin
ənənələrini yeni
tarixi-ictimai-ədəbi şəraitdə
ləyaqətlə davam
etdirən ustad qəzəlxandır. O, Füzuli ənənələrini və
müasir şeirin tələblərini öz
qəzəl yaradıcılığında
birləşdirə bildiyi
üçündür ki,
özünün bədii
irsi də qəzəl yazan müasir şairlərimiz
üçün bir örnəyə çevrilibdir.
"Naşıyam mən hələ Vahid kimi ustadə
görə" - deyən
şair Zeynal Cabbarzadə həmkarlarının
mövqe və fikirlərini çox gözəl ifadə etmişdir. Ədəbi
ictimaiyyətimizin yekdilliklə
təsdiq etdiyi kimi, Vahid, həqiqətən
də, Füzuli yadigarı idi... Şair özü təvazökarlıqla yazırdı:
Deyirdim əhli-qələm,
Vahid, əfv edərsə məni,
Böyük Füzulimizin yadigarı mən özüməm.
Şair, qəzəl janrına sadiq qalmaqla yanaşı, əsərlərinin
ideyalılığı, nikbinliyi
onun sevilməsinə səbəb oldu.
Sərvər Şirinov
AMEA Rəyasət
Heyəti aparatının
İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsi
-
Mətbuat xidmətinin əməkdaşı
Olaylar.- 2018.- 13 dekabr.- S.16.