Gülməşəkər namizədlər
Felyeton
Deyirəm
bu seçkilərdə nə qədər gülməşəkər
namizəd varmış...
Keçmişdə bir kənddə muxtar, sovet dilində desək, kolxoz sədri seçkisi keçirirdilər. Deməli seçkinin keçirilməsi qaydası belə imiş: Bir torba bişmiş, bir torba da çiy noxud verirlərmiş kəndə girən birinci adamın əlinə, özünü də oturdurlarmış eşşəyin belinə. Eşşəyin belində də bir boş xurcun varmış. Həmin adam eşşəklə kəndi gəzir, qarşısına çıxan kişilər (o zaman arvadlar səsvermədən məhrum idilər. Gör nə zamanlar varmış e..? İndi yalan- gerçək kişilərə hətta şiddət göstərirlər. O de... Tv işçisi nədi o oğlanın adı... Arvadı ona nə cürə şiddət göstəribsə vurub başını yarıb. O da eləməyib tənbəllik arvadını verib polisə. İndi bu yazıq binəva evə polislə gedib gəlir. Polis axşam onu arvada təhvil verir, səhər isə yoxlamadan keçirib buraxır çölə.) filan namizəddən razısansa (o zaman yalnız bir namizəd olurdu, day indiki kimi deyildi, bir yerə iyirmi namizəd özünü soxuşdursun) çiy noxudu at xurcunun bir gözünə , yox narazısansa bişmiş noxudu da bir-bir götürüb at xurcunun o biri gözünə. Bu namizəddən də, yəni köhnə muxtardan kəndin camaatının zindeyi-zəhləsi gedirmiş. Şərt də belə idi ki, seçki eşşəyinin noxtasını o adamın əlinə verirdilər ki, o kəs bu kənddən olmasın. Nə isə seçkinin bu ərəfəsində qarnında qurbağa quruldayan Molla Nəsrəddin gəzə-gəzə gəlib çıxır bu kəndə ki, bəlkə yeməkdən-zaddan bir şey tapıb yesin. Əhali bunu görən kimi sevinir və dərhal eşşəyin noxtasını, türkün sözü verirlər bunun əlinə. Mollaya məsələni başa salırlar. Bişmiş noxud adını eşidən kimi, o tərəddüd etmədən noxtanın sahibinə çevrilir. Ev-ev gəzdikcə kişilər bişmiş noxudu götürüb xurcuna atırlar ki, bəs əleyhinəyik. Molla Nəsrəddin hər dəfə də əlini atıb xurcundan bir ovuc noxud götürüb yeyirmiş. Kəndin o biri başında baxır ki, bişmiş noxudu yeyib qurtarıb. Eləmir tənbəllik, qorxusundan çiy noxudu xışmalayıb tökür xurcunun o biri gözünə. Çox uzatmayım. Bu adam yenə muxtar seçilir. Muxtar gəlub Molladan soruşur ki, bəs necə oldu mən seçildim, bilirəm ki, kəndin məni görməyə gözü yoxdur.
Molla da cavab verir:
- Ay muxtar! Nə qədər ki,
bu bişmiş noxud və mənim
kimi qarnı quruldayanlar var, həmişə sən seçiləcəksən.
İndi bizdə də eyni ilə gülməşəkər
namizədlərin deputatxana
döyüşü gedir,
özü də qaydasız döyüşdü
ha. Bəs nə bilmişdin? Yağ paylayan kim, pul
paylayan kim, ələ alınan kim... Namizədlər də elə
bil bişmiş noxudun əl yapışdıran şirəsinə
yığışıblar. A canım, gözüm,
nə olub? O bişmiş noxudun şirəsinin izi bir nəfərin əlində qalacaq e, day hamınızın yox. Amma, kimə deyirsən, veclərinə deyil.
O şirəyə görə
elə şüarlar uydururlar ki, adamın əli ağzında qalır. Bu sloqanlardan (şüara
osmanlılar sloqan deyirlər) bir neçəsini deyim, baxın görün sinənizə yatırsa, siz də gələn
seçkilərdə bunlardan
geninə-boluna istifadə
edərsiniz.
Bir elmlər
doktorunun plakatında yazılan şüar.
- "Mənə səs
ver. Hər gün səninlə olum, problemlərini həll edim!"
Lap seksual xarakterlidir.
Bundan biri də var:
"5 dəqiqə mənimlə
olun, 5 il sizinlə olum".
Bah kişi gül vurub, gülab çəkib.
Ortaya belə sual çıxır: Bəs alimenti 5 ildən sonra kim verəcək?
Gör bu xalqı haralara
çəkib aparırlar?
Deməli, o dairənin
səs verənlərinin
ayaqları 15-20 il məhkəmələrdən
çəkilməyəcək, gecə-gündüz aliment davası
edəcəklər.
Plakata şeir yazan da var:
Problemləriniz aşıb-daşır?
Sizə
Daşqın yaraşır!!!
Vallah belə
yazıb xalqı bu qədər lənətləməkmi olar,
a qıvlasız?
Seçkidə hal namizədlər də var, özü
də qədeşlərə
arxayındır. Gül kimi şəklinin
yanında görün
nə yazdırıb?
"Siz hələ,
belə şey seçməmisiniz". Nə isə,
günah "şey-zad"ları
ortalığa buraxan
o Muxtardadı. O biri
hallı gör nə yazır: "Görün, qağanız
bu dəfə
NAĞARAJAH". Ağlına qamış ölçüm!
"İmam sizi
xilas edəcək". Ay qardaş,
İmamsansa get özünü
ver Mübariz müəllimin yanına. Məzahir müəllim Mübariz döyül. Görünür adların oxşarlığı
bu qaqaşı çaşdırıb.
Başqa birisi Allahı seçkilərə qatır. Yazır ki,
Allaha yaxın olan şəxslər səs versin. A kişi, sən
neyləyirsən? Allahı
da siyasətə qatdınsa, batdıq getdik. O de İrandakı qədeşlərimiz Allahı
necə siyasətə
qatıblarsa bata-bata gedirlər. Bu bataqlığın
batabatında birinin əli raket düyməsinə necə
dəydisə, hələ
də uğultusu qulaqlardan çəkilmir.
Deyirəm, o düymə basanın
da əli şirəli olsaydı, düymədə yapışıb
qalardı, raket də uçmazdı.
Bu seçkilərdə babasına,
nənəsinə güvənənlər
də var. Biri plakatında yazıb ki, bəs aptek
Məzahirin nəvəsinə
səs verin! Ay, ay səni
bacıoğlu! Bu "aptek"
sözünü yazmasaydın,
hamı elə biləcəkdi ki, sən
MSK sədri Məzahir
müəllimin nəvəsisən.
Bundan sonra sakitcə mandatını cibində gəzdirə bilərdin, amma nəbadə mandatı girov qoyasan. Bəs nə bilmişdin?
Məzahirin nəvəsi
olmaq elə-belə şey döyül e...
Belə şüarlar xalq yaradıcılığı ilə
çox zəngindir, aşıb-daşır. Toplasan bir
kitab yazmaq olar. Əgər MSK buna vəsait
ayırsa mən buna razı olaram. Kitabın da adını belə qoyaram: "Ümumxalq seçkilərində
şirəli aforizmlər,
deyimlər, söyləmələr
(qədimdə şeirə
söyləmə deyərdilər)".
Bax belə. Babalardan keçək
nənələrə. İndi bərkgedən namizədlər
dairədə nənə
axtarışına başlayıblar.
Daha öpmək məsələsində
suyun şitini çıxardıqları üçün
yeni üsul icad etmək, daha yaradıcı olmaq istəyirlər.
O gün bir tədbirdə
namizədlərdən birini
gördüm. Telefonla danışırdı.
Salamlaşıb durdum ondan bir qədər kənarda. Qulağımın ucu ilə də eşidirəm.
Deyir:
- Nənəni tapdın? (o biri tərəfdən
nə deyildisə bilmirəm) Razı saldın? A kişi, nə
istəyir beşdən,
ondan ver ki, siğə etdirməyə razı olsun. Deginən bu savab işdir, günaha batma. Biz də
bir-iki şəkil çəkdirib cahanda onu məşhur edəcəyik. Şəkli televizorlardan,
saytlardan düşməyəcək.
Hələ, deginən
çoxlu pul da qazanacaq...
Gör hara gedirik, a millət! Bu bişmiş
noxud şirəsi nəmənə oldu ki, hamını yerindən tərpədib.
Pəpə istəyən də
qışqırır, məmə
istəyən də, özü də hamısı şirəyə
kreativ yaxınlaşır.
Nə isə, başınızı
çox ağrıtmayım,
Molladan bir kiçik şey (düşünürəm "şey"i hallıların
əllərindən almaq
lazımdır) yazım,
bununla da yazını bitirim. Molla Nəsrəddin bir gün eşşəyə
tərsinə minib özüçün gedir.
Biri soruşur ki, ay Molla, bu eşşəyin
üstündə tərsinə
niyə oturmusan?
Molla cavab verir:
- Arxadan gələn təhlükəni görmək
üçün.
Adam ikinci sualı verir:
- Yaxşı, bəs, bu təhlükə qabaqdan gələrsə?
Molla özünü itirmir:
- Qabaqdan gələn təhlükəni də eşşək görəcək.
Eşşəkdə işim yox, Molla bilər, o bilər. Ancaq, bu gülməşəkər namizədlər təhlükənin hardan gəldiyini bilirlərmi? Qabaqdan, yoxsa daldan?
31.01.20
Yunus Oğuz
Olaylar.- 2020.- 4-5 fevral.- S.9.