Göz yaşlarına hopmuş nifrət...
Tarixən göz yaşları
axıdan dinsiz hay kilsəsi və məkrli ibtidai insan-hay
sürüsü nə qədər hiyləgər olsa da,
Türk-Müsəlman dünyasına qarşı qərəzli
düşmənçiliyini və nifrinini heç cür gizlədə
bilmir. Tarixən bu məqsədlə təşkil
edilmiş mürtəce hay kilsəsinin xeyirsiz bədduaları
çox təəssüf ki, XXI əsrdə də
özünə himayədarlar və tərəfdarlar
tapmaqdadır. Onlardan biri də özünü "Dağ yəhudisi"
kimi qələmə verən, əslində genetik hay mənşəli
"Həmid Əmirov"dur, qələmə
aldığı "Cənnətdə göz
yaşları" adlı küfr dolu iftiraları ilə
(2022) daha çox "erməni" olmağa
çalışmışdır.
Hay kilsəsinin
və hay sürüsünün təsiri altında, müəyyən
təmənnalar müqabilində qeyri-hay mənşəli
"erməni"lər uydurma
və saxta "qədim hay tarixi"nin təbliğində,
zavallı və müdrik hay sürüsünün ümumilikdə
Qafqaz bölgəsində, ayrıca götürəndə Cənubi
Qafqazda digər milli-etnik xalqlar içərisində
"üstün" olmalarının qondarma iddialarla
sübutunda ənənəvi hay dəsti-xəttindən kənara
çıxa bilmirlər. Bu təbliğat vasitələrinin
(elmi-nəzəri tədqiqat əsərləri, ədəbiyyat
və incəsənət külliyyatları, qeyri-maddi irs nümunələri...) hay kilsəsinin
sifarişi ilə, eləcə də ilkin olaraq hay üzvləri
tərəfindən qələmə alındığı
aydın hiss olunur-nəşr qanına-ruhuna qədər məkrli,
hiyləgər hay qoxusu verir...
Əski
Türk-Müsəlman yurdu-ocağı olan Dərbənd
şəhərində doğulmuş "Həmid
Əmirov"un "roman" adlandırdığı "Cənnətdə
göz yaşları" kitabında hay hiyləgərliyi ilə
tərənnüm edilən Türk-Müsəlman
dünyasına qarşı nifrət və düşmənçilik
hissi, qonşu dövlətlərə və xalqlara
qarşı barışmazlıq instinkti, dünya "erməni"liyinin
qırılmaz zəncirinin genetik yaranma üsulu və
yayılma xüsusiyyətləri... açıq-aydın təsfir
edilmiş və oxucuların nəzərini özünə
çəkir.
Adı
çəkilən nəşrin I-II hissələrinin məzmunu
və ideya xisləti, hay kilsəsinin məkrli niyyətinin bədii-sənədli
təcəssümü barədə əvvəlki
yazılarımızda ətraflı məlumat verildiyindən
bu dəfə "əsər"in II hissənin sonu və
III bölümdə yer alan barışmaz-sağalmaz hay niyyəti
və məsləki təhlil ediləcəkdir.
II hissənin
sonu ata Aşotun (Moskva şəhərində ali məktəblərin
birində professor olaraq dünya siyasətini tədris edən,
uzun müddət Rusiya Federasiyasının Xarici İşlər
nazirliyində məsul vəzifə tutan) oğul Marata
(Yaxın Şərq tarixi üzrə ali məktəb məzunu,
fransız-hay tərkibli "Total" şirkətində hay
mənşəli olduğuna görə işə qəbul
edilən) nəsihətləri bu zümrənin etnik-milli düşüncə tərzinin ümumiləşdirilmiş
ifadəsi, eləcə də beynəlxalq miqyasda formalaşan
hay icmasının "zəncir
həlqələri"nin təkzibedilməz "bəndləri"dir:
-Türklər
bizim əbədi düşmənlərimizdir, bu genetik-bioloji
ruhu əbədi yaşamalı və nəsildən-nəsilə
ötürməliyik...
Bu hissədə
həm də beynəlxalq hay-daşnak şəbəkəsinin
törəmə, təməl prinsiplərinə də
aşağıdakı kimi aydınlıq gətirilir:
-Harada
olursa olsun hayları tapıb üzə çıxarmalı,
beynəlxalq müstəvidə onlardan məqsədli şəkildə
istifadə edilməli, dəstənin davamçıları
kimi qarşılarına müəyyən vəzifələr
qoyulmalı, ilk növbədə Türk-Müsəlman
dünyasına qarşı səfərbər
olunmalıdırlar...
Qeyd edilən məsələlərə yanaşmada əsas
tutalqac saxta, uydurma və qondarma hay tarixinin qorunub
saxlanılması və bu sahənin təbliğində hay
sürüsü üzvləri kölgədə
saxlanılmaqla qeyri-haylar əsas yer tutur, üstünlük əsasən
onlara verilir, amma genetik hay mənşəyi qorunub
saxlanılmaq şərti ilə.
Nümunə
üçün "əsər"in II hissəsində təsvir
edilən səhnə-"Total" şirkətinin direktorlar
şurasının hay mənşəli üzvü Edmon
Gevokyanın Maratı işə qəbul edərkən
(Yaxın Şərq ölkələri-Səudiyyə Ərəbistanı,
Küveyt, Misir Ərəb Respublikası üzrə ekspert
qismində) Şuşa şəhərində doğulmuş
Akop Gürcüyanı xatırlaması, onun barəsində ətraflı
məlumat verməsi və "Şuşa" orotoponimini
"Şuşi" kimi tələffüz etməsi bu bəşəri
və beynəlxalq xəstə toplumun düşüncə və
həyat tərzini çılpaqlığı ilə
göstərir.
Həmin
hissədən bəzi fraqmentlər:
-Sizin digər
namizədlərlə müqayisədə
üstünlüyünüz var, siz ermənisiniz...
və
yaxud - söhbət əsnasında Maratın diqqətini
Edmonun "Şuşi" deməsi xüsusilə cəlb
etmişdir...
və
ya, Sonya artıq Maratla evlənməyə
hazırlaşır, erməni mətbəxini öyrənib,
dolma bişirməyi bacarır...
Ümumiləşdirilmiş
ibtidai insan-hay xislətinin -Türk-Müsəlman
dünyasına qarşı düşmənçiliyin,
xalqlarına qarşı nifrətin gen-qan yaddaşında nəsildən-nəsilə
ötürülməsinə Aşotun oğlu Marata olan nəsihəti
bariz nümunə ola bilər:
-Sən gələcəyin
siyasətçisi kimi hər bir insanı bir dövlət kimi
qəbul etməlisən, sən Arsaxsan. Qədim,
ağıllı, zəngin tarixə malik, müstəqil erməni
kimi. Elçin-Azərbaycandır, guya səninlə
dostluq edir. Müasir Azərbaycan da zəngindir,
amma sevgisi olmayan, döyüşməyi bacarmayan, yəhudilərin
hesabına pul qazanır. Anzor-Gürcüstandır, ciddi
mövzulardan uzaq durur, tez bir zamanda Avropanın sivil dövləti
olmağa can atır, pulu da yoxdur, istedadı da. Ermənistanla
dostluq edir, çünki etibarlıdır, yeganə
münaqişəsi olmayan ölkədir. Azərbaycanla
da dostluq edir, ona görə ki, orada çoxlu pul var, həm də
yəhudilərlə dostluğa can atır.
" Müəllif" tərəfindən
hay xislətinin bu məkrli niyyətinin açımı onu
göstərir ki,"əsər"in yazılmasında gərəkli
olan məlumatlar bütünlüklə hay kilsəsi və
onun muzdurları tərəfindən ona
ötürülmüş, hazırlanmışdır.
Uzun əsrlər
boyunca "erməni"lərin beynəlxalq güclərə
sığınmasına və təmənnalı
umacaqlarına nəsihətin davamında belə
"işıq salınır":
-Sofiya, bu
Rusiyadır. Qadın olsa da, o, sizdən
güclüdür. Son söz onundur, siz onun evindəsiniz,
o, "yox" desə siz kədərlənəcəksiniz,
"hə" desə sevinəcəksininz, bu ittifaqa Arsax da
sevinəcək, xoşbəxt olacaq bu ittifaqdan (bu baxımdan
"əsər"də Maratın rus qızı Sofiya ilə
ailə qurmasının, Sofiyanın "Arsax"da 44
günlük müharibədə iştirak etməsi... kimi
"müəllif"
uydurmaları hay xislətinin çoxşaxəli
çalarlarını ifadə edir-Q.Y.).
Bu sxemdə bir oyunçu da var-Fransa. O sənə kömək edəcək,
çünki sən ermənisən. Sənə
bütün maddi imkanatı yaradacaq, çünki
varlıdır, amma unutma, o, heç vaxt sənin uğrunda
döyüşməyəcək, Arsaxa görə öz vəziyyəti
ilə risk etməyəcək. Avropa
İttifaqının üzvü olduğu üçün
Fransa təkbaşına qərar qəbul edə bilməz,
orda səlahiyyətlərinə görə yüksək və
güclü olanlar var-ABŞ və Böyük Britaniya, onlarla
heç kim mübahisə etmir, üstəgəl,
yəhudilər, həmişə özlərini
düşünən...
-Ata, sən
hansısa müharibəni təsvir etdin.
-Həyat
müharibədir, oğlum. Siz indi hamınız
dostluq edirsiniz, gəzirsiniz, çünki qlobal probleminiz
yoxdur. İnan mənə, ciddi bir problem
ortaya çıxanda və ya mürəkkəb şərait
yarananda, hamısı dəyişəcək. Dünən və ya bu gün gurultulu deyilən
sözlər hamısı boş səslər olacaq. Həyat
bu cür qurulub, bizim tariximiz belədir, Arsax həmişə
tək olub! Ermənilər həmişə əziyyət
çəkiblər-çünki heç kimə lazım
deyillər, buna həmişə hazır olmaq lazımdır.
Sizin dəstənizə bir qığılcım kifayətdir
ki, Azərbaycanın anındaca yadına düşəcək,
ermənilər-düşməndir. Ermənistan hamıdan kömək istəyəcək,
Gürcüstan özünə sərf olanı seçəcək,
yəhidilər qazanacaq, Arsax-təkcə döyüşəcək.
Bax bütün siyasət budur.
Söhbətin
sonunda Aşot bildirir ki, Azərbaycanı idarə edən
Türkiyədir, o da dünyada erməni qanı içməyə
hərisdir...
Dinsiz hay
kilsəsinin mürtəce niyyəti, xəstə təxəyyüllü
hay sürüsünün düşüncə və həyat
tərzi barədə yuxarıda yazılan sözlər az məna daşımır.
Türk-Müsəlman
düşmənçiliyi ruhu ilə yoğrulmuş nəşrin
III hissəsi aşağıdakı şerlə
başlayır:
Dünya
susr, könüllülər döyüşə gedir,
Ermənistan-onlara ana, Arsax-onlara atadır.
Məkrli
düşmənlə döyüşmək asan olmasa da,
Qorxu bilmədə sonacan vuruşulur.
Başını
dik tutaraq, döyüşçü irəli
addımlayır,
Vətən yolunda özünü qurban verir.
Yenə də
əziyyət çəkir, göz yaşı tökür qədim
xalq,
Erməni
torpağı üstündə hıçqırtılar
eşidilir...
3.1-ci
bölüm 8 oktyabr 2020-ci il günü Xankəndi şəhərində
("əsər"də "Stepanakert" adlanır) guya
kilsəyə sığınan
hayların "ağrılı" yaşantıları təsfir olunub, onlartın
arasında Marat və Sofiya da
vardır...
"İkinci həftədir müharibə gedir. Hər gün
şəhər atəşə tutulur, evlərin əksəriyyəti
dağıdılıb, əhalinin çoxusu Ermənistana
köçüb, doğma şəhəri tərk etməyənlər
də vardır. Arsaxlılar öz torpaqları
uğrunda ölməyə hazırdır..."
Daha
çox "erməni" olan "Həmid Əmirov" bu
hissədə qələmə aldığı səhnə olaylarını kilsə
mühitində cərəyan etdirir. Və axşamlar
televiziyda verilən digər daha bir yanğılı "erməni"
V.Solovyovun xəbərləri ilə ovqatı bir az da "erməni"ləşdirir,
deməyəsə
Bütün
bunlara baxmayaraq
keşiş Ter-Saak Allaha dua edir, "...Allahın
evinə hücum edənlərə qarşı vuruşan ermənilərin
necə də zəif və köməksiz olduqlarını
hiss edən yaşlı qadınların çoxusu göz
yaşalrını saxlaya bilmirdi...", bu yerdə qoca Masis isə
Sofiyaya deyir:
-Allaha
inam yer kürəsində ermənilər üçün hər
şeydən üstün olub... Bizim Eçmiazdin dünyada
tikilən birinci kilsədir...
-Bəli,
Masis dayı, mən bunu bilirəm-Sofiya deyir.
-Amma, sən
hər şeyi bilmirsən, Eçmiazdin "Xristosun ayaq
basdığı yer" mənasındadır...
Bu sözü qoca Qurgen də təsdiq etdi.
Dinsiz hay
kilsəsinin və ibtidai insan-hay sürüsünün bunca həyasızlığına
oxşar tapmaq çətin deyil, amma həyasızlıq da
heyrət doğurarmış...
(ardı var)
Oismət Yunusoğlu,
Bakı Dövlət Universitetinin
müəllimi
Olaylar.- 2022.- 10-16 iyun.- S.17.