Azərbaycan beynəlxalq gərginliyin aradan
qaldırılmasına öz töhfəsini verə bilər
Prezident İlham Əliyev "Rossiya Seqodnya" Beynəlxalq İnformasiya Agentliyinin Baş direktoru Dmitri Kiselyova müsahibəsində
beynəlxalq müstəvidə
cərəyan edən
siyasi proseslərə,
o cümlədən Ermənistan-Azərbaycan
arasında müzakirəsi
aparılan sülh sazişi barədə qaranlıq məqamlara aydınlıq gətirib. Prezident həmçinin beynəlxalq münasibətlər
sistemində Azərbaycanın
yerini və baş verən proseslərə ölkəmizin
mövqeyini diqqətə
çatdırıb.
Milli Məclisin deputatı Sahib
Alıyev qeyd edib ki, Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyev Makronu, bütövlükdə Fransa
siyasi "elitası"nı, öz təbirincə desək, yaxadan asılan Bayden administrasiyasını, ABŞ Dövlət
Departamentinin başında
duranları və Avropa Birliyini " çiçəklənən bağ",
dünyanın digər
hissəsini isə
"cəngəllik" adlandıran
faşist ünsürü-
Jozep Borreli heç vaxt belə sərt dillə tənqid etməmişdi: "Onun "Rossiya Seqodnya"
Beynəlxalq İnformasiya
Agentliyinin Baş direktoru Dmitri Kiselyova verdiyi intervüdəki həmin açıqlamalar, əslində
tənqiddən də
çox, haqqında danışılanların Azərbaycana
qarşı son 4 ildəki
fəaliyyətlərinin, eləcə
də dünyada yeritdikləri siyasətin,
bizim regionu yenidən qarışdırmaq
cəhdlərinin dəqiq
qiymətləndirilməsidir və əminəm ki, dövlətinə, millətinə,
vətəninə bağlı
hər bir soydaşımızın ürəyindəndir.
Nikol Paşinyan
"Rossiya Seqodnya" Beynəlxalq
İnformasiya Agentliyinin
Baş direktoru Dmitri Kiselyovun cənab İlham Əliyevdən hayların
qərblə əməkdaşlığı
haqda, eyni zamanda, Azərbaycanın üzvü olmadığı
və olmayacağı
bir qurumdan-KTMT-dən Ermənistanın çıxıb-çıxmayacağını
niyə soruşduğunu yəqin anlamamış deyil. Dövlət başçımızın
açağıdakı sözləri
isə fikrimcə, rəsmi İrəvan üçün son xəbərdarlıqdır
ki, qərbdəkilərin, ilk növbədə də Fransanın Ermənistanı
necə silahlandırdığını
Azərbaycan diqqətlə
izləyir və bu
silahlandırma
təhlükəsizliyimiz üçün təhdid
yaradacaq səviyyəyə
çatdığı təqdirdə görüləcək
cavab tədbirlərinin
qarşısını heç kim ala bilməyəcək.
Onlar İkinci Qarabağ müharibəsinin və
2023-cü ilin sentyabrında
keçirilən antiterror əməliyyatının
nəticələrini unutmamalıdırlar.
Həmçinin başa
düşməlidirlər ki, Makron rejiminin, eləcə də ABŞ Dövlət Departamentinin maksimum dəstəyinə
baxmayaraq, burada, bu yerdə bizə
qarşı növbəti
təxribat planlaşdırsalar,
onlara heç kim kömək etməyəcək. Axı,
Makron 2020-ci və ya 2023-cü ildə onlara necə kömək etdi, onları dəstəklədi,
bəli, əlindən,
yəqin ki, başqa hansı yerindən tutdu, bilmirəm. Bax, bu qədər.
Biz onun nəyə qadir olduğunu çox yaxşı bilirik. Odur ki, biz həm danışıqlar
prosesi çərçivəsində,
həm də Ermənistanla Azərbaycan
arasında işləyən
delimitasiya komissiyası
çərçivəsində və erməni sponsorlara, şərti olaraq Vaşinqtondakı sorosçulara bunu dayandırmaq lazım olduğunu çatdırırıq
və çatdırmağa
davam edəcəyik.
Bu, belə davam edərsə, sonradan bizə qarşı heç bir irad tutulmasın".
Millət
vəkili qeyd edib ki, sözügedən
intervüdən bir suala cavabı qısa variantda nəzərdən keçirmək
lazımdır: "Ona görə
ki, belə çətin
suala cavab adətən konkretlikdən uzaq olur. Amma cənab Prezidentin Dmitri Kiselyovun
NATO ilə müharibə
başlanarsa, Rusiyanın
müttəfiqi olaraq
Azərbaycanın necə
davaranacağı haqda
sualına verdiyi cavab təkcə Moskvada deyil, onlarla ölkənin paytaxtında diqqətlə
izlənəcək. Cavab
bu baxımdan fərqlənir, həm də çox. Niyə fərqləndiyini
bilmək üçünsə
gətirilən dəlil
və açıqlanan
faktlara baxmaq kifayət edir:
"Mən düşünürəm,
həm Vaşinqtonda, həm Moskvada, eləcə də digər paytaxtlarda siyasi müdriklik kifayət edəcək ki,
belə qorxulu ssenari həyata keçməsin. Azərbaycanın
öhdəliklərinə gəlincə,
biz bütün öhdəliklərimizə
maksimum dərəcədə
məsuliyyətlə yanaşırıq
və bundan sonra da belə edəcəyik. Düşünürəm
ki, Azərbaycan da gərginliyin
aradan qaldırılması
işinə öz töhfəsini verə bilər, bir az unudulmuş sözdür, - gərginliyin
azaldılması - "detente". Düşünürəm, bu
sözə indi beynəlxalq leksikonda tələbat var və ümid edirəm ki, ondan istifadə olunacaq. Xarici siyasətinin xüsusiyyətlərinə
görə istər Qərbdə, istərsə
də Şərqdə
Azərbaycan müstəqil
xarici siyasət yürüdən tamamilə
müstəqil aktor kimi qəbul edilir. Həm də ona görə
ki, bu, eyni zamanda, həm Rusiyanın, həm də NATO üzvü Türkiyənin müttəfiqi
olan yeganə ölkədir. Dünyada ikinci belə ölkə yoxdur. Buna görə də öhdəliklərimizin məntiqi
zənciri üzrə
irəli getsək, görərik ki, müttəfiqlik
öhdəliklərimiz çoxşaxəlidir.
Biz isə təbii ki,
yer üzündəki
real vəziyyətdən çıxış
edəcəyik və bir daha demək
istəyirəm ki, bəlkə
hansısa mərhələdə
Azərbaycanın səyləri
tələb olunacaq. Burada Rusiya Ordusunun
Baş Qərargah rəisi və NATO Hərbi Komitəsinin rəisi səviyyəsində
bir sıra görüşlər keçirilib,
eləcə də Birləşmiş Ştatların
və Rusiyanın hərbi rəhbərliyi də Bakıda görüşüblər. Axı
bu, təsadüfən
seçilməyib. Həm
Qərbdə, həm Rusiyada, həm də Şərqdə etibar edilən ölkələr çox
deyil. Həm də hərbi-siyasi strukturlarda formal və ya qeyri-formal üzvlüklə məşğul
olmayan ölkələr
çox deyil. Buna görə də, əgər belə bir ehtiyac olarsa,
biz gərginliyin aradan
qaldırılmasına öz
töhfəmizi verməyə
hazırıq".
MCP başqan müavini, siyasi şərhçi Məhəmməd
Əsədullazadə isə
qeyd edib ki, Prezident İlham Əliyev Fransanın Ermənistana verdiyi silahları Azərbaycan üçün
təhlükə sayıldığını
vurğuladı: "Ermənistanın
silahlandırılmasının sülhə açıq təhdid olduğunu açıq şəkildə
dedi. Verilən silahlar hücum silahları olaraq birbaşa Azərbaycana qarşı hərbi təcavüzə sövq
edirlər. Ermənistanın
silahlandırılması regionda
yeni eskalasiyaya gətirib
çıxara bilər.
Prezident İlham Əliyev
N. Paşinyanla Kazanda iki təklifin Ermənistan tərəfindən
qəbul edildiyini qeyd etdi. N. Paşinyanın
son günlər sülh
iddialarına prezident
İlham Əliyev tutarlı
və arqumentli cavab verərək, Ermənistanın sülhdə
maraqlı olmadığını
ortaya qoydu. Göründüyü kimi
İrəvan sülhdən
imtina edir. Birinci, "Müstəqillik"
Bəyannaməsindən Azərbaycana
qarşı ərazi iddialarını çıxarmır.
İkinci, Avropa İttifaqının yarım
hərbi mülki missiyasıni sərhəddən
geri çəkmir. Halbuki, Kazanda bununla bağlı razılıq əldə olunmuşdu. Üçüncü,
Beynəlxalq Məhkəmədə
qarşılıqlı olaraq
bir-birlərinə qarşı
iddialardan geri çəkilir. Ermənistan
isə sürətlə
silahlanır və masada qalan bəndləri
yerinə yetirmir. Amma,
sülhdən danışır.
Demək olar ki, Fransa İrəvanı sülhdən yayındırır.
Ermənistan silahlanib,
əlavə şərtlər
irəli sürərsə,
Azərbaycan tərəfi
preventiv addımlar ata bilər. Proseslərə Türkiyənin
qoşulması mümkündür.
Çünki Türkiyə
region ölkəsidir və
növbəti eskalasiya
Ermənistan üçün
ərazi itkilərinə
məruz qala bilər. Artıq Ermənistan Baş nazirinin müavini Mher Qriqoryan Zəngəzur dəhlizinin
açılmayacagını vurğuladı. Fransa və Türkiyə Cənubi Qafqazda toqquşa bilər".
Alim
Olaylar.- 2024.- 20-26 dekabr,
¹45.- S.4.