Onur Hətəmov-Xalxın
uşağı
və çalışqanlığın
nümunəsi
Təhsil - cəmiyyətin inkişafının
təməlidir. Amma bu təməl, sadəcə məktəbə
getməklə möhkəmlənmir.
Zəhmət, istək,
hədəf və düşüncə - bu dəyərlər olmadan biliklər ya əzbərə çevrilir,
ya da zamanla
unudulur. Hər dövrdə isə elə bir övlad,
elə bir gənc tapılır ki, həmyaşıdlarından
savadı, davranışı,
düşüncəsi ilə
seçilir. Onlar haqqında "xalxın uşağı" deyərlər.
Bu ifadə sadəcə məcazi mənada deyil, bir nümunənin, bir ideyanın daşıyıcısıdır. "Xalxın uşağı" - valideynlərin öyündüyü, müəllimlərin örnək göstərdiyi, şagirdlərin isə bəzən qibtə, bəzən də heyranlıqla izlədiyi biridir.
Bir uşaq bütün bir sinfin, məktəbin, hətta cəmiyyətin ümidinə çevrilir. Onun davranışı, danışığı, zəhməti, savadı ilə gözə çarpması elə təbiidir ki, insanlar ona baxıb "xalxın uşağı" deyə sevgi ilə səslənir. Bu ifadə bizim dilimizdə sadəcə bir zarafat, ya da müqayisə deyil. Bu, bir etirafdır. O uşaqlar ki, ətrafdakılara örnək olur, ruh verir, həmyaşıdlarına ilham olur.
Bu gün sizə məhz belə bir gəncdən danışacağıq. Buraxılış imtahanında 300 bal toplayaraq bilik və bacarığı ilə seçilən Onur Hətəmov.
Bu ilki buraxılış imtahanında 300 bal toplayaraq ən yüksək nəticəni göstərən Onur Hətəmov, sadəcə istedadı ilə deyil, həm də çalışqanlığı ilə ətrafındakıların diqqətini cəlb edən bir gəncdir. Onurların uğuru, onların təbii istedadlarının yanında göstərdikləri yorulmaz əməklə də əlaqəlidir. Onur Hətəmov, bu amilləri birləşdirərək, böyük bir uğura imza atmış və həm öz ailəsinə, həm də cəmiyyətinə ilham vermişdir.
Onun müvəffəqiyyəti yalnız bal toplamaqla bitmir, bu, həm də bir yol, bir həyat fəlsəfəsidir: heç bir çətinlikdən qorxmadan, məqsədə doğru irəliləmək, öz potensialını heç vaxt əldən verməmək və hər zaman ən yaxşısını etməyə çalışmaq.
İndi isə gəlin, "xalxın uşağı" adını layiqincə daşıyan Onurun öz dilindən bu hekayəni eşidək...
-Salam, Onur! Öncə təbrik edirəm, 300 bal toplamaq böyük uğurdur! Həm çox zəhmət, həm də böyük bir iradə tələb edir. Maraqlıdır, buraxılış imtahanından 300 bal toplamaq necə bir hiss idi? Bu uğur sənə nəyi ifadə edir?
-Saam, təşəkkür edirəm! Əslində, bu qədər uğuru gözləmirdim. Nəticəni gördükdə çox qəribə hisslər yaşadım. Həm sevindim, həm də inana bilmədim. Bu mənim üçün bir növ sürpriz oldu. Amma sonra düşündüm ki, bu uğur, çox çalışmanın və əzmlə mübarizə aparmağın nəticəsidir. Həm özüm, həm də başqaları üçün göstərilən zəhmətin heç vaxt boşa getmədiyini bir daha anladım. Bu uğur, həyatın nə qədər çətin və mübarizələrlə dolu olduğunu göstərir, amma sonunda zəhmət və səy özünü mütləq göstərir.
-Sənin üçün bu qədər yüksək bal toplamaq nə deməkdir? Bu, yalnız şəxsi bir uğurdur? Yoxsa ailənin və ətrafındakıların səyləri də varmı?
-Yox, bu uğur təkcə şəxsi deyil. Məncə, bir uğurun qazanılmasında əsas pay uşağın özünə aiddir - təxminən 50 faiz. Çünki uşaq çalışmasa, istəsə də, heç nə alınmaz. Amma müəllimin də rolu çox böyükdür, ən azı 40 faiz onun payıdır. Müəllim doğru istiqamət göstərməsə, düzgün yönləndirməsə, uşağın işi çətin olar. Valideynlərin də dəstəyi vacibdir, amma bu dəstək daha çox motivasiya və mənəvi dayaq şəklində olur. Məncə, valideynin bu yoldakı payı 10 faizdir. Yəni bu, bir komanda işidir, amma əsas yük yenə də uşağın öz çiynindədir.
-Ailə mühiti
və valideynlərinin
rolu haqqında nə deyə bilərsən? Onlar sənə necə dəstək olublar?
-Ailəmin dəstəyi mənim üçün hər zaman çox önəmli olub. Onlar yalnız yaxşı nəticə olanda yox, hər
zaman yanımda oldular.
Sınaq imtahanlarında
bəzən zəif nəticə alırdım.
Amma ailəm heç vaxt mənə bu nəticələrə
görə təzyiq göstərməyib, məni
danlamayıb. Əksinə,
mənə güvəniblər,
"narahat olma, növbəti dəfə daha yaxşı olacaq" deyiblər. Onların bu anlayışı və dəstəyi məni ruhdan salmadı, əksinə, daha çox çalışmağa
motivasiya verdi. Mənim üçün
o dəstək baldan
da, nəticədən də
daha qiymətli idi. Elə bu
səbəbdən də
uğur qazananda, ilk növbədə onların
sevincini görmək mənim üçün böyük xoşbəxtlik
oldu.
-İmtahan dövründə
motivasiyanı necə
qorudun? Çətin anlarda hansı metodları tətbiq etdin?
-Valideynlərimin çəkdiyi
əziyyət mənim
üçün böyük
bir motivasiya idi. Hər dəfə
çətin bir an yaşayanda, yorulanda, özümə inamım az olanda onların
necə çalışdığını,
mənim üçün
necə fədakarlıq
etdiklərini xatırlayırdım.
Bu məni toparlayırdı,
gücləndirirdi. Düşünürdüm
ki, mən oxumalıyam,
çünki onlar mənim üçün bu qədər əziyyət çəkirlər.
Ən çətin anlarda belə onların verdiyi mənəvi dəstək,
bircə kəlmə
"sən bacararsan"
sözləri mənə
çox böyük təsir edirdi. Onların varlığı,
sevgisi və dəstəyi olmasaydı,
bəlkə də bu qədər irəli gedə bilməzdim.
-Məktəb həyatı,
xüsusilə dərs
hazırlığı prosesində
hansı metodları tətbiq edirsən?
-Düşünürəm ki, insan
iki cür öyrənə bilər:
ya oxuyaraq, ya da kiminsə danışdıqlarını dinləyərək.
Mən hər iki üsulu yoxladım. Müəllimləri
dinləmək, izahı
eşitmək bəzən
faydalı olurdu, amma mənim üçün ən təsirli və yadda qalan üsul - oxuyub, özüm öyrənmək idi. Kitabı qarşıma qoyub diqqətlə oxuyanda həm mövzunu daha dərindən anlayırdım,
həm də öz sürətimdə irəliləyə bilirdim.
Bəzən müəllimin
dedikləri tez keçir, ya da hansısa detal unudulur. Amma özüm oxuyanda həmin hissələri də dəqiq anlayırdım. Öz tempimlə oxumaq, qeydlər aparmaq, sonra təkrar etmək daha effektiv oldu.
Məncə, hər kəs üçün ən uyğun üsul fərqlidir, amma mən öz
yolumu tapdım və o da məni uğura aparan əsas addımlardan biri oldu.
-"Xalxın uşağı"
anlayışı yəqin
ki, sənə tanışdır.
Valideynlər çalışqanlığı,
nəticələri ilə
seçilən uşaqları
hər zaman öz övladlarına nümunə
çəkiblər. Sən
də artıq onlardan birisən. Bu sənə necə təsir edib? Bu ifadəni öz həyatında necə görürsən və bu, sənə hansı məsuliyyətləri
yükləyir?
-Daha da uğurlu olmağa məcbur edir. Artıq özümə qarşı
məsuliyyətim artıb.
Düşünürəm ki, bu, sadəcə bir başlanğıcdır
və indi daha yüksək hədəflərə çatmaq
üçün daha çox çalışmalıyam.
Mənə inanan insanlar var - ailəm, müəllimlərim, dostlarım.
Onların gözündə
etimadı doğrultmaq
istəyirəm. Bu uğur
mənim üçün
son deyil, əksinə,
daha böyük uğurların başlanğıcıdır.
İndi daha yüksək
zirvələrə çatmaq,
özümü daha
da inkişaf etdirmək
üçün motivasiyam
artıb.
-Sən həyatında hansı insanları rol model olaraq görürsən və bu insanlar sənə
hansı dərsləri
verib?
-Valideynlərimdir.
Mənim həyatımda
ən böyük dəstəkçilərimdir. Onlar
hər zaman mənim yanımda olub, çətinliklərimi çəkiblər.
Onların dəstəyi
mənim üçün
çox böyük əhəmiyyət kəsb
edir, çünki onlar həmişə məni ruhlandırıb, hətta ən çətin anlarda belə yanımda olublar. Mənə həmişə məqsədlərimə
çatmaq üçün
daha çox səbr və əzm göstərməyi
öyrədiblər. Həmçinin,
onlardan öyrəndiyim
ən dəyərli dərslərdən biri də sevdiyimiz şeylərdən əl keçmək idi. Həyatın məqsədlərinə
çatmaq üçün
bəzən kiçik
fədakarlıqlar etməli
oluruq. Valideynlərim mənə bu dərsi çox yaxşı izah ediblər. Sevdiyimiz şeylərdən bəzən
imtina etmək, məqsədlərə doğru
irəliləmək, uğur
qazanmaq üçün
çox vacibdir. Onlar mənə bu yolu göstəriblər
və mən də bu prinsiplə
həyatıma davam edirəm.
- Gələcəkdə
məqsədlərin nədir
və bu uğurun sənə hansı imkanları açacağını düşünürsən?
-İT ixtisası üzrə xaricdə təhsil almaq mənim üçün böyük
bir məqsəd və arzudur. Bu sahədə təhsil almaq, özümü daha da inkişaf etdirmək və beynəlxalq səviyyədə
tanınan bir mütəxəssis olmaq istəyirəm. Texnologiya sürətlə inkişaf
edən bir sahədir və mənim bu sahədə
daha yüksək yerlərə gəlməyim
üçün xaricdə
təhsil almaq çox vacibdir. Orada əldə edəcəyim təhsil və təcrübə mənim gələcəyim
üçün çox
böyük əhəmiyyət
kəsb edəcək.
Həmçinin, xaricdə
təhsil almaq mənə həm də fərqli mədəniyyətlərdən insanlarla tanış olmaq, dünyagörüşümü
genişləndirmək və
iş dünyasında
daha böyük imkanlarla qarşılaşmaq
şansı verəcək.
Mənim əsas məqsədim, yalnız
İT sahəsində müvəffəqiyyət
əldə etmək deyil, həm də bu sahədə
tanınan bir mütəxəssis olmaqdır.
-Son olaraq sənin kimi uğurlu gənclər üçün
hansı tövsiyələr
verərdin?
-Bir arzunuz varsa, ona doğru inamla irəliləyin və heç bir şeydən, heç kəsin fikrindən sizi saxlamağa imkan verməyin. Vaxt bəzən bizim ən qiymətli sərvətimizdir, amma əsas olan şey nə qədər qərarlı
olduğumuzdur. Arzularınıza
çatmaq üçün
hər bir fürsəti dəyərləndirmək
lazımdır. Bəzi
insanlar sizin yolunuzda dayana bilərlər, amma unutmayın ki, yalnız siz öz həyatınızın
qəhrəmanısınız. Bu yolda qarşınıza çıxan maneələr
və ya insanları aşmaq sizin iradənizə bağlıdır.
Bir də, xüsusi olaraq 11-ci sinifdə münasibətlərin necə
təsir etdiyinə dair bir şey
demək istəyirəm.
Məncə, bu dövr çox həssasdır və təhsil həyatının
ən vacib ilidir. Bu yaşda münasibətlər bəzən
sizi motivasiya edə bilər, amma sizi dərsdən
yayındıra bilər.
Belə münasibətlər
imtahan dövrünə
yaxınlaşdıqca daha
çox stress və qarışıqlıq yaradır,
çünki çox
vaxt diqqətiniz bölünür və məqsədinizdən uzaqlaşmağa
başlayırsınız. İmtahanlar çox yaxın olacaq və bəzən bunun zərərini çəkəcəyinizə şahid
olacaqsınız. Odur
ki, əgər 11-ci sinifdə
təhsil alırsınızsa,
ən vacib şey təhsilinizi ön planda tutmaqdır. Məqsədinizə
çatdığınızda, o zaman bütün digər şeyləri daha düzgün qiymətləndirə
bilərsiniz. Həyatınızda
hər şeyin öz vaxtı var, amma təhsil heç bir zaman gözləməz."
Onur Hətəmovun həyatı
bizə bir daha göstərir ki, əsl uğur yalnız yüksək bal toplamaqla ölçülmür. Uğur,
davamlı çalışma,
fədakarlıq və
qarşıya çıxan
çətinliklərin öhdəsindən
gəlmək ilə qazanılır. Onur həm çalışqanlığı,
həm də iradəsi ilə başqalarına örnək
olur.
Valideynlərinin, müəllimlərinin və ən əsası, öz daxili motivasiyasının dəstəyi ilə Onur, qarşısına qoyduğu hədəfləri
reallaşdırıb. Lakin, onun ən böyük
uğuru sadəcə
bu nəticələr
deyil - o, həyatının
hər mərhələsində
"heç vaxt dayanmamaq" prinsipinə sadiq qalaraq irəliləyib.
Uğur, yalnız sonunda əldə olunan nəticə deyil, bu yol
boyunca göstərilən
əzm və səbrdir.
Onur Hətəmovun göstərdiyi
iradə, səy və məqsədinə bağlılıq yalnız
öz uğurlarını
deyil, həm də gələcəkdə
daha yüksək yerlərə çatmaq üçün bir təkan olacaq. Bu sadəcə bir başlanğıc, bu sadəcə bir addımdır.
Z.Mustafazadə
Olaylar.- 2025.- 18-24 aprel,
¹13.- S.21.