"Ustadlarımın
adına layiq olmağa çalışıram"
Azərbaycan xanəndəlik sənətinin
dəyərli nümayəndələrindən
biri olan Mütəllim Dəmirov uzun illərdir ki, öz fədakar
yaradıcılığı ilə musiqisevərlərin
qəlbində taxt qurmuşdur. Sənətkarın
həyat və yaradıcılığına nəzər
salarkən, onun zəngin sənət yolu və bu
yolda qazandığı
nailiyyətlər xüsusi
diqqət çəkir.
Ustadlardan Dərs Alaraq Keçən Sənət
Yolu
Mütəllim Dəmirov sənətə
ilk addımlarını
öz Atasının yanında atmışdır
ki, bu da
onun musiqi duyumunun təməlini qoymuşdur. Daha sonra o, bir çox
görkəmli sənətkarlardan
dərs almışdır.
Bu ustadların sırasında Nərman Əliyev, Alim Qasımov, Ağaxan Abdullayev, Hacıbaba Hüseynov, Gülxar Həsənova və Lütviyar İmanov kimi sənət korifeylərinin adları çəkilir. Belə bir güclü məktəbdən keçmək,
sənətkarın peşəkarlığının
formalaşmasında əvəzsiz
rol oynamışdır.
İlk Uğurlar və Qazandığı Nailiyyətlər
Xanəndənin istedadı tez bir zamanda diqqət
çəkməyə başlamışdır.
O, 1995-ci ildə keçirilmiş
"Füzuli-500" Respublika Xanəndələr müsabiqəsində
1-ci yerə layiq görülmüşdür. Bu,
onun böyük səhnəyə doğru
inamlı addımlarının
başlanğıcı oldu.
Opera Səhnəsində
Fədakar Rollar
Mütəllim Dəmirov 1996-cı ildə
Azərbaycan Dövlət
Akademik Opera və Balet Teatrına Vokal Aktyor Solisti
kimi qəbul edilmişdir. Onun opera səhnəsindəki
ilk rolu 1996-cı ildə dahi Üzeyir Hacıbəyovun
"Leyli və Məcnun" operasında
Zeyid rolu olmuşdur. Daha sonra o, İbn-Salam rollarını ifa etmişdir. Hazırda isə sənətkar tamaşada Bütün Məcnunların Atasını
ifa edir.
O, Zülfüqar Hacıbəyovun
"Aşıq Qərib"
operasında Baş rolu böyük ustalıqla oxumuşdur. Bu tamaşada onun tərəf müqabilləri Gülyaz
Məmmədova, Gülüstan
Əliyeva, Aytən Məhərrəmova, Rəvanə
Əmiraslanova kimi tanınmış sənətkarlar
olmuşdur.
Mütəllim Dəmirov, həmçinin,
digər əsərlərdə
də yaddaqalan obrazlar yaratmışdır:
M. Maqomayevin "Şah İsmayıl" operasında Çaqınçı
obrazı.
Ş. Axundovanın "Gəlin Qayası" əsərində Nuranı
Qoca obrazı.
Ü. Hacıbəyovun
"Əsli və Kərəm" operasında
Şeyx və Aşıq rolları.
Azərbaycan muğam sənəti elə bir ümmandır
ki, bu dənizə
baş vuran gərək həm səsini, həm də xarakterini cilalasın. Bu gün müsahibimiz yuxarıda onun haqqında bəhs etdiyim, gənc nəslin istedadlı nümayəndəsi, öz
mədəniyyəti, savadı
və böyük-kiçik
yeri bilməsi ilə seçilən xanəndə, Opera və Balet Teatrının solisti Mütəllim Dəmirovdur.
Böyük sənətkarların ocağından
keçib gələn,
əslən Şamaxıdan
olub, Bakı səhnələrində milli
musiqimizi yaşadan Mütəllim bəylə
sənət, həyat
və dəyərlər
haqqında danışdıq.
- Mütəllim bəy, xoş gördük Sizi. Söhbətimizə köklərinizdən
başlamaq istərdik.
Şirvan torpağı,
Şamaxı mühiti
sizin sənətə
gəlişinizdə necə
rol oynadı?
- Xoş gününüz
olsun. Bilirsiniz ki, Şamaxı təkcə şeiriyyətin
yox, həm də musiqinin, muğamın beşiklərindən
biridir. Mən Bakıda doğulmuşam,
amma ata-babam Şamaxılı olduğuna
görə, o ab-hava ilə böyümüşəm.
Şirvan musiqi mühitinin özünəməxsus
sanbalı, ritmi var. Uşaqlıqdan qulağım o səslərlə
dolub. Bakıya fəaliyyətimi davam etdirsəm də, Şamaxının mənə
verdiyi o mənəvi mayanı hər zaman qoruyub saxlamağa
çalışıram.
- Sizin sənət
taleyinizdə çoxlu
nəhəng imzalar var: Xalq artistləri
Nərman Əliyev, Alim Qasımov, Ağaxan Abdullayev, Hacıbaba Hüseynov, Gülxar Həsənova və Lütviyar İmanov Belə ustadların tələbəsi
olmaq necə bir hissdir?
- Bu, mənim
üçün həm
böyük xoşbəxtlik,
həm də nəhəng məsuliyyətdir.
Rəhmətlik Ağaxan
müəllimdən muğamın
klassik əsaslarını,
qəzəllə işləməyin
incəliklərini, Alim
müəllimdən isə
improvizəni, səhnə
sərbəstliyini və
musiqinin daxili fəlsəfəsini öyrənmişəm.
Onlar mənə təkcə oxumağı
yox, həm də sənətkar kimi necə yaşamağı öyrədiblər.
Hər dəfə səhnəyə çıxanda
düşünürəm ki, mən o nəhənglərin məktəbini
təmsil edirəm, səhv etməyə haqqım yoxdur.
- Hazırda Azərbaycan Dövlət Akademik Opera və Balet Teatrında çalışırsınız. Teatr səhnəsi xanəndədən nə
tələb edir?
- Teatr tamam başqa
bir aləmdir. Orada sən təkcə xanəndə
yox, həm də aktyorsan. Obrazı yaşamalısan,
sözün hər misrasını hərəkətlərinlə
tamaşaçıya çatdırmalısan.
Müxtəlif rollarda
çıxış etmişəm
və hər obrazın öz yükü var. Opera səhnəsi böyük
intizam və yüksək savad tələb edir. Milli kadr kimi
üzərimizə düşən
vəzifə klassik operalarımızı gələcək
nəsillərə olduğu
kimi, təmiz şəkildə çatdırmaqdır.
- Sizi tanıyanlar həm də gözəl ailə başçısı,
böyük-kiçik yeri
bilən bir insan kimi xarakterizə
edirlər. Müasir dövrdə bu balansı qorumaq çətin deyil ki?
- Məncə, sənətkarın şəxsiyyəti
sənətindən öndə
gəlməlidir. Mənəviyyat
olmayan yerdə böyük sənətdən
danışmaq olmaz. Bizim millətin gözəl adət-ənənələri
var, böyüyə hörmət, kiçiyə
qayğı - bunlar qanımızdadır. Mən
də çalışıram
ki, həm sənətimdə, həm
də həyatda bu dəyərlərə sadiq qalım. Şükürlər olsun,
ailəliyəm, bir övladım var. Övladıma da ilk növbədə bu tərbiyəni aşılamağa çalışıram.
İstəyirəm ki,
o da gələcəkdə
vətəninə, millətinə
layiqli övlad olsun.
- Gələcək planlarınız barədə
nə deyə bilərsiniz?
- Öyrənmək heç vaxt bitmir. Hələ də öz üzərimdə işləyirəm,
mütaliə edirəm.
Məqsədim Azərbaycan
muğamını ən
yüksək səviyyədə
təbliğ etmək,
teatrda yeni rollarla tamaşaçıların
görüşünə gəlmək
və ustadlarımdan aldığım bayrağı
şərəflə daşımaqdır.
- Maraqlı müsahibə üçün
təşəkkür edirik,
Mütəllim bəy.
- Mən də
sizə təşəkkür
edirəm ki, sənətə və sənətçiyə dəyər
verirsiniz.
PS: Bu 30 ilə
yaxın müddətdə
opera səhnəsində
ifa etdiyi fədakar rollar Mütəllim Dəmirovun
əsl Xalq Artistliyinə layiq olduğunu göstərir.
Arzu: Layiqli Adı Almaq
Bütün bu zəngin və fədakar yaradıcılıq fəaliyyətinə
baxmayaraq, xanəndə
Mütəllim Dəmirov
hələ də dövlət mükafatlarından
kənarda qalmışdır.
Müsahibənin sonunda
sənətsevərlər olaraq
arzumuz budur ki, Azərbaycan dövləti Mütəllim
Dəmirovun sənətinə,
milli mədəniyyətimizin
inkişafına verdiyi
töhfələrə layiq
qiyməti versin və ona layiqli
adını təqdim
etsin.
Bilman İSAQ
Olaylar.-
2025.- 28 noyabr- 4 dekabr, №41.- S.20.