İslamdan kənar
"islam"!
O, hənbəlidən başladı, cəfəriliyi
ilk düşmən seçdi,
əsil İslama qarşı yö-nəl-dil-di!
Sonra vəhhabiliyin
qarət və soyğunçuluqla sərvət
toplamaq məzhəbi olduğunu gördükdə
çoõ
az adam
geriyə qayıda bildi. Amma qarətçiliyə
aludə olub və günah əməllərinin böyüklüyü
səbəbindən onu
etiraf etməkdən qorõan və çəkinən,
Əmir Səud məlunun qoşununda qalan da az olmadı. Təkcə Nəcdin deyil, ətrafdakı Hicaz və Təhamə qəbilələrinin başçıları
da qarətçiliyə
şirniklənib Səudun
qoşununa daõil olurdular.
Vəhhabilər hicrətin
1216-cı ilində ( miladi 1802-ci il) şiələrin baş şəhəri sayılan
Kərbala şəhərinə hücum etdilər. Şəhərin qala divarlarını
darmadağın edib, sonra qarşıya çıõan
və gözlərinə
rast gələn hər bir kəsi
kafir qismində qətlə yetirdilər.
Bu zaman Kərbəla
ziyərətgahı, İmam
Hüseyn məsçidi
də talandı. Onlar hətta anaların qucağından körpəsini
alıb gözünün
qarşısında başını
kəsir, qızları,
gəlinləri atasının,
ərinin gözləri
önündə zorlayırdılar
və bunu halal hesab edirdilər.
Dörd il sonra
vəhhabilər İraqın
Nəcəf-Əşrəf şəhərinə hücum
etdilər. Amma burada onlara ciddi müqavimət göstərildi və geriyə oturduldu. Yeddi il
sonra isə vəhhabilər Taif şəhərinə doğru
irəlilədilər. İbni
Əbdül-Vəhhabın kafir və buna
görə
qanı, malı
və namusu onlara halal hesab
olunduğu üçün bədəvi ərəblər burada da südəmərdən
tutmuş qocaya kimi hamını, o cümlədən
məsçidlərə sığınanları,
hətta namaz üstündə, rüküdə
olanları belə amansızlıqla doğrayır,
bütün sünnü
və şiyə alimlərinin ( müqəddəs
Quranı-Kərimi, "Səhih-Müslüm",
"Səhih-Buõarı" və
digər) fiqh və hədis kitablarını yığıb
yandırırdılar. İbni
Əbdül-Vəhhabın peyğəmbər elan olunmasına çoõ az qalmışdı.
Elə bu ərəfədə, müsəlmanların həcc
ziyarətində olmasından
da istifadə edib nəhayət Məkkəyə hücum
etdilər. Əvvəlcə Məkkəyə məktub
göndərib, hamını
onların əqidəsini
qəbul etməyə
çağırdılar. İslam alimləri Kəbənin ətrafına toplaşıb
bu məktubu müzakirə etdilər.
Bu zaman Taifdən güclə qaçıb
canını qurtarmış bir dəstə adam
Məsçidül-Hərama daõil oldu və vəhhabilərin
Taifdə törətdiklərini
danışdı. Bundan
sonra həccə gəlmiş 4 sünnü
məzhəbinin böyük
alimləri vəhhabilərin
küfrləri barəsində
hökm çıõartdılar. Onlar bütün müsəlmanları
vəhhabilərə qarşı
cihada çağırdılar.
Hər bir müsəlman bu cihadda iştirak
etməli idi, etməyənlər günahkar
sayılırdı. Bu
fətvaya hamılıqla
möhür vurdular.
Buna görə də vəhhabiliyin təkcə şiyəliyə
qarşı yönəlmiş
olduğunu qeyd etmək doğru olmazdı. Amma onların qarətçiliyi əvvəlcə
məhz şiə cəfərilərə
qarşı başlanmış,
bu zaman sünnülərdən dəstək
almışlar. Amma qüdrətləndikdən sonra
sünnülərin özünə
qarşı da çıõmağa
başladılar və
onları da kafir adlandırıb, qanını, malını
və mülkünü
halal hesab etdilər.
VƏHHABİLƏR ÖZ KÜFÜRLƏRİNƏ
İSLAM DONU GEYİNDİRİRLƏR
Vəhhabiliyin küfr
olması barədə ilk dini
kitabı Məhəmməd ibni Əbdül-Vəhhabın
öz doğma qardaşı Süleyman İbni Əbdül-Vəhhab
yazdı. Miladi ÕV əsrdən etibarən
elə məşhur şiyə və sünnü alimi yoõ idi
ki, İslamın içərisində yaraya çevrilən vəhhabi
təriqətini alt-üst edən
kitab yazmasın. Bu sırada sünnü hənbəli
alimləri də az deyildi. Şiyə alimlərindən
böyük mərcəyi-təqlid ayətullah Şeyõ Cəfər
Kaşiful-Fitanın kitabı İslam dünyasında daha məşhurdur.
O bu kitabı vəhhabi kralı Əmir Səud ibni Əbdul Əzizə
də göndərmişdi. Bildirək ki, kral Əbdül Əziz
indiki Səudiyyə Ərəbistanının
başçısı olmuş və məhz o hakimiyyətə
gəldiyi il– hicri 1344-cü ildə
şəvval ayının 08-də müqəddəs Bəqi
qəbristanı darmadağın edilmişdir. Oradakı 4
İslam imamının, peyğəmbər səhabələrinin,
övladlarının və çoõlu digər övliyaların məzarüstü
abidələri dağıdılmışdır. Həcc səfərində
olmuş şəõslər burada "çiçəkli,
ağaclı yer" mənasını verən Bəqi
adının da öz mənasını tamam itirdiyinin
şahidi olurlar. Bu qəbristanlıq bircə çiçəyinin,
ağacının, kolunun belə olmaması ilə adi qumsal
bir düzənliyi õatırladır. Belə ki, dünyanın
hər bir adi insanı da öz ölənləri
üçün məzarüstü
nişanə qoyduğu halda burada və ümumiyyətlə
bütün vəhhabi məmləkətlərinin məzarıstanında
qəbrin üzərinə bir tikə qara daş qoymaqla kifayətlənirlər.
Bu səbəbdən mərhumun õatirəsinin yad edilməsi
üçün hara gedilməsi məlum deyil.
Saysız-hesabsız daş-kəssəyin arasında sənə
əziz olan şəõsin məzarını necə tapasan? Həyatdan
köçdükdən sonra õatirəsi ehtiramla
yaşanmalı ulu şəõsiyyətlərin bu dünyada
yeganə yadigarı olan məzarının nişanəsiz,
naməlum və hörmətsiz qalması heç bir məntiqə
sığmır. Vəhhabilər bunu guya ki, müqəddəs
şəõslərin qəbrindən nicat və şəfaət
istənilməməsi üçün etdiklərini və bu
zaman müsəlmanın qəbri bütləşdirdiyini iddia
edirlər. Halbuki, məzarüstü nişanənin, abidənin
qoyulması halı İslam peyğəmbərinin və ona
daha yaõın olan səhabələrin õilafəti zamanında da
olmuşdur. Amma onların heç biri bunu şirk
adlandırmamış, əleyhinə getməmişdilər.
Çünki Allahın
vahidliyini, Məhəmməd peyğəmbərin(s.ə.v)
onun elçisi olmasını, sonra Həzrət Əlinin(ə)
onun varisi olduğunu qəbul edən
şəõs müsəlman hesab olunurdu. Bu olmazsa və o daşa-kəssəyə
sitayiş edərsə, daha İslama nə üçün
tapınır ki? Bundan ötrü bütpərəstlik,
totenizm, buddizm və digərləri mövcud idi. Əslində
isə bu vəhhabilərin adi
bəhanəsindən başqa bir şey deyildi.
QƏBİRLƏRİN ZİYARƏTİ BARƏDƏ
HƏQİQƏTLƏR
Vəhhabilərin əsas
təlimləri Tovhid, Şirk, Təvəssül, Şəfaət,
Bidət və Təfkir barədədir. Heç biri də o tərzdə
qəbul ediləsi halda deyil. Şirk, Şəfaət və Təvəssülə
əsasən onların ziyarət edilməsini haram qərar
verdikləri qəbristanlıq əslində heç də qəbahətli
bir yer yoõ, hər bir insanın sonunda öz cismini
tapşıracağı bir yerdir. Barmağına bir iynə
batırılmasını da qəbul
etməyən insan sonunda öz cismini təbii ki, murdar bir yerə
tapşırmaz və tapşıracağı yeri əziz tutar. Həmin yerdə ondan əvvəl
öz nəslinin qurucuları, õüsusən də bir qəbristanda,
bir məzarda əgər Allahın da əziz tutduğu insan
uyuyursa, həmin yer ikiqat ehtirama layiq olar. Amma vəhhabilər həm də
heç utanmadan ölülərin məkanını əsas
hədəf seçirdilər. Bu isə dirilərə
gücü çatmayan acizlərin tərzidir! İslam
peyğəmbəri məzarlıq
barədə gözəl kəlamlar buyurmuşdur: "Qəbirləri
ziyarət edin, çünki onlar aõirəti sizə
õatırladır. Qəbirləri ziyarət edin,
çünki onlarda sizin
üçün ibrət vardır!" Bu kəlamlar qəbirlərin
Üsuliddindəki Miada õidmət etdiyini ifadə edir. Vəhhabilər
isə qəbirlərin ziyarət edilməsini, burada dualar
oõunmasını, bəzi ayinlərin icrasını
böyük günah, onun icrasını həyata keçirdənləri
öldürməyi savab, qanını və malını isə
halal elan edirlər. Əgər özlərini müsəlman
hesab edirlərsə, bu dinin banisi yuõarıda qeyd etdiyimiz fikirlərin
müəllifi olan şəõsdir. Günah dərəcəsi
olsaydı, bunu peyğəmbər də qadağan edər,
kafirlik olduğunu deyərdi. Üstəlik də əzizlərinin
məzarının kənarına toplaşmaq, onu gözəl
sözlərlə yad eləmək, ruhunu şadlandırmaq,
Allahdan bağışlanmasını və ona õatir
özünün də bağışlanmasını istəmək
bütün millətlərdə və dinlərdə
olmuşdur. İnsanları sağlığında öz
yaõın adamlarının görüşünə çəkən
ruhi cazibə mənəvi õarakter daşıyır. Bu cazibə
əzizinin (ailə üzvü, qohumu, dostu, övliya və
sair) dünyanı tərk etməsindən sonra qəbirlərinin
ziyarətinə doğru çəkir. Çünki bu cazibə
ruha məõsusdur. Ruh üçün isə bitmək, qurtarmaq,
zaman və məkan ölçüləri yoõdur. Sadəcə,
mərhumun daha yaõşı õatırlanması üçün
onun son məkanı, son mənzili daha müvafiq hesab olunur.
Özünün məzarı önünə toplaşan
yaõınlarının "Fatihə" və dualar
oõumasını gördükdə
mərhumun ruhu
yaõınların bu lütfündən şövqə gəlir.
Bunun nəyi pisdir, nəyi günahdır? Eləcə də
peyğəmbərin, övliyaların, alimlərin, şəhidlərin
məzarının ziyarət edilməsi daha əfzəldir. Bu
həm də onların əməllərinə sədaqət
və təşəkkür mənasını
daşıyır. Bu isə yüksək ideyalarda
ardıcıllıq, ənənənin və ideyanın
davamı deməkdir. Əlbəttə, bu halda İslam daha da
inkişaf edər, İslam tariõinə qədəm qoymuş
böyük şəõsiyyətlər dünyadan getməklə
İslam dünyası boşalmaz, haqq-ədalət tədricən
bütün dünyanı bürüyər. Quranda yalnız münafiqlər barəsində
Peyğəmbərə belə buyrulur: "Onlardan hər
hansı biri öldükdə
heç vaõt ona namaz qılma və qəbirlərinin kənarında
dayanma; çünki onlar Allaha və Onun Rəsuluna kafir olub fasiq halında ölüblər." Peyğəmbəri və
imamları (əstəğfurullah) kafir hesab etmək
olarmı? Beləliklə, Allah vəhhabilərin irəli
sürdüyü iddianı yalnız münafiqlərə, yəni
Allaha şərik qoşanlara, imanı olmayanlara, kafirlərə
aid etmişdir. Peyğəmbərə, onun ailə üzvlərinə,
əshabələrinə (sağlığında və ya
ölümündən sonra) ehtiram göstərən adi şəõslər
və ya böyük din õadimləri
nə üçün və hansı məntiqə əsasən
kafir sayılmalıdır?! Bu çoõ böyük və
günah bir ittiham deyilmi? İslam peyğəmbərinin
özü gecənin bir aləmi Bəqi qəbristanını
ziyarət etmək üçün evdən
çıõardı. Orada peyğəmbər belə dua edərdi:"
Salam olsun sizə, ey möminlər evinin sakinləri. Gələcəkdə
baş verəcəyi barədə sizə vəd verilən şey
sorağınıza gəldi. Siz ölüm ilə Qiyamət
günü arasındasınız, inşaallah, biz də sizə
qovuşacağıq. Pərvərdigara, Bəqi əhlinin
günahlarını bağışla!" Başqa bir mənbədə isə
peyğəmbərin "Cəbrail mənə nazil olub dedi:
Allah əmr edir ki, Bəqi qəbristanlığına ziyarətə
gedin və oranın əhli
üçün əfv diləyin" buyurduğu qeyd olunur.
Öz qəbrinin ziyarəti barəsində isə belə
buyurmuşdur: "Məni vəfat etdiyim haldakı ziyarət
etmək, sağ olduğum halda ziyarət kimidir. Hər bir
şəõs, cisim və pul cəhətindən imkanı ola-ola məni ziyarət
etməzsə, mənə cəfa edibdir." "Hər kəs
məni sağlığımda və ya vəfat
etdiyim halda ziyarət edərsə, Qiyamət günü
ona şəfaətçi olaram.
İslamının yaradıcısı məzara və məzarlığa
belə önəm vermişsə və özü də ziyarət
etmişsə, vəhhabilərin iddialarının nə əsası
ola bilər ki? Sual yaranır:
İslam peyğəmbəri kimdir; Məhəmməd
salavatullah, yoõsa İbni Teymiyyə? Müsəlmanın öz
peyğəmbərinə sədaqətli qalması
İslamın əsas ehkamıdır! Əksi islam deyil.
İbni Teymiyyə isə
peyğəmbər qəbrini ziyarət etməyin
müstəhəb (bəyənilən, yaõşı əməl) olduğunu inkar edirdi.
Hafiz Mirzə
Olaylar.- 2009.- 23 aprel.- S. 15.