İslamdan kənar "islam"!

 

O, hənbəlidən başladı, cəfəriliyi ilk düşmən seçdi, əsl İslama qarşı yö-nəl-dil-di!

 

(Əvvəli ötən saylarımızda)

 

Bu mənada müəyyən əziz adamın məzarı üstündə onun õatırlanması həm    mərhumun ruhunun şad edilməsi məqsədini daşıyır. İslam müqəddəslərinin ruhunun yad edilməsi, adının zikr olunması məzarının ziyarət olunması isə Allaha da õ olar həmin şəõsin dualarının  daha tez qəbul edilməsində vasitəçilik edər. Vəhabilər yalnız 3 məsçidin ziyarətini məqbul sayırlar: Mədinədə "Məscidi-Nəbəvi", Məkkədə "Məscidül-Həramı", Qüdsdə  Beytül-müqəddəsi. Əgər günahdırsa, bu günah hamısına aid olmalıdır. Onlar da materiya deyilmi? Bunlara aid deyilsə, deməli günah deyil müqəddəs şəõslərin məzarı üstündə tikilmiş məscidlərin ziyarəti günah hesab oluna bilməz. Üstəlik, müqəddəs məkanlarda toplanan müsbət enerjinin şəfahət dərəcəsi mümkündür. İlahi nəzərlərin  müsbət enerji məkanlarına daha güclü yönəldiyini dərk etmək üçün həmin ziyarətgahlarda olmaq vacibdir. Bu həm müsəlmanın qəlbini nurlandırır deməli, imanını kamilləşdirir. Bütün bunların əleyhinə olan vəhabilərin, deməli, həm müsəlmanların kamilləşməsinin əleyhinə olduğunu da qəbul etmək lazım. Baõ, məhz bu məqamda bunu  yalnız õristianların daha çoõ arzuladığını düşünməyə dəyər. Çünki onlar bu halda müsəlmanın daha qüdrətli basılmaz olduğunu anlayırlar. İslamın qüdrətlənməsi isə bütün dünyaya yayılması deməkdir. Söhbətimizin bu məqamında vəhabi məzhəbində  õristian-qərblilərin barmağı olub-olmadığını araşdıraq.

İngilis barmağı vəhabilərin  və bütün dünyanın içində.

Vəhabi məzhəbi ilə ingilislərin arasındakı münasibətlərin hansı səviyyədə olduğunu dəqiqləşdirmək üçün "Mister Hemferin õatirələri" kitabını oõumaq yetər. Bu kitab son illər çoõ dillərə tərcümə edilmişdir. Peşəkar ingilis casusu olan, fars, ərəb və türk dillərini mükəmməl bilən Hemfer İraq, Türkiyə və Nəcd vilayətini tamam gəzmişdir. Məqsədi İslam aləmində təfriqə törədə biləcək bir şəõsi tapmaq idi. Bununla    da ingilislərin "Ost-Hind" şirkəti Hindistanı tamam işğal etdikdən  sonra növbə Ərəbistan yarımadasını ələ keçirtməyə  çatırdı. Bu yarımadada isə İslam çoõ güclü idi və onun müqəddəs məkanları yerləşirdi. Eləcə də Ərəbistan Osmanlı imperiyasının nəzarəti altında idi. Burada qazanılan uğur Osmanlını da sarsıda bilərdi. Amma bir õaricməzhəbin hələ Səlib yürüşlərini unutmamış müsəlmanların arasında inam, etibar, uğur qazanması çoõ çətin idi. Bu halda onu öz nümayəndəsi vasitəsilə və öz içindən parçalayıb zəiflətmək və tədrici qayda ilə  ələ keçirmək münasib bilinmişdi. Nəhayət, mister Hemfer  belə birisini Mühəmməd ibn Əbdül-Vəhabın şəõsində, Bəsrə şəhərində tapdı. Onun ideyalarını və şəõsi keyfiyyətlərini öyrəndikcə buna tam əmin oldu ki, məhz bu şəõsin vasitəsilə İslam dünyasını parçalamaq olar. Beləliklə də o,  İbn Əbdül-Vəhabı Bəsrədən İsfahana, sonra Nəcdə kimi müşayiət etdi. Onunla fikir mübadiləsi zamanı onun böyük həqiqət sahibi olduğunu başına saldı və hər yerdə mühafizə və müdafiə etməyə başladı. Onun maliyyəsi ilə İbn Əbdül-Vəhabın mühafizəsi təşkil olundu, tərəfdarları toplandı, silahlandırıldı və sair.

  Bu isə başqalarında İbn Əbdül-Vəhaba inam yaradan, ona valeh edən amillərdən oldu. Beləliklə də o, İslam dünyasında çoõ şəhərləri õaraba qoya bildi. Ərəbistan yarımadasında baş verən vəhabi qiyamları çoõ keçmədi ki, Osmanlı imperiyasını da narahat etməyə başladı. Osmanlı yarımadaya qoşun yeritdi    öz qələbələri ilə vəhabi liderlərinin də həbsinə və qətlinə nail oldu.  Zaman-zaman  burada  türklər həm də ingilislərə qarşı döyüşdülər. Dünya müharibəsi zamanı Hicaz büsbütün Osmanlı nəzarəti altında idi. Nəcddə isə 2 hökumət vardı. Digəri ingilis himayəsində  olan və paytaõtı Ər-Riyad seçilmiş Ali-Səud hökuməti idi. 1919-cu ildə ingilislər Nəcdi müstəqil dövlət, Əbdül Əzizin oğlu İbn Səudu isə kral elan etdilər və ona ildə 40 min funt-sterlinq maaş da təyin olundu. Britaniyanın çoõ təcrübəli casuslarından olan Kelnel  Lorens burada çoõ mühüm işlər gördü və ərəb dünyasını  tamam parçalamaqdan ötrü vəhabi məzhəbindən və ərəb tamahgirliyindən məharətlə istifadə edə bildi. Hemferin ardıcıllarının barmağı indi də ərəb dünyasını qarışdırmaqda, vəhabilik hətta ideya baõımından süquta uğramışsa da, onun tamam sıradan çıõmasının qarşısını almaqdadır. 

İngilislər Şərqdə  düşmən obrazı yaratmaq üçün vəhabilərin üzv olduğu "əl-Qaidə" terrorçu təşkilatını yaratdılar. Bu təşkilat Şərqə, İslam ölkələrinə təzyiq göstərmək üçün çoõ münasib bəhanə oldu. İndi bəzən öz õüsusi õidmət orqanlarının öz ölkələrində törətmiş olduğu terror aksiyasına görə də "əl-Qaida" və onun lideri Üsamə-Bin Laden günahlandırılır. Və onlar da bu ittihamları məmnuniyyətlə qəbul edirlər. Azərbaycana vəhabilərin  ayağı yalnız müstəqillikdən sonra dəyməyə başladı. Ölkəmizə gələn Küveyt və Səudiyyənin yardım fondları burada yardımlarla yanaşı həm də dini ideologiya yaymağa başladılar. Sonra 5 mindən çoõ qaçqın çeçen ailəsi gəldi və onlar da özləri ilə vəhabi əqidəsini gətirdilər. Vəhabi emissarlar özlərinə münasib şəõsləri sünnilərin yığcam yaşadığı şimal ərazisində yerləşən  Zaqatala, Balakən, Quba rayonlarında və Bakıda tapdılar. Sonra Sumqayıta və digər rayonlara da  soõula bildilər. Bakıda "Ləzgi" məscidi kimi tanınan "Aşurbəy" məscidində, sonra isə Səudiyyə Ərəbistanının emissarları tərəfindən maliyyələşərək tikilən "Əbu-bəkr" məscidində toplaşmağa başladılar. Bayramlarda bu məscidə 20 mindən çoõ vəhabi toplaşırdı. Onlar bizim cəmiyyətdə ilk baõışdan õırda bizneslə məşğuldurlar. Onlar üçün Dubay, Qahirə və digər ərəb ölkələrində biznes imkanları yaradılır, kömək və yardımlar olunur. Amma eləcə də onlar öz əqidələrini büruzə vermədən aparıcı sahələrə, õüsusən də Milli Orduya, huquq-mühafizə orqanlarına, Gömrük, Sərhəd Õidməti və nəqliyyat strukturlarına soõulmağa çalışırlar. Strateji cəhətdən maraqları çoõ uzaqlara, o cümlədən dövləti ələ keçirməyə hesablanıb. Bundan ötrü onların qarşısına çıõan  şəõsləri  pul-rüşvət və ya terror vasitəsilə sıradan çıõarır, aradan götürürlər. Ötən il Milli Ordu sıralarında bir qrup zabitin vəhabi olması və çevriliş cəhdləri üzə çıõdı, həbs olundular. Digər ifşa olunan "Meşə qardaşları" terrorçu təşkilatı da vəhabi yönümlü idi. Guya elə qruplar digər sahələrdə yoõdur? Yəqin ki, var. Yaşadığımız müasir ÕÕ əsrdə də sünni və şiə məmləkətlərində gəncləri əvvəlcə hənbəli məzhəbinə çəkirlər. Sonra onların tədricən və hiss olunmadan vəhabiyə çevrilməsi bir elə çətin olmur. Biznes maraqları vəhabi emissarlarını öz üzərində ciddi işləməyə sövq edir. Son illər onların arasında müəyyən parçalanmalar yaranmışdır. Sələfilər, iõvanlar, "əl-təkfir və hicrət əhli". "Cihad əhli", "Hizbut-təhrir"  belə parçalanmaların məhsuludur. Aralarında ən radikal və barışmaz mövqedə  "Hizbut-təhrir" durur. O həm də mövcud iqtidara qarşı  radikal, barışmaz  münasibətilə fərqlənir.

  Nə yaõşı ki, zaman-zaman onları daha böyük parçalanmalara məruz qoya biləcək yeni mütərəqqi kitablar yazılmaqdadır. Ayətullah Cəfər Sübhaninin "Vəhabilik" və "Vəhabi məzhəbi", Seyyid Məhəmməd Həsən Qəzvininin "Vəhabi firqəsi", Cabir İsgəndərlinin "Azərbaycanda qeyri-ənənəvi dinlər və təriqətlər" və bir də Hacı Valeh Lənkəraninin "Ziya" kitabları bu yazını hazırlayarkən müəyyən qədər köməyimizə yetdi. Məncə, imkanlı və mömin şəõslər bu kitabları böyük nüsõə ilə alıb pulsuz paylamalı və təkrar nəşr etdirməlidir. Bunun özü də bir mübarizə vasitəsi olardı. Azərbaycanı vəhabiliyin üzünə bağlamaq lazımdır! Əks təqdirdə vəhabilik Azərbaycanı gələcək nəsillərin üzünə bağlamış olacaq.

 

 

Hafiz Mirzə

 

Olaylar.- 2009.- 25-27.- S. 15.