İDMAN RUHLU ADAM
“Özünü
taleyin uğursuzu, hətta qurbanı kimi nəzərə
çarpdırmaq yaxşı bəhanədi, ancaq pis
çıxış yoludu”
Mobil İsmayılov ixtisasca hüquqşünas olsa da, zəngin yaradıcılıq potensialına malikdir. O, 38 il prokurorluq orqanlarında müxtəlif vəzifələrdə çalışmış, Saatlı, Sabirabad, Cəlilabad rayonlarının, Sirvan şəhərinin prokuroru olmuşdur. Ədalət prinsiplərini həyatının mənası hesab edən Mobil müəllim hüquq-mühafizə orqanları sahəsindəki fəaliyyəti dövründə də yaradıcılıqla məşğul olmuş, onun müxtəlif mövzularda çap olunan kitabları oxucular tərəfindən daim maraqla qarşılanmışdır. İdman mövzusunda "Olimpiya dünyası” qəzetində və olimpnews.az saytında işıq üzü görən maraqlı yazıları isə onun yaradıcılığının xüsusi bir mərhələsini təşkil edir. Çoxsaylı oxucularımız tərəfindən yazıları maraqla qarşılanan Mobil İsmayılovla eksklüziv müsahibəni təqdim edirik.
- Həyat
bir futbol matçına bənzəyir. Biz isə
həmin matçın iştirakçısıyıq.
Bu oyunda necə deyərlər, hakim Uca Yaradan ,
etdiyimiz səhvlərə görə verilən cəza isə
bizə edilən xəbərdarlıqdır. Əgər
sarı vərəqə göstərilibsə, nə
üçün əksəriyyətimiz qırmızı vərəqənin
təhlükəsini düşünmürük?
- Bu
dünyada heç kim, heç nədən
sığortalanmayıb. İnsan həyatında
daim nəsə yaxşıya və ya pisə yönələ
bilər. Ona görə də gözlənilməz
durumlara hazır olmalıdır insan. Ola
bilməz ki, həmişə səhvsiz hərəkət edəsən.
Yəni, müəyyən səhvlər
qaçılmazdır. İnsan qəbahətlərə,yanlışlıqlara da yol verir. Hər kəsin əməlləri taleyində
böyük rol oynayır. Səhvlər nəticəsində
cəza hər hansı bir formada qarşımıza
çıxırsa, bu artıq Allahın, necə deyərlər,
mesajıdır. Həyat burulğanları
ziddiyyətləri ilə çox dolaşıqdır, ona
görə də taleyin zərbələri ilə
rastlaşırıq. Bunlar hamısı
siz dediyiniz kimi, bəlkə də insanlara göstərilən
sarı kartdır. Xəbərdarlığa
məhəl qoymayan, qırmızı vərəqənin təhlükəsini
düşünməyənlər isə Allah dərgahında
bağışlanmayacaq böyük günahlara yol verməyə
başlayırlar.
- Belə
günahlar tədricən fəlakət doğuracaq məsələlərə
də aparıb çıxarır.
- Nəticədə
insanların ədalətsizliyə də yol vermələri
adiləşir. Beləliklə,
qırmızı vərəqənin təhlükəsi
unudulur.Ədalətsizliyə düçar olan insan isə ən
azı Allahın ədalətinə inanır. Biz ən
böyük hakimdən –Ulu Yaradandan necə gizlənə bilərik
ki?..Əgər hüquq, qanun ədalətsizliyə,
haqsızlığa yol vermiş günahkarı cəzalandıra
bilmirsə, bunun üçün Allahın "Ədalət”
sifəti var. Bir gün o mütləq zühur edəcək və
haqq yerini tapacaqdır. Düzdür, elə
də olur ki, bəzən buna bir insan ömrü bəs etmir.
Ancaq əsas nə vaxtsa üzə çıxacaq həqiqətin,
ədalətin təntənəsidir! Məhz belə
hallarda artıq qırmızı vərəqə öz
işini görmüş olur. Nəticə,
sonluq insanları ədalətin, haqqın təntənəsinə
ruhlandırır, taleyindən incik qalanlara isə həyat
eşqi bəxş edir.
- Taleyə,
alın yazısına, qismətə inanırsınızmı?
- İnanıram.Əslində hər
üçünün mənası, mahiyyəti eynidir. Hətta həyatın,
taleyin ironiyasını da qəbul edirəm.Ancaq eyni zamanda mənim
həyat, yaşamaq prinsipim belədir: Zəhmət çək,
mübariz ol və yalnız özünə güvən. Həyatda insanın çəkdiyi zəhmət, mübariz
olması heç vaxt hədər getmir və mütləq bəhrəsi
qarşısına çıxır. Ağıllı
insan bu ruhda yaşayıb formalaşmalıdır. Anlamaq bacarığı, çalışmaq, əzmkarlıq,
dəyanətlilik, səbirli olmaq gücü artırır,
çətinliklərə qalib gəlməyi öyrədir,
bütövlükdə güclü xarakter
aşılayır. Belə olan halda taleyin
sınaqlarından da çıxa bilirsən. Kaudzo
Nişinin məşhur kəlamını heç vaxt
yadımdan çıxarmıram: "Taleyin
hökmüdür- deyib hər şeylə barışmaq
insan həyatını uçuruma aparan və mənasız
edən amillərdəndir”. Müdrik kitablarda
belə bir fikir var ki, özünü taleyin uğursuzu, hətta
qurbanı kimi nəzərə çarpdırmaq yaxşı
bəhanədi, ancaq pis çıxış yoludu. Bu, öz acizliyini, gücsüzlüyünü
ört-basdır etməkdir, sığortalamaqdır.
- Hardasa bəlkə
də taleyə biganə yanaşmaqdır. Elə
deyilmi?
- -Əlbəttə, hamıya cəsarətli,
mübariz, çalışqan, əzmkar olmağı
tövsiyə etmək mümkün deyildir. Hamıdan
yüksək dünyagörüşü, həqiqət yolunu
getmək, vicdanın səsinə qulaq asmaq, mənəviyyat
prinsiplərini gözləməyi tələb etmək olmur.
Ümumiyyətlə, özü-özünə kömək eləməyi
bacarmayanı, yaxud bunu etmək istəməyəni kimsə
xilas edə bilməz... Həyat yaşamağı bacarmaq
gözəlliyi ilə mənalıdır!
- Bir var
hüquq müstəvisində, bir də var həyatda olan
mizan-tərəzi Ədaləti qorumaq və ya ədalətli
ömür sürmək, vicdanlı, mənəviyyatlı
olmaq çoxmu çətindir?
- Əslində mizan-tərəzinin fərqi yoxdur, istər
hüquq müstəvisində olsun, istərsə də həyatda. Həyatda
dürüst və ədalətli olmaq üçün
mütləq vicdanın səsinə qulaq asmaq lazımdır.
İnsanı düzgün istiqamətləndirən
əsas amil vicdandır. Vicdan daxili təmizlənmə
mexanizmidir. Onun səsinə qulaq asanlar həmişə
doğru qərarlar verir, bataqlığa sürüklənmirlər.
- Vicdanin
səsi ilə yaşayan insanlar çətinliklər və
maneələr qarşısında iztirab çəksələr
də, daxilən rahat yaşayırlar.
- İnsanda bir tamah, nəfs mexanizmi də var ki, bu da
vicdanın, ədalətli olmağın əleyhinə işləyir. Nəfsin istəkləri
altında əriyən, çirkaba sürüklənən
insanlardan vicdanlı olmalarını gözləmək əbəsdir.
Vicdanını itirən adam mizan-tərəzini
də unudur. Vicdanlı, mənəviyyatlı
bir həyat yaşamağa mane olan digər amil isə
yaşadığımız cəmiyyət və ətraf
mühitdir. Bizi əhatə edən
reallıqlar, insanların bu və ya digər təzyiqlərə,
xüsusilə də çətinliklərə, ehtiyaclara sinə
gəlmək istəmələri onların qulaqlarını
vicdanlarının səsinə bağlayır. Ancaq hər
bir halda kim ki, insani dəyərlərə
əməl etmir, istər-istəməz, gec-tez
nadanlığa, mənəviyyatsızlığa
düçar olurlar. İnsan taleyin şirin, cəzbedici,
sürprizləri ilə qarşılaşdığı kimi,
zəhərtək acı yaşantılarının
mümkünlüyünü də əsla
unutmamalıdır.
- Axı,
niyə onlar həyatın o biri üzünü, çarəsizliyi,
faciələri də görməyə düçar olmaq
ehtimalını unudurlar?...
-Belinskinin
yaxşı bir sözü var: "İnsanın
böyüklüyü onun öz vicdanı əleyhinə getməkdənsə,
əzab çəkməyə üstünlük verməsindədir”.
Alman filosofu Kant deyib: "Vicdan insana ana bətni daxilində
verilir. Sonradan onu qazanmaq
qeyri-mümkündür”.Göründüyü kimi, burada əlbəttə,
genetik kodun da böyük əhəmiyyəti vardır.
- Uzun
müddət – 38 ilə yaxın prokurorluq orqanlarında
müxtəlif vəzifələrdə
çalışmısınız. Sabirabad, Saatlı, Cəlilabad
rayon, Şirvan şəhər prokuroru olmusunuz. Çalıışdığınız
sahə yazıçılıqdan, jurnalıistikadan
uzaqdır. Bəs, necə oldu ki, yazmaq qərarına
gəldiniz?
- Ədəbiyyat, incəsənət məni məktəb
illərindən cəlb edib.Kino-teatrlarda filmlərə
baxmağı çox sevirdim. O vaxtlar belə idi ki, uşaqlar
kinoları müzakirə edərdilər. Sovet
filmlərini daha çox göstərirdilər. Kinolara həvəsimi bilən atam "Ñîâåòñêèé ýêðàí” jurnalını da
alırdı. Ona görə də əksər
kinolar haqqında əvvəlcədən məlumatım
olurdu. Ümumiyyətlə, xeyli qəzet-jurtnallara,
kitablara abunə yazılan atam mənim düzgün tərbiyə
almağım, əla qiymətlərlə oxumağım,
inkişaf səviyyəmin durmadan artması,
dünyagörüşüm, ətraf mühitdə başverən
hadisələrə bələd olmağım
üçün əlindən gələni edirdi. Bir sözlə, belə demək mümkünsə,
"beynimin” qayğısına qalmağı vacib bilərdi.
Buna görə də uşaqlıqdan
başlanan gözəl fantaziyalarım davam edirdi.
- Beləliklə,
yaradıcıllığa başladınız.
- Bəli,
ağlımdan, ürəyimdən qəribə-qəribə
istəklər gəlib keçirdi. Səkkizinci
sinifdə oxuyarkən məhz bu hisslərin təsiri
altında sərbəst mövzularda yazdığım
yazılar məktəbin ədəbiyyat müəllimlərinin
diqqətini cəlb etdi. Onlar bu
yazıları onuncu sinif şagirdlərinə nümunə
kimi göstərirdilər. Tezliklə həmin
yazılar məktəbin divar qəzetlərində də
öz yerini tapmağa başladı. Ümumiyyətlə,
orta məktəb şagirdi bazasından qat-qat yuxarı səviyyəli
inşa yazıları ilə ədəbiyyat müəllimlərini
həmişə təəccübləndirirdim. Həmin illərdə "Azərbaycan-gəncləri”
qəzetinin və Azərbaycan televiziyasının tarix və ədəbiyyat
fənnləri üzrə keçirdiyi viktorinalarda və
müsabiqələrdə iştirak etməklə qaliblər
sırasında olardım.Hətta bir dəfə televiziyada
tarix fənnindən məşğələlər aparan tanınmış
alim Ziyəddin Göyüşov məni öz verilişinə
də dəvət etmişdi.
- Bəs əsl
yaradıcılıq hissini nə vaxt duymağa
başladınız?
- Hələ
gənclik illərindən hiss edirdim ki, içimdəki bir səs,
qüvvə, həyatda müşahidə etdiklərim, daxili
narahatçılıqlarım məni yazmağa sövq edir. Beləcə, məqalələrlə mətbuat səhifələrində
çıxış etməyə başladım. Insan müəyyən yaşlarda özünü
daha yetkin sayır. Cavanlıqdan fərqli
olaraq yaşın üstünə yaş gəldikcə
insanı müdrik düşüncələr
bürüyür, dünyanı daha dərindən dərk etməyə
başlayırsan, dünyəvi duyğularla yaşayırsan.
Elə məqamlar da gəlib çatır ki,
düşüncələrini, fikirlərini oxucularla
bölüşmək istəyirsən. Publisistikaya
meyillik də belə yaranır.
- Bir
neçə kitabın müəllifisiniz. Deyirlər
ki, bəzən müəllif öz yazılarında xarakterinə
uyğun məqamlara daha çox yer ayırır. Bu fikirlə razısınızmı?
- Qismən
razıyam. Əslində bu,
yaradıcıllığın janrından da çox
asılıdır. Belə də deyirlər
ki, insanın taleyi də xarakterinə uyğun olur. Mən ömrüm boyu anladığım çərçivədə
təmiz, dürüst, vicdanlı olmağa
çalışmışam. Özünü
tərif kimi çıxmasın, müəyyən biliklər
bazası əldə etmiş, səylə, vicdanla, ləqayətlə,
qeyrətlə işləyib yaşamışam.
Maarifçilik, mənəviyyat, çalışqanlıq, təkcə
özünü düşünməmək, fədakarlıq
özünü ziyalı hesab edən hər bir adam kimi mənim də alın yazım olub. Bütün bunları dostlarım,
tanışlarım, yaxın ətrafım yaxşı bilir.
- Demək
yaradıcılığınızda daxili aləminizin də
müəyyən çalarları vardır.
- Ulu Tanrı azmı, çoxmu dərəcədə mənə
yaradıcılıq qabiliyyəti də verib. Yaradıcı
insan da gördüklərini duyur və yaşayır. Yəni, belə demək mümkünsə, bu
yaşam ona necə çatırsa, elə həmin
ölçüdə də bunları yaradır.
- İşlədiyiniz rayonlarda böyük nüfuz
sahibi olmusunuz.
Sizə daha çox hörmət gətirən
peşəkarlığınız, yoxsa insani keyifyyətləriniz
olub?
- Əgər söhbət vəzifəli şəxsin
nüfuzundan gedirsə, bu iki anlayışı bir-birindən
ayırmaq olmaz. Hər ikisi bir-birini tamamlayıb vəhdət
təşkil etdikdə, vəzifə sahibinin işlədiyi
konkret sahədə hörmət qazanması labüddür.
Ancaq bununla belə vəzifəli şəxs kənardan özünə
baxmalı və həyata, yaşam tərzinə, iş fəaliyyətinə
düzgün qiymət verməyi bacarmalıdır. O cümlədən
də rayon prokurorunun özünə nəzarəti onun
işləmək, prokuror kimi özünü göstərmək
potensialından yüksəkdə durmalıdır. Özünə nəzarət öndə getməlidir.
Məhz, özünə nəzarət başqa
keyfiyyətləri dartıb aparmalıdır. Təvazökarlıqdan uzaq kimi qiymətləndirməyin,
elə bu özünə nəzarət prinsipi işlədiyim
rayonlarda mənə yüksək imic, reyting, qazandırdı.
Hər halda ictimai rəy belədir. Elə sizin sualınızdan da belə göründü.
- Belə
başa düşdük ki, vəzifə kürsüsündə
vəzifə sahibinin vücudundan əvvəl əməlləri
görünməlidir.
- -Çünki əməllər elə vəzifə
sahibinin özüdür. Mən işlədiyim
yerlərdə prokuror ləyaqətini, mənliyimi qoruya bildim.
Qəlbimin səsinə qulaq asaraq həmişə
yaxşılıq haqqında düşündüm.
Vicdanımın səsinin əmri ilə oturub-durdum! Bu səsin
arxasınca getdim... Bununla da günahlardan qaçdım!Bununla da daxilimdəki Tanrı sevgisini həmişə
qorudum!
- Həyata
baxışınız çox zəngindir. Bunu
həyatınızda baş verən hadisələrin və
yaxud ətrafınızda olan insanlara münasibətinizin nəticəsi
kimi dəyərləndirmək olarmı?
- Həyat
ən yaxşı müəllim və ən böyük məktəbdir.
Gənclik illərindən başlayan sınaqlar
demək olar ki, bütün həyatım boyu məni
müşayiət etdi. Insan sınaqlara nə qədər
çox məruz qalsa,həyatı daha
yaxından tanıyır. Görünür bu
dünyanı, bu həyatı tanımaq üçün mənim
çəkdikləri yaşamağım vacib imiş.
Ən azı nəticə çıxarmaq üçün,
düzgün yol tutmaq üçün, həyatda büdrəməmək
üçün... Eyni zamanda insanın çəkdiyi
əziyyətlər, üzləşdiyi sınaqlar sonrakı
uğurlarına böyük stimul verir. Mənim
həmişə özümə məxsus mövqeyim olub.
Məhz, bu mövqeyim məni bütün motivlərdə
haqlı olmağıma gətirib çıxarıb. Hətta qalmaqallı məsələlərdə də
haqlı çıxmışam. Normal
münasibətlər yalnız şüur və
düçüncə səviyyəsi yerində olan insanlar
arasında yarana bilər. Ümumiyyətlə,
insan üçün ən çətin sınaqlardan biri də
onun heç bir ortaq cəhətə sahib olmadığı
insanlarla bir mühitdə işləyib yaşamasıdır.
Prokuror işlədiyim illərdə hansı kreslo sahiblərini
görmədim... Hərisliyin, müştəbehliyin
əsirinə çevrilmiş, heç bir mənəvi zənginliyi
olmayan, başdan-ayağa günahlara bulaşmış, hətta
sivilizasiyadan xəbəri olmayan, təfəkkürlərində
"iltihab” gedən, zəhərli düşüncəli vəzifə
sahibləri ilə birgə işləmək məcburiyyətində
qalırdım. Hərdən
düşünürdüm ki, bunlarla necə sağlam, normal
cəmiyyət formalaşdırmaq olar?! Belələri
ilə necə hüquqi dövlət qurmaq olar?!
- Yəqin
ki, yaxşı insanlarla da üzləşdiniz o illərdə.
- Təbii
ki, yaxşı insanlar, samballı məmurlar da gördüm o
illərdə. Beləliklə, həyatda
rastlaşdığım sınaqlar, başıma gələnlər,
eləcə də gördüyüm, xidməti təmasda
olduğum yaxşı və pis insanlar sizin dediyiniz kimi ən
azından haqsızlığa qarşı mübarizə
aparmaq, ədalətli olmaq kimi şəxsi keyfiyyətlərin,
ləyaqət, əxlaq prinsiplərinin formalaşmasında
böyük təsiri oldu. Mən həmişə
ciddi, təmiz düşüncələrlə prokuror vəzifəsinə
getmişəm, səmimi bir niyyətlə xalqa, dövlətə
xidmət etmək məqsədi ilə prokuror olmağı
düşünmüşəm. Vəzifəli
şəxs kimi Vətəni, xalqı düşünməkdən
şərəf duymuşam. Vəzifəli
şəxs kimi əqidəyə, həqiqətə, ölkəyə,
insanlara xidmət düşüncələri ilə
yaşayıb işləmişəm. Vəzifə
mənim nəzərimdə insanlara xidmət etmək vasitəsi
olmuşdur. Vəzifəni həyatımın
mənası hesab etməmişəm. Bir
haşiyə çıxmaq istərdim. 2009-cu ildə mənə
Cəlilabad rayon prokuroru vəzifəsi təklif olunanda
xahiş etdim ki, məni əhalisi təxminən dörd dəfə
az olan Siyəzən rayonuna göndərsinlər.
Respublika prokurorluğunda, eləcə də
dost-tanışlarım mənə təəccüblə
baxdılar. Daha ürəklərində nə fikirşlədilər,
yəqin ki, oxucular təsəvvür edərlər...
-
Bildiyimizə görə Siz həm də yaxşı
şahmat oynayırsınız.Hətta Qarabağ müharibəsinin
qızğın vaxtında doğma Cəbrayıl rayonunda
beynəlxalq şahmat turniri keçirməyə də nail
olmusunuz. Bəlkə bir qədər də şahmatdan
danışaq..
- Gənclik
illərində müxtəlif şahmat turnirlərində
iştirak etmişəm. Daha çox
uğurlarım isə yazışma ilə keçirilən
şahmat oyunlarında olub. "Komsomolskaya
pravda” qəzetinin "Kaissa” komputeri ilə keçirilən
oyununda ən fəal iştirak edən oxucuların
sırasında olmaqla mükafatlandırılmışam.
Azərbaycanın tanınmış şahmatçısı
Fikrət Sideyifzadə ilə "Bakı”- "Âàêó”axşam qəzetlərinin
oxucuları arasında keçirilən iki oyun da o vaxt
böyük marağa səbəb olmuşdu (F.Sideyifzadə
1.5-0.5 hesabl ilə qələbə qazanmışdı). Həmin iki oyunda da fəal iştirak etmişdim.
ABŞ-nın "Ankoric-taymıs” qəzeti ilə
"Komsomollskaya Pravda” qəzeti arasında yazışma ilə
keçirilən oyun böyük maraq doğurmuşdu. SSRİ miqyasında çoxsaylı oxucular teleqram
vasitəsilə gedişləri göndərirdilər. Amerikalı oxucular da gedişlərini Moskvaya-qəzetə
bildirirdilər. Oyun həm də ona görə
hədsiz maraq doğururdu ki, oxucular arasında seçilən
üç ən fəal iştirakçı Alyaskaya gedəcəkdi.
Uzun çəkən oyun sonda heç-heçə
ilə başa çatdı. Mən
SSRİ məkanında üç qalibdən biri oldum. O
vaxtlar mətbuatda bu barədə çoxlu yazılar getdi. Hətta
Azərbaycan televiziyasının "Dağla” proqramına da
məni dəvət etmişdilər. Cəbrayılda
keçirilən beynəlxalq şahmat turniri də o dövrdə
böyük əks-sədaya səbəb oldu. Təsəvvür edin ki, turnirə
yarışların baş hakimi qismində beynəlxalq arbitr
Krapil dəvət olunmuşdu. Yarışda Azərbaycan
şahmatçıları ilə yanaşı keçmiş
Yuqoslaviya, Türkiyə, İran, Gürcüstan, Sudan,
Əfqanıstan, Tacikistan, eləcə də Moskva və
Sankt-Peterburqdan yüksək reytinqli şahmatçılar
iştirtak edirdilər.
- Siz
özünüz də yarışda iştirak edirdinizmi?
- Turnirin
təşəbbüskarı və təşkilatçısı
olmaqla yanaşı mən də yarışa
qatılmışdım. Azərbaycan Televiziyasının
"Xəbərlər” proqramı gündəlik olaraq
yarışın gedişi barədə məlumat verirdi. Respublikada bütün qəzetlərdə turnirlə
bağlı yazılar gedirdi. Hətta
yarışın nəticəsi barədə "Komsomolskaya
pravda”, "Sovestski sport”, eləcə də bütün mərkəzi
şahmat jurnalları məlumat yaydı. Onu
da bildirmək istəyirəm ki, bu beynəlxalq şahmat
turniri ilə bağlı yaxın vaxtlarda ayrıca kitab nəşr
etdirməyi nəzərdə tutmuşam. Bu
gün də şahmatı sevirəm və mənim hobbim
olaraq qalır.
- Belə
deyirlər ki, şahmat oyununun insan həyatına bəzi
oxşarlıqları var. Yəni ən azından mübarizə
aparmaq lazım gəlir...
- Elədir.
Ən maraqlı məqamı qeyd etsəm, məncə
kifayət edər. Bəzən həyatda
belə olur ki, məsələləri pərdə
arxasında olan böyük fiqurlar həll edir. Üzdə olanlar imitasiyadır. Kiçik
fiqurları lazım gələndə qurban verirlər. Həyatda
da belədir,şahmatda da...
-
Mütaliəni sevdiyinizi bilirik. Əsasən
hansı janrda yazılan kitablara üstünlük verirsiniz?
-
Ömrün ayrı-ayrı dövrlərində
üstünlük verdiyimiz janrlar da dəyişir.Dahi
yazarların, klassiklərin yaradıcılığı ilə
hələ orta məktəb illərindən tanışam. Gənclik illərində görkəmli şəxsiyyətlərin
həyatı ilə bağlı seriya kitablar məndən
ötrü daha maraqlı idi. Müəyyən
yaşdan sonra mütaliəli insanlar adətən publisistik,
tarixi, fəlsəfi, dini kitablara daha çox
üstünlük verirlər. Janrından
asılı olmayaraq mən insanın mənəvi tələbatını
ödəyəcək kitabları daha çox oxuyuram.
Ayrı-ayrı müəlliflərin dünyaya
baxışları,həyatı məqamları
əks etdirən fikirləri, düşüncələri mənim
üşün də maraqlıdır.Publisistik notları
güclü olan kitabları da xoşlayıram. Təfəkkür
oyanışı yaradan əsərlər də həmişə
diqqətimi cəlb edir. Fərqli
düşünən və fərqli görməyi bacaran
müəlliflər bu gün də maraq dairəmdədir.
- Sonuncu
oxuduğunuz kitab?
- Con
Kexonun insan ağlının, təfəkkürünün, iradəsinin hər şeyə qadir olmasından bəhs
edən "Ïîäñîçíàíèå ìîæåòâñå”
kitabını bitirmək üzrəyəm.
- Sizi
yaşamağa, yaratmağa və mübariz olmağa səsləyən
nədir?
- Hər
şeydın əvvəl insanlığın, insan
olmağın böyük bir nemət olduğunu
anlamalıyıq. Yaşamaq - ən gözəl
şəkildə ömür sürməkdir. Doğru-düzgün, ağllı yaşamaq mənəvi
yüksəklikdir. Yaxşı iş,
xeyirxah əməl insanı ucaldır, onu cəmiyyətin ləyaqətli
üzvünə çevirir. Belə insan zirvəyə
doğru gedir. Yaşamaq-
yaşadığın dərk etməkdir.Klassiklər deyiblər
ki, yaşamağı da, yaşatmağı da bacar. Dahi filosofların biri deyib ki, həyat sənə nə
verirsə, qəbul elə. Onsuz da zorla qəbul
etdirəcək. Amma təki sən yorulma.
Unutma ki, yalnız bir yol var: yaşamaq və mübarizə
aparmaq. Mənalı yaşamaq, mübarizə
aparmaq üçün ağıllı düşünməyi
də bacarmalısan. Bundan ötrü sərbəst
düşüncəyə, geniş qəlbə malik
olmalı, insanları sevə bilmək bacarığı gərəkdir.
Mən həmişə yaxşılıq
xeyirxahlıq etməyə çalışıram.
-
Yaxşılıq, xeyirxahlıq şüa kimidir. O, səni
işığa, nura qərq edir.Elə deyilmi?
- Bəli,sən də o işığı insanlarla paylaşırsan. İnsanın həmişə arzuları, gözləntiləri var. Insan bunlardan güc alır. Və inanırsan ki, həyata keçəcək. Yaşamaq cəsarət istəyir. Onda gəlin, inamla, cəsarətlə yaşayaq, mübariz olaq. Belə olan halda varlığımızı da dərk edəcəyik. Dünyada ən gözəl iş insanlara kömək etməkdir. Düzgün yaşayan insanlar həmişə bu barədə düşünürlər. Belə insanlar özləri də bilmədən şərəf lövhəsinə qalxırlar. Belə insanlar bu və ya digər məqamlarda lap yaxınlığımızda olurlar... Sadəcə olaraq, onları duymaq, görmək lazımdır. Nəhayət əsas odur ki, yaşayan ruh nikbin olsun, insanın özü, içi qəmli ola bilər, amma ruhu sönməməlidir.
- Sonda nə demək istərdiniz?
- Hərdən düşünürəm ki, kaş yatmaq olmayaydı. Hər şeyə vaxt çatdıra biləydim. İndi də məni çox şey maraqlandırır. Çox şeydə özümü yoxlamaq istərdim. Dil öyrənmək, ədəbiyyata, yaradıcıllığa, idmana vaxt ayırmaq, yarımçıq işlərimi başa çatdırmaq, hüquqi mövzulara olan əlyazmalarımı bitirmək, hazır olan əsərlərimi çap etdirmək, çoxlu-çoxlu kinolara baxmaq, səyahət etmək, şahmat turnirlərinə getmək, imkan daxilində hamıya kömək etmək....Nəhayət, sonda deyəcəyim bir fikir də var: Zəiflərin içindən seçilməyə nə var ki.... Çalışıram güclülərin arasında seçilim!
Olimpiya dünyası.- 2018.- 2-8
oktyabr.- S.5.