“Bizim məktəbdə
nailiyyətimizi görən digər müəllimlər də
çox həvəsləniblər”
Məlum olduğu
kimi, Prezident İlham Əliyev 2010-2011-ci tədris ilində
keçirilmiş “Ən yaxşı ümumi təhsil müəssisəsi”
və “Ən yaxşı müəllim” müsabiqələri
qaliblərinin mükafatlandırılması haqqında sərəncam
imzalayıb. Bu sərəncama görə, qalib seçilən
50 ümumtəhsil müəssisəsi 10000 manat birdəfəlik
pul mükafatı, 100 müəllim isə 5000 manat birdəfəlik
pul mükafatı ilə mükafatlandırılıblar. Bu
cür nominasiyaların keçirilməsi təhsil
işçiləri tərəfindən yüksək qiymətləndirilir.
Ümumiyyətlə, ölkədə neçə
ildir təhsilin maddi-texniki bazasının yenilənməsi, məktəblərin
ən yeni avadanlıqlarla təchiz olunması, İKT ilə
yüksək təminat və sair material təchizat məsələləri
diqqət çəkməkdədir. Bunun davamı olaraq
ölkə təhslinin dünya standartları səviyyəsinə
yüksəldilməsi və təhsil işçilərinin
daha ləyaqətli həyat şəraitinin, sosial təminatının
təmin edilməsi gözlənilən idi. Son zamanlarda təhsil
işçilərinin fəaliyyətinin
stimullaşdırılması ilə bağlı keçirilən
müsabiqələr, digər tədbirlərlə bərabər
onlara dövlət qulluqçularına yaxın statusun veriləcəyi
ilə bağlı müzakirələr də dövlət səviyyəsində
təhsilə diqqətin artdığını bariz göstərir.
Bu qayğını isə təhsil işçiləri hiss
etməyə və qiymətləndirməyə bilməz.
Qeyd edək ki, “Ən yaxşı müəllim”
nominasiyasındakı qaliblər arasında Bakıdakı 20
saylı orta məktəbin iki müəllimi - tarix müəlliməsi
Gülarə Əfəndiyeva və fizika müəlliməsi
Elnarə Zeynalova da var.
Mövzu ilə
bağlı öncə bizə 20 saylı orta məktəbin
direktoru Sabir Məmişov fikirlərini bildirdi: “Məlum olduğu kimi, bizdə
tarix müəllimi Əfəndiyeva Gülarə Oqtay
qızı və fizika müəllimi Zeynalova Elnarə
Əliağa qızı “Ən yaxşı müəllim”
şərəfli adına layiq görülüblər. Bu, mənim
üçün çox sevindirici haldır. Həmin müəllimlər
eyni zamanda məktəbimizin simasıdır. Onlar həmin
şərəfli adı daha yüksəklərə
ucaldırlar. Bacarıqlı müəllimlərin əməyinə
dövlət tərəfindən yüksək qiymət
verilir. Mənim üçün bu ad daha əzizdir.
Çünki məktəbimizdə “Ən yaxşı müəllim”
adına ilk dəfə mən layiq görülmüşəm.
Mənim üçün bu baxımdan da çox sevindiricidir
ki, bu barədə bizim məktəbin gözəl ənənələri
və nailiyyətləri davam edir. Onların hər birini təbrik
edirəm. İnanıram ki, bu, bizim digər müəllimlərimiz
üçün böyük stimuldur. Çünki onlar
böyük həvəslə müəllimlik, pedaqoqluq
işini davam etdirəcəklər. Eyni zamanda həmin şərəfli
adı qazanıb sinfə daxil olmağın başqa bir
üstünlüyü var. Sənə müəllimlər elə
gözlə baxır ki, sən həm fəxr duyursan, həm də
cavabdehlik hiss edirsən ki, doğrudan da sonralar da həmin ada
layiq olduğunu doğruldasan”.
Sabir müəllim
direktoru olduğu məktəbin öncüllüyü barədə
də danışdı: “Məktəbimiz 2010-2011-ci tədris
ilində göstərdiyi yüksək nailiyyətlərə
görə Rusiya Federasiyasının Azərbaycandakı səfirliyi
tərəfindən “İlin məktəbi” elan edildi. Bununla
bağlı bizə mükafat təqdim olundu. Bizdə rus sektoru
da fəaliyyət göstərir. Səfirlik daim bizimlə
sıx əlaqə saxlayır. Rus sektorunun dərslərində
də onların nümayəndələri iştirak edirlər.
Onların bizim dərslərimizi qiymətləndirməsinin nəticəsi
idi ki, biz onlar tərəfindən keçirilən “İlin məktəbi”
müsabiqəsinin qalibi adına layiq görüldük. Məktəbimizin
12 şagirdi Prezident təqaüdünə layiq
görülüb. Məktəbimizdə üç Əməkdar
müəllim işləyir. İki “Tərəqqi” medalı,
dörd “Təhsil əlaçısı” döş
nişanına malik olan müəllimimiz var. Keçən il
ali məktəblərə qəbul göstəricilərimiz
çox yüksək olub. Bu il də inanırıq ki, bu
göstərici yüksək olacaq. Qızıl medal alan bir
şagirdimiz var. Bununla bərabər Bakı şəhəri
məktəbləri arasında ingilis dilində keçirilən
müsabiqədə məktəbimiz birinci oldu. Şagirdlərimiz
həmişə olimpiadalarda yüksək nəticələr
göstərir. Dörd şagirdimiz on-line proqramı ilə
burada imtahan verdi və birbaşa Rusiya ali məktəblərinə
daxil olmaq hüququ qazandılar. Onlara imkan verildi ki, Rusiya ali məktblərinə
daxil olarkən, bu ölkənin vətəndaşlarının
malik olduğu təhsil hüquqlarından tam şəkildə
yararlansınlar. Şagirdlərimizdən iki nəfəri
hazırda Rusiyadakı Xalqlar Dostluğu Universitetinə qəbul
olunublar. Builki məzunlarımızdan 6 nəfəri də
oxşar nəticə göstəriblər. Bundan başqa məktəbimizin
yanındakı keçidin açılışında cənab
Prezident İlham Əliyev məktəbin kollektivi ilə
görüşdü. Bir anlığa biz məktəbimizdə
görülən işlər haqqında ona hesabat verdik,
Prezident bizə tövsiyələrini verdi. Bu görüş
bizi bir daha yaxşı işləməyə, gələcəkdə
Azərbaycan xalqını irəli aparan övladların təlim-tərbiyəsində
düzgün işimizi qurmağa bələdçi oldu. Məktəbimiz
elektron məktəblər layihəsinə daxildir. Həmin
layihənin əsasında müəllimlərimiz tək sinif
jurnalı deyil, birbaşa elektron jurnala qiymət yazırlar.
Senytabrın əvvəlindən valideynlərin imkanı olacaq
ki, internet vasitəsilə uşaqlarının kodunu
yığaraq öz övladının təhsil prosesini
yaxşı izləsinlər. Eyni zamanda müəllimlə
valideyn internet vasitəsilə əlaqə saxlaya biləcək.
Bizim məktəbdə internetə birbaşa
çıxışla bağlı gözəl şərait
yaradılıb. 75 otağımız internetlə tam təmin
olunub. On iki elektron yazı taxtamız
da var. 175 şagirdimizə netbuk veriləcək. Onlar
netbukları evlərinə aparıb gətirə biləcəklər.
Aparılan ümumi islahatlara görə məktəbimizin
əldə etdiyi üstünlüklər çox
yaxşı göstəricilərə əsaslanır.
Bünövrə ibtidaidən yaxşı qoyulmalıdır.
Biz kurrikulum proqramlarına düzgün əməl etməklə
çalışırıq ki, ibtidaidən təhsilin
bünövrəsi çox yaxşı qoyulsun və
şagirdlərimiz öncül olsunlar”.“Ən yaxşı
müəllim” nominasiyasının qalibi Gülarə Əfəndiyeva
bizimlə sevincini bölüşdü: “33 ildir ki, məktəbdə
işləyirəm, bu il 50 yaşım tamam olur. İnanın
ki, bu ada layiq görüldüyüm və mükafatın mənə
təqdim olunduğu gün mənim ad günüm idi. Bu,
çox fərəhlidir. “Ən yaxşı müəllim”
adına layiq görülməyim, mükafat və şərəfli
ad çox yaxşıdır, amma bundan öncə sən
özün əsl müəllim olmalısan. Bu, mənim
müəllim uğurum və işimin uğurudur. İndiki
zamanda müəllim olmaq çox məsuliyyətli bir vəzifədir.
Hazırda mətbuatda, Milli Məclisdə müzakirələr
gedir ki, müəllimlərə dövlət
qulluqçularına yaxın bir status verilsin. Bununla
bağlı artıq qərar var və bu, bizi həddindən
artıq sevindirir. Çünki doğrudan da əsl müəllimlər
bu ada, bu etimada və statusa tamamilə layiqdirlər. Birincisi,
yeni nəsil bizim əlimizdən keçərək formalaşır.
Onların şəxsiyyətinin, biliklərininin, ümumi
bazasının formalaşmasında biz müəllimlər əsas
rol oynayırıq. Xüsusilə də tarix müəllimlərinin
üzərinə bu gün mütəxəssis yetişdirməklə
bərabər, əsl vətənpərvər, vətəndaş
yetişdirmək kimi məsuliyyətli bir vəzifə
düşür. Xüsusən də Ermənistanla hazırda
informasiya müharbəsi aparırıq, onlar bizim
torpaqlarımızı işğal ediblər, indi də bizə
qarşı ideoloji müharibə aparırlar. Doğrudan da əgər
mən müəllim kimi öz vətəndaşlıq borcumu
öz peşəmlə qoruya bilirəmsə, bu, böyük
bir uğurdur və elə dövlətə qulluqdur. “Ən
yaxşı müəllim” adını almaq isə doğrudan
da çox çətin və mərhələ-mərhələ
başa gələn bir nailiyyət oldu. Birincisi, bütün
görülən işə və sənədlərə qiymət
verilir. Bundan sonra açıq dərsdə iştirak edirsən,
burada öz peşəkarlığını nümayiş
etdirməlisən. Burada başqa şagirdlərə dərs
keçirsən, başqaları səni müşahidə
edir. Üçüncü mərhələ isə Təhsil
Nazirliyinin rəhbər işçilərinin qabağında
təqdimatdır. Onların yanında da
bacarıqlarını və müəllimlik keyfiyyətlərini
nümayiş etdirməlisən. Özünü olduğu kimi
təqdim etməyi bacarmalısan.Ümumiyyətlə isə
bizə hazırda təhsildə yaradılan imkanlara görə
çox sevinirik. Yaradılan maddi-texniki baza, İKT şəraiti
mükəmməl tədris aparmaq üçün bizə hər
cür imkanları verir. Bu baxımdan müəllim olaraq
doğrudan da öz üzərində səylə
çalışmaq və öncül müəllim olmaq
mümkündür. Bu isə eyni zamanda təhsilin səviyyəsinin
yüksəlməsi, keyfiyyətli tədris, savadlı
şagird və bilikli mütəxəssis deməkdir”.
Digər “Ən
yaxşı müəllim” nominasiyasının qalibi olan Elnarə
Zeynalova
bunları dedi: “Bu ada layiq görülməyimlə
bağlı hazırlığım və seçilmə
prosesi çox şəffaf və gərgin keçdi. Mən
“Tərəqqi” liseyində açıq dərsdə
iştirak etdim. Burada bütün təchizat çox yüksək
səviyyədə idi. İKT, interaktiv elektron lövhə
çox yüksək səviyyədə idi. Mənim
mövzum maddənin aqreqat halı ilə bağlı idi, eyni
zamanda bu mövzunu sosial həyat və vətənpərvərliklə
də əlaqələndirməyi bacardım. Bununla da istədiyim
səviyyəyə həmin dərslə nail oldum. Təhsil
Nazirliyindəki təqdimatda da təhsil və pedaqoqluqla əlaqəli
nə vardısa, hamısını istənilən səviyyədə
təqdim edə bildim, bu isə ümumi təqdimatımı
çox tamamlamış oldu.
Dövlətimizin təhsilə göstərdiyi
qayğı, bu sahənin inkişafı ilə bağlı həyata
keçirilən tədbirlər, müəllimlərin fəaliyyətinin
stimullaşdırılması üçün effektli və
ümumölkə səviyyəli müsabiqələr həyata
keçirilməsi çox təqdirəlayiqdir. Müəllimlər
belə bir qayğıya görə minnətdarlığını
bildirirlər. Çünki bu, ümumi təhsilin
inkişafına, səviyyəsinin yüksəldilməsinə,
problemlərin aradan qaldırılmasına hesablanıb. Müəllimlərə
daha yaxşı şərait yaradılması
üçün həyata keçirilən tədbirlər
artıq müsbət təsirini göstərməkdədir.
Müəllim adı ümumiyyətlə, bizdə həmişə
çox uca tutulub. Dövlətimiz sağ olsun ki, bu adın
yenə də uca tutulması üçün lazım olan
bütün tədbirləri həyata keçirir. Biz müəllimlərin
belə qiymətləndirilməsi də bu qəbildəndir.
Bütün bu nominasiyalar və onların qalibləri
bütün Azərbaycan müəllimlərinin fəaliyyəti
üçün ən yaxşı stimullardan biridir. Bizim məktəbdə
nailiyyətimizi görən digər müəllimlər də
çox həvəsləniblər, onlar da gələcəkdə
müsabiqəyə qoşulmaq
üçün ciddi hazırlıq aparırlar, fəaliyyətlərindəki
effektivlik, tələbkarlıq daha da artıb. Bu isə
şagirdlərin daha yaxşı təhsil almasına, yüksək
nəticələr əldə edilməsinə də
aparıb çıxarır. Müəllim kimi işləməyə
həvəs çox artıb. Eləcə də son dövrlərdə
təhsilin ümumi səviyyəsinin yüksəldilmıəsi
üçün həyata keçirilən digər tədbirlər,
müəllimlərin statusunun, sosial təminatının daha
yüksək olması üçün onlara dövlət
qulluqçuları səviyyəsində statusun veriləcəyi
də çox sevindirici haldır”.
Elnarə müəllimə deyir ki, bu kimi tədbirlərlə
müəllim cəmiyyətdə özünün əsl
layiqli mövqeyini və şərəfli yerini almış
olur.
İlkin AĞAYEV
Palitra.- 2011.-
1 iyul.- S. 5.