«Kənd orta məktəbi olmağımıza baxmayaraq
yeniliklərdən geri
qalmırıq»
Layihə çərçivəsində
müsahibimiz Biləsuvar
rayon O.Babayev adına Aşağı Cürəli kənd orta məktəbinin fizika müəllimi Ramin Hüseynovdur:
- Milli təhsilimizin
müasir durumundan danışarkən ümummilli lider Heydər
Əliyevin misilsiz xidmətlərini, nəzəri fikirlərini,
bu sahədə həyata keçirdiyi əməli tədbirləri
xüsusi qeyd etmək lazımdır. Təhsil sahəsində
islahatların həyata keçirilməsi istiqamətində
möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin imzaladığı
fərman və sərəncamlar, verdiyi tövsiyə və
göstərişlər də mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Uzun müzakirələrdən, təhlil və
araşdırmalardan sonra Milli Məclis tərəfindən qəbul
edilən və Prezident İlham Əliyevin 5 sentyabr 2009-cu il
tarixli fərmanı ilə qüvvəyə minən "Təhsil
haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanunu buna bariz
misal ola bilər. Qanun vətəndaşların Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasında təsbit olunmuş təhsil
hüququnun təmin edilməsi sahəsində dövlət
siyasətinin əsas prinsiplərini və təhsil fəaliyyətinin
tənzimlənməsinin ümumi şərtlərini müəyyən
edir, təhsilin ayrı-ayrı pillələri üzrə
müvafiq qanunların və digər normativ-hüquqi
aktların qəbul edilməsində baza rolunu oynayır. "Biz
maddi kapitalı insan kapitalına çevirməliyik" deyən
Prezident İlham Əliyevin təhsilə xüsusi önəm
verməsi, onun maddi-texniki bazasının daha da
yaxşılaşdırılması sahəsində həyata
keçirdiyi tədbirlər, təhsil sisteminin
inkişafına yönələn 16 Dövlət
Proqramının qəbul edilməsi bunun üçün
ciddi zəmin yaradıb. Respublikamızda xüsusilə son illər
həyatın hər bir sahəsində olduğu kimi, təhsildə
də sürətli yeniləşmə və inkişaf
baş verib. Bu inkişafın təmin edilməsində hər
bir müəllimin, təhsil işçisinin öz payı
var. Dünya təhsil sisteminə inteqrasiya etdiyimiz bir dövrdə
yeni təhsil sisteminin əsas məqsədi tədrisin fəal
təlim metodlarından istifadə etməklə intellektli,
yüksək potensiala malik gənclər yetişdirməkdir. Bu
baxımdan ümumtəhsil məktəblərinin üzərinə
böyük məsuliyyət düşür.
- Konkret olaraq bu vəzifələr hansılardır?
- Öncə bildirim ki,
təhsili inkişaf etdirmək üçün işə ən
aşağı səviyyədən
başlamaq lazımdır. Daha konkret, məktəbəqədər
müəssisələrdə işi düzgün
qurmağı bacarmalıyıq. Gələcək vətəndaşı
yetişdirməyin təməlini bağçada
atmalıyıq. Əgər bünövrəni sağlam qoya
bilsək, sonradan işi uğurla davam etdirmək
mümkündür. Bu baxımdan məktəbəqədər
tərbiyə müəssisələri modernləşdirilməli
və onların maddi-texniki bazası möhkəmləndirilməlidir.
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində
çalışan müəllimlərin təkmilləşməsi
lazımdır. Burada vacib məqam kimi uşaq ədəbiyyatı
ilə bağlı problemi qeyd etmək istəyirəm. Sovet
illərində uşaqlarla bağlı çoxlu kitab və
jurnallar çap edilirdi. Amma indi həmin boşluğu doldura
biləcək uşaq ədəbiyyatımız yoxdur.
Doğrudur, uşaqlarla bağlı müxtəlif jurnallar çap
edilir, amma bunlar kütləvi xarakter daşımır. Bəlkə
də uşaqların erkən yaşlarında internetə,
kompyuter oyunlarına yönəlməsi də bu boşluqla
bağlıdır. Müasir inkişaf elədir ki, internetsiz,
kompyutersiz inkişafa nail olmaq mümkün deyil. Amma uşaq
yaşlarında bu məsələdə bir qədər
ehtiyatlı olmaq lazımdır. Uşaqların internet,
kompyuter oyunlarına aludəçiliyi onların
psixologiyasına təsir edir, çox vaxt onları aqressivləşdirir.
Amma bu sahədə boşluğu doldura bilsək, aqressivləşmənin
qarşısını ala bilərik. Burada məktəblərin
də üzərinə çox iş düşür. Yəni
şagirdləri yaşadığımız dövrün və
cəmiyyətin tələblərinə uyğun yetişdirmək
vəzifəsi də məktəbin üzərinə
düşür. Çünki məktəb təhsil sistemində
bir çox sosial funksiyaları yerinə yetirmə
baxımından, şəxsiyyətin sosiallaşması, təlim-tərbiyəsi
və inkişafı nöqteyi-nəzərdən çox
vacibdir.
- Çalışdığınız kənd orta məktəbində
şagirdlərin hazırlığı necə təşkil
olunub?
- Qeyd edim ki, Biləsuvar
rayonu O.Babayev adına Aşağı Cürəli kənd
orta məktəbi 1966-cı ildə orta məktəb statusu
alıb. Hazırda məktəbimizdə 439 şagirdin təlim-tərbiyəsi
ilə 49 müəllim məşğul olur. Məktəbimizdə
hər il cari təmir işləri görülür. Bizim məktəbdə
bütün fənlərin ixtisas müəllimləri var. Hətta
deyərdim ki, müəllimlərimiz rayonda
sayılıb-seçilən, öz yetirmələri ilə
ad qazanan müəllimlərdir.Məktəbimiz bütün dərsliklərlə
təmin olunub. Bizim müəllim kimi əsas məqsədimiz
şagirdləri müasir dünyagörüşlü,
intellektual səviyyəsi yüksək olan bir şəxsiyyət
kimi formalaşdırmaqdır. Şagirdləri şəxsiyyət
və layiqli vətəndaş kimi yetişdirməliyik. Məktəb
direktoru Ə.Şahbazov və dərs hissə müdiri
R.Hüseynov birlikdə bütün müəllimlərin dərsində
iştirak edir, açıq dərslər təşkil edilir. Mən
özüm də bu məktəbin yetirməsiyəm. Bakı
Dövlət Universitetini bitirmişəm və hazırda da
doğma məktəbimdə fizika müəllimi kimi fəaliyyət
göstərirəm. Müstəqillik dövründən sonra
bizim məktəbin də xüsusi vurğulanacaq nailiyyətləri
var. 2008-2009-cu tədris ilində məktəbimizdən 17 nəfər
ali və orta ixtisas məktəblərinə daxil olub. Həmin
il Cəfərov Elvin 607 balla və Hacıyeva Nərmin 580
balla Tibb Universitetinin tələbəsi adını
qazanıblar. Keçən tədris ilində isə
Nağızadə Bənövşə 520 balla BDU-nun
Filologiya fakültəsinə daxil olub. Direktor Ə.Şahbazovun göstərişi
ilə xüsusilə IX və XI siniflərdə hər ay
özümüz test yoxlama
sınaq imtahanları keçiririk. Ehtimallarımıza
görə, bu il də bizim məktəbdən ali məktəbə
daha çox şagird daxil olacaq. Çünki 11-cilərin
hazırlıq səviyyəsi, müxtəlif kursların
keçirdiyi imtahanlarda topladıqları yüksək ballar bu
ehtimalları artırır.
- Kənd məktəbi deyəndə adətən bir
qədər geri qalmış məktəb
düşünülür. Bu həqiqətən belədirmi?
- Belə
düşüncədən uzaqlaşmaq lazımdır.
Dünya elə dəyişir, inkişaf edir ki, bundan geri qalmaq
mümkün deyil. Bəlkə də paytaxta, şəhərlərə
nisbətən müəyyən geriləmələr var, amma
tam anlamda bunu düşünmək səhv olardı. Şagirdlərin
informasiya cəmiyyətinə lazımi şəkildə elm və
qabiliyyətə sahib bir insan kimi yetişməsində
kompyuteri bilmənin böyük rolu var. Çünki təhsil
müddəti ərzində həm vasitə, həm də məqsəd
kimi istifadə olunan kompyuterdən yararlanmaq artıq hər kəsin
məcburiyyətində olduğu ümumi bilik kimi qəbul
edilir. Məktəbimizdə kompyuter otağı var və
burada 13 kompyuter yerləşdirilib. Kənd orta məktəbi
olmağımıza baxmayaraq şəhər məktəblərindən,
inkişafdan geri qalmırıq, əksinə, yenilikləri təqib
edirik, onlarla ayaqlaşmağa çalışırıq. İnformasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının müasir təhsildəki əhəmiyyətini
yaxşı bilirik və məktəbimizdə şagirdlərin
kompyuter biliklərini öyrənməsinə xüsusi diqqət
ayrılır. Şagirdlərimiz özləri də kompyuterdə
işləməyi çox sevirlər. Yenilikləri öyrənmək
müəllimlərin də borcudur. Müəllim müasir
inkişafdan xəbərdar olmasa, kompyuterdə işləyə
bilməsə, şagirdə lazımi səviyyədə savad
verə bilməz. Müəllim çox çevik məlumat əldə
etməklə daim biliklərini yeniləşdirməlidir.
Biliyi vermə və onu əldə etmə mövzusunda rəhbərlik
etməyi öhdəsinə götürən müəllimlər
biliyin seçimi mövzusunda mütəxəssis olmaq məcburiyyətindədir.
Bu səbəblə də özlərini yetişdirməlidirlər.
Müasir dövrdə müəllimin əsas rolu öyrənmə
üsullarını şagirdə mənimsədərək
ona məlumatı necə əldə edə bilməyi və
ondan faydalı yararlanmağı öyrətməkdir. Müəllim
şagirdini yaxşı tanımalı, onun öyrənmə
səviyyəsinə uyğun öyrənmə imkanı
yaratmaq və o istiqamətdə şagirdi yönləndirmə
vəzifəsini bir mütəxəssis olaraq
bacarmalıdır.
- Şagirdlərin vətənpərvər ruhda tərbiyə
olunması istiqamətində hansı işlər
görülür?
- Müharibə şəraitində
olduğumuzu, torpaqlarımızın 20 faizinin işğal
altında olmasını nəzərə alsaq, bu məsələnin
əhəmiyyəti daha da artmış olur. Şagirdləri
torpağa, Vətənə məhəbbət ruhunda tərbiyə
etmək biz müəllimlərin borcudur. Gələcək vətəndaşı
əsl vətənpərvər kimi yetişdirməliyik. Məktəbdə
şagirdləri elə yetişdirməliyik ki, onlar məktəbi
bitirəndə artıq torpağa bağlı olan, dövlətini
sevən vətəndaş olsunlar. Onların ali məktəbə
daxil olması, savadlı kadr kimi yetişməsi çox
vacibdir, amma ondan da vacib olanı onları əsl vətəndaş
kimi tərbiyə etməkdir. Bunun ən bariz nümunəsi
Milli Qəhrəman Mübariz İbrahimovdur. Düşmənə
sarsıdıcı zərbə vurmuş qəhrəmanımız
kənd orta məktəbinin yetirməsidir. O, bütün Azərbaycan gəncləri,
məktəbliləri, tələbələri
üçün nümunədir. Biz müəllimlər məktəblərdə
Mübariz İbrahimov kimi Vətənini sevən,
torpağı, dövləti üçün canını fəda
etməyə hazır olan qəhrəmanlar yetişdirməliyik.
Hər il məktəbimizdən Hərbi Akademiyaya çoxlu qəbullar
olur. Hazırda Hərbi Akademiyanı bitirən onlarla məzunumuz
zabit kimi Azərbaycan Silahlı Qüvvələrində xidmət
edir. Onu da qeyd edim ki, elə məktəbimizin adı da
Qarabağ uğrunda gedən savaşda qəhrəmancasına
şəhid olmuş Oqtay Babayevin adını
daşıyır.
Anar Miriyev
Palitra.- 2011.- 16 mart.- S. 7.