“Mədəniyyətimizin
təbliği ilə bağlı bölgələrdə
çalışmaq istəyən gənclərimiz də var”
Layihə çərçivəsində
növbəti müsahibimiz Azərbaycan Turizm İnstitutunun
(ATİ) İctimai fənlər
kafedrasının baş müəllimi, sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə doktoru Günay Qafarovadır:
-Hazırda
ölkədə mədəniyyətin inkişafı və bu
istiqamətdə həyata keçirilən tədbirləri
çox müsbət qiymətləndirirəm. Xüsusilə
də son illər bu istiqamətdə bir sıra mühüm tədbirlər
həyata kecirilib. Dövlət səviyyəsində muzeylərə,
kitabxanalara diqqət yetirilir, onların texniki bazası
müasirləşdirilir. İri muzeylərə milli status
verilir, onların elmi potensialının artmasına və
kadrların yetişdirilməsinə qayğı göstərilir.
Beynəlxalq konfranslar, sərgilər, simpoziumlar və
festivallar Azərbaycan mədəniyyətini və irsini
dünyada tanıdır, təbliğ edir. İnanıram ki,
bu sahəyə diqqət və qayğı artdıqca nailiyyətlər
də artacaq. Ümumiyyətlə, bu gün Azərbaycanın
iqtisadi inkişafı ilə yanaşı ölkədə mədəniyyətə
göstərilən qayğı mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Məhz bu qayğı Heydər Əliyev Fondu və
onun prezidenti Mehriban Əliyevanın daim diqqət mərkəzindədir.Beləliklə,
ötən müddət ərzində Azərbaycanda mədəniyyət
sahəsində xeyli dəyişiklik baş verib. Mədəniyyətimizin
dünyaya inteqrasiyasında çox böyük intensivlik əmələ
gəlib. Azərbaycan xalçaçılıq sənəti
YUNESKO-nun Bəşəriyyətin Qeyri-Maddi Mədəni
İrsin Reprezentativ Siyahısına daxil edilib. Həmçinin
muğamımız YUNESKO-nun siyahısına salınıb.
Bir sıra memarlıq abidələrimiz, teatrlarımız təmir
edilib, yeni Muğam Mərkəzi tikilib, böyük sənətkarlarımızın
abidəsi ucaldılıb. Hazırda Xalça Muzeyi
üçün yeni bina tikilir. Ölkədə mədəniyyətimizin
inkişafı ilə bağlı həyata keçirilən tədbirlər
xarici qonaqlar tərəfindən çox maraqla
qarşılanır. Təsadüfi deyil ki, bu gün ölkəmizdə
təşkil olunan beynəlxalq tədbirlərdə iştirak
edən xarici qonaqların sayı gündən-günə
artır. Bütün bunlar onların ölkəmizə, mədəniyyətimizə
verdiyi dəyərin bariz nümunəsidir.
- Azərbaycan Turizm İnstitutunda
bu sahədə tədris necə qurulub?
-
Bilirsiz ki, Azərbaycan Turizm İnstitutu respublikada turizm sahəsində
işləyə bilən mütəxəssis
hazırlayır. Məlumdur ki, ölkəmizin inkişaf etməkdə
olan turizm sənayesini lazımi sayda yüksək keyfiyyətli
kadrlarla təmin etmək məqsədilə ölkə
Prezidenti İlham Əliyevin 25 avqust 2005-ci il tarixli sərəncamı
ilə Azərbaycan Turizm İnstitutu yaradılıb. ATİ fəaliyyətinə
Bolonya prosesinə uyğun, kredit sistemi ilə, eyni zamanda beynəlxalq
təcrübə nəzərə alınmaqla
hazırlanmış tədris planları əsasında
başlayıb. Eyni zamanda Avstriyadakı Krems Tətbiqi Elmlər
Universiteti ilə əməkdaşlığa dair müqavilə
imzalanıb, müqavilə əsasında Avstriya- Azərbaycan
Turizm Proqramı(AATP) həyata keçirilir. Proqrama uyğun
olaraq ingilis dilini yüksək səviyyədə bilən
(İLTES 6.0) tələbələrimiz milli tədris proqramı ilə
paralel Krems Universitetinin tədris proqramına uyğun dərslər
keçir və nəticədə iki diplom almaq şansı
qazanırlar. Həmin dərslərin böyük əksəriyyəti
Krems Universitetinin professor-müəllim heyəti tərəfindən
tədris olunur. Qeyd etməliyəm ki, bizim 2010-cu ildəki ilk məzunlarımızdan 14 nəfəri
bu şansdan yararlanaraq milli diplomlarla yanaşı Krems
Universitetinin diplomlarını da alıblar. ATİ
“ERASMUS-MUNDUS” proqramının tərəfdaşıdır və
proqram çərçivəsində tələbələrimiz
Avropanın qabaqçıl universitetlərində bakalavr və
magistr pillərində təhsil alır, həmçinin əməkdaşlarımız
doktoranturada bilik və bacarıqlarını artırırlar.
Bununla yanaşı bizim institutda mədəniyyətlə və
onun tarixi ilə bağlı fənlər də tədris
edilir. Bu da tələbələrimizin
dünyagörüşünu, bilik bazasını genişləndirir.
Həmçinin tələbələr Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin keçirdiyi tədbirlərdə fəal
iştirak edirlər. Onların bu fəaliyyəti müsbət
qarşılanır. Turizm sahəsi ilə yanaşı
institut muzeyşünaslıq və diyarşünaslıq
ixtisası üzrə mütəxəssis hazırlayır. Bu
il ATİ-də ilk buraxılışımız oldu.
Onların bir neçəsi magistraturaya daxil olub. Qeyd etmək
lazımdır ki, bu sahədə mütəxəssislərə
ehtiyac hiss olunur. Çünki bizim məzunlar öz
ixtisasları ilə yanaşı turizm sahəsi ilə
tanış olurlar və gələcəkdə bu sahədə
də işləyə bilərlər.
-Bu gün gənclərin mədəniyyət
tariximizə, milli dəyərlərə münasibəti necədir?
- Bu suala birmənalı cavab vermək olmur. Bir qrup gənc
mədəniyyətimizə, tariximizə, milli dəyərlərimizə hörmət
və ehtiramla yanaşır, lakin müasir Avropa mədəniyyətin müsbət
tərəflərini qəbul
edir. Digər bir qrup isə əksinə, yalnız Avropa mədəniyyətini müsbət
sayır və milliliyi geridə qalmış bir fikir kimi qəbul
edir. Yaxşı olardı ki,
onlar ortaq bir məxrəc seçib iki istiqamətin müsbət
cəhətlərini özləri
üçün əsas
götürsünlər. İnteqrasiya
və qloballaşma özünəməxsusuluğu itirmək deyil. O, milliliklə müasirliyin vəhdətidir.
-Tədris ocaqlarında bu sahədə mövcud problemlər hansılardır?
-Mənim fikrimcə, əsas problemlərdən
biri bu gün
tələbələrin dünyagörüşünün
və bilik səviyyəsinin az olmasıdır. Müasir tələbə
mütaliəyə az
diqqət yetirir, bu isə onun
bilik bazasının zəifləməsinə gətirib
çıxarır. İkincisi isə
tələbələrin xarici
dilləri, o cümlədən
ingilis və xüsusilə də rus dillərini zəif bilməsidir.
Rus dilində olan elmi, mədəni və fəlsəfi kitablar insanın dünyagörüşünü xeyli genişləndirir.
Əgər buna digər
xarici dilləri də əlavə etsək, bizdə gələcəkdə bilikli
və müasir tələbələri görmək
olar.
-Tədris prosesi ilə bağlı mədəniyyət
ocaqlarına səyahətlərin
təşkili nəzərdə
tutulurmu?
- Bizim institutda ixtisasdan asılı olaraq bu tipdə
tədbirlər keçirilir.
Adətən tələbələr muzeylərə və mədəni tədbirlərə
aparılır. Mədəniyyətimizin
təbliği ilə bağlı bölgələrdə
çalışmaq istəyən
gənclərimiz də
var. Onların istəyini
rallaşdırmaq üçün
müvafiq işlər
görülməlidir, ilk öncə
daha çox lazımı strukturlar və iş yerləri açılmalıdır.
Bu sahədə xeylı
iş aparılır və güman edirik ki, qısa
bir zamanda bizim gənclər regionların inkişafında
fəal iştirak edəcəklər.
-Mədəniyyətlə
bağlı tədris
prosesində dərsliklərin
səviyyəsi sizi qane edirmi?
- Təəssüf ki, dərsliklərlin səviyyəsi
məni qane etmir. Bizim ixtisasımıza və profilimizə aid olan materiallar çox məhduddur.
Azərbaycan dilində nəşr
edilən ədəbiyyat
çox azdır, rus dilində və ingilis dilində olan dərs vəsaitləri isə çətin tapılır. Mövcud problemlərin
aradan qaldırılmasına
gəldikdə isə
mən təklif edərdim ki, tələbələrin biliklərini
məktəbdən başlayaraq
genişləndirmək lazımdır.
Gənclərin xarici dillərə
və mütaliəyə
maraqlarını artırmaq
lazımdır. Eyni zamanda
vacib amil kimi dərsliklərin
professional səviyyədə yazılmasını, tərcüməsini
və çapını
təşkil etməkdir.
Nigar
Palitra.-2011.-30 sentyabr.- S.6.