“Bu il “Kaspi” təqaüdçüsü,
gələn il Prezident təqaüdçüsü”
Kaspi Təhsil Mərkəzi özəl
təhsil qurumu olaraq Azərbaycanda müxtəlif istiqamətlər
üzrə təhsil fəaliyyətində yeni texnologiyalar və
innovasiyalar tətbiq etməkdədir. Təsadüfi deyil ki, mərkəz
yarandığı vaxtdan az bir müddət keçməsinə
baxmayaraq, cəmiyyətdə, təhsil ictimaiyyətində
müsbət rezonans doğurub. Bu gün xarici dilə mükəmməl
şəkildə yiyələnmək istəyən, universitetə
qəbul olunmaqda, xaricdə təhsil almaqda uğur qazanmaq istəyən
gənclər Kaspi Təhsil Mərkəzini seçirlər.
Kaspi Təhsil Mərkəzinin direktoru Elnur Əliyev mərkəzin
fəaliyyəti və təhsil məsələləri barədə
bizə fikirlərini bildirdi: - Kaspi Təhsil Mərkəzi
Kaspi Şirkətlər Qrupunun bir bölməsidir. Bu
yaxınlarda artıq fəaliyyətimizin dörd ili tamam
olacaq. Əvvəlcə biz çox kiçik bir məkandan fəaliyyətə
başlamışıq. Üçotaqlı bir yerdə
ingilis dili və kompyuter kurslarının tədrisinə
başlamışıq. İndi artıq dörd şöbəmiz
və dörd filialımız fəaliyyət göstərir.
Dörd yaşımıza dörd şöbə və
dörd filialla daxil oluruq. Bu dörd şöbəmizdən
Kaspi poliqlot şöbəsi hazırda xarici dillərin tədrisi
ilə bağlı fəaliyyət göstərir. Bunu qeyd etməliyəm
ki, biz həqiqətən də Azərbaycanda xarici dilin tədrisi
ilə məşğul olan ən iri mərkəzik. Bu mərkəzin
ölkədə öz sahəsi üzrə ən
böyük olmasının da əsas səbəbi kursa
müraciət edən insanların məmnunluğudur. İl ərzində
təxminən 3 minə yaxın adama ingilis dilini tədris
edirik. Bu rəqəm Bakı üçün çox
böyük bir göstəricidir. Növbəti şöbəmiz
isə Abituriyent şöbəsidir. Bu şöbə Azərbaycanda
həqiqətən də bu sahədə mövcud olan
ehtiyacdan yaranıb. Azərbaycan bazarında abituriyent
hazırlığı ilə bağlı indiyə qədər
ən məşhur və tanınmış qurum “Araz”
hazırlıq kursu idi. Bunun da kökü yerli şirkətə
bağlı deyildi. Biz belə qərar verdik ki, yerli şirkət
olaraq bu boşluğu yüksək səviyyədə dolduraq.
Məqsəd qoyduq ki, bu sahədə rəqabətədavamlı
və lider olmaqla sırf Azərbaycan şirkəti
formalaşsın. Abituriyent şöbəsi bizdə iki ildir
ki, fəaliyyət göstərir. Hər il təxminən 100
tələbəmiz imtahanlara girirlər. Özümüz hələki
çox abituriyent kontingenti ilə məşğul olmağa
diqqət ayırmırıq. Çünki
çalışırıq ki, hazırda daha yaxşı nəticə
əldə olunsun və bununla bağlı sistemimizi möhkəmləndirək.
Yəqin ki, gələn ildən bu rəqəmi artıq
300-400-ə çatdırmaq olar. Son illər qəbul
imtahanlarına göndərdiymiz tələbələrin
ümumi qəbul nəticələri 80-90 faiz təşkil
edir. Hər il abituriyentlərimizin əksəriyyəti
universitetlərə qəbul olunur. “Kaspi”nin belə bir lozunqu
var: “Bu il “Kaspi” təqaüdçüsü, gələn il
Prezident təqaüdçüsü”. Bunun əsas
kökü oradan qaynaqlanır ki, Kaspi Təhsil Mərkəzi
Azərbaycanda yeni bir şirkətdir ki, tələbələrə
təqaüd verir. Bizə qədər belə bir hal
olmayıb. İmkanı olmayan, yaxud istedadlı abituriyentlər
var ki, onların ailə vəziyyəti hazırlaşmağa
imkan vermir. Bu cür abituriyentləri biz burada ödənişsiz
hazırlaşdırırıq. Onların burada ali məktəbə
ciddi hazırlaşması üçün biz motivasiya
xarakterli xüsusi hədəflər qoyuruq ki, o hədəflərə
çatmaq üçün çalışsınlar. Bu
cür tələbələr, məsələn, aylıq təqaüdlər
də alırlar. Bundan əlavə, cib xərcliyi də bizim tərəfimizdən
ödənilir ki, onların yol və dəftər-kitab vəsaitlərinin
alınması ehtiyacları da qarşılansın. İndiyə
qədər bizdə - ölkədə bu sahədə belə
bir hal yox idi. Yəni dövlətdən başqa, ilk dəfə
özəl şirkətin abituriyenti öz hesabına
oxutması təcrübəsi bizim tərəfimizdən tətbiq
edilməkdədir. Biz müəyyən qrup abituriyentlərə
cib xərcliyi də ödəyirik. Bizim həmin abituriyentlərə
verdiyimiz təqaüd universitetdə tələbələrin
aldığı təqaüdə bərabərdir. Burada əsas
məqsəd təqaüdün məbləğini qeyd etmək
yox, abituriyentlərin indidən tələbə həyatına
öyrəşdirilməsidir. Bu abituriyentlər ciddi hiss edirlər
ki, onların səylə oxumasına ciddi motivasiya, dəstək
var. Bu, bizim universitetlərə tələbə
hazırlığı ilə bağlı ilk ciddi layihəmiz
sayılır. Abituriyent şöbəsində növbəti
fərqli yanaşmamız universitetə hazırlıqda reytinq
sisteminin düzəldilməsi oldu. Bununla biz tələbələrin
reytinq cədvəlini tərtib etdik. Bu, bir formada Bolonya
prosesində imtahanların kredit sisteminə bənzəyir. Biz
tələbələri reytinqlərə ayırırıq və
ilk onluğa, iyirmiliyə düşən tələbələr
elan olunur. Bunun üçün müxtəlif kriteriyalar əsas
götürülür. Məsələn, tələbələrin
aylıq imtahanlarda yığdığı bal, tələbələrin
gündəlik dərslərdə göstərdiyi nəticələr,
aylıq davamiyyət və sair. Bu sistem bunlara əsasən əmsallaşdırılır,
proqram halına gətirilir. Proses çox şəffaf şəkildə
həyata keçirilir və tələbələr özləri
də bunu görürlər. Onlar çalışırlar
ki, adları ilk onluğa düşsün. Biz bu əmsal və
kriteriyaları daim təkmilləşdiririk. Bizim daha bir layihəmiz
yeni texnologiyaların tətbiqi ilə bağlıdır. Təhsildə
üç vacib tərəf var - şagird-valideyn-müəllim.
Bu tərəflər üçbucağı universitetə
hazırlıqda özünü xüsusilə daha qabarıq
göstərir. Uğurlu nəticə bu
üçbucağın tərəflərinin bir-birilə
lazımi səviyyədə əlaqələndirilməsindədir.
Üç tərəfin koordinasiyası yaxşıdırsa,
əlaqə pozulmursa, doğrudan da təhsildə uğurlu nəticəni
əldə etmək mümkün olur. Yoxsa, məktəb
valideyn və şagirdlə maraqlanmırsa, burada problem ola bilər.
Yaxud valideyn maraqlanmır, qalan iki tərəf maraqlanır.
Yaxud şagirddən başqa, qalan iki tərəf təhsildə
maraqlı olur. Belə çatışmaz hallarda təhsildə
uğur əldə edilməsi çətinləşir. Biz bu
əlaqəni daha da sıxlaşdırmaq üçün
on-line nəzarət sistemini işə salacağıq. Bu
sistem bizə imkan verəcək ki, valideynlər öz
övladlarının buradakı hazırlıqda göstərdikləri
nəticələri, reytinq cədvəlimizə əsasən
qeyd olunan nəticələri on-line vasitəsilə
görsünlər. Bunun üçün valideynlər hər
həftə övladlarının kodları vasitəsilə
sistemə daxil olaraq nəticələri izləyə biləcəklər.
Ola bilsin ki, növbəti gələcək planlarda bəzi dərsləri
on-line formada qurmağı da həyata keçirək. Bunun mənfi
və müsbət tərəfləri də var. Məncə,
tələbələri tam nəzarətdə saxlamaq da hələlik
bir qədər düz olmazdı. Amma gələcəkdə
düşünürük ki, bəzən valideynlərə
sınaq dərs kimi onların övladlarının dərsini
göstərə bilərik. Bu, bizim məqsədlərimizdən
biridir.
- Magistraturaya hazırlıqla
bağlı sizin mərkəz hansı işlər
görür?
- Abituriyent şöbəsinin bir fəaliyyət
istiqaməti də magistratura hazırlığı ilə
bağlıdır. Magistratura imtahanlarının birinci - test mərhələsinə
hazırlıq aparırıq. Biz son iki ildə magistraturaya
hazırlıqda 100 faizlik inanılmaz nəticə göstərmişik.
Bu sahədə hər il təxminən 30-40 tələbə
qəbul edirik. Qeyd etdiyim kimi, son iki ildə onların
hamısı qəbul olunub. Çalışırıq ki,
növbəti dəfə üçün magistratura
imtahanlarına 100 nəfər hazırlayaq.
- Kaspi Təhsil Mərkəzinin xaricdə
təhsil sahəsində nailiyyətləri barədə nələri
demək olar?
- Bizim bu sahə ilə bağlı cəmiyyətdə
çox səs salmış Xaricdə təhsil şöbəsi
fəaliyyət göstərir. Deyərdim ki, mərkəzimiz
qısa müddət ərzində xaricdə təhsil sahəsində
həqiqətən də inanılmaz işləri yerinə
yetirməyə müyəssər olub. Enerjimizin böyük
hissəsini buna sərf etmişik. Təsəvvür edin ki,
2008-ci ilin sentyabrından bu sahədə işə
başlamışıq. Artıq 2009-cu ildə “Kaspi” 15 xarici
universitetlə əlaqə yaratmışdı. Hazırda isə
60 universitet, kollec və məktəblə bizim partnyorluq əlaqəmiz
var. Bu əməkdaşlığı qurmaq isə kifayət
qədər əziyyət və zəhmət tələb
edir. Partnyorluq əlaqələrini qurmaq üçün bizim
əməkdaşlarımız həmin universitetlərə
gedib görüşlər keçirir. Yaxud həmin
universitetləri Bakıya dəvət edirik, onların
nümayəndələri bizə gəlib görüşlər
keçirir. Bu partnyorluq əlaqələrində məqsədimiz
daim Azərbaycanı təmsil etməkdir. İstəyirik ki,
bacarıqlı vətəndaşlarımız bu universitetlərdə
öz təhsillərini davam etdirə bilsinlər. Bu
baxımdan 60 universitetlə əlaqə qurmaq çox əziyyət
tələb edir.
- Bu universitetlər hansı ölkələrə
aiddir?
- Avropa, ABŞ, Kanada, İspaniya kimi Qərb
ölkələrinin universitetlərini bunlara misal çəkmək
olar. Bundan başqa Malayziya, Çin və digər Asiya ölkələrinin
universitetlərini qeyd etmək olar. Böyük Britaniyanın ən
yaxşı 20 universitetindən 8-i bizim partnyorumuzdur. ABŞ-da
ilk 100-lüyə daxil olmuş 3 partnyorumuz var. Kanadada da ilk
100-lüyə daxil olan 2-3 partnyorumuz var. Turizm sahəsində
dünyanın ən yaxşı 5 universiteti ilə partnyoruq.
Bunların hamısının əldə olunmasında Xarici təhsil
şöbəsinin ciddi əməyi olub. Bundan başqa biz Azərbaycanda
birinci özəl mərkəzik ki, öz daxili vəsaitlərimiz
hesabına üç təhsil sərgisi keçirmişik. Hər
sərgiyə təxminən 1000-1500 qonaq qatılıb. Burada
həm dövlət rəsmiləri, həm də digər
qurumların, xarici təşkilatların və universitetlərin
nümayəndələri iştirak ediblər. Bu tədbirlərə
dövlət qurumları da böyük dəstək göstəriblər.
Amma deyim ki, tədbirlərin təşkilində kənardan
heç bir dəstək olmayıb. Bütün təşkilati
məsələləri Kaspi Təhsil Mərkəzi yalnız
öz gücü hesabına uğurla reallaşdıra
bilib.
İlkin
Ağayev
Palitra.- 2011.-
25 yanvar.- S. 6.