Elektron xidmətlərin tətbiqi
daşınmaz əmlakın qeydiyyatını sadələşdirib
Əmlak
Məsələləri Dövlət Komitəsi (ƏMDK) tərəfindən
Elektron portalın ictimai təqdimatı keçirildi. Təqdimatda komitənin, İKT sahəsində fəaliyyət
göstərən və komitənin əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərin, habelə
daşınmaz əmlak bazarında fəaliyyət göstərən
QHT və şirkətlərin nümayəndələri iştirak edirdi. Tədbirin
keçirilməsində məqsəd komitənin vahid elektron portalda cəmləşdirilmiş elektron xidmətləri barədə vətəndaşların
və biznes qurumlarının məlumatlandırılması
və izahat işlərinin
aparılmasıdır. Tədbirdə ƏMDK-nin göstərdiyi
elektron xidmətlər, eləcə də
yeni istifadəyə veriləcək 9 elektron xidmət haqqında məlumat verildi.
Qeydiyyat prosesi kifayət
qədər intensivləşib
Ölkə başçısının 2011-ci ildə “Dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsinin təşkili sahəsində bəzi tədbirlər haqqında” fərmanı ilə bağlı bütün dövlət orqanlarının öz fəaliyyətlərini müasirləşdirməli olduğunu deyən ƏMDK aparatının rəhbəri İlqar Həbiyev bildirdi ki, bunun da əsas prinsipi şəffaflıq və aşkarlıq olmalıdır. Bildirildi ki, elektron xidmətlərin tətbiqi dövlət orqanları tərəfindən əhaliyə xidmət prosesində məmur-vətəndaş ünsiyyətini şəffaflaşdırmağa, vaxta qənaət etməyə, prosedurları sadələşdirməyə imkan verir. Qeyd edildi ki, Azərbaycan MDB məkanında “Elektron hökumət” layihəsi üzərində işlərin aparıldığı aparıcı ölkələr sırasındadır. Ölkə başçısı tərəfindən 2013-cü ilin “İKT ili” elan edilməsi bu prosesə böyük təkan verib. İ.Həbiyev bildirdi ki, ƏMDK dövlət qurumu kimi son bir neçə ildə öz fəaliyyətinin tam şəffaflaşdırılması, müasir mexanizmlərin tətbiqi ilə bağlı uyğun tədbirlər görür: “Elektron xidmətlər öz-özlüyündə məqsəd deyil, ölkə başçısının təşkilatlar qarşısında qoyduğu mühüm tapşırığın icrası üsuludur. Elektron xidməti tətbiq etməklə əsas məqsəd vətəndaşlara daha yüksək xidmət göstərməkdir ki, bu da əsas prinsipdir. ƏMDK elektron xidmətlərlə bağlı artıq bir ildir ki, fəaliyyət göstərir. Elektron xidmətlərin tətbiqindən indiyədək keçən vaxt ərzində 3500-dən artıq müraciət daxil olub və baxılıb. Aparılan işlər nəticəsində qeydiyyat prosesi kifayət qədər intensivləşib. Müxtəlif neqativ hallara qarşı mübarizə daha da kəskinləşib və bir növ yolverilməz vəziyyətə gəlib. Çünki elektron xidmətlər belə halları tamamilə aradan qaldırmaq imkanına malikdir”.
Təqdimatda elektron xidmətlərin göstərilməsi proseduru və qaydaları əyani şəkildə nümayiş etdirildi. Bu işlərin davamı olaraq ƏMDK-nın fəaliyyət sahələri üzrə təşkil edilmiş elektron xidmətlər əhalinin daha çevik və rahat istifadə etməsi məqsədilə vahid portalda (e-emdk.gov.az) cəmləşdirilib. Komitənin fəaliyyət sahələri üzrə təşkil edilmiş 13 elektron xidmətlərlə bağlı bölmələr bu portalda yerləşdirilib. Portalda həmçinin qanunvericilik və inzibati reqlamentlər, ərizə formaları, dövlət rüsumu haqqında, xidmət haqqı tarifləri, elektron imza, video çarxlar, nəşrlər, statistik məlumatlar kimi bölmələr, elektron xidmətlərdən istifadə qaydalarını əks etdirən materiallar və video roliklər yerləşdirilib.
Komitə aparatının rəhbəri İlqar Həbiyev bildirdi ki, portalda informativ və interaktiv tipli elektron xidmətlər təqdim olunub. Onun sözlərinə görə, komitə tərəfindən 2012-ci ilin mayından etibarən elektron xidmətlərin tətbiqinə başlanması nəticəsində qeydiyyat müddətləri əsaslı şəkildə azaldılıb. Resurs vətəndaşların "bir pəncərə" prinsipi üzrə elektron xidmətlər almasını təmin edir. İ.Həbiyev qeyd etdi ki, hazırda vətəndaşlar daşınmaz əmlakın qeydiyyatı üçün elektron formada ərazi qeydiyyat idarələrinə müraciət edə bilərlər.
«Forma 1»i 1 günə
almaq mümkündür
Aparat rəhbəri bildirdi ki, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən elektron xidmətlərin tətbiqi daşınmaz əmlakın qeydiyyatı və onunla bağlı əməliyyatların aparılmasını sadələşdirib, buna sərf olunan vaxtı əhəmiyyətli dərəcədə azaldıb və neqativ halları aradan qaldırıb. Onun sözlərinə görə, bütün bunların nəticəsində qeydiyyat prosesi intensivləşib: “Aparılmış işlərin nəticəsidir ki, artıq ölkəmizdə qeydiyyat prosesi kifayət qədər intensivləşib və müxtəlif neqativ hallara qarşı mübarizə daha da kəskinləşib: “Bu hallar yolverilməzdir. Çünki elektron imkanlar və xidmətlər bu tip məsələləri tamamilə aradan qaldırmaq imkanına malikdir”.
İ.Həbiyev qeyd etdi ki, daşınmaz əmlakın qeydiyyat müddəti 7 günə, məhdudiyyət arayışlarının («forma 1») alınması isə 1 günə endirilib: «Qeydiyyat, əsasən də təkrar bazarda alqı-satqı zamanı təqdim olunan sənədlər ən qısa müddətdə 7 gündən gec olmayaraq baxılır, bəzən vətəndaşları və mülkiyyət sahiblərini narahat edən «Forma 1» deyilən arayışlar artıq demək olar ki, müsbət baxış vəziyyətinə gəlib. Əgər hər hansı problem olmazsa, vətəndaşlar bu arayışı 1 gün ərzində də ala bilərlər. Hər hansı bir araşdırma tələb olunduqda isə 1-3 gün ərzində məsələlərə baxılır. Yəni əvvəlki kimi müddətlər tələb olunmur. Bu da göstərildiyi kimi, elektron xidmətlərin nəticəsidir». İ.Həbiyev bildirdi ki, elektron xidmətlərin tətbiq olunması üçün ƏMDK tərəfindən qeydiyyat sisteminin işi təkmilləşdirilib, sistem yeni texnologiya və avadanlıqlarla, eləcə də yeni binalarla təmin edilib.
O da
vurğulandı ki, hazırda elektron xidmətlərin göstərilməsi üçün arxiv məlumatların
elektronlaşdırılması prosesi gedir: “Çünki elektron xidmət göstərilməsi üçün məlumatın özü elektron formatda olmalıdır. Əks halda,
hər hansı elektron xidmətdən
söhbət gedə bilməz. Bu məlumat
kağız üzərindədirsə, saralmış arxiv kağızındadırsa, əlbəttə
ki, o məlumatı əldə
etmək üçün çoxlu
insanlar lazımdır, onu
seçib hazırlamaq üçün
isə çoxlu vaxt
tələb olunur. Ona
görə də məlumat bazasının elektron
formata gətirilməsi bizim
qarşımızda duran ən böyük məsələlərdən biri idi ki,
biz artıq bunun həllinə
nail olmaqdayıq. Yaxın vaxtlarda
bu məsələ həllini tapacaq ki, nəticədə
bütün elektron
xidmətləri birbaşa tətbiq etmək
mümkün olacaq».
Elektron xidmətlə ipoteka ilə
bağlı müraciətlərin baxılmasında
çevikliyə nail olunacaq
Aparat rəhbəri bildirdi ki, ötən il 4 elektron xidməti təqdim edilib və onlar artıq istifadə edilir: “Amma 9 elektron və 5-ə yaxın informativ xarakterli xidmət tətbiq edilir. Bu 9 elektron xidmətlər ipoteka bazarının inkişafı ilə bağlıdır. Ölkə başçısının apardığı sosial siyasətin mühüm istiqamətlərindən biri də vətəndaşların ipoteka ilə əhatə olunması, gənc, aztəminatlı ailələrin dövlət tərəfindən aparılan dəstəklə mənzillərin əldə etməsi məsələsidir ki, burada ipoteka böyük rol oynayır. Bu sahədə də işin aktivləşməsini nəzərə alaraq 6-7 əlavə elektron xidmətlə ipoteka ilə bağlı müraciətlərin baxılmasında çevikliyə nail olacağıq.
Digər elektron xidmətlər ünvan reyestri ilə bağlı olacaq. Çünki vətəndaşlar, qurumlar ünvanların alınmasında müraciətlər edirdilər və bu da kağız formatda təmin olunurdu. Lakin indi online rejimində vətəndaş birbaşa heç yerə getmədən öz ünvanı barədə təfərrüatlı məlumat əldə etmək imkanına malik olacaq”.
2013-2014-cü ilin əvvəllərində
ünvanlandırma
işi tam olaraq başa çatacaq
Ünvan lövhələrinə gəldikdə isə İ.Həbiyev bildirdi ki, bu, ölkədə aparılan yeni ünvanlaşma qaydalarının bir məhsuludur: “Bakıda bir sıra küçələrdə yeni ünvan lövhələri vurulub. Bu ünvan lövhələri müasir dizayna, estetik görünüşə malikdir və əvvəlki lövhələrlə müqayisədə həm də şəhərə yaraşıq verir. Ünvan təyini ilə bağlı coğrafi məkana, kordinata bağlanır. Müvafiq texnologiyalardan istifadə edərək dəqiq şəkildə hansı ünvana getmək istəyiriksə, o ünvana optimal yolla gedib çıxmaq olar. Bu gün artıq Z.Əliyeva, H.Əliyev, Neftçilər, Bülbül, R.Behbudov prospektlərinə yeni ünvan lövhələri vurulub. Bakıda 2500-dən artıq küçə var və paralel olaraq Gəncə və Sumqayıtda bu işlərə başlanacaq. 2013-2014-cü ilin əvvəllərində ünvanlandırma və ünvan vurulma işi tam olaraq başa çatacaq”.
Nigar ABDULLAYEVA
Palitra.-2013.-24 aprel.-S.12.