“Azərbaycan gənclərinin vətənə
bağlılığı çox
yüksəkdir”
Məmmədbağır
Məmmədov: “Azərbaycanda elmə və təhsilə
marağı olan və yüksək nəticələr
göstərən gənclərimiz kifayət qədərdir”
Layihə çərçivəsində
Azərbaycan-Avropa Gənclərinin Əməkdaşlığı
ictimai birliyinin sədri Məmmədbağır Məmmədovla
müsahibəni təqdim edirik
-Rəhbəri olduğunuz QHT nə
vaxt yaradılıb və fəaliyyət istiqamətləri
hansılardır?
-“Azərbaycan-Avropa Gənclərinin Əməkdaşlığı”
ictimai birliyi
2006-cı ildə yaradılıb. Təşkilatın
əsas məqsədi Azərbaycan və Avropa
gəncləri arasında əməkdaşlığın
genişləndirilməsinə, həmçinin Avropada yaşayan azərbaycanlı
gənclərin yerli gənclər təşkilatları
ilə əlaqələrin qurulmasına köməklik etməkdən
ibarətdir. Bu baxımdan təşkilatın
əsas fəaliyyət istiqaməti gənclər arasında elm, təhsil, ictimai fəaliyyət,
humanitar, mədəni əlaqələrin
genişlənməsindən ibarətdir. Həyata keçirdiyimiz tədbirlər, öz əhatə dairəsindən və
formatından asılı olaraq dəyişir.
Bura seminar, konfrans və festivalları, həmçinin müxtəlif
təlim kurslarını
da da aid etmək olar. Hazırda
təşkilatımızın Avropanın aparıcı ölkələrinin gənclər
təşkilatları ilə
əməkdaşlıq haqqında
razılaşmaları və
birgə iş birlikləri var. Əməkdaşlığımız
müxtəlif çərçivələrdə
təşkil olunur. Bildiyiniz kimi, Avropa Birliyinin
“Gənclər fəaliyyətdə”
adlı proqramı mövcuddur və bu proqram çərçivəsində
Avropada keçirilən
bir sıra layihələrdə, tədbirlərdə
iştirak edirik.
Həmçinin Azərbaycanda həyata
keçirdiyimiz beynəlxalq
layihələrdə də
xaricdən olan tərəfdaş təşkilatlarımızı
Bakıya dəvət
edirik.
- Elm və təhsilin inkişafı ölkənin ümumi inkişafının təmin
olunması baxımdan
nə dərəcədə
əhəmiyyətlidir?
-Çox əhəmiyyətlidir.
Bunu XX əsrdə tarix bir daha sübut
etdi. Əvvəllər düşünülürdü
ki, ölkənin qüdrəti onun hərbi potensialı ilə ölçülür,
sonralar stereotiplər dəyişdi və düşünüldü ki,
ölkələrin gücü
onların iqtisadiyyatı
ilə ölçülür.
Bu düşüncə tam olmasa da bir
qədər dəyişdi.
Belə ki, güclü iqtisadiyyat, güclü elm
və təhsilə söykənir. Buna görə də təsadüfü deyil ki, XXI əsri elm, təhsil, İKT əsri elan ediblər. Bilirsiz, hər bir etibarlı,
xoşbəxt gələcəyin
arxasında güclü
təhsil və elm durur. Məhz buna görə,
Yaponiya, Almaniya və digər dövlətlər, II Dünya
müharibəsində məğlub
olmalarına və böyük itkilərin verməsinə baxmayaraq, müharibədən dərhal
sonra bütün güclərini elm və təhsilin inkişafına
yönəldirlər və
nəticə hamı üçün bəllidir.
Ancaq elm və təhsil qarşılıqlı
əlaqədədir, təhsilsiz
elm, elmsiz təhsil ola bilməz.
Ona görə, bu məfhumların inkişafı
eyni getməlidir.
Güclü elm və təhsilə
malik olan dövlətin, güclü
iqtisadiyyatı, güclü
cəmiyyəti, güclü
dövləti, güclü
iradəsi olur. Həmçinin onu da qeyd etmək istərdim ki, elm və təhsilin inkişafı bütün
sahələrə müsbət
təsir göstərir.
Bu baxımdan sevindirici haldır ki, bizim ölkəmizdə
də bu sahəyə diqqət artırılır.
- Gənclərin
Azərbaycan tarixinə,
dövlətçilik ənənələrinə
və mədəni irsinə bağlılığını
necə dəyərləndirirsiniz?
-Bilirsiniz, mənim tərəfimdən nəyinsə
dəyərləndirilməsi düzgün olmazdı, Çünki gənclərimiz
müxtəlifdir, həm
düşüncə, həm
məşğuliyyət, həm
də təhsil baxımından. Onu qeyd etmək istərdim ki, dünyada 5000-ə yaxın
xalq və cəmi 200 müstəqil dövlət var. Üstəlik
dünyada belə bir anlam qəbul
edilib ki, əgər bir xalqın, dövlətin tarixi qədim daş dövründən
başlayırsa və
bu günə qədər davam edirsə, bu ən hörmətli xalqdır. Bu arqumentlər
qarşısında mən
onu qeyd edə bilərəm ki, Azərbaycan tarixinin, dövlətçilik
ənənələrinin və
mədəni irsə bağlılığın qədim,
qürurlu, sanballı
yolu var. Əlbəttə,
bunu sizlər də bilirsiniz ki, bu həyatda
ideal heç nə mövcud deyil. Təbiidir ki, bizim də çatışmayan
məqamlarımız olub,
ancaq buna baxmayaraq əgər daş dövründən
bu günə kimi, biz öz tariximizi, yaxşı və ya pis,
hər-hansı bir formada yaza bilmişiksə,
deməli, bizlər nəyəsə nail olmuşuq
və bundan sonra da olacağıq.
Bilirsizniz, keçmişini bilməyən, harda olduğunu müəyyən
edə bilməz, harda olduğunu müəyyən edə bilməyən kimsə, gələcəkdə hara
getdiyini də bilməz. Şükürlər olsun, bu gün gənclərimiz belə problemlər yaşamırlar. Ancaq
hamı eyni ola bilməz
və düşüncələr
də fərqlidir, çünki hər gəncin müxtəlif düşüncələri, peşəsi,
təhsili, fəaliyyəti
var, buna görə də onların düşüncəsi
də fərqli ola bilər və olur. Bir
həqiqət var ki, bizləri, ümumiyyətlə, hamımızı
bir vətən, bir dil, bir
mədəniyyət, bir
dövlət birləşdirir-
bu Azərbaycandır!
Ona görə bu bağlılıq əbədi,
sarsılmaz və dönməzdir.
Bu gün Azərbaycan
gənclərinin vətənə
bağlılığı çox yüksəkdir. Bu əlbəttə ki, milli-mədəni irsin, tarixin zənginliyindən irəli gəlir və sevindirici haldır ki, digər cəmiyyətlərə
nəzər salsaq, Azərbaycanda bu bağlılıq daha yüksəkdir.
- Elm və təhsilin inkişafı istiqamətində hansı
layihələr keçiribsiniz?
-Bilirsiniz, mən həmçinin Bakı Dövlət Universitetinin Tələbə Gənclər
Təşkilatının sədri
və Azərbaycan Tələbə Gənclər
Təşkilatları İttifaqının
sədrinin elm və təhsil üzrə müaviniyəm. Bu baxımdan tələbələrlə
işimizin qurulması,
əlbəttə, təhsil
çərçivəsində həyata keçirilir.
Açıq desəm,
elmin inkişafı üçün biz iş
görə bilmərik,
bu işlə gənc alimlər məşğuldur. Ancaq biz elmdə
həyata keçirilmiş
işlərin sayəsində,
əldə olunmuş
nəticələri təhsilə
yönəldirik. Bu baxımdan saysız-hesabsız
layihələri qeyd etmək olar ki, bu layihələr
sırf gənclərimizin
təhsilinin inkişafına
yönəlib. Bura fənn
olimpiadalarını, intellektual
yarışları, məqalə
müsabiqələrini və
s. aid etmək olar.
Bununla yanaşı, onu da qeyd etmək
istərdim ki, zamanla hər şey dəyişir, elmin və təhsilin
inkişafına yönələn
layihələrin formatı
və məzmunu da dəyişir. Elə sahələr var ki, orada interaktiv
formada tədbir təşkil olunur, elə sahə var ki, orada
müsabiqələr həyata
keçirilir, ancaq üçlükdə götürəndə
bütün işlər
gənclərin bilik səviyyəsinin artırılmasına
yönəlib. Bu da təbiidir, çünki savadlı gənc öz gələcəyinin təminatçısıdır.
-Hazırda bu istiqamətdə hansı işlər görürsünüz?
-Bilirsiniz, intellektual yarışların, gənclərimizin
təhsilinin inkişafına
yönəlmiş layihələrimiz
mütəmadidir və
bu bir iş
mexanizmidir ki, hər il
gənclər üçün
təhsildə əldə
olunmuş nailiyyətlər
tətbiq olunmaqla yeni mərhələlər
açılır. Bu ilin oktyabr ayında
İspaniyanın Sevilya
Universiteti ilə birgə, daha bir TEMPUS layihəsi üzrə işlərimiz
başlayacaq. Bilirsiniz
ki, bu proqram
sırf elm və təhsilin inkişafına
yönəlib və bu layihədə 10-a yaxın dövlətin həm gənclər, həm də ali təhsil
müəssisələri iştrak
edəcək. Həmçinin qeyd etmək istərdim ki, biz mütəmadi olaraq, breyn-rinq yarışları,
fənn olimpiadaları,
intellektual yarışlar,
məqalə müsabiqələrini
təşkil edirik, bu da öz
növbəsində müsbət
nəticələr göstərir.
-Bu işlərin
həyata keçirilməsində
dövlət və
QHT-lərlə əməkdaşlıq
edirsinizmi?
-Əlbəttə. Əməkdaşlıqsız
nə isə əldə etmək, hər hansısa bir nəticə göstərmək çətindir. Biz həm əməkdaşlıq
edirik, həm birgə işlər görürük. Bu baxımdan
deyə bilərəm
ki, real iş, nəticə varsa, real imkanlar da mövcuddur.
-Gənc nəslin
elm və təhsilini artırmağa
marağı necədir?
-Müxtəlifdir. Gənclər eyni ola bilməz. Kiminsə elmə, təhsilə, kiminsə ictimai fəaliyyətə, kiminsə musiqiyə, kiminsə idman və bunu sonsuz davam etmək olar, marağı var. Ancaq əminliklə demək olar ki, bu gün Azərbaycanda elmə və təhsilə marağı olan və yüksək nəticələr göstərən gənclərimiz kifayət qədərdir. Bir məqamı da vurğulamaq istərdim ki, elmli, təhsilli olmaq istəyən gənc, bu nəticəyə tam gəlir, istəməyən isə lap dünyanın ən nüfuzlu universitetində də təhsil alsa, bu nəticəyə gələ bilməz. Mən açıq deyim, azərbaycanlı gənclərin elmə və təhsilə bağlılığından məmnunam. Çünki bu bağlılıq, normal cəmiyyətdə, normal səviyyədə qəbul edilmiş nöqtədədir. Həmçinin vurğulamaq lazımdır ki, bu gün artıq hamı dərk edir ki, ali təhsil almaqdan öncə onun keyfiyyətli olması önəmlidir. Bu baxımdan onu qeyd edə bilərəm ki, gənc nəsil keyfiyyətli təhsil almağa çalışır. Bir məqamı da vurğulamaq lazımdır ki, elmə və təhsilə olan bağlılıq, onun üzərində çalışmaq, bilik səviyyəsi yüksək olan gənclərin, nəticə etibarı ilə cəmiyyətin inkişafına təsiri dərhal olmur. Əminəm ki, müəyyən dövrdən sonra biz artıq hiss edə biləcəyik ki, elmə və təhsilə olan bugünkü təsir necə xoşbəxt gələcək təmin edir.
-Tələbə
və gənclərin intellektual səviyyəsinin
yüksəldilməsi üçün nələr
edilməlidir?
-Bilirsiniz, hər bir insanın formalaşması ailədən
gəlir. Ailə hansı istiqamətdə
övladını tərbiyə
edirsə, övlad gənc yaşında elə həmin istiqamətdə yüksəlir.
Ancaq sırf intellektual səviyyənin yüksəlməsindən
söhbət gedirsə,
burada müxtəlif faktorlardan danışmaq olar. Əgər gənc ali
təhsil müəssisəsində
təhsil alırsa, həmin müəssisədə
elm, təhsil şəraiti
yaradılmalıdır, müəllimlərin
peşəkar imkanları
işə düşməlidir
ki, gəncləri cəlb edə bilsin. Əlbəttə, tarixən belə
olub, olacaq da. Mütaliəyə böyük diqqət
yetirilməlidir. Tələbə və gənclər üçün müvafiq
təşkilatlar tərəfindən
intellektual yarışlar,
layihələr həyata
keçirilməlidir. Həmçinin istənilən gəncə
həmişə dayaq
durmaq lazımdır.
Özünə əminlik istənilən
şəxsi uğura aparır. Bu əminliyi
isə cəmiyyət verməlidir.
Fuad Hüseynzadə
Palitra.-2013.-11 sentyabr.-S.11.