Saleh Taner Sərin:
“Azərbaycan beynəlxalq tədbirlərə
uğurla ev sahibliyi edir”
“Avropalılar, cənubi
amerikalılar, afrikalılar Azərbaycanda gördükləri
qonaqpərvərliyə, alicənablığa heyran
qalıblar”
Müsahibimiz bu həftə Bakıda keçirilən UNESCO-nun Qeyri-Maddi Mədəni İrsin Qorunması üzrə Hökumətlərarası Komitənin 8-ci sessiyasının iştirakçısı, “Nəsrəddin Hoca və turizm” dərnəyinin UNESCO-dakı təmsilcisi, jurnalist Saleh Taner Sərindir. Şəhərimizin qonağı olan Saleh Taner sessiya haqqında təəssüratlarını qəzetimizlə bölüşdü:
- Bakıda
keçirilən UNESCO-nun sessiyası
haqqında fikirlərinizi bilmək istərdik.
- Mən sessiyada Türkiyədən
Akşehirdən “Nəsrəddin Hoca və
turizm” dərnəyini təmsil edirəm.
Dərnəyimiz Türkiyədə “cəmiyyətə
faydalı dərnək” statusunu alıb. Bizim UNESCO ilə əlaqələrimiz 1970-ci
ildən başlayır. Biz hər il iyul ayında beynəlxalq
“Nəsrəddin Hoca” festivalı keçirik. Mən UNESCO-nun
İstanbulda, Sofiyada,
Əbu-Dabidə və Parisdəki toplantılarında iştirak etmişəm. Bu
il çox gözəl,
mədəni, sənətkarlıq tədbirləri keçirilir. Komitənin builki
iclasının Bakıda keçirilməsinə görə çox xoşbəxtəm. Sanki,
öz ölkəmdəyəm.
Avropalılar, cənubi amerikalılar, afrikalılar Azərbaycanda
gördükləri qonaqpərvərliyə, alicənablığa
heyran qalıblar. Mən də bundan qürur duydum. İndi gündəmdə
müxtəlif mövzular var.
Bunların içində konkret olmayan, dünyanın qeyri-maddi
mədəni mirası ilə əlaqədar bir
neçə proyektlər yaradılır. Daha sonra isə belə toplantıda onlara səs verilir və qəbul edilir. Burada bizim
də müzakirə olunan layihələrimiz
var. Onların da qəbul olunacaqlarına ümid edirəm. Belə müzakirələrdə həm
dünyanın diqqətini
cəlb edirik, həm də BMT UNESCO səviyyəsində dəstək
olur. Bakıda günümüz çox gözəl və maraqlı keçir. “Nəsrəddin
Hoca” dərnəyində
uzun illərdir sədr vəzifəsində
çalışmışam. İndi isə yerimi gənc dostlarıma vermişəm. Bizim hazırda
100-dən artıq elm adamı,
teatr, kino və rəsm sənətçilərindən ibarət məsləhət
təşkilatımız var. Bakıda keçirilən
sessiya haqqında çox yüksək fikirdəyəm. Azərbaycanın
ev sahibliyi
etdiyi bu tədbir yüksək səviyyədə hazırlanıb.
Yaxın tarixə nəzər salsaq görərik ki, Azərbaycan bir çox beynəlxalq tədbirlərə uğurla
ev sahibliyi
edib. Bu gün
də belədir, gələcəkdə də
belə olacağına
əminik. Azərbaycan beynəlxalq
arenada öz sözünü deyən dövlətdir.
- “Nəsrəddin
Hoca” dərnəyi gələcək üçün
hansı işlər görməyi planlaşdırır?
- “Nəsrəddin Hoca”
dərnəyi 1959-cu ildə
yaradılıb. Həmin il “Nəsrəddin
Hoca” festivalını
keçirməyə başladıq.
Əvvəllər festival yalnız Türkiyə
daxilində keçirilirdi.
1976-cı ildən isə bu festival beynəlxalq səviyyədə
keçirilir. Tədbirlərimizdə dünyanın bir çox ölkəsindən
elm adamları, mədəniyyət
işçiləri, sənətçilər,
rəqs qrupları iştirak ediblər.
Azərbaycandan da bir neçə dəfə qonaqlarımız olub.
Bu festivalda hamımız
birlikdə Nəsrəddin
Hocanı yad edirik. Bununla bərabər Nəsrəddin
Hocanın fəlsəfəsi
ilə bağlı araşdırmalarımız var.
Xalq arasında
yayılan Nəsrəddin
Hoca hekayələrini,
mədəniyyətimizin keçmişdən
gələn qeyri-maddi
mədəni irsini toplamaq üçün çalışırıq. Bizim gənclərdən
ibarət orkestrımız
var. Onlar həm müasir türk musiqisi, həm də məşhur xarici musiqilər ifa edirlər. Simpoziumlar təşkil edirik. Bu simpoziumlarda elm adamları
ilə mövzuları
müzakirə edirik, sənətçiləri dəstəkləyirik.
Məsələn, biz hər
il “qızıl
eşşək” yarışması
keçiririk. Bəzən teatr
sənətçisinə, kino sənətçisinə,
qruplara mükafatlar veririk. Yəni, dərnəyimiz olduqca fəaldır.
Beynəlxalq toplantılarda iştirak
edirik, Türkiyə daxilində keçirilən
festivallara dəvət
olunuruq. Hər il aprelin
23-də Akşehirdə uşaqlar
üçün şənlik
keçiririk.
- Anadolu gənclərində Nəsrəddin
Hoca hekayələri haqqında təsəvvürlər
necədir?
- Bildiyiniz kimi, Nəsrəddin Hoca hekayələri xalq arasında tez-tez danışılır. Dərs vəsaitlərində
də yer alır. Amma biz bununla kifayətlənmirik.
Müxtəlif bələdiyyələrlə birlikdə “Nəsrəddin
Hoca” uşaq kitabları çap etdiririk. Hətta Antalyadakı bir
qrupumuz vasitəsilə
aşağı siniflərə
Nəsrəddin Hoca ilə bağlı teatr oyunları nümayiş etdiririk.
- “Nəsrəddin
Hoca” lətifələri
bu gün hansı məna daşıyır?
- Nəsrəddin Hoca
13-cü əsrdə yaşayıb. Amma başına gələnləri
kitab şəklində
yazmayıb. İnsanlar onu dinləyərək,
hekayələrini danışmağa
başlayıblar. Bu hekayələr ağızdan-ağıza
keçərək, bu
günümüzə qədər
gəlib. Nəsrəddin Hoca çox gözəl müşahidəçi
idi. Gördüklərindən nəticə çıxarırdı
və yaşadığı
cəmiyyəti tənqid
edirdi. Bu gün Nəsrəddin Hocanın lətifələrindən,
hekayələrindən alınacaq
çox dərslərimiz
var.
- Azərbaycanda “Nəsrəddin Hoca” festivalı keçirməyi
düşünürsünüzmü?
- Çox gözəl olar. Nəsrəddin Hocanın türk coğrafiyasında danışılan 1555 lətifəsi var. Bizim Akşehirdə keçirdiyimiz “Nəsrəddin Hoca” festivalları 50 ildən artıqdır ki, davam edir. Sizin ölkədə də “Nəsrəddin Hoca” festivalı keçirilsə, biz sevə-sevə gəlib Türkiyənin gözü ilə Nəsrəddin Hoca haqqında danışarıq, xalq rəqslərindən ibarət bir qrup gətirərik.
- Bakı
haqqında təəssüratlarınızı necədir?
- Mənim Bakı haqqında fikirlərim çox yaxşıdır. Bakı çox gözəl şəhərdir. Şəhərin hər tərəfi daş binalarla bəzənib. Bu isə dənizkənarı mənzərəni pozmur. Əksinə, şəhərə daha da xüsusi gözəllik bəxş edir. Yeni üslubda binalar tikilsə də, tarixi daş binaların mənzərəsi itməyib, əksinə daha gözəl görünür. Azərbaycanın gələcəkdə daha çox inkişaf edəcəyinə, Türkiyə ilə daha gözəl əlaqədə və münasibətdə olacağına inanıram. Mən sizin qəzetiniz vasitəsilə Azərbaycan dövlətinə, Azərbaycan xalqına dərin təşəkkürümü bildirirəm ki, gözəl qonaqpərvərlik göstərdilər. Bizim qardaşlığımız əbədidir! Əlbəttə ki, biz bir millət, iki dövlətik.
Xəyalə
GÜNƏŞ
Palitra.- 2013.- 7
dekabr.- S. 7.