“Axı mən aktyoram...”
“Sən
kimlər üçün isə dünyadan birisən, kimin
üçün isə dünyanın özüsən.
İki-üç nəfər üçün
dünyanın özü olmaq, məncə, dünyalara dəyər...”
“Dünya bir səhnədir. İnsanlar da aktyor”
deyib filosof. Lakin mən
düşünürəm ki, teatr bir həyatdır. Dünyanın görünən və görünməyən
üzünü insanlara çatdıran bir aynadır. Bu aynanın sahibi rejissor, əks etdirəni isə
aktyordur. İnsan hansı mövzuda
düşünürsə, onu ifadə etməyi çox
çətin olur. Hansı peşənin
sahibi olursan, ol. Amma aktyorluğu peşə
kimi seçmisənsə, əlbəttə ki, bütün
insanlığın aynası olmaq məcburiyyətindəsən.
Bu mövzu ətrafında gənc bir aktyorla həmsöhbət
oldum. Gəncliyinin ən gözəl çağında
yaradıcılıqla məşğul olan aktyor Səfa Mehdi
müasir dünya, bugünkü gənclik, sənətinin
uğurları haqqındakı fikirlərini mənimlə
bölüşdü.
Gənc aktyor haqqında qısaca məlumat vermək istərdim. Belə ki, Səfa Mehdi
1989-cu il 22 iyulda Bakı şəhərində
anadan olub. Orta təhsilini 201 saylı orta məktəbdə
aldıqdan sonra 2007-ci ildə Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetinin Teatr və kino
aktyorluğu fakültəsinə qəbul olub. Daha sonra ixtisasını Estrada aktyorluğu fakültəsində
davam etdirib. Universiteti bitirdikdən sonra
2011-ci ildə Bakı Estrada Teatrında
çalışıb və Regional Televiziyasında
“İntellektual” verilişinin aparıcısı olub. 2012-ci ildən Gənc Tamaşaçılar
Teatrında çalışır. “Muradına
çatan Günəş” adlı serialda və bir bədii
filmdə çəkilib. Hal-hazırda Qarabağa aid
tarixi serialda çəkilir. Səfa Mehdi aktyorluqla
yanaşı, “İt”, “Oyuncaq”, “Gəl yataq”, “Dilənçi”,
“Get evə” , “Bakı palçığı”, “Fleyta” kimi bir
neçə şeirlərini qələmə alıb.
Səfa
Mehdi ilə müsahibəni təqdim edirik...
- Şeir yazarkən daha çox hansı mövzuya
üstünlük verirsiniz? Fəlsəfi, yoxsa
romantik? Axı şairlər bir neçə mövzuda
yazırlar...
- Bir var
baş verənlər, bir də var baş verənlərə
mənim münasibətim. Mən
gördüyüm hadisələrlə bağlı olan
düşüncələrimi qələmə alıram.
Şeirlərimi tənqiddən çəkinmədən
yazıram. Ola bilər ki, kimsə mənim
yazdığım şeirə bir başqa münasibət
bildirər. Lakin mən
düşündüyümü qələmə alıram.
Bu mənim öz fikrimdir (Söhbət əsnasında
gənc yazar qələmə aldığı “İt”
şeirindən bir neçə misra söylədi).
Bir itə
soyuqdur donur küçədə
İsinməyə
yer axtarır, qanı it qanı
Mənsə
isti yerimdə uzanmışam,
Amma istilik hanı?
Buzlar var ürəyimdə.
Bu ürəyi
bir insan sevərmi, bilmirəm…
Bəlkə
küçədəki donmuş it isinəndə
Bu ürəyimdəki qalın buzlar da əriyər.
Donmağa
alışmış it qıza çevriləndə
Bəlkə bu oğlan elə o qızı sevər.
- Təbiətdən ilham
alırsınız, yoxsa gözəllikdən?
- Hər
şey hadisələrdən doğur. Yaşadığım
hadisə mənə çox təsir edəndə həmin
hadisəni qələmə alıram. “Oyuncaq”
şeirini bəlkə də öz uşaqlığıma həsr
etmişəm. Bəlkə də
uşaqlığımın bir az çətin
keçməsilə əlaqələndirmişəm.
Oynama
oyuncaqlarla,
Böyüyəndə hamı sənlə oynayır.
O oyuncaq
ayının qulağını
qopartdığın kimi.
Sənin də qulağını insanlar dartır.
Böyümüşəm
artıq, amma
bir
oyuncağım hələ də qalır.
O da mənimlə
bir böyüyüb
həmin
oyuncaq şeir yazır…
- İnsanın yaşadığı mühit onu dəyişdirə
bilərmi?
- Elə insanlar
var ki, mühit onları dəyişdirir. Amma elə
insanlar var ki, onlar mühiti dəyişir.
- Bəs siz özünüzü
hansı tərəfdə görürsünüz?
- Əgər mən yaşadığım mühitə
uyğunlaşa bilmirəmsə, o mühitdən
uzaqlaşmağı bacarıram. Bunu
özümçün faciə hesab etmirəm.
Çünki heç kim mənimlə
uyğunlaşmağa məcbur deyil, eləcə də mən.
Hər kəsin öz həyatı var. Hər kəs
öz istədiyi kimi yaşaya bilər. Bir
məsəl də var ki, “sən kimlər üçün isə
dünyadan birisən, kimin üçün isə
dünyanın özüsən”. İki-üç
nəfər üçün dünyanın özü olmaq, məncə,
dünyalara dəyər.
-
Yaşadığınız mühitdə sevmədiyiniz hər
hansı bir insanın xasiyyətini rolunuzda ifa edə bilərsinizmi?
-
Ümumiyyətlə, hər şey məşq prosesindən
asılıdır. Bir az əziyyət
çəkib çalışdıqdan sonra, məncə, hər
şey alınar. Axı mən aktyoram...
- Sizcə,
rejissorun işi çətindir, yoxsa aktyorun?
- Hər
işin öz çətinliyi var. Hər kəsin öz həqiqəti
var. Bunu deyə bilmərəm. Amma məncə,
aktyorlar çox çətinlik çəkir.
- Filmlərimizdə hər hansı
bir qüsur görürsünüzmü?
- Məncə,
hər şey zamanla düzələcək. Artıq
filmlərimiz üçün vəsait ayrılıb. Sadəcə onu işlətməyi bacarmaq
lazımdır.
- Gələcəkdə
tanınmış aktyor, Xalq artisti olsanız, filmlərimizdə
nəyi dəyişdirərsiniz?
- Rejissor
olsam, dəyişdirərəm. Aktyor olsam,
çalışaram ki, mənfi xüsusiyyətlərimi dəyişim.
- Kino sahəsində hansı irəliləyişləri
görmək istəyirsiniz?
- Görmək
istədiyim çox şey var. Ən əsası münasibətdir.
Çünki münasibət olmayan yerdə
heç bir işdən söhbət gedə bilməz.
- Bir gənc
aktyor kimi daha çox hansı rolları ifa etmək istərdiniz?
Müasir dövrün gəncini, yoxsa tarixi qəhrəmanları?
- Mən
bir az klassikaya üstünlük verirəm.
Məsələn, Şekspirin “Romeo və
Cülyetta” əsərində Romeonu oynamaq istərdim. Bəlkə
də mənim ruhuma bir az yaxın insan
olduğu üçün.
- Tarixi rolları ifa edə bilməzsiniz?
- Yenə
deyirəm, mümkündür. Sadəcə mən
klassikaya üstünlük verirəm. Təbii
ki, indi “Romeo və Cülyetta” çəkməyəcəkələr.
Mən onu ancaq teatrda oynaya bilərəm. Bu bizim repertuarımızda var. Mən universiteti
bitirib gələndə artıq tamaşa hazır idi və mənə
döyüşçü rolunu verdilər. Amma istəyə qalsa, bir gün istək də dəyişir.
İndi istədiyimi bir ildən sonra istəməyə
bilərəm. Mənə elə gəlir
ki, biz inkişaf etdikcə istəklərimiz də dəyişir.
- Ali təhsilli
bir gənc kimi indiki gənclərimizdə nəyi
görürsünüz? Sizcə, sizin kimi ali
təhsilli gənclər çoxdur, yoxsa təhsilə
marağı olmayan gənclər? Bir sözlə
cəmiyyətimizdəki gənclərə münasibətiniz.
- Mənə
elə gəlir ki, bugünkü gənclərimizdə
göstərməçilik var. Yəni ki, o, özü
üçün yox, başqaları üçün
yaşayır. Məncə, problem bundadır.
Hamı kiməsə görə yaşayır.
- Bəs yaradıcı insan kimi
ahıl yaşlı insanlarla hər hansı bir mövzunu
müzakirə etmək sizə maraqlı olar, yoxsa təhsilli
gənclərlə?
- Bu da bir
az mübahisəli mövzudur. Mənə elə gəlir ki, təcrübə təhsildən
üstündür.Yaşlı insanın təcrübəsi
oxuduğum romanlardan üstündür. Çünki
mən oxuduqlarımı özüm kimi görürəm.
Yazıçı yazıb, amma mən ona öz
gözümlə baxıram. Yaşlı
insan isə bu təcrübəni keçib. Təbii ki, onun dedikləri daha doğru olacaq. Nəinki mənim fikirləşdiklərim. Məncə, təhsilli gənclər
lazımdır, amma yaşlı nəslə də ehtiyac var.
- Bir gənc
kimi sizin gənclərə sözünüz...
- Nə
etməyin lazım olduğunu onlar yaxşı bilirlər. Mən nə desəm də, hərə öz
düşüncəsi ilə fikirləşəcək.
Bəlkə də onlara təcrübə
lazımdır. Sadəcə məsləhət
görərdim ki, mütaliə etsinlər. O, insanı
formalaşdırır. Çünki
oxuduqları insana kömək edir. Gün
gələcək, bir insanla qarşılaşacaqsan,
bunları onunla bölüşəcəksən və o, səni
başa düşəcək. Belə insanlar az da olsa, var. Məncə, onlara görə
yaşamağa dəyər. Məsələn,
yazdığım “İt” və “Oyuncaq” şeirlərini kimsə
tənqid edə bilər. Amma hardasa bir
insan var ki, bunu başa düşəcək. “Fleyta” şeirini təsirləndiyim üçün
yazmışam. Bu şeirimdə kral və
kraliça rolunu oynayan iki aktyorun səhnə
arxasındakı söhbətini yazmışam. Burada mən özümü şahzadəyə bənzətdim.
Axı niyə şahzadə kral və
kraliçanın söhbətini eşitməsin? Mən onlara yaxınlaşdım. Söhbət əsnasında kral və kraliça
şəxsi həyatlarındakı çətinliklərdən
danışır. Nəhayət, səhnəyə
çıxmaq vaxtı gəlib çatdı. Saraydakı hər kəs-saray əhli, təlxəklər
onlara baş əyib təzim edir. Kral və
kraliça çox xoşbəxt görünürdülər.
O gün orada hamı xoşbəxt idi. Bircə
şahzadədən başqa. Çünki
şahzadə bu acı həqiqəti dərk edirdi. İnsan nə qədər kral obrazını oynasa
da, real həyatda hər şey tamam başqadır.
Bir millətin gəncləri varsa, onların müdrik və
ən əsası yüksək səviyyədə
dünyagörüşünün olması əsas məsələdir. Çünki
bir xalqın gələcəyi onun gənclərindən
asılıdır. Odlar diyarı olan Azərbaycanın
da Səfa Mehdi kimi gənclərinin olması, “nurlu
sabahlar”ımızın daim olacağına inam yaradır.
Xəyalə Günəş
Palitra.-2013.-28 mart.-S.13.