“Tarixi romanlarımız
əsasında seriallar çəkilməlidir”
Əməkdar artist Hicran Nəsirova:
“Əvvəllər teatra həsr olunmuş verilişlər
yayımlanır və yaradıcı söhbətlər səslənirdi...”
Hicran Nəsirova
1979-cu ildə M.Əliyeva adına Azərbaycan
Dövlət İncəsənət İnstitutunun Dram və
kino aktyoru fakültəsini bitirdikdən sonra, təyinatla ali məktəbin
Tədris teatrında işləməyə başlayıb. Gənc
aktrisa teatrın bədii rəhbəri V.Həsənovun səhnə
quruluş verdiyi "Yaylağa gedir” əsərində Tibb
bacısı, S.Vurğunun "Komsomol poeması”nda Humay və
s. rollarını ifa edib. 1981-ci ildə o,
Akademik Milli Dram Teatrında Anarın "Səhra yuxuları”
psixoloji dramında Leyla rolunu oynayıb. 1986-cı
ildən H.Nəsirova Akademik Milli Dram Teatrının
aktrisasıdır. Bu illər ərzində o, Nabat
("Günah", R.Əlizadə), Zöhrə ("Gecə
döyülən qapılar", Nəbi Xəzri), Xumar
("Yalan”, Sabit Rəhman), Zərifə ("Nişanlı
qız”, Sabit Rəhman), Birinci rəfiqə ("Qadın faciəsi”,
F.Q.Lorka), Məlahət ("Əcəb işə
düşdük”, Şıxəli Qurbanov), Ağqoyunlu ana
("Ağqoyunlular və Qaraqoyunlular”, Əli Əmirli), Reqana
("Kral Lir", Uilyam Şekspir), Kəklik ("Tənha iydə
ağacı”, İlyas Əfəndiyev), Züleyxa
("Poçt şöbəsində xəyal”, Elçin),
Çılğının xalası ("Dar ağacı”, Bəxtiyar
Vahabzadə), Qıssa xanım ("Dirilən adam”, Mir Cəlal)
və s. müxtəlif səpkili obrazlar yaradıb. Aktrisa Azərbaycan Dövlət Televiziyasının
hazırladığı Anarın "Evləri köndələn
yar” (Reyhan), B.Vahabzadənin "Kimdir haqlı?” (Məlahət),
Ə.Hacızadənin "İtkin gəlin” (Dünya),
C.Cabbarlının "Almaz” (Yaxşı), R.Səməndərin
"Bir yay günü” (Məhbubə) və s.
teletamaşalarda müxtəlif səpkili rollar ifa edib. H. Nəsirova
2000-ci ildə Azərbaycan Respublikasının Əməkdar
artisti fəxri adına layiq
görülüb. 1 may 2013-cü ildən Prezident
mükafatına layiq görülüb. Hicran Nəsirova ilə
müsahibəni oxuculara təqdim edirik:
Sənətə
sevgi, sənətə hörmət ancaq sənətkarın
davranışı ola bilər. Çünki bu onun xüsusiyyətindən irəli
gəlir. Əsl sənət xadimləri də
məhz incəsənət aləmində yaratdığı
işləri ilə mütləq bir iz qoyub. Mən həmin sənət xadimlərindən birisilə
həmsöhbət oldum. O sənətkarımız ki,
televiziya və teatr tamaşaları sahəsində
böyük məharətlə ifa etdiyi rollarla
tamaşaçı rəğbəti qazanıb. O, Azərbaycan
televiziya efirində ilk serial olan “İtkin gəlin”
serialında Dünya obrazı ilə daha çox
tamaşaçı rəğbəti qazanmış Əməkdar
artist Hicran Nəsirovadır. Prezident
mükafatına layiq görülmüş incəsənət
xadimləri sırasında gözəl aktrisamız Hicran
xanımın da adı qeyd olunub.
- Hicran
xanım, Azərbaycanın görkəmli incəsənət
xadimlərindən birisiniz, Prezident mükafatına layiq
görülmüsünüz. Bugünkü sənət
fəaliyyətinizdə hansı irəliləyişlər
var?
- Mənim
üçün rolun böyük, ya da kiçik olması
heç önəmli deyil. Bu, mənim
işimdir. Düzdür, cavanlıqda hər
kəs baş rol ifa etmək istəyir. Əsas
odur ki, ifa etdiyim obraz mənfi və ya müsbət
olmasından asılı olmayaraq insanların yaddaşında əks
olunsun və sən oynadığın xarakterlə nəsə
deyə biləsən və ən əsası odur ki,
tamaşaçının xatirində hər hansı bir rolla
qalasan. Burada tamaşaçı teatrdan əliboş
getməməlidir, məntiq götürməlidir.
- Bu gün kino sahəsində
hansı dəyişiklikləri görürsünüz?
- Gəlin
televiziya filmlərilə kinonu qarışdırmayaq. Çünki mən kinolardan çox televiziya
tamaşalarına çəkilmişəm. Filmlərdə oynamaq üçün təkliflər
gəlib, turlardan keçmişəm. Amma əfsuslar
olsun ki, kinofilmlərdə çəkilməmişəm.
Mənə başqa ölkələrdən də
filmlərə çəkilmək üçün təklif
gəlib. Ancaq alman rejissoru Fayt Helmerin
“Absurdistan” filmində Keti rolunda çəkilmişəm.
Mənim Azərbaycan televiziya filmlərində daha çox
yaddaqalan rollarım isə “Evləri köndələn yar”da
Reyhan, “İtkin gəlin”də Dünya, “İdeal”
tamaşasında İdeal, “Gülər” tamaşasında
Gülər, “Çandıranın üsyanı”nda
Çandıra və başqa obrazlar olub.
- Bir peşəkar aktrisa kimi
keçmişin filmləri ilə indiki filmlər arasında nə
kimi fərq görürsünüz?
- Bu
sualı daha çox kino aktrisalarına vermək
lazımdır. Mən heç kimin əməyini
itirmək istəmirəm. İstedadlı
rejissorlarımız var. Amma o dövrün kinostudiyası ilə
indiki kinostudiya eyni deyil. O dövrdə hər otaqda
yaradıcı insanların məşğul olduğunu
görürdük. Amma indi çox təəssüf
ki, biz belə mənzərənin şahidi olmuruq. Mən kinostudiyaya getdiyim dövrdə yaxşı mənada
kinostudiya qaynar qazan kimi qaynayırdı. Paralel
bir neçə filmlər çəkilirdi. Kinostudiyanın aktyor və rejissor ştatı var
idi. Əfsuslar olsun ki, indi bunlar yoxdur.
-Telekanallarımızda yayımlanan
seriallara münasibətiniz necədir?
- Burada
ilk növbədə, möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevə
öz minnətdarlığımızı bildirməliyik. Televiziya kanallarında seriallar çəkilməsinə
böyük imkanlar yaratdı. Bizim
seriallarımız hələ yeni-yeni çəkilməyə
başlayıb. Mən deyərdim ki, indi
hamı praktika keçir. Düzdür, belə
bir imkan yaranıb və hamı serial çəkir. Hər çəkilən seriala da yaxşı demək
olmaz, amma aralarında yaxşıları da var.
-Təhsilsiz aktyorların filmlərə,
seriallara çəkilməyi sizi qane edirmi?
- Əlbəttə ki, etmir. Mən əhali ilə
ünsiyyətdə oluram və çox zaman ürəyimdə
olanları xalqımızdan eşidirəm. Onlar da görürlər ki, seriallarımızda nəsə
çatışmır. Amma bunu onlar yox,
biz bilirik. Əlbəttə ki, peşəkar
aktyorla qeyri-peşəkar aktyor arasında böyük fərq
var. Bunu təkcə aktyorluq sənətinə yox, başqa sahələrə
də şamil etmək olar. Hər kəsin
öz yeri var.
- Rejissorlarımızın
potensialını necə qiymətləndirirsiniz?
-
Sevindirici haldır ki, gənclər arasında potensialı,
istedadı və mədəniyyəti yüksək olan gənclər
var. Bu gənclərə misal olaraq Elvini (“Qağayı”
serialı), Rövşən İsaq (“Pərvanələrin rəqsi”)
və teatr sahəsində də Mikayıl Mikayılovu
göstərmək olar. Seriallarımızın
çəkilmədiyi dövrdə geridə olduğumuzu
düşünürdüm. Amma
çalışdıqca gördüm ki, gənc
rejissorlarımızın potensialı var. Sadəcə onlara
imkan yaratmaq lazımdır.
-Sizə tarixi seriallarda çəkilmək
üçün təklif gəlsə, qəbul edərsinizmi?
-
Böyük məmnuniyyətlə. Mənim
cavanlıqdan tarixi filmlərdə, tamaşalarda oynamaq arzum
olub. Çünki klassika ilə aktyor
yetişir. Çox təəssüf ki, tarixi filmlərimiz
az çəkilir. Məsələn,
seriallar üçün yeni ssenari yazılır. Halbuki bizim çox gözəl tarixi
romanlarımız var. Bu romanlar əsasında seriallar çəkilsə,
necə gözəl olar?! Həm seriallar
baxımlı olacaq, həm də bizim üçün
oynamağa daha çox materiallar olacaq. Artıq
əsəri bildiyimiz üçün rolumuza da yaxşı bələd
olacağıq. Amma indi çəkilən
seriallarda serialın sonunun nə olacağını bilmirik.
Çünki ssenari yazıldıqca çəkiliş
olur.
-Sizin dövrünüzdə gənclərin
davranışları, xüsusiyyətləri tamam başqa
yöndə idi. İndi gənclərin efirdə
davranışlarında qüsur var. Buna qarşı
münasibətiniz...
-
Doğrudur. Söhbətimizin əvvəlində
qeyd etdiyim kimi, teatr bir məktəbdir. Deməli,
incəsənət özü bir məktəbdir. Sovetlər dönəmində buna daha çox önəm
verilirdi. Çünki kinolar, tamaşalar və
rəsm əsərləri insanları tərbiyə edirdi.
Amma indi bu məsələ sual altındadır.
Əvvəllər senzura var idi. Bəlkədə bu olmadığından efirlərə
bayağı, gənclərə mənfi təsir edən filmlər
və seriallar yol tapır.
-Teatr səhnəsində
özünüzü sərbəst hiss edirsiniz, yoxsa
televiziyada?
- Hər
ikisində. Çünki mən aktrisayam.
Gənc olanda insan əvvəllər bir az
sıxılır. Amma deyim ki, teatr səhnəsi bir az çətindir. Çünki
tamaşaçı ilə aramda nə ekran, nə də pərdə
var. Mən bir başa tamaşaçı ilə üz-üzə
dururam və tamaşaçı reaksiyasını
görüb eşidirəm. Mənim bir
xüsusiyyətim var ki, özümə birinci dəfə baxa
bilmirəm və ifamdan çox narazı qalıram. Mənim ilk tənqidçim elə özüməm.
- Bu gün Dram Teatrında
tamaşaçını arzuladığınız kimi
görə bilirsinizmi?
- Bu
gün Dram Teatrı tamaşaçı sarıdan kasad deyil və
hər teatrın öz tamaşaçısı var. Bizim
teatrın da öz tamaşaçısı var. Elə
tamaşalar var ki, ayda bir-iki dəfə nümayiş olunur və
hər dəfə eyni tamaşaçını görürsən.
Bu sevindirici bir haldır.
-Keçmiş
tamaşaçıları indi görə bilirsinizmi?
- Bir
müddət var idi ki, teatr öz
tamaşaçısını itirmişdi. Amma
indi sanki teatr öz tamaşaçısını yenidən cəlb
edib. Bəzən elə olur ki, teatr
qarşısında tamaşaçıların bizi dayanıb
gözlədiyini görürük. Onlar
tamaşanı bəyəndiklərini və bir neçə dəfə
təkrar-təkrar izlədiklərini, dəfələrlə
baxdıqlarını bildiriblər. Bu, əlbəttə
ki, sevincli haldır. Şübhəsiz, bu,
tamaşaçı sevgisidir.
- Cəmiyyətin teatra
marağını necə qiymətləndirirsiniz?
- Məktəbdə
oxuduğumuz dövrdə teatrın afişaları vurulurdu. Radioda balaca tamaşalar səsləndirilirdi,
televiziyada teatr haqqında xüsusi verilişlər verilirdi.
Bununla da adi tamaşaçı inkişaf edirdi.
Amma indi bunlar yoxdur. Amma
keçmişdə teatra həsr olunmuş verilişlər
yayımlanırdı və hər dəfə aktyorlar dəvət
olunurdu, verilişdə yaradıcı söhbətlər səslənirdi.
İndiki proqramlarda isə bəzən
bayağı mövzular haqqında danışırlar. Elə jurnalistlər var ki, haqqımda yazmaq istəyir,
amma oynadığım heç bir tamaşanı izləməyib.
Bir aktrisa kimi məni maraqlandıran o olar ki,
jurnalist oynadığım tamaşaya baxsın və bu haqda
yazsın, mənim bu tamaşadakı ifamdan yazsın. Mənim üçün başqasının
haqqımda olan fikirlərini oxumaq daha maraqlıdır.
-Gələcəkdə hansı
rollarınızla incəsənətimizə möhür vurmaq
istəyirsiniz?
- Bunu deməklə
olmur. Əlbəttə ki, maraqlı və
sanballı, ən əsası tarixi rollar ifa etmək istəyirəm.
Xəyalə GÜNƏŞ.
Palitra.- 2013.- 25 may.- S.10.