I Bakı
Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalına 41
ölkədən 250 film təqdim
olunub
Fariz Əhmədov: “Turizm
filmləri ölkənin
turizm imkanlarının,
mədəniyyətinin, tarixinin,
abidələrinin tanıdılmasına
xidmət edir”
Layihə çərçivəsində müsahibimiz Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin təşkilatçılığı
ilə I Bakı Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalının
icraçı direktoru
Fariz Əhmədovdur:
Noyabrın 20-dən 24-dək
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə I Bakı Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalı keçiriləcək. Festival turizmin müxtəlif sahələrinə həsr
olunan, daxili və beynəlxalq turizmin inkişafına təkan verə biləcək filmləri təbliğ etmək, bu istiqamətdə çəkilmiş ən
yaxşı ekran işlərini aşkara çıxarmaq, onların
müəlliflərini həvəsləndirmək
məqsədi daşıyır.
Festivalın icraçı
direktoru Fariz Əhmədovla söhbətimizdə
hazırlıq işlərinin
gedişi, turizm filmlərinin ölkənin
turizm potensialının
təbliğində rolu
və s. məsələlərlə
bağlı danışdıq.
Müsahibimiz öncə
festival haqqında məlumat
verdi:
- Festivala filmlərin qəbulu başa çatıb, 41 ölkədən
250 film təqdim olunub.
Festivalın proqramı hazırlanır.
Yaxın 10 gün ərzində festivalda hansı filmlərin iştirak edəcəyi, mükafatlandırmanın nə
zaman olacağı və s. məsələlər
müəyyənləşəcək. Filmlər kinematoqrafçılar, media, səyahət
və turizm ekspertlərindən ibarət
7 nəfərlik beynəlxalq
münsiflər heyəti
tərəfindən qiymətləndiriləcək.
Daxili və dünya turizmini ən peşəkar şəkildə
əks etdirən ekran işləri mükafatlandırılacaq. Mükafatlandırma 7 nominasiya üzrə
keçiriləcək. Hər nominasiyada 3 mükafat verilir və birinci mükafat 2 min avro təşkil edir. Festivalın Qran Pri mükafatı isə 4 min
avrodur. Festivalın rəsmi dilləri
Azərbaycan, rus və ingilis dilləridir. Digər dillərdə
olan filmlər üçün bu üç dildən birində tərcümə
olunmuş subtitr vərəqəsi göndərilib.
Festivalın “www.bitff.az” adlı saytı fəaliyyət göstərir. Burada festival haqqında
lazım olan bütün məlumatları
əldə etmək mümkündür. Tədbirin
rəsmi sponsoru «Garant Holding», sponsoru «Nar
Mobile», rəsmi tərəfdaş
«JW Marriot Absheron Baku Hotel»dir,
informasiya dəstəyini
İctimai TV, APA agentliyi
və “day.az” saytı
verir.
- Nominasiyalar barədə bir qədər ətraflı məlumat verərdiniz...
- Qeyd etdiyim kimi,
festival 7 nominasiyada keçirilir.
Birinci nominasiya “Ölkə,
region, şəhər” adlanır.
Burada roliklər, təqdimat filmləri və s. nəzərdə
tutulur. Bu filmlərdə
ölkənin təqdimatı
əks olunmalıdır.
İkinci nominasiya “Mədəniyyət,
ənənə”dir. Ölkələrin
mədəniyyəti, ənənələri,
kulinariyası bu bölmədə nümayiş
etdirilir. Bu bölmədə həm sənədli, həm təqdimat filmləri, həm də roliklər olacaq. Üçüncü nominasiyamız “Ekstremal
turizm” adlanır.
Azərbaycanda turizmin bu növünün də inkişafı üçün geniş potensial var. Buraya dağçılıq, sualtı
turizm və s. istiqamətlər aiddir. 4-cü nominasiyamız ekoloji turizmlə bağlıdır. Burda
da ekologiyanın qorunması, turist səfərləri zamanı
təbiətə ziyan
vurulmaması və s.
mövzularda sənədli
və təqdimat filmləri nümayiş olunacaq. TV məhsullar
(filmlər, videoçarxlar)
bölməsində isə
bütün nominasiyalar
üzrə filmlər
öz əksini tapır. Altıncı bölmə reklam
filmləridir. Burda hotellərin,
istirahət mərkəzlərinin,
ümumiyyətlə, turizm
fəaliyyəti ilə
məşğul olan müəssisələrin reklamından
bəhs edilir. Nəhayət, 7-ci nominasiya “Milli
mükafat” (milli filmlər) adlanır.
Bu mükafat Azərbaycanın
turizm potensialını,
adət-ənənələrini təbliğ edən filmlərə veriləcək.
- Nominasiyalardan görünür ki, festivala təqdim olunan ekran işləri
əsasən sənədli
filmlər, reklam rolikləridir. Bəs bədii filmlər vasitəsilə ölkə
turizminin reklamına
nail olmaq mümkündürmü?
Ümumiyyətlə, turizm filmləri
ölkənin turizminin
tanıdılmasında hansı
rolu oynaya bilər?
- Turizm filmləri ölkənin turizm imkanlarının, mədəniyyətinin,
tarixinin, abidələrinin
və s. tanıdılmasına
xidmət etməlidir.
Təbii
ki, bədii filmlərlə də bunu etmək olar. Amma informasiya, dolğun
nümayiş sənədli
filmlərdə daha çox mümkün olduğu üçün
biz də onları festivalın proqramına salmışıq. Bu baxımdan turizm filmləri deyiləndə
əksər hallarda sənədli, təqdimat,
reklam çarxları
nəzərdə tutulur.
O ki qaldı turizm filmlərinin əhəmiyyətinə, bu
filmlər maliyyə baxımından baha başa gəlir. Çünki turizm dedikdə
təkcə bir rayondan və yaxud şəhərdən
söhbət getmir.
Bu filmlərin çəkilişlərinə uzun vaxt sərf
olunur. Son nəticədə ölkəni
təqdim edə bilən 3, 5, 20 dəqiqəlik
film yaranır. Bu baxımdan festivala təqdim olunan filmlər arasında olduqca rəngarəng işlər yer alıb. Azərbaycanın turizm potensialını,
adət-ənənələrimizi təbliğ edən filmlər də var.
-Müxtəlif ölkələrdə keçirilən
bu tipli festivallarla əməkdaşlığınız
varmı?
- Dünyada 25-ə yaxın turizm filmləri festivalı keçirilir. Bakı Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalı da qərargahı Vyanada yerləşən Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalları Konfederasiyasının rəhbərliyi altında gerçəkləşəcək. Bu təşkilatla yaxından əməkdaşlıq edirik. Festival eyni zamanda bizim üçün bir sınaqdır. Biz öz imkanlarımızı göstərdikdən sonra gələn il bu təşkilatın üzvü ola bilərik. Noyabrın 9-da Vyanada konfederasiyanın iclası olacaq və biz orada Bakı Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalının təqdimatını keçirəcəyik. Konfederasiyanın sədri Aleksandr Kemov artıq iki dəfə Bakıya gəlib, festivalın hazırlıq işlərinin səviyyəsi ilə tanış olub. Festivalın proqramı da bu təşkilatın mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilib.
Bundan əlavə, dünyada keçirilən turizm
filmləri festivallarının direktorları da
Bakıda olacaqlar. Onlar
da festivalı izləmək istəyirlər.
Çünki Azərbaycanda keçiriləcək
turizm filmləri festivalı postsovet ölkələri və qonşu Türkiyə və İran
da daxil olmaqla regionda bu qəbildən yeganə beynəlxalq səviyyəli
tədbirdir. Festival direktorları eyni
zamanda buradan da müxtəlif filmlər seçib aparacaqlar. Bu, Bakıda
keçirilən ilk festival olduğuna görə maraq da böyükdür.
ABŞ, Kuba, Serbiya, Böyük Britaniya, Fransa və s. ölkələrdən festivala
filmlər göndəriblər.
Bizim
festival dünyada yeganə
festivaldır ki, qaliblərə pul mükafatı verir.
- Azərbaycan indiyə qədər digər ölkələrdə
keçirilən turizm
filmləri festivalının
iştirakçısı olubmu?
- Müxtəlif festivallarda filmlərimiz nümayiş
olunub. Məsələn, bu yaxınlarda
Serbiyada keçirilən
turizm filmləri festivalında Seyran Bədəlovun «Neft adamı» filmi iştirak edirdi və mükafata layiq görüldü.
Bundan əlavə, Xorvatiyanın
paytaxtı Zaqrebdə,
Polşada, Serbiyada, bugünlərdə Çexiyanın
Karlovı Varı şəhərində turizm
filmləri festivalında
iştirak etmişik.
İl ərzində ölkəmiz
6-7 belə festivalda təmsil olunur. Bu tədbirlərdə eyni zamanda Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin nümayəndələri
iştirak edir. Əksər festivalların rəhbərlikləri
ilə əlaqələr
qurmuşuq və bu istiqamətdə işlər davam edir.
-Ölkəmizdən
festivala neçə
film təqdim olunub? Onlar hansı nominasiyaları əhatə edir? Ümumiyyətlə, turizm müəssisələrimiz
festivalla maraqlanırmı?
- 25-ə
yaxın yerli istehsal olan film təqdim olunub. Bunlar müxtəlif prodakşn,
studiya və televiziyalar tərəfindən
çəkilmiş filmlərdir.
Demək
olar ki, hər nominasiyada Azərbaycanı təmsil
edən film olacaq.
Festivala turizmlə bağlı müxtəlif təşkilatlar
cəlb olunub. Azərbaycan Turizm
İnstitutunun tələbələri
volontyor kimi bizə kömək edəcəklər. Müxtəlif hotellər, turizm şirkətləri qonaqların
qarşılanması, yerləşdirilməsi
ilə bağlı xidmətlərini təklif
edirlər. Biz də çalışırıq
qonaqlarımızı yaxşı
hotellərdə yerləşdirək.
Çünki buraya sırf
turizm fəaliyyəti
ilə məşğul
olan qurumların nümayəndələri gələcək.
Bizim turizm müəssisələri
ilə əməkdaşlığımız
təbii ki, daha da genişlənəcək.
Bir məqamı
da diqqətinizə çatdırmaq istərdim
ki, festival çərçivəsində
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi I Bakı «Odlar yurdu» (“Land of fire”) fotomüsabiqəsini
elan edib. Fotomüsabiqə Azərbaycan turizminin nümayişinə həsr
olunur. Müsabiqəyə ölkənin təbiət
mənzərələrini, adət-ənənələrini, zəngin tarixini, abidə və tikililərini əks etdirən fotolar qəbul olunur. Məqsəd
Azərbaycanın turizm
potensialına, tarixi-mədəni
irsinə diqqət cəlb etməkdir.
Nigar Abdullayeva
Palitra.-2013.-18 oktyabr.-s.11.