Aliyə Məmmədova:
“Bəstəkarlar
İttifaqına qəbul
olunan bəstəkarların
sırasında
gənclər üstünlük təşkil edir”
Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqının Gənclərlə iş bölməsi
üzrə katibi, gənc bəstəkar Aliyə Məmmədovadır.
-Aliyə
xanım, bu gün Azərbaycan
Bəstəkarlar İttifaqının fəaliyyət
planlarında hansı tədbirlər görülür?
Üzv olan gənc bəstəkarların
yaradıcılıqlarına hansı səviyyədə diqqət
ayrılır?
-2007-2013-ci illərdə Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının prioritet fəaliyyətinin istiqamətlərindən biri gənclərin yaradıcılığı ilə bağlıdır. İlk olaraq onu qeyd edim ki, 2007-2013-cü illər ərzində Bəstəkarlar İttifaqına qəbul olunmuş bəstəkarların sırasında gənc bəstəkarlar üstünlük təşkil edir. Onlardan Firudin Allahverdinin, Nərminə Nağıyevanın, Kəmalə Əlizadənin adlarını çəkmək olar.
Hələ 2007-ci ilin noyabr ayında üç gün ərzində davam edən “Gənc bəstəkarların yaradıcılığına baxış”da 11 gənc bəstəkarın əsərləri ifa olunub.
2009-cu ildə Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının 75 illiyinə həsr olunmuş Beynəlxalq Musiqi Festivalında gənc bəstəkarların yaradıcılığı “Gənclər avanqardda” adlı xüsusi konsert proqramında təqdim olunub. Bu müsabiqədə gənc bəstəkar Rüfət Xəlilovun simfonik orkestr üçün “Rapsodiya” əsəri I mükafata layiq görülüb. 2012-ci ilin noyabr ayında Almaniyada keçirilən festivalda gənc bəstəkarlar Türkər Qasımzadə, Ayaz Qəmbərli, Rahib İbişov, Firudin Allahverdi, Səyid Qəninin əsərləri ifa olunub.
Bu ilin aprel ayında Ukraynada Azərbaycan Mədəniyyəti günləri keçirildi. İki günlük konsert proqramında birinci gün kamera musiqisindən, ikinci gün simfonik musiqidən ibarət konsert proqramı ilə çıxış etdik. Kamera musiqilərinə əsasən Azərbaycanın gənc bəstəkarları Rüfət Xəlilovun, Firudin Allahverdi, Ceyhun Allahverdiyevin əsərləri daxil idi. Xalq çalğı alətləri üçlüyü də bu konsert proqramında çıxış etdi. Tarzən Sahib Paşazadə, kamança ifaçısı Çinarə Mütəllibova kimi gənc və istedadlı ifaçıları belə mötəbər konsertlərə cəlb etməyə çalışırıq. Onlar həm xalq musiqisini, həm də Azərbaycan bəstəkarlarının məhz milli alətlər üçün yazdıqları əsərlərini səsləndirdilər.
Bu il həmçinin Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqında Ü. Hacıbəyli adına Konsert salonunda keçirdiyimiz gənc bəstəkarların kamera əsərlərindən ibarət 2 hissəli plenumda gənc bəstəkarlar Ülkər Məmmədlinin piano üçün “Polifonik məcmuə” əsəri, Əli Geranmehrinin klarnet, violin və violonçel üçün “Pyes”i, Kəmalə Əlizadənin piano üçün “Venesiyanın musiqili təəssüratları”, Kamran Nəsirovun hoboy və piano üçün “Elegiya”, Fərid Fətullayevin piano üçün “3 Prelüd”,Orxan Haşımovun klarnet və piano üçün 2 hissəli “Sonata”, Sevinc Əliyevanın piano üçün “Variasiyalar”, Xədicə Zeynalovanın violonçel üçün “Xatirələr və təəssüratlar”, Rohat Cebenin piano üçün “Duyğulu və duyğusuz klasterlər”, Rüfət Xəlilovun klarnet, violin və violonçel üçün “2 Pyes” və mənim violin üçün yazılmış “Şövq” əsərim ifa olundu. Bu plenumun ərsəyə gəlməsində Bəstəkarlar İttifaqının katibi Cəlal Abbasovun əməyini qeyd etmək istəyirəm. Həmçinin, plenumda əsərləri ifa olunan gənc bəstəkarlar sırasında hal-hazırda Cəlal Abbasovun bəstəkarlıq sinfinin yetirmələri iştirak edirdi.
Ümumiyyətlə,
Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının “Gənclərlə
iş” bölməsinin fəaliyyəti təqdirə
layiq sayıla bilər. Çünki
nəzərdə tutulan bütün
tədbirlər vaxtında və ən əsası səmərəli
surətdə həyata keçir.
- Bu gün gənc bəstəkarların yaradıcılıqlarında hansı əsərlərə daha çox diqqət yetirilir?
- Əsas amilə diqqət yetirsək, həm Bəstəkarlar
İttifaqı tərəfdən, həm də Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi tərəfdən
gənclərə böyük diqqət
göstərilir. Bu ilin
fevral ayında Gənclər Günü münasibətilə keçirilən
tədbirdə gənc bəstəkarların bir
neçə nümayəndəsinin əsərləri simfonik orkestr tərəfindən
ifa olunub. Məsələn,
Pikə Axundovanın, Ülkər Məmmədlinin, Eldar Məmmədlinin və
başqalarının əsərləri ifa
olunub. Düşünürəm ki, bu gənclərin
yaradıcılıqlarına verilən ən böyük
qiymətdir. Nazirliyin keçirdiyi
bu tədbirdə onların yalnız simfonik əsərləri ifa
olunub. Ancaq biz kamera instrumental
əsərlərə üstünlük veririk. Çünki
ifaçıların cəlb olunması, əsərlərin
qısa müddətdə ifa olunması, kiçik tərkiblər üçün
daha realdır. Trio, kvartet, fortepiano üçün əsərlər zalın
ab-havasına, akustikasına uyğun gəlir.
Xəyalə GÜNƏŞ
Palitra.-2013.-13 sentyabr.-S.13.