“Həyatım başqa
cür ola bilərdi”
Günel Məmmədova: “Mən o
səhnələrdə çəkilmərəm”
Müsahibimiz
Gənc Tamaşaçılar Teatrının aktrisası, son
zamanlar həm də “Sirr” serialındakı rolu ilə daha da məşhurlaşan Günel Məmmədovadır. O,
müsahibəyə serialda rolu haqqında məlumat verməklə
başladı:
- Mən
bu serialda varlı adamın, mafiya
başçısının qızı rolundayam. Həyatda sərbəstəm,
nə istəyirəm, onu edirəm. Həyatıma birdən
Rövşən adlı oğlan gəlir, mənim
qarşıma məqsəd qoyur ki, onu sevim, həyat
yoldaşı olum. Mən isə həmin vaxt Rövşənin
qardaşı Samiri sevirəm. Samir Moskvaya gedəndən sonra
mən Rövşənlə ailə həyatı qururam.
Rövşən mənim xoşbəxt olmağım
üçün bütün şəraiti yaradır. Amma
bütün bu bər-bəzəklər içində mən
tənhayam, sıxılıram, çünki
uşağımız yoxdur. Bütün bu hadisələr səbəbindən
münasibətimiz soyuyur, Rövşən evə gəlmir,
münaqişələr başlayır. Samir Moskvadan
qayıdır, bütün bu illər ərzində o, sevgisinə
xəyanət etmir, yalnız Məryəmi sevir. Bəlkə də
Məryəm Samirə ərə getsəydi, kim bilir, həyatım
başqa cür ola bilərdi.
- Sizi bir başqa serialda da görəcəyik?
- Onu daha çox
çoxseriyalı bədii
film adlandırardım. “Ağarmayan
saçlar” adlanır. Serial kriminal janrda,
real hadisələr üzərində qurulub. Serialın rejissoru Adil Azaydır. Burada bir qadının taleyindən bəhs edilir. Cəmiyyətin və hazırkı
durumun insana necə təsir etməsindən, onu necə vəhşi heyvana döndərməsindən danışılır.
Mənim obrazımın
adı Sevdadır. Bu insanın başına çoxlu pis hadisələr gəlir.
İlk növbədə,
hamilə olduğu zaman
sevdiyi insana qoşulub qaçır. Sevdanın ailəsi çox hörmətli
ailə olur. Sonradan ərinin onu atıb getməsi
ilə o, tək uşağı ilə qalır. İş qurmaq üstündə faizə
düşür.
Faizi verən insan onu uşağının ölümü
ilə hədələyir.
Həyat
ona qarşı çox qəddar olur. Ata evinə qayıdan zaman isə atası rəhmətə gedir. İmkanlı qohumları olsa da, Sevdaya borcu, faizi qaytarmağa köməklik göstərmirlər. Bu qadın
o qədər qəddarlaşır
ki, qərara alır ki, həmin
imkanlı qohumunun
uşağını oğurlasın.
Rəfiqəsinin köməyi ilə
o, bunu edir. Amma qorxuyla, xaosla o, ağlını itirir, oğurladığı uşağı boğub öldürür.
- Belə rollar ifa etmək sizin üçün
maraqlıdırmı?
- Bir aktrisa kimi
bəli, çox maraqlıdır. Çünki
istər kinoda, istərsə də teatrda mən belə mənfi rol
oynamamışam. Bu rolun
nə qədər alınıb-alınmayacağını deyə bilmərəm, bircə onu deyə bilərəm ki, Adil Azay, Kamran
Yunis və ümümiyyətlə, bütün
kollektiv ilə işləmək mənə
böyük zövq verir. Ümumiyyətlə, məncə, mənfi
obraz yoxdur. Pis insan heç
vaxt deməz ki, pisəm , çünki onun da özünə
görə
həqiqətləri var. Sadəcə müxtəlif xarakterli insanlar, talelər var. Biz aktrisalarsa
onları canlandırırıq.
- Elə aktrisalar var, ancaq kinoda, elə
aktrisalar var ancaq teatrda , elə aktrisalar
da var ki,
hər iki sənətdə müxtəlif
səpkili rollar ifa edirlər. Sizin üçün kino və teatr
nədir?
- Əvvəllər teatrı
heç sevmirdim.
Teatr mənə özünü
əldə etdiyim uğurlarla sevdirdi. Məni sevən tamaşaçılarla,
balaca uşaqlarla sevdirdi. Bilirsiniz, məni uşaqlar lap çox sevir, elə onların baxışı nəyə
desəniz dəyər.
Bu hissləri sizə necə çatdırım bilmirəm.
Elə balaca şirinlər var ki, mənim hər tamaşama gəlir ,
öz düzəltdiklərini
mənə
hədiyyə verirlər.
Mən bunu heç nəyə dəyişmərəm.
Allah onları saxlasın. Amma bu danılmaz
faktdır ki, teatr mənim həyatımda böyük
rol oynayıb. İlk debütüm mənim ustadımın qoyduğu
“Çimnaz xanım yuxudadır” tamaşasında
Nabat olub, daha sonra Viktoriya,
Nensi rolları gəldi. Kinoya teatrdan daha tez başlasam da təəssüf ki, bu sahədə
həyatımda dönüş
edə biləcək rol yaratmamışam.
- İkisi
arasında seçim etsəydiniz, hansını
seçərdiniz?
- Hazırda hər ikisini çox sevirəm. Onların arasında seçim
etmək çətin
olar. Ümid edirəm ki,
əgər belə bir şey olsa,
yəqin hər ikisini də əldə saxlayaram.
- Viktoriya, Nensi obrazlarının adını çəkdiniz.
Həqiqətən həmin
rollar sizin ifanızda çox sevildi. Hətta Viktoriya obrazına
görə mükafat
da qazandınız.
Canlandırdığınız rollardan
təsirlənirsinizmi?
- Bütün oynadığım
rollardan təsirlənirəm,
çünki hər biri həyatdan götürülmə insan
həyatıdır. Bizlərin
içində Viktoriyalar,
Nensilər var. Hər
iki tamaşa həyatımda
çox böyük rol oynayıb. Viktoriyanı
obraz kimi götürsək, çox
mürəkkəb roldu.
Onun içində sevdiyi insana qarşı böyük məhəbbəti olmasına
baxmayaraq sevgisini Yuhannese bildirə bilmir, ən əsası buna qüruru yol vermir. Onların qarşısına böyük maneələr
çıxır. Atasının müflis olması və məcburən sevmədiyi insana nişanlanması və sonra nişanlısının
ölməsi, ardınca
atasının özünü
asması. Bütün
maneələr aradan qalxanda Viktoriya Yuhannesə
hər şeyi etiraf etmək istəsə də artıq çox gec olur. Bu da onun üçün
növbəti zərbə
olur. Viktoriya yeniyetmə yaşlarından
bəri onu əhatə edən adamlar üçün daim oynayır, yalnız bir dəfə səmimi etirafda bulunur. O da ölümqabağı
məktubunda...Sevgi və qürur. Qürura görə sevgini itirmək həqiqətən
dəhşətli bir
şeydir. Bəhram Osmanova öz təşəkkürümü
bildirirəm ki, bu rolu mənə
həvalə edib, amma bilmirəm nə qədər uğurla bu hissləri tamaşaçılara
çatdıra bilmişəm.
Əgər bir damla da tamaşaçını
özümlə apara
bilmişəmsə bu,
Bəhram müəllimin
əməyidir. Çox sevinirəm
ki, məhz bu rola görə
mənə mükafat
təltif olunub, çünki bu rolu çox sevirəm.
Nensi isə küçədə böyüyən,
uşaqlıqdan oğurluq
edən fahişədir.
Sayks adlı birini sevir. Onların arasında dəlicəsinə
və məncə, vəhşicəsinə sevgi
var. Oliver peyda olana qədər hər şey öz axarıyla gedir. Nensi Oliverdə həm öz uşaqlığını
görür, həm də analıq hissini yaşayır.
Nəticədə o, bütün bandaya
qarşı çıxır,
axırda da şərlənir. Məhz
sevdiyi adam
onu öldürür.
Nensi də çətin obrazdı, çünki o
fahişə oğru olmağına baxmayaraq daxilən çox təmiz bir insandır. Heç nəyə baxmayaraq
onun içində çox parlaq bir işıq var. Vaqif müəllim də
mən də çalışmışıq tamaşaçıya əsas
bunu göstərək. Əlbəttə, Nensi də
bütün insanlar kimi yaxşı yaşamaq, yaxşı geyinmək istəyir, amma taleyi belə
gətirir. Bilirsiniz, Viktoriyada
məni həyəcanlandıran
və eyni zamanda da çox hirsləndirən bir məqam vardı. O, qüruruna görə həyatında
çox sevdiyi insana belə əzablar verməyə və özü
də əzablar içində yaşamağa
razıdır. Axı Viktoriya
istəsəydi hər
şeyi dəyişə
bilərdi. Nensi isə küçələrdə
yaşamasına baxmayaraq daxili təmizliyini qoruyub saxlaya bilib. Və onun bir
qadın kimi mərdliyi ,
sadiqliyi doğrudan da adamı heyrətə gətirəcək haldır.
- Günel xanım, sizə həvalə olunan rola necə hazırlaşırsınız?
- Baxır rola. Düzdür,
axır vaxtlar fabrika kimi tamaşalar
tamaşaların ardınca
verilir. Belə olan halda təbii
ki, yalnız tamaşanın da, obrazın da skeletini görə bilirsən, içi isə tamaşalarda bişir.Mən heç
vaxt deyə bilmərəm ki, hansısa rol hazırdır. Fikirləşirəm ki, min dəfə
oynadığım rol
belə olsa, səhnəyə çıxanda
obrazla bağlı yeni nələrsə tapmalıyan.
Çünki təbiətcə elə insanam ki, heç vaxt əldə etdiyimlə kifayətlənmirəm.
Amma harada ki, Vaqif, Rafiq, Bəhmən müəllim
var, o tamaşalarda mən nəinki canla -başla çalışmışam nəsə
yaradım, üstəlik
bu mənə böyük zövq verib. Ümumiyyətlə, asan heç
nə başa gəlmir. Çalışmaq, çalışmaq yenə də çalışmaq lazımdır.
- Bir aktrisa kimi
açıq-saçıq səhnələrdə oynayarsınızmı?
- Mən o səhnələrin
əleyhinə deyiləm.
Demirəm bu pisdir və bizim kinoya
gəlməli deyil.
Əgər bu dünya praktikasında varsa, bizim filmlərə də gələcək.
Sadəcə mən o səhnələrdə
çəkilmərəm. Hər bir rejissordan bir söz eşidirəm-
sən axı aktrisasan ,
etməlisən, oynamalısan.
Mən də cavab verirəm
ki, razıyam, amma Azərbaycanda yox.
Nərmin MURADOVA
Palitra.-2013.-8 yanvar.-S.13.