“Qədim musiqi alətlərimizi
daha çox
tanıtmalıyıq”
Arzu Səlimova:“Mən deyərdim ki, bizim kaman
alətlərindən ibarət kamera
ansamblı Şərq aləmində olmayan
bir işdir”
Müsahibimiz Milli Kamera Ansamblının bədii rəhbəri və dirijoru Arzu Səlimovadır:
- Arzu
xanım, yaratdığınız və rəhbəri olduğunuz Milli Kamera Ansamblı fəaliyyətində yeni olmağına baxmayaraq
nə ilə fərqlənir?
- Bu ansamblın əsas özəlliyi qədim kaman alətlərinin də ifa olunmasındadır. Ansamblın xüsusi repertuarı var və hər əsəri də repertuara salmırıq, özünəməxsus əsərlər seçirik. Repertuarımızda çalışırıq ki, milli musiqimiz və əsərlərimizlə yanaşı, tez-tez Qərb musiqisinə də müraciət edək.
-Ansamblda qədim kamança alətləri
var. Onların xüsusiyyəti
haqda məlumat verməyinizi istəyirik.
- Bu alətlər kamançanın
ən ibtidai formalarıdır. Qədim kamançalar
bir simli, çanağı balaca formada olublar. Əsrlər
keçdikcə Nizaminin,
Füzulinin əsərlərində
qədim kamançaların
adları çəkilir.
Bizim ansamblda kamançanın ibtidai formalarından olan böyük çaxanaq, kiçik çaxanaq, yaylı rübab, yaylı qopuz, bəm kamança da ifa olunur. Düşünürük ki, ansamblın
fəaliyyətində qədim
kamança alətlərinin
növlərini artıraq
və qədim musiqi alətlərimiz, incəsənətimiz daha
çox tanınsın.
-Gənclərin qədim alət olan çaxanağı mənimsəmələri asan
olur, yoxsa çətinliklərlə qarşılaşırlar?
- Düzdür. Bir az çətinliklər
var. Əlbəttə ki,
müasir kamançadan
fərqli olaraq qədim alətlərin forması ilə əlaqədar gənc ifaçıların çətinlikləri
olur. Lakin məşq prosesi
var ki, burada
gənclər incəsənətin
hansı çətinlikləri
olsa da, öhdəsindən gəlməyi
bacarırlar. Qədim alətləri
müasir kamança ilə birgə ifada uyğunlaşdırmışıq.
Hər yeni ifamızı lentə almışıq.
Bir il
ərzində düşündüyümüz
işləri həyata
keçirmişik. Nisbətən də olsa, biz buna nail olduq.
Aprel ayının
17-si bizim ansamblın bir yaşı tamam oldu. Bu gün isə axşam saat 7-də Muğam Mərkəzində
ansamblımızın solo konserti
olacaq. Bu ansambla marağı olan hər kəsi
konsertimizə dəvət
edirik.
Ansamblın yaranmasında isə Azərbaycan Dövlət Televiziyası və Radiosunun Musiqi Kollektivlərinin bədii rəhbəri Ramil Qasımovun rolu çox böyükdür. O, heç
kəsin təşəbbüs
göstərmədiyi bir
işə razılıq
verdi. Köməyini də əsirgəmədi.
Biz də onun
etimadını doğrultmağa
çalışırıq. Mən deyərdim ki, bizim kaman alətlərindən
ibarət kamera ansamblı Şərq aləmində olmayan bir işdir.
- Bir pedaqoq kimi tələbələrin
kaman sənətinə
olan sevgilərini necə dilə gətirərdiniz?
- Kaman sənəti bu il daha da inkişaf edib. Proqramlar, əsərlər çox mürəkkəb
olub. 10-15 il bundan əvvəl ifa olunan əsərlər daha da mükəmməlləşib.
Hər sənətdə olduğu
kimi bu sənətdə
də güclü və zəif ifaçılar var. Gənclərimizdən
də razıyam.
Biz onları başa
düşməli və
onlarla ayaqlaşmalıyıq.
İşin müsbət alınması
üçün ortaq
fikir olmalıdır.
Mən məcburiyyəti sevmirəm.
Ona görə də mənim tələbələrimlə
işim yaxşı alınır.
Bizim çox
gözəl sənətkarlarımız
var. Kaman ifası indi çox yüksək səviyyədədir. Əlbəttə ki, bu, işin müsbət tərəfidir. Hətta
kamança haqqında
yazılmış bir
çox kitablar və əsərlər
var. Məsələn, Şəfiqə
Eyvazovanın Mehri Əsədullayeva ilə birgə yazdıqları bir kitab var. Eləcə də Arif Əsədullayevin, Afət Kazımovanın, Almaz xanımla Təranə xanımın,
Novruzəli Bayramovun,
Hafiz Kərimovun və
başqalarının kamança
haqqında yazdıqları
kitablar var. Mən də keçən il bir kitab
nəşr etdirdim. Bu kitablardan nə
qədər çox olsa, bir o qədər
yaxşı olar.
- Siz həmçinin Səid Rüstəmov adına
Xalq Çalğı
Alətləri Orkestrində
də fəaliyyət
göstərirsiniz. Kamançanın orkestrda ifa olunması
sizə hansı təəssüratı bağışlayır?
- Əlbəttə ki,
çox fərəhləndirir. Bu orkestr Üzeyir bəyin yadigar qoyduğu orkestrdir. 1931-ci ildə bu
orkestrin bünövrəsi
qoyulub. Bu orkestrə korifey insanlar rəhbərlik edib və edir.
Sən bilməlisən ki, kimin qarşısında oturub ifa edirsən.
Bu mənim üçün
böyük bir fəxrdir. Amma mənim bu orkestrda
lent yazılarım azdır.
Əhsən Dadaşov
adına ansamblda isə 35 ildən artıqdır ki, çalışıram.
Qızıl Fondda mənim bir çox lent yazılarım
var.
- Sənətiniz
haqqında nə deyə bilərsiniz?
- Mən sənətimi çox sevirəm və hörmət edirəm. Mən sənətimə çox bağlıyam. Ailəmdə mənim sənətimi davam etdirən yoxdur. Qızım Asəf Zeynallı adına musiqi kollecini bitirib. Oğlum isə Mənsum İbrahimovun sinfini bitirib. Amma sənət üzrə fəaliyyət göstərmirlər. Mən özümü bu sənətdə görürəm. Əgər yenidən dünyaya gəlsəydim, yəqin ki, bu sənəti seçərdim. Amma özümü bu sənətdə nə dərəcədə sübut edə bildim, bunu deyə bilmərəm. Bunu başqası deyə bilər. Bəzən məndən soruşurlar ki, niyə ad almamısınız? Mən bunu eyib hesab etmirəm. Əsas odur ki, mən işimlə hər kəsi təəccübləndirməyi bacarım. Mənim yenilik etməkdən, işimə novatorluq gətirməkdən xoşum gəlir. Azərbaycan Televiziyası mənə çox doğmadır. Çünki mən ilk addımlarımı bu televiziyada atmışam. Mən başqa kanallarda da çıxış etmişəm. Amma Azərbaycan Televiziyası ana televiziya olub və mən burada doqquz yaşımda ilk çıxışımı etmişəm. On yaşımda “Qırmızı qərənfil” ansamblında çıxış etmişəm. Bu ansamblda 4-5 il fəaliyyət göstərdim. 1974-1978-ci illərdə “Təranə” gənclik ansamblında çıxış etdim. Ansamblın rəhbəri Yusif Heydərov idi. O vaxt bizim vaxtaşırı konsertlərimiz olurdu, qastrol səfərlərə gedirdik.
1978-ci ildən isə “Xatirə” Xalq Çalğı Alətləri Ansamblında fəaliyyət göstərirəm. Bu kollektivlər Azərbaycan Televiziyasının nəzdindədir. Ona görə bu televiziya mənə çox doğmadır.
Xəyalə
GÜNƏŞ
Palitra.-2014.-18 aprel.-S.13.