Zəngin maarifçilik
ənənələrinə malik ali məktəb
Hər bir xalqın milli mənliyinin,
milli şüurunun
formalaşması onun mədəniyyətinin,
elminin, təhsilinin inkişafı ilə
şərtlənir. Bəşəri sivilizasiyanın yüksək
pilləsinə yüksəlmək kimi
şərəfli yol keçmiş
xalqlar hər şeydən əvvəl elm və mədəniyyətin
inkişafına borcludurlar.
Təsadüfi deyildir ki, müasir siviliziyanın ən yüksək göstəricisi elmin, təhsilin inkişafı hesab olunur. Elmi və mədəni dəyərlərin meydana gəlməsi, mənəvi sərvətlərin formalaşması milli birliyin də vacib ünsürü hesab edilə bilər. Bu baxımdan xalqlar dünyanın spesifik şəkildə qavramağın milli formaları sistemini yaratmaqla özünəməxsus mədəni dəyərlər və sərvətlər kompleksini formalaşdırmaq zərurəti ilə qarşılaşırlar. Bu işdə çox mühüm rol universitetlərə, elm və təhsil ocaqlarına məxsus olub. Antik yunan akademiyalarının, qədim universitetlərin yaradılması bu ehtiyacdan irəli gəlib. Layihə çərçivəsində təqdim etdiyimiz yazı ölkəmizin qabaqcıl ali məktəblərindən biri olan Naxçıvan Dövlət Universiteti ilə bağlıdır. Universitetinin tərbiyə işləri üzrə prorektoru, fəlsəfə elmləri doktoru, professor Məmməd Rzayev “Palitra”ya təqdim etdiyi yazıda qeyd edir ki, Naxçıvan Dövlət Universitetinin muxtar dövlətimizin tarixində rolundan danışarkən elə bir cəhət xüsusilə vurğulanmağa layiqdir ki, o, təkcə elm, təhsil ocağı deyil, həm də böyük mənəvi tərbiyə məktəbidir. Bu illər ərzində xalqımızın tarixində elə bir əhəmiyyətli hadisə tapmaq olmaz ki, Naxçıvan Dövlət Universiteti ondan kənarda qalsın: “Universitetimiz ölkəmizdə baş verən bütün ictimai-siyasi proseslərin nəinki önündə getmiş, bir çox hallarda isə bu proseslərin təşəbbüsçüsü, öncülü sifətində çıxış etmişdir. Keçən dövr ərzində bu universitetdə gənclik ruhu və düşüncəsi, gənclik təravəti və təxəyyülü ilə aşılanmış maraqlı tədbirlər keçirilib. Bu tədbirlər gələcək əmək həyatının astanasında dayanan gənclərin təşəbbüskarlığının, işgüzarlığının, bitib-tükənməyən qabiliyyətinin, təxəyyül zənginliyinin əyani nümayişinə çevrilib. Bəli, universitet təkcə elm, təhsil məbədi deyil, həm də yetkin vətəndaşlıq məktəbi olub. Universitetin tələbə kontingenti həmişə respublikamızın kadrlara olan tələbatına uyğun, bütövlükdə sabit və mütəşəkkil qaydada formalaşdırılıb. Universitet tələbələri özlərinin ciddi səyləri, elmi uğurları, fəal ictimai mövqeləri ilə seçiliblər. Bu gün bu sıralarda Azərbaycanın əksər rayonlarından və Türkiyə Cümhuriyyətinin müxtəlif vilayətlərindən, Cənubi Koreyadan, Banqladeşdən, Nigeriyadan və başqa ölkələrdən olan yüzlərlə gənc toplaşıb. Prezdent İlham Əliyevin 2013-cü ili “İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları ili” elan etməsi, təhsil sistemində İKT infrastrukturun inkişaf etdirilməsi və təhsildə İKT-nin tətbiqinin dünya standartları səviyyəsinə çatdırılması ölkəmizdə prioritet ilk növbədə, təhsil müəssisələrinin kompüter avadanlıqları ilə təminatının köklü şəkildə yaxşılaşdırılmasını nəzərdə tutur. İnformasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi üzrə elmi-metodik bazanın təkmilləşdirilməsi, ümummilli səviyyədə vahid elektron təhsil məkanının təşəkkül tapması günün əsas tələbi olaraq qalır. Buna görə də Azərbaycan hökuməti İKT sahəsinin inkişaf etdirilməsi məqsədilə Azərbaycan Respublikasının inkişafı naminə informasiya və kommunikasiya texnologiyaları üzrə uzunmüddətli Milli Strategiya həyata keçirməkdədir. Bu çərçivədə Koreya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Agentliyi (KOİCA) Azərbaycanda ali təhsil müəssisələrində elektron təhsil sisteminin yaradılması və potensialın gücləndirilməsinə dəstək verir. Cənubi Koreya Azərbaycanda başqa sahələrlə yanaşı, təhsillə bağlı da bir sıra əhəmiyyətli layihələr həyata keçirib və keçirməkdədir. Bunlara misal olaraq Bakı Dövlət Universitetində və Azərbaycan Texniki Universitetində reallaşdırılan layihələri, Bakı şəhərində ali peşə təhsili mərkəzinin yaradılması ilə bağlı həyata keçirilən layihəni göstərmək olar. Naxçıvan Dövlət Universiteti üçün elektron təhsil şəbəkəsi və rəqəmsal multimedia infrastrukturunun yaradılması bu layıhələrin davamı və miqyasına görə Koreyanın həyata keçirdiyi ən irimiqyaslı layihədir. Layihə həyata keçirilərək bu ilin mart ayında təhvil verilib. Belə ki, 2014-cü ildə universitetimizdə Cənubi Koreya respublikasının qrant layihəsi əsasında Elektron təhsil sistemi və rəqəmsal multimediya infrastrukturu qurulub. Bununla əlaqədar olaraq elektron kitabxana yenidən qurularaq yeni kompüterlərlə təmin olunub”.
Universitetin bütün fakültələri
elektron cihazlarla təmin olunub
Professor Məmməd Rzayev
yazır ki, universitetin bütün fakültələri elektron
cihazlarla təmin olunaraq müəllim və tələbələrin
ixtiyarına verilib. Universitet
əməkdaşları 2011-2015-ci illər üçün Universitet Elmi Şurası tərəfindən
təsdiq olunmuş layihəyə əsasən
21 elmi istiqamətində
elmi-tədqiqat işləri
yerinə yetiriblər:
2014-cü ildə bu elmi istiqamətlər üzrə 35 kafedrada və “Regionun inkişafı problemləri”
elmi-tədqiqat laboratoriyasında
22 problem üzrə 262 əməkdaş
257 mövzu üzrə
elmi-tədqiqatlar aparıb.
Təkcə keçən
il Naxçıvan Dövlət Universiteti əməkdaşlarının 122 kitabı, o cümlədən
30 monoqrafiyası 2 dərsliyi,
52 dərs vəsaiti,
38 metodik vəsait və proqramı, 802 elmi məqaləsi çap olunmuşdur ki, bunlardan 115-i xaricdə nəşr olunub: “2014-cü il Naxçıvan Dövlət
Universiteti Avropa Komissiyasının maliyyələşdirdiyi
“Beynəlxalq Əlaqələr
sahəsində Universitet
Administrasiyasının İnkişafı
və yaxşılaşdırılması”,
“Əlilliyi olan insanların Azərbaycan ali təhsil müəssisələrinə inteqrasiyasının
təməlinin qoyulması”
adlı 2 TEMPUS layihəsinə
qoşulub. Belə ki, hər iki layihə çərçivəsində universitetin əməkdaşları
İngiltərə, İspaniya,
Yunanıstan, Avstriya və Polşa da səfərlərdə
olublar. Bundan əlavə universitetin
ENACTUS komandası Bakı
şəhərində keçirilən
Milli Yarışda I yerin qalibi olub
və Çinin Pekin Şəhərində
keçirilən Enactus
Dünya Kubokunda iştirak ediblər”.
İncəsənət fakültəsinin nəzdində
tələbə opera studiyası,
tələbə teatr
studiyası, şən
və hazırcavablar klubu, müxtəlif vokal və rəqs
qrupları fəaliyyət
göstərir
Professor Məmməd Rzayev onu da qeyd
edir ki, Naxçıvan Dövlət
Universitetinin nəzdində
1997-ci ildən ardıcıl
olaraq fəaliyyət göstərən “Heydər
Əliyev Universiteti” əsl milli dövlətçilik, yetkin
siyasi düşüncə
və idarəetmə
mədəniyyəti məktəbi
kimi yeni nəslin tərbiyəsində
mühüm rol oynayır. İlk məşğələsi
1997-ci ilin 5 aprelində
keçirilmiş universitetin
ötən günlərdə
191-ci məşğələsi keçirilib. Bu, universitet
gənclərinin əsl
vətənpərvər vətəndaş
kimi formalaşmasında
mühüm rol oynayır: “Universitetin mədəniyyət kadrlarının
hazırlanmasında da
böyük xidmətləri
vardır. Ali təhsil oçağında
fəaliyyət göstərən
incəsənət fakültəsi
nəzdində tələbə
opera studiyası, tələbə
teatr studiyası, şən hazırcavablar klubu, müxtəlif vokal və rəqs
qrupları mədəniyyətimizin,
eləcə də musiqimizin inkişafına dəyərli töhfələrini
verib. Elə bu il martın 15-də qardaş
Türkiyənin Giresun
universitetində mahnı
qrupumuz öz ifaları ilə hamını valeh etdi. T.Oflazoğlunun “Türklərin Atatürk”,
C.Məmmədquluzadənin “Anamın kitabı” teatr tamaşaları, Ü.Hacibəylinin “Arşın
mal alan” operettası qardaş ölkənin Ankara, Qars, Ərzurum, Ərdəhan,
Samsun, Trabzon, Van, Ağrı və başqa şəhərlərində uğurla
nümayiş etdirilib.
Tələbə teatr
studiyasının hazırladığı
professor Adil Babayevin “Sarı gelin”, Nazim Hikmətin “Qəribə adam”, Esxilin “ Prometey”, Elnur Rzayevin “Boz” (pantonim) tamaşaları da rəğbətlə qarşılanıb.
Universitetdə idman proqramları
çərçivəsində futbol, voleybol, badminton,
tennis, şahmat və
başqa idman növləri üzrə yarışlar keçirilib,
universitet idmançıları
Naxçıvan Muxtar
Respublikası birinciliklərində
və Azərbaycan birinciliklərində müvəffəqiyyətli
çıxışlar ediblər.
Belə ki, universitetin badminton üzrə
qızlardan ibarət yığma komandası
10-17 noyabr “Beynəlxalq
Tələbə Həftəsi”nə
həsr olunmuş Naxçıvan MR Ali və
orta ixtisas məktəblərinin şəxsi
və komanda birinciliyində müvəffəqiyyətlə
çıxış edərək
ümumi komanda hesabında I yerə layiq görülüb. Bu yarışda universitetin oğlanlardan ibarət voleybol komandası bütün rəqiblərinə
qalib gələrək
tələbələr arasında
Naxçıvan MR çempionu olublar. Universitetin şahmat komandası da yarışlarda müvəffəqiyyətlə çıxış edib.
Universitetin şahmatçısı Röya Müslümzadə
və Əli Məmmədov bütün
rəqiblərinə qalib
gələrək I yerə
layiq görülüblər.
Bu il keçirilən
Respublika ali
məktəblərinin güləş
və cüdo çempionatında da idmançılarımız uğurla
çıxış ediblər”.
Universitetin tərbiyə
işləri üzrə
prorektoru vurğulayır
ki, zəngin maarifçilik ənənələrinin
layiqli davamçısı
olan bu universitet
artıq muxtar respublikanın ali
təhsilli mütəxəssislərinə
olan ehtiyacını ödəyən müasir
təhsil mərkəzinə
çevrilib: “Fərəhli
haldır ki, bu təhsil ocağının yetirmələri
həm Naxçıvanın
müxtəlif guşələrəndə,
həm də onun hüdudlarından kənarda uğurla çalışırlar. Azərbaycan
xalqının ümummilli
lideri, universitetimizin fəxri doktoru Heydər Əliyev demişdir: “Bu ali
məktəb qonşu
ölkələrin elm və
təhsil mərkəzləri
ilə geniş əlaqələr yaratmaqla
bir daha Naxçıvanın şərqin
qapısı olduğunu
nümayiş etdirir”.
Qədim
tarixə və zəngin ənənələrə
malik Naxçıvanın
yeni dövrdəki tarixi inkişafının
həyata keçirilməsində
Naxçıvan Dövlət
Universitetinin üzərinə
ciddi vəzifələr
düşür. Keçilən tarixi yol isə
arxada qalır. Bu yol asan keçməyib. Bu yolda
uğurlar da çox olub, problemlər də... Bu yol müxtəlif
nəsilləri birləşdirir.
Bu yol Naxçıvan
təhsilinin baş yoludur, bu yol
tərbiyə məbədinin
nurunu əks etdirən, gerçək və humanist, əsrarəngiz
bir dünyadır.
Müstəqillik yolları ilə
inamla irəliləyən
Azərbaycan öz inkişafının yüksəliş
dövrünü yaşayır.
Ölkə Prezidenti cənab
İlham Əliyevin uğurlu daxili və xarici siyasəti nəticəsində
respublikamızda demokratik
cəmiyyət quruculuğu
müvəffəqiyyətlə həyata keçirilir, dövlətimizin beynəlxalq
nüfuzu günü-gündən
artır. Sosial- iqtisadi
və mədəni həyatın müxtəlif
sahələrində də
köklü islahatlar aparılır, yüksəkixtisaslı
və savadlı kadrların hazırlanması
istiqamətində mühüm
dövlət tədbirləri
həyata keçirilir.
Hazırkı yeni tarixi şəraitdə NDU-da da bu islahatlar
uğurla həyata keçirilir, yüksəkixtisaslı
mütəxəssislərin hazırlanması sahəsində
müvəffəqiyyətlər əldə edilir. Universitet kollektivi irəliyə doğru inkişafda hörmətli
Prezidentimizin böyük
diqqət və qayğısını həmişə
hiss edir. Digər ali məktəblərimizin
kollektivləri kimi Naxçıvan Dövlət
Universitetinin rektorluğu,
prosessor-müəllim heyəti
və çoxminli tələbələri də
bu misilsiz qayğıya konkret əməli işlərlə,
dərin məsuliyyət
duyğusu ilə, ölkə Prezidentinə onun böyük ideallarına sədaqətlə
cavab verməyi özlərinin əsas və mühüm mənəvi borcu hesab edirlər”.
Anar Miriyev
Palitra.-2015.-25 aprel.-S.11.