“Təhsil müəssisələri müasir təhsil metodologiyalarından istifadə
etməlidir”
Seymur
Hüseynov: “Qeyri-formal tədrisin və müasir təhsil
metodlarının daha geniş istifadə olunması elm və
təhsilin əyani təbliğ olunması üçün
real alətlərdir”
Layihə çərçivəsində "Vətəndaş Cəmiyyətində Debat" İctimai Birliyinin sədri Seymur Hüseynovla müsahibəni təqdim edirik
-Rəhbəri olduğunuz QHT nə vaxt
yaradılıb?
- “Vətəndaş Cəmiyyətində Debat” İctimai Birliyi öz fəaliyyətinə 1998-ci ildən başlayıb və artıq Azərbaycanda gənc liderlərin yetişdirilməsinə öz töhfəsini verən bir qurum kimi çıxış edir. Təşkilat missiyası çərçivəsində tədbirlərin təşkili, korporativ sosial məsuliyyət layihələrinin icrası, dövlət və özəl qurumları tərəfindən verilən sosial sifarişlərin həyata keçirilməsi, gənclər və təhsil siyasəti sahəsində 15 illik təcrübəyə yiyələnib. Təşkilat “Beynəlxalq Debat Təhsil Assosiasiyası” (IDEA), “Milli Debat Şəbəkəsi” və “Milli Karyera və İşədüzəltmə Assosiasiyası”nın həmtəsisçisi, öz sahəsində dünya lideri olan “Milli Biznes İnkubatorlar Assosiasiyası”nın (NBIA) Azərbaycanda yeganə tərəfdaşı və “Amerika-Azərbaycan Ticarət Palatası”nda (AMCHAM) təmsil olunan yeganə gənclər təşkilatıdır.
-QHT olaraq sizin prinsipləriniz nədən ibarətdir?
-Təşkilatımızın missiyası
gənclərin təşəbbüslərinin
dəstəklənməsi və
gənclərə müxtəlif
xidmətlər göstərilməsi
vasitəsi ilə cəmiyyətin maarifləndirilməsidir.
Fəaliyyətimizdə məqsədyönlülük,
könüllülük, özünüidarəetmə
və özünümaliyyələşdirmə
prinsiplərinə arxalanırıq.
Bütün mərkəz və
klublarımız, eləcə
də proqramlarımız
gənclər və gənc mütəxəssislər
tərəfindən idarə
olunur.
Belə ki, bu gün
təşkilatın respublika
üzrə fəaliyyət
göstərən mərkəz
və klublarında
300-dən artıq gənc
könüllü olaraq
fəaliyyət göstərir. Bu, təbii ki, bizim üçün çox vacib və dəyərli bir resursdur. Fəaliyyətimizi planlaşdırdığımız
zaman uğurlu nəticələr əldə
etmək üçün
strateji və taktiki məqsədlər formalaşdırıb, onlara
uyğun icra planları formalaşdırırıq.
-Milli Debat Proqramı gənclərə təhsillə
bağlı hansı imkanlar yaradır?
-Azərbaycanda Debat
hərəkatı artıq
15 ildən artıqdır
ki, inkişaf edir. Bu illər ərzində 40 minə yaxın gənc, tələbə, şagird
Milli Debat Proqramı çərçivəsində
yüzlərlə maarifləndirici
tədbirin iştirakçısı
olub. Debat - gənclərin, şagirdlərin
tənqidi təfəkkürünü
inkişaf etdirən, natiqlik bacarıqları aşılayan, müzakirə
olunan mövzuları dərindən anlamağa imkan verən təhsil proqramıdır.
Debat vasitəsi ilə bu günə
qədər minlərlə
gənc uğur qazanaraq, dünyanın bir çox nöqtəsində Azərbaycanın
layiqli təmsilçilərinə
çevriliblər. Bu onunla
əlaqəlidir ki, debat - bir şəxsi
inkişaf proqramıdır.
Proqram gəncə imkan verir ki o, sıfırdan
başlayaraq müxtəlif
sahələri əhatə
edən istiqamətlər
üzrə bilik, bacarıq və vərdişlər əldə
etsin.
-Elm və təhsilin inkişafı istiqamətində hansı
layihələr keçiribsiniz?
-Yuxarıda qeyd olunduğu kimi, təşkilatımız maarifləndirici
təşkilatdır və
həyata keçirdiyimiz
proqramlar təhsil və maarifləndirmə ilə sıx bağlıdır. Azərbaycanda artıq bir brendə və ənənəyə çevrilmiş
Milli Debat Proqramı bir təhsil proqramıdır.
Bu gün Debat Proqramı ölkənin bir çox ali təhsil
müəssisəsini əhatə
edir. Debat metodologiyası orta məktəblərdə tədris
zamanı geniş istifadə olunur. Debat Proqramı çərçivəsində həyata keçirilən
ən böyük layihələr - Gənclər
və İdman Nazirliyinin dəstəyi ilə hər il həyata
keçirilən “Respublika
Gənclər Debat Forumu” və Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə həyata keçirilən
“Respublika Məktəblərarası
Debat Forumu”dur.
- Forumlar çərçivəsində hansı şəhərlərdə
tədbirlər keçirirsiz?
-Biz çalışırıq fəaliyyətimizdə
bütün Respublikanı
əhatə edək. Bunun üçün əksər iqtisadi rayonlarda regional debat mərkəzlər yaradılıb.
Bu mərkəzlər sırasında
Gəncə, İsmayıllı,
Lənkəran, Şəki,
Şəmkir, Qusar və s. fəaliyyət göstərir. DVC regional mərkəzlər vasitəsi
ilə bu gün ölkənin 45 rayonunu əhatə edir. Şəhər
və rayon səviyyəli
tədbirlərlə yanaşı,
eyni zamanda orta məktəb, orta ixtisas və
ali təhsil
müəssisələrində debat klubları vasitəsi ilə fəaliyyət göstərir.
Misal üçün,
Bakı şəhərində
tədbirlərdə mütəmadi
olaraq 30-a yaxın ali təhsil
müəssisələri, Gəncə
və Şəki şəhərində bütün
ali təhsil və orta ixtisas
təhsili müəssisələri
tədbirlərin iştirakçısı
olub.
-Bu işlərin
həyata keçirilməsində
dövlət və
QHT-lərlə əməkdaşlıq
edirsinizmi?
-Sektorlararası əməkdaşlığın
çox vacib olduğunu hesab edirəm. Qeyd etdiyiniz dövlət
və QHT-lərlə
yanaşı, gənclər
təşkilatlarının biznes və KİV-lərlə əməkdaşlığının
qurulması vacibdir.
Məhz sektorlararası
əməkdaşlıq zamanı
müxtəlif baxışları
və iş prinsipləri, məqsədləri
olan qurumlar ümumi cəmiyyət üçün faydalı
olacaq birgə məqsədləri reallaşdırmağa
qadir olur. Bu tip əməkdaşlıqlar beynəlxalq
terminologiyaya əsasən
PPP (“Public Private Partnership” - “İctimai-Özəl
Tərəfdaşlıq”) və
ya KSM (Korporativ Sosial Məsuliyyət) alətlərindən istifadə
edərək həyata
keçirildikdə bütün
maraqlı tərəflərə
ən effektiv nəticələr verə
bilər. Öz tərəfimizdən, biz həmişə tərəfdaşlığa
açığıq və
müvafiq qurum və təşkilatlarla daima əməkdaşlıq
edirik. Xüsusən biznes sektorla,
beynəlxalq korporasiyalar
daxil olmaqla, əməkdaşlıq təcrübəsinə
malikik. Əməkdaşlıq etdiyimiz dövlət
qurumları sırasında
Gənclər və İdman, Təhsil, Maliyyə, Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirlikləri
və digərlər dövlət qurumlarını
qeyd etmək olar. Fəaliyyət dövrümüz ərzində demək olar ki, bütün
aparıcı gənclər
təşkilatları ilə
müxtəlif layihə
və proqramlar çərçivəsində əməkdaşlıq etmişik.
-Elm və təhsilin təbliğ olunması üçün nələr
edilməlidir?
-Gənclər təşkilatlarının daima istifadə etdiyi təlim-tədris metodologiyası qeyri-formal təhsildir. Qeyri-formal təhsil - formal təhsil sisteminə (akademik təhsilə) aid olan kurikulumdan və akkreditasiyadan kənarda olan strukturlaşdırılmış və sistemləşdirilmiş təhsil-tədris fəaliyyətidir. Qeyri-formal tədris imkan verir ki, tədris prosesinin iştirakçıları səmimi və stressiz mühitdə, oyunlar və praktiki məşğələlərin istifadə olunması ilə bilik, bacarıq və vərdişlər əldə etsinlər.
Sözsüz ki, istər şagird, istərsə də tələbələrin təhsilə həvəs göstərməsi üçün təhsil müəssisələri müasir təhsil metodologiyalarından istifadə etməlidir. Bu istiqamətdə qeyri-formal təhsil metodologiyasından istifadə də istisna deyil. Qeyri-formal tədrisin və müasir təhsil metodlarının daha geniş istifadə olunması elm və təhsilin əyani təbliğ olunması üçün real alətlərdir.
-Elmin təbliği ilə bağlı dövlət və QHT əməkdaşlığı hansı durumdadır?
-Bu sahədə geniş imkanlar mövcuddur. Bir sıra dövlət fondları vasitəsi ilə elm, təhsil, maarifləndirmə sahəsində layihələrin icrası üçün təşkilatlara maliyyə dəstəyi göstərilir. Misal üçün, AR Prezidenti yanında Gənclər Fondu, QHT-lərə Dövlət Dəstək Şurası və Gənclər və İdman Nazirliyi tərəfindən gənclər təşkilatları üçün elan olunan qrant müsabiqələrində gənclərin maarifləndirilməsinə xüsusi diqqət yetirilir və bu sahədə müxtəlif təlim, seminar, yay məktəbləri və sair layihələr dəstəklənir. Burada təbii ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən ictimai təşəbbüslərin dəstəklənməsi müsabiqələri və eyni zamanda Prezident yanında Elmin İnkişafı və Bilik Fondlarının fəaliyyəti xüsusi yer tutur.
-Görüləcək hansı işləriniz var?
-Bu gün təşkilatımızın sosial xidmətlərindən yararlanan və təşəbbüsləri dəstəklənmiş şəxslərin sayı 40000-dən artıqdır. Təşkilatın fəaliyyəti Azərbaycanın 45 rayonunu və bütün böyük şəhərləri əhatə edərək, 11 regional nümayəndəlik / mərkəzlər vasitəsi ilə həyata keçirilir. Təşkilat öz fəaliyyəti dövründə onlarla yerli biznes və beynəlxalq korporasiyalar, dövlət qurumları və beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq edib.
2015-ci il ərzində 3
aparıcı istiqamət çərçivəsində fəaliyyətimizi
təşkil edəcəyik: Milli Debat Proqramı, Youth İnc Gənclərin Sahibkarlıq
Proqramı, Yaşıl Düşüncə Proqramı. Hər
bir proqram onlarla layihə, tədbir, aksiyadan
ibarətdir və gənclərin müxtəlif sahələrdə
maarifləndirilməsinə yönəlir.
Fuad Hüseynzadə
Palitra.-2015.-5 mart.-S.11.