“Prezidentin son
çıxışı bank sektorunda yeni mərhələ
açacaq”
Neftin dünya bazar qiymətinin aşağı
düşməsi tendensiyası dayansa da, beynəlxalq maliyyə
qurumları yaxın zamanlar üçün qara
qızılın dəyərində artım
proqnozlaşdırmırlar. Azərbaycan qeyri-nefti sektorunun
payının həm ÜDM-də, həm də büdcə gəlirlərində
payının kəskin artırılmasına nail olsa da, etiraf
etmək lazımdır ki, hələ də ölkə
ixracatında neft sektoru dominantdır. Belə ki, rəsmi
statistikaya əsasən, qeyri-neft sektorunun payı 2014-cü ildə
əvvəlki ilə nisbətən 56 faizdən 62 faizə,
büdcə gəlirlərində 25 faizdən 34 faizədək
yüksəlsə də, ixracatın 95 faizini hələ də
neft və neft məhsulları təşkil edir. Məhz bu baxımdan, Prezident İlham Əliyev son
müşavirədə qeyri-neft sektorunun ixrac qabiliyyətinin
artırılmasının zəruruliyini bildirərək
konkret tapşırıqlar verib. Bizə bu barədə
fikirlərini bildirən iqtisadçı ekspert Vüqar
Bayramov bildirir ki, ölkə başçısının
tapşırığı ilə məhz neftin dünya bazar
qiymətinin potensial mənfi təsirlərini
balanslaşdırmaq üçün qeyri-neft sektorunun ixrac
potensialını artırmaq və bununla da ölkəyə
daha çox valyutanın daxil olmasını təmin etmək
üçün ciddi əsaslar formalaşır.
Bəs, qeyri-neft sektorunun mövcud vəziyyətini necə
qiymətləndirmək olar?
Son 11 ildə Azərbaycanın keçdiyi inkişaf yolu
qeyri-neft iqtisadiyyatına da müsbət təsir edib. Ekspert bildirir: “2003-cü ildə
bu sektorun ümumi iqtisadiyyatdakı payı 4.5 milyard manat
olduğu halda, 2014-cü ilədək 8.1 dəfə artaraq 36
milyard manatdan çox olub. İqtisadiyyatın
ayrı-ayrı sektorlarının inkişaf etdirilməsi və
müxtəlif illər üzrə müxtəlif sahələr
prioritet elan edilərək dövlət tərəfindən
onlara diqqətin artırılması təmin edilib. Büdcə proqnozları özünü
doğrultmaqla yanaşı, ümumdaxili məhsulun artım
tempin qorunub saxlanıldı və əhalinin gəlirlərində
artım müşahidə olundu. Ötən il dövlət
büdcəsinin gəlirləri 18,4 milyard
manat, xərcləri isə 18,7 milyard manat təşkil
etmiş, qeyri-neft sektorundan dövlət büdcəsinə
daxilolmalar 19,5 faiz artıb. Regionların sosial-iqtisadi
inkişafının uğurlu nəticəsi olaraq regionlardan
vergi daxilolmaları 9,8 faiz artıb. 2014-cü ilin indiyə qədər büdcəsi onu
göstərir ki, Azərbaycanın gəlirləri xərclərindən
daha çoxdur. Bu baxımdan əsas maliyyə
planında nəinki çətinlik müşahidə olunur,
hətta artım qeydə alınıb və proqnozlara əməl
etmək mümkün olub. Bu baxımdan
neftin qiymətinin aşağı düşməsi 2014-cü
ilin dövlət büdcəsinə hər hansı bir təsir
etmədi. Eyni zamanda 2014-cü ildə
ümumdaxili məhsulun artım tempini qoruyub saxlamaq
mümkün oldu. Azərbaycanda
ümumdaxili məhsul 3.0 faizə yaxın artdı. Bu isə o deməkdir ki, qonşu ölkələrin
iqtisadiyyatında azalmalar və durğunluğun müşahidə
edilməsinə baxmayaraq, Azərbaycan iqtisadiyyatı artım
tempini qoruyub saxladı. Qeyri- neft sektorunda
artım yenə yüksək olaraq qalmaqdadır. Sektorda 2014-cü ildə 7 faiz artım müşahidə
olundu. Bu isə bütövlükdə son
illər, məhz 2010-cu ildən sonra qeyri- neft sektorundakı
artım tendensiyasının davam etməsindən xəbər
verir. 2014-cü ilin əhalinin gəlirləri
təxminən 5 faizə yaxın artdı. İnflyasiya səviyyəsinin
1,4 faiz olduğunu nəzərə alsaq, bu
o deməkdir ki, əhalinin gəlirləri inflyasiya səviyyəsindən
3 dəfədən artıq yüksəlib.
Ümumi Daxili Məhsul dinamikası son on ildə ölkə
iqtisadiyatının 7 dəfədən artıq
böyüdüyünü göstərir. Bu müddət
ərzində adambaşına düşən ÜDM isə təxminən
6.7 dəfə artıb. Yeri gəlmişkən
qeyd etmək lazımdır ki, müqayisə dövrü ərzində
Ermənistan və Gürcüstan iqtisadiyyatı oxşar
olaraq 3.6 dəfə artıb. MDB-nin ikinci
güclü iqtisadiyyatı hesab edilən Qazaxıstanda isə
müvafiq göstərici 6 dəfəyə yaxın olub.
Göründüyü kimi, Azərbaycan
iqtisadiyatının böyümə tempinə görə digər
Qafqaz ölkələrinin təxminən iki dəfə
qabaqlayıb, həmçinin MDB-də ilk yeri tutub. Bundan başqa, bəhs etdiyimiz dövr ərzində
iqtisadi böyüməni şərtləndirən amillərin
də diversiyası baş verib. Belə ki,
əgər 2003-2008-ci illərdəki böyüməyə səbəb
neft sektorunda baş verən hasilat artımı idisə,
2008-2013-cü illərdə ÜDM-in artımında qeyri-neft
sektoru aparıcı rol oynayıb və 2010-cu ildən
başlayaraq neft sektorundakı kiçilməyə baxmayaraq,
ölkə iqtisadiyyatı artım tempini qoruyub. Buradan çıxarılan nəticə, Azərbaycanın,
neft gəlirlərindən səmərəli istifadə edərək
iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi istiqamətində
apardığı işlərin uğurlu nəticə verməsidir.
Bir sözlə, ötən 11 il ərzində
iqtisadi artımın neft amilindən asılılığı
minimuma endirilib, daha cox bazar konyukturuna
uyğunlaşdırılmış istehsal mühiti
formalaşdırılıb.
Azərbaycan
iqtisadiyyatında son 12 ildə hər il əvvəlki
ilə nisbətən artım müşahidə edilib və
ötən il də bu pozitiv tendensiya davam etdirilib. Nominal ifadədə 2009-cu ildə qlobal maliyyə
böhranı ərəfəsində nisbətən geriləsə
də, qalan müddət ərzində durmadan artıb. 2009-cu ildə iqtisadiyyatımızda baş verən
tərəddüd isə xarici təsirlər səbəbindən
olub ki, bu hal qaçılmaz idi. Lakin bir çox
inkişaf etmiş dünya ölkələri hələ də
bu böhranın təsirindən xilas ola
bilmədiyi halda, Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişaf
tsikli qısa müddət ərzində, sadəcə, bir il
sonra yenidən müsbətə doğru dəyişib. 2009-cu ilin təhlili isə onu göstərir ki, əslində,
ölkədə istehsal edilən mal və xidmətlərin həcmində
real ifadədə artım baş verib. Faktiki
olaraq ÜDM bəhs olunan ildə 9.3% artıb.
Ümumilikdə isə həyata keçirilən enerji layihələri
və 2003-cü ildə Bakı Tibilisi-Ceyhan kəmərinin
işə düşməsi, Azərbaycan neftinin Avropa
bazarlarına birbaşa çıxışı ilə
paralel olaraq həyata keçirilən dövlət
proqramları, qanunvericiliyin müasir iqtisadi fəaliyyətə
uyğunlaşdırılması ötən 12 ildə ölkə
iqtisadiyyatında inkişaf bumuna səbəb olub.
2003-2014-cü illər ərzində ölkə
iqtisadiyyatındakı artım ikirəqəmli olub. Əgər nəzərə
alsaq ki, bu müddət ərzində dünya iqtisadiyyatı təxminən
hər il 3% böyüyüb, Azərbaycanın
əldə etdiyi uğuru daha aydın ifadə edə bilərik.
Əlbəttə ki, ölkə
iqtisadiyyatının sürətlə inkişafı müəyyən
mənada neft sektorundakı böyümə ilə paralel
baş verib. Lakin ötən müddət ərzində
digər sektorlarda da ciddi iqtisadi dinamikanın şahidi oluruq.
Yəni qeyri-neft sektorunun mütəmadi olaraq
inkişafı təmin edilib. Aşağıdakı
qrafikdə ÜDM və qeyri-neft ÜDM-in inkişaf
dinamikası paralel olaraq təsvir edilib və mövcud vəziyyətin
daha praktik ifadəsinə kömək edir.
Ümumi iqtisadi artımla yanaşı qeyri-neft ÜDM-i
də böyüyüb ki, bu da onu deməyə əsas verir
ki, ölkə iqtisadiyyatının inkişafı hərtərəfli
xarakter daşıyıb. Xüsusi ilə 3 il- 2005, 2006, 2007-ci
illərdə ÜDM uyğun olaraq 26.4%, 34.5%, 25% artması,
ölkəmizi dünyada iqtisadi inkişaf tempinə görə
birincilərdən edib. Həmçinin bu
müddət ərzində qeyri-neft sektoru da kifayət qədər
illik orta hesabla 10.6% böyüyüb. Hazırda
da qeyri-neft sektorunun sürətlə böyüməsi davam
etməkdədir və neftin dünya bazar qiymətinin
azalmasına baxmayaraq, 2014-cü ildə də bu sektorda sürətli
artım qeydə alınıb”.
Ölkəmiz
2014-cü ilin yekunlarında da Cənubi Qafqazda iqtisadi
dominantlığını qoruyub saxlamaqdadir: “Cənubi Qafqaz
dövlətlərinin 2014-cü il üçün ümumi
büdcə gəlirləri 24.5 milyard manat, büdcə xərcləri
isə 25.5 milyard manat olub.Azərbaycanın Qafqaz dövlətlərinin
ümumi büdcə gəlirlərindəki payı 18.4 milyard
manat və yaxud 75.1%, ümumi büdcə xərclərindəki
payı isə 18.7 milyard manat və yaxud da 73.4%-dir.
Azərbaycanın
dövlət rezervləri xarici borclarında 8 dəfə
çoxdur və bu halda Azərbaycan özünü
uzunmüddətli böhrandan siğortalamış olur: “Azərbaycanın
xaricdəki rezervləri xarici borcundan 8 dəfədən
artıqdır. Artıq növbəti illərdə
neftin qiymətindəki azalma tendensiyası davam edərsə
belə, Azərbaycanın böhranlardan və durğunluqdan
siğortalanması və iqtisadiyyat üçün nəinki
qısamüddətli, hətta uzunmüddətli
siğortalanmasından xəbər verir”.
Manatın avroya məzənnəsi necə olmalıdır?
Ölkə Prezidenti manatın kəskin möhkəmlənməsinin
qeyri-neft sektorunun ixrac qabiliyyətini müəyyən qədər
azalmasına gətirib çıxardığını
söylədi.
Ekspertə görə, bu, tamamilə doğru
yanaşmadır: “Belə ki, manatın məzənnəsinin
möhkəmlənməsi ölkədə istehsal olunan yerli məhsulların
dünya bazarında bahalaşmasına gətirib
çıxarıb. Bu da onların satış
imkanlarını xeyli məhdudlaşdırır. Hazırda manatın dollara nisbətən məzənnəsi
stabil qalır, avroya nəzərən isə möhkəmlənir.
Bu ona gətirib çıxarır ki, 100 avro almaq
üçün 87 manat ödəmək gərəkdir.
Manat ifadəsində məhsulun qiyməti dəyişməsə
də, avro ifadəsində bahalaşıb. Hansı ki, bu, Azərbaycanda istehsal edilən məhsulların
Avropa bazarında satışı ilə bağlı xeyli
çətinliklər yaradır.
Manatın məzənnəsi təkcə dollara nəzərən
müəyyənləşdirilməməlidir. Manatın məzənnəsi
müəyyənləşdirilən zaman tələb
formasında dollar və avronun məzənnəsi nəzərə
alınmaqla müəyyənləşdirilməlidir. Bu da Azərbaycanın ixrac qabiliyyətinin
artırılması baxımından əhəmiyyətlidir.
Ölkə başçısının
tapşırıqları da odur ki, mövcud valyuta siyasəti
qeyri-neft məhsullarının ixrac qabiliyyətini
aşağı salmasın, əksinə, yerli məhsulların
Avropa bazarına çıxış imkanları genişlənsin.
Buna da manatın avroya nisbətən məzənnəsinin
azaldılması ilə nail olmaq olar. İndiki məqamda
bu vacibdir. Çünki belə bir
addım neftin qiymətinin aşağı düşməsi
fonunda yaranan kəsirin müəyyən qədər
kompensasiya edilməsinə imkan verəcək”.
Ölkə başçısının son
çıxışı bank sektorunda yeni mərhələ
açacaq.
Ekspert bu barədə deyir ki, neftin qiyməti yüksək olan
zaman da Prezident istehlak kreditlərinin payının
azaldılması, real sektora ayrılan vəsaitlərin
artırılması məsələsini gündəmə gətirmişdi:
“2014-cü ildə real sektora ayrılan vəsaitlərin həcmində
müəyyən qədər artım olsa da, kommersiya
bankları real sektorun tələbini tam ödəmək
imkanına malik olmadı. Kommersiya bankları hələ də
real sektoru maliyyələşdirməkdə maraqlı
görünmür: “Halbuki bu vacibdir. Neftin qiymətinin
düşməsi büdcədən həyata keçirilən
investisiyaların məbləğinə təsir göstərəcək.
Belə olan halda, daxili investisiyaların həcminin
artırılmasına ehtiyac yaranır. Söhbət
kommersiya banklarının vəsaitləri hesabına daxili
investisiyaların reallaşdırılmasından gedir. Yəni ölkə Prezidentinin
tapşırıqları bu investisiyaların bir qisminin
kommersiya bankları tərəfindən həyata keçirilməsinə
istiqamətlənib.
Mərkəzi Bankın rəsmi statistikasına əsasən,
istehlak kreditlərinin ümumi kredit portfelində payı 25
faizdir. MB bildirir ki, ölkədə orta faiz dərəcəsi
14 faizdir. Bakıda orta faiz dərəcəsi 12,5 faizdir. MB-nın faiz dərəcələrinin
aşağı düşməsinə baxmayaraq, reallıqda nə
14, nə də 12,5 faizə kredit almaq
mümkündür. Mərkəzi Bank orta faiz dərəcəsini
azaltmaq üçün əhali tərəfindın istifadə
olunmayan məhsulları da ümumi kredit portfelinə daxil edib.
Bankın məlumatına görə, kredit portfelinin 83,7 faizi Bakı şəhərinin payına
düşür. Amma Kəlbəcər iqtisadi zonasında
kredit dərəcələri 25,6 faiz,
Dağlıq Şirvanda 23,5 faiz, Lənkəranda 23,5 faiz təşkil
edir. Praktik olaraq, bu onu göstərir ki, Mərkəzi
Bank Bakı şəhərində əhalinin istifadə etmədiyi
kredit məhsullarından istifadə edərək orta faiz dərəcələrini
aşağı salır. Mərkəzi
Bank istehlak kreditlərinin payının 25 faiz olduğunu
bildirir. Eyni zamanda iddia edir ki, kredit portfelində ev təsərrüfatlarının
payı 41,1 faizdir. Əslində, ev təsərrüfatlarının
götürdükləri kreditlərin də böyük qismi
istehlak kreditləridir.
Mikro kreditləri də nəzərə alsaq, məlum
olur ki, istehlak kreditlərinin ümumi kredit portfelində
payı heç də 25 faiz deyil. Bu pay ən az 40
faizdir. Bankların böyük qisminin sosial
öhdəlikləri yoxdur. Buna görə
də, onlar qısamüddətli və gəlir gətirən
sahələrə vəsait yönəldirlər”.
Neftin dünya bazar qiymətinin aşağı
düşməsi fonunda qeyri-neft sektorunu necə inkişaf
etdirməli?
Ölkə
Prezidenti sədrliyi ilə keçirilən son müşavirədə
diqqəti çəkən əsas məqamlardan biri də
qeyri-neft sektorunun inkişafının ənənəvi
sektorlar ilə yanaşı, qeyri-ənənəvi sahələr
üzrə də davam etdirilməsidir: “Cənab Prezidentin
2015-ci ildə metallurgiya sektorunun inkişaf etdirilməsi və
böyük metallurgiya kompleksinin yaradılmasl ilə
bağlı göstərişi də məhz ölkədə
qeyri-neft sektorunun inkişafında müqayisəli
üstünlüklərə və eləcə də ixrac
qabiliyyətinə malik olan sektorların dəstəklənməsi
məqsədi daşıyır. Metallurgiya sektoru ölkəmizdə
müqayisəli üstünlüyə malik olan
sektorlardandır və bu sahənin nəinki MDB dövlətlərinə,
eləcə də yaxın Şərqə öz məhsullarını
ixrac etmək imkanları var. Bu baxımdan, sözügedən
sektora dövlət dəstəyinin artırılması
ölkəmizin qeyri-neft ixracatının da strukturunun şaxələnməsinə
imkan yaradacaq.
Bizim bu məsələ ilə bağlı qiymətləndirməmiz
göstərir ki, Azərbaycanda ixrac potensialına malik olan
sektorlar informasiya texnologiyaları, aqrar sektor və turizm sahələridir. Aqrar sektor ixrac
potensialı baxımından prioritet sektor kimi qiymətləndirilir.
Aqrar sektor həm də ona görə vacibdir ki,
o, eyni zamanda ərzaq təhlükəsizliyi deməkdir. Bu sektorda əmək qabiliyyətli əhalinin 38 faizi
çalışır. Məşğulluğun
təmin edilməsi baxımından da bu sektorun inkişafı
önəmlidir. Turizm təbii, prioritet
sektordur. Ancaq turizmin prioritet olaraq
inkişaf etdirilməsi üçün viza sisteminin
liberallaşdırılmasına, dövlət dəstəyinin
artırılmasına ehtiyac var. Bundan başqa, Azərbaycan
qida sənayesində də müəyyən gəlirlər əldə
edə bilər. Kənd təsərrüfatı
məhsulları, məsələn, pomidor dünya bazarına
ilkin məhsul kimi deyil, tomat pastası, turşu kimi
çıxarıla bilər. Azərbaycanın
qida sənayesinin ixrac imkanları genişdir. Proseslər onu göstərir ki, Azərbaycan
yaxın gələcəkdə qeyri-neft sektorunun
inkişafı ilə bağlı siyasətini gücləndirməlidir.
Azərbaycan
Prezidenti 2015-ci ili kənd təsərrüfatı
ili adlandırıb. İqtisadi diversifikasiya və qeyri-neft
sektorunun şaxələnməsi aspektindən bu il aqraq sektorun inkişafına daha çox diqqət
ayrılması müsbət haldır. Ümumi Daxili Məhsulda
payı 6 faizindən az olan sözügedən sektorda
hazırda əmək qabiliyyətli əhalinin 38 faizinin
çalışdığını nəzərə alsaq, təbii
ki, bu sahə yalnız qeyri-neft ixrac qabiliyyətinin
artırılması deyil, eyni zamanda məşğulluğun
təmin edilməsi baxımdan da əhəmiyyətlidir.
Subsidiyaların verilməsi şərtlərində
dəyişiklik edilməsinə ehtiyac var. Subsidiyaların
verilməsi üçün tətbiq edilən bu meyar da kifayət
qədər sadədir. Subsidiya məbləğlərinə
yenidən baxılmaqla yanaşı, aqrar sektora yönəldilən
subsidiyaların verilməsi meyarlarının dəyişdirilməsinə
ehtiyac var. İndiki halda strateji məhsullar kimi yalnız
taxıl və buğda yetişdirilməsindən ibarət
olmamalıdır. Eyni zamanda strateji məhsullara
pambıq, ölkənin ərzaq təhlükəsizliyi ilə
birbaşa bağlı olan digər məhsulların da aid edilməsinə
ehtiyac var. O baxımdan strateji məhsulların strukturunun dəyişdirilməsi
olduqca vacibdir. Strateji məhsullara daxil edilən ərzaq
növlərinin sayının artırılmasına ehtiyac
var. İkincisi, Azərbaycanda tətbiq edilən meyar sadə
olması ilə yanaşı, fermerlərin daha çox məhsul
istehsalını stimullaşdırmır. Praktiki olaraq burada əkin
sahəsindəki hər hektara görə ödənişlər
olur. Yəni fermerin hansı həcmdə məhsul istehsal etməsindən,
hətta ərazidə yonca əkməsindən asılı
olmayaraq, bütün hallarda həmin subsidiyanı alır. Amma
bu belə olmamalıdır. Bu üsul daha çox zəhmət
tələb edən və ya daha çox məhsul verən ərzaq
məhsullarının yetişdirilməsində əlavə
subsidiyaların alınmasına imkan yaratmır. O baxımdan
subsidiyaların verilməsi mexanizminin dəyişdirilməsi və
subsidiyaların əkin sahələri üzrə hektarlara
bölünməməsi lazımdır. Subsidiyalarin məbləği
istehsal olunan məhsulun həcminə
uyğunlaşdırılır. Yəni daha çox məhsul
istehsal edən fermer dövlətdən daha çox subsidiya
alır. Az istehsal edən fermer isə az subsidiya
almalıdır. Yəni faktiki olaraq subsidiyaların məbləği
dəyişən olmaqla fermerlərin daha çox məhsul
istehsal etməsini stimullaşdırmalıdır. Bu da təbii ki, subsidiyanın tətbiqi ilə
bağlı meyarın dəyişdirilməsi və
subsidiyanın hektarlar üzrə deyil, istehsal olunan məhsulun
həcminə uyğun olaraq müəyyənləşdirilməsidir.
Ümumilikdə subsidiyalar fermerləri daha çox məhsul
istehsal etməyə təşviq etməlidir.
Subsidiyaların müəyyənləşdirilməsi və
verilməsi prosesində şəffaflığın gücləndirilməsinə
ehtiyac var. Mövcud mexanizmlər bəzi hallarda vəsaitin
fermerə çatmasına imkan vermir. Bu
baxımdan, subsidiyaların müəyyənləşdirilməsi
işinə və prosesin monitotinq edilməsinə vətəndaş
cəmiyyəti qurumlarının cəlb edilməsi olduqca
vacibdir. Ölkə başçısı yanvarın 27-də
keçirilən müşavirədə bəyan etdi ki,
subsidiyaların verilməsi mexanizmi təkmilləşdirilməlidir.
Cənab
Prezident qeyd etdi ki, subsidiayalar məmurlara deyil, fermerlərə
verilir. Bu isə o deməkdir ki, subsidiyaların verilməsindəki
şəffaflıq əsas prioritet vəzifələrdəndir.
Korporativlərin, klasterlərin yaradılması
prosesi sürətlənməsi vacibdir. Yəni korporativlərin
yaradılması fermerlərin rəqabət imkanlarının
genişlənməsinə səbəb ola
bilər. Klasterlər isə bu gün
bütün inkişaf etmiş, hətta inkişaf etməkdə
olan ölkələrdə də tətbiq edilən metodlardan
biridir. Klasterlər yalnız fermerlər
deyil, eyni zamanda müxtəlif universitetlərdə olur.
Onlar birgə müəyyənləşdirirlər ki, gələn
il hansı məhsul istehsal edilməlidir. Kooperativlər fermerlərinin xərclərinin
azaldılmasına gətirib çıxara bilər. Fermerlərə ixrac subsidiyası verilməsi məqsədəuyğundur.
Dövlət ixrac qabiliyyətli sektorların dəstəklənməsi
siyasətini həyata keçirməklə ölkə xarici
ticarət göstəricilərini yaxşılaşdırır,
ixracdan daha çox gəlir əldə edir. Bu zaman daha çox məhsul ixrac edən fermer təsərrüfatları
dövlətdən subsidiya alaraq maliyyə imkanlarını
genişləndirə bilirlər. Eyni
zamanda ölkə başçısının
tapşırığına uyğun olaraq, aqroparkların
yaradılması prosesi sürətlənməlidir. Qeyd edək ki, aqroparklar aqrar və emaledici biznes və
təhsil müəssisələrinin birgə klaster
formasında fəaliyyətini nəzərdə tutur. Aqroparklar üçün də ən əlverişli
bölgələr Gəncə və Gəncəətrafı
bölgələr, Lənkəran, Xızı və
Xaçmaz rayonları hesab edilir. Lakin ölkənin digər
bölgələrində də aqroparkların
yaradılması üçün əlverişli şərait
var. Kadr çatışmazlığı ilə
yanaşı, sərmayələr məsələsinin də
həll edilməsinə ehtiyac var. Eyni zamanda müvafiq icra
qurumları tərəfindən hansı bölgələrdə
qarışıq, hansı rayonlarda ixtisaslaşmış
aqroparkların yaradılmasını
aydınlaşdırmağa ehtiyac var”.
Ekspertə görə, bütövlükdə,
hal-hazırda neftin dünya bazar qiymətinin aşağı
düşməsi Azərbaycan iqtisadiyyatı üçün
hər hansı çətinlik formalaşdırmır. Bununla
yanaşı, qeyri-neft sektorunun inkişafı ölkəmiz
üçün əsas prioritet olmaqda qalmaqdadır”.
İlkin AĞAYEV
Palitra.-2015.-31 yanvar.-S.6-7.