Distant tədris mərkəzləri dünya elm mühitinə
inteqrasiyanı təmin edəcək
Distant Tədris Mərkəzində tədris
olunan mühazirələr AMEA
Naxçıvan Bölməsinin doktorantları üçün də əlçatan olacaq
Artıq
bir neçə ildir ki, Naxçıvan Dövlət Universitetində,
eləcə də Gəncədə fəaliyyət göstərən
elmi-tədqiqat müəssisələri və universitetlərdə
Distant Tədris Mərkəzi vasitəsilə
İnformatika fənninin tədrisi həyata
keçirilir. AMEA-nın ümumi infrastrukturu
çərçivəsində informatika
fənni beynəlxalq standartlara uyğun olaraq tədris
ediləcək
AMEA
İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun Distant Tədris
Mərkəzi ilə Naxçıvan Bölməsi arasında
ilk dəfə onlayn
rejimdə informatika elminin
müxtəlif sahələrinə dair
mühazirələrin dinlənilməsi məqsədilə
AMEA-nın “AzScienceNet” elm
kompüter şəbəkəsi (EKŞ)
üzərindən canlı bağlantı yaradılıb. Layihə çərçivəsində
təqdim etdiyimiz yazıda distant
tədris mərkəzlərinin Azərbaycan elminin
dünya elmi
mühitinə inteqrasiyasında oynadığı rola toxunacağıq.
Elmi təşkilat və alimlərin virtual məkanda birgə fəaliyyəti təmin
olunur
Əvvəla onu qeyd edək ki, AMEA-nın “AzScienceNet” elm kompüter şəbəkəsi üzərindən canlı bağlantıya Naxçıvan Dövlət Universiteti və AMEA Gəncə Bölməsi də qoşulub. Videokonfrans sistemi vasitəsilə baş tutan tədbiri giriş sözü ilə açan institutun direktoru, AMEA-nın akademik-katibi, akademik Rasim Əliquliyev öncə iştirakçıları AMEA rəhbərliyi adından salamlayıb. Alim bildirib ki, elektron elm ölkədə elmi qurumların fəaliyyətinin səmərəliliyinin yüksəldilməsi və vahid onlayn elmi infrastrukturun formalaşdırılması məqsədi daşıyır. Nəticədə elmi-texniki informasiya və hesablama resurslarına çıxışı olan elmi təşkilat və alimlərin virtual məkanda birgə fəaliyyəti təmin olunur. Hazırda ölkədə, xüsusilə də regionlarda elektron elmin inkişaf etdirilməsi, təhsil sisteminin beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılması, səhiyyə, iqtisadiyyat və digər sahələrdə informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından (İKT) istifadə prioritet istiqamətlərdəndir. R.Əliquliyev ölkədə informasiya cəmiyyətinin formalaşdırılması, İKT-nin bütün sahələrə geniş tətbiqi istiqamətində görülən işlərdən, qəbul edilən dövlət proqramlarından söz açıb. “Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı”nda alimlərin qarşısında xüsusi vəzifələr qoyulduğunu, regionların sürətli inkişafının təmin olunmasının ölkədə uğurla həyata keçirilən davamlı sosial-iqtisadi inkişaf strategiyasının mühüm tərkib hissəsi olduğunu qeyd edib.
AMEA
Naxçıvan Bölməsində Distant
Tədris Mərkəzi yaradılıb
Akademik son zamanlar Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasında aparılan genişmiqyaslı islahatlardan bəhs edərək regionlarda İKT-nin tətbiqi ilə bağlı AMEA rəhbərliyi və Rəyasət Heyəti tərəfindən xüsusi qərarların qəbul edildiyini diqqətə çatdırıb. Qeyd edib ki, bu qərarlardan biri də AMEA Rəyasət Heyətinin AMEA Naxçıvan Bölməsində Distant Tədris Mərkəzinin yaradılması haqqında qərarıdır. Qərara əsasən, İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun mütəxəssisləri tərəfindən AMEA Naxçıvan Bölməsində Distant Tədris Mərkəzi yaradılıb. 2015-ci ildə AMEA Naxçıvan bölməsi ilə Rəyasət Heyətinin birgə səyyar iclasında bölmənin Distant Tədris Mərkəzinin açılış mərasimi keçirilib. “Artıq bir neçə ildir ki, Naxçıvan Dövlət Universitetində, eləcə də Gəncədə fəaliyyət göstərən elmi-tədqiqat müəssisələri və universitetlərdə Distant Tədris Mərkəzi vasitəsilə İnformatika fənninin tədrisi həyata keçirilir. Bu gündən Distant Tədris Mərkəzində tədris olunan mühazirələr, eyni zamanda AMEA Naxçıvan Bölməsinin doktorantları üçün də əlçatan olacaq. Bununla da AMEA-nın ümumi infrastrukturu çərçivəsində informatika fənni beynəlxalq standartlara uyğun olaraq tədris ediləcək”, - deyə R.Əliquliyev bildirib.
Regionlarda fəaliyyət göstərən
elmi-tədqiqat müəssisələri və universitetləri
üçün yeni imkan
Alim Naxçıvanda Distant Tədris Mərkəzinin yaradılmasının əhəmiyyətini vurğulayaraq bu mərkəzin Naxçıvan və digər bölgələr, eləcə də dünyanın aparıcı elmi-tədqiqat müəssisələri arasında elm və təhsil körpüsü olacağını, doktorant və dissertantların məsafədən təhsil alması, onlayn seminar və konfransların keçirilməsi, Bakıya gələn mötəbər qonaqların və Nobel mükafatı laureatlarının bir araya toplanması, alimlər arasında ölkədaxili, həmçinin beynəlxalq əməkdaşlıq münasibətlərinin möhkəmləndirilməsi üçün geniş imkanlar yaratdığını söyləyib. Qeyd edib ki, bu virtual körpü vasitəsilə ölkədə vahid inteqrativ elm və təhsil mühiti yaradılacaq. R.Əliquliyev, həmçinin akademiyanın institut və təşkilatlarını müasir şəbəkə xidmətləri ilə təmin edən “AzScienceNet” elm kompüter şəbəkəsinin geniş imkanlarından söz açıb. Bildirib ki, elm və təhsil şəbəkələri üzrə milli operator olan “AzScienceNet” Avropa Komissiyasında Azərbaycanı uğurla təmsil edir. 2016-cı ildə “AzScienceNet”in Avropa üzrə bütün elm və təhsil qurumlarına şəbəkə xidməti göstərən GEANT şəbəkəsinə 1 Gbit/san sürətlə çıxış imkanı əldə etməsi planlaşdırılır ki, bununla da Azərbaycan Avropanın elm və təhsil mühitinə inteqrasiya olunacaq. Bu imkanlardan regionlarda fəaliyyət göstərən elmi-tədqiqat müəssisələri və universitetlər də yararlana biləcək. Sonda akademik AMEA Naxçıvan Bölməsinin Distant Tədris Mərkəzinin fəaliyyətə başlaması münasibətilə Naxçıvan elmi ictimaiyyətini, o cümlədən bölmənin əməkdaşlarını təbrik edib. Onlara gələcək fəaliyyətlərində uğurlar diləyib.
Sonra çıxış edən AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev bölmənin Distant Tədris Mərkəzinin yaradılmasını dünyanın aparıcı elmi-tədqiqat müəssisələri və universitetləri ilə beynəlxalq əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulması və inkişaf etdirilməsi baxımından təqdirəlayiq hal kimi qiymətləndirib. Bölmənin əməkdaşları adından AMEA rəhbərliyinə və Rəyasət Heyəti üzvlərinə mərkəzin açılışında göstərdikləri dəstəyə görə təşəkkürünü bildirib. Videokonfrans AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun mütəxəssisləri tərəfindən mühazirələrin oxunması ilə davam etdirilib.
Elmi fəaliyyət yeni
texnologiyaların tətbiqi ilə yenidən qurulur
AMEA İnformasiya
Texnologiyaları İnstitutunun əməkdaşı
Məmmədrəsul Yaqubov bildirib ki, Azərbaycan elminin dünya elmi mühitinə inteqrasiyasını təmin
etmək üçün elmi
fəaliyyətin informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının
tətbiqi ilə yenidən qurulması vacibdir.
AMEA-nın elmi müəssisə
və təşkilatlarına yüksək səviyyəli internet xidmətləri göstərməklə
Azərbaycan elminin dünya
elminə inteqrasiyasını təmin edən, elm
və təhsil şəbəkələri üzrə milli operator olan “AzScienceNet” elm kompüter şəbəkəsi
bu məsələlərin həllində
mühüm rol
oynayır. Məmmədrəsul Yaqubov
“AzScienceNet”də Wi-Fi, “Eduroam”,
“Cloud Computing”, monitorinq və informasiya təhlükəsizliyi,
“Hosting”, distant təhsil
və s. ilə yanaşı, elektron kitabxana xidmətinin
də göstərildiyini diqqətə çatdırıb. Bildirilib ki, şəbəkə
infrastrukturu əsasında
yaradılmış “AzScienceNet”in platformasında yerləşən elektron kitabxana sisteminin qurulma, təhlükəsizlik,
miqyaslanma və elastiklik
məsələlərinin həlli yolları şəbəkədə
tətbiq olunub. E-kitabxana sistemlərinin təhlükəsizliyi
məsələsinə toxunan M.Yaqubov xidmətin davamlı olması və əlyetərliliyinin
təmin olunması üçün klassik metodlardan əlavə,
virtual serverlərə və ya bulud platformalarına əsaslanan
sistemlərin tətbiqinin mühüm əhəmiyyət
daşıdığını söyləyib. Onun sözlərinə görə, bulud texnologiyalarının tətbiqi ilə e-kitabxana sistemlərinin istifadəçi
profillərinin analizi aparılır: “Bununla da istənilən
istifadəçinin maraq dairəsini
müəyyənləşdirərək onun
fəaliyyət göstərdiyi elm sahəsində
kitab, məqalə və jurnalların dünya kitabxana
bazalarından toplanması mümkündür”.
Anar Miriyev
Palitra.-2016.-7 aprel.-S.11.