Turizm potensialı xarici iştirakçılara təqdim edilir

 

Beynəlxalq turizm səyahətlər sərgisində 40 ölkədən 200-dən artıq şirkət iştirak edir

 

Dünən Prezident İlham Əliyev xanımı Mehriban Əliyeva Bakı Ekspo Mərkəzində “AITF-2016” XV Azərbaycan Beynəlxalq turizm səyahətlər “HOREX Caucasus-2016” X Qafqaz Beynəlxalq mehmanxana, restoran supermarketlər üçün avadanlıq ləvazimatlar sərgiləri ilə tanış

olublar.

Regionda turizm sənayesi üzrə aparıcı tədbirlərdən biri olan “AITF-2016” sərgisi bu il 15 illik, “HOREX Caucasus-2016” sərgisi isə 10 illik yubileyini qeyd edir. “AITF-2016” sərgisi keçirildiyi illər ərzində bütövlükdə Xəzəryanı regionda mühüm tədbirlərin təşkil olunduğu, tərəfdaşlıq müqavilələrinin imzalandığı, habelə yeni proqram istiqamətlərin elan edildiyi əsas turizm tədbirinə çevrilib, bu sənaye sahəsinin qovşağı statusunu qazanıb. Mədəniyyət turizm naziri Əbülfəs Qarayev dövlət başçısına xanımına məlumat verib ki, Mədəniyyət Turizm Nazirliyi, Azərbaycan Turizm Assosiasiyası, Dünya Turizm Təşkilatı Asiya-Sakit Okean Turizm Assosiasiyası sərgiyə fəal dəstək verib. Turizm ölkəmizin qeyri-neft sektorunun perspektivli sahələrindən biri olduğu üçün bu sahənin inkişafına xüsusi diqqət göstərilməsi onun dəstəklənməsi hazırda dövlət siyasətinin başlıca istiqamətlərindən biridir. Azərbaycan Beynəlxalq turizm səyahətlər sərgisi bu prosesə töhfə verir. Təsadüfi deyil ki, 2002-ci ildə keçirilən ilk sərgidə 5 ölkədən 26 şirkət iştirak edirdisə, sonrakı illərdə müsbət dinamika əldə olunub. Builki sərgidə 40 ölkədən 200-dən artıq şirkət iştirak edir. Müstəqil auditin məlumatlarına əsasən, bu sərgi regionda ölkə, şirkət turizm marşrutlarının sayı üzrə bütün digər turizm sərgiləri arasında birinci yeri tutur. Azərbaycanın 20-dən artıq turizm şirkətini, eləcə otel sanatoriyalarını öz stendində bir araya gətirən Azərbaycan Turizm Assosiasiyası da ölkədə turizmin inkişafına güclü dəstək verir. 2009-cu ildən fəaliyyətdə olan Assosiasiya hazırda ölkəmizdə turizm otel sahəsində təlim inkişaf həllərini təmin edən ən böyük qeyri-hökumət təşkilatlarından biridir.

Prezident xanımı ölkəmizin turizm regionlarını əks etdirən ekspozisiyalara baxıblar. Qeyd edək ki, daxili turizm Azərbaycanda əsas təmayül olaraq qalır. Hazırda diqqət paytaxtla yanaşı, bölgələrdə geniş turizm şəbəkəsinin yaradılmasına yönəldilib. Naxçıvan Muxtar Respublikası da daxil olmaqla ölkəmizin malik olduğu təbii gözəllikləri, ecazkar təbiəti digər istiqamətləri nümayiş etdirmək baxımından sərgi bir çox özəllikləri ilə seçilir. Qax, Qəbələ, Gəncə, Zaqatala, İsmayıllı, Lənkəran, Mingəçevir, Masallı, Sumqayıt digər regionların ənənəvi ekspozisiyalarında Azərbaycanın daxili turizm potensialı təqdim edilir, milli mədəniyyətimizin zəngin nümunələri qonaqlara nümayiş olunur. Qarabağ regionunun gözəlliyini turizm imkanlarını nümayiş etdirən ənənəvi stend sərgidə yer alıb. Bakıda keçiriləcək “Formula-1” Avropa Qran-prisinin təşkilatçısıBakı Şəhər HalqasıƏməliyyat Şirkəti sərgidə ayrıca stendlə təmsil olunur. Burada yarışların proqramı, eləcə hamının səbirsizliklə gözlədiyi Qran-priyə biletləri harada necə əldə etməklə bağlı ətraflı məlumat verilir. Prezident xanımı sərgidə xarici ölkələrin milli pavilyonları ilə tanış olublar.

 

Tibbi sağlamlıq turizmi istiqamətlərini təmsil edən iştirakçıların sayı artıb

Bildirilib ki, keçirildiyi illər ərzində Azərbaycan Beynəlxalq turizm səyahətlər sərgilərində dünyanın 40-dan çox ölkəsindən təxminən 2200 şirkət iştirak edib. Bu il sərgidə çoxlu xarici şirkətin iştirakı diqqət çəkir. İndoneziya milli pavilyonunda bu ölkə ecazkar təbiəti, zəngin mədəniyyəti qonaqpərvər insanlara malik olan dünyanın möhtəşəm səyahət məkanlarından biri kimi təqdim olunur. Bu ölkənin turizm obyektləri tarixi məkanlar da daxil olmaqla, təbiət mədəniyyət mənzərələrini əhatə edir. Rusiyanın şəhərlərinin, xüsusilə Stavropol vilayətinin təqdim etdiyi imkanlar da sərgidə böyük maraqla qarşılanır. Bu il tibbi sağlamlıq turizmi istiqamətlərini təmsil edən iştirakçıların sayı əhəmiyyətli dərəcədə artıb. Belə ki, sərgidə Azərbaycan, Belarus, Gürcüstan, İtaliya, Latviya, Xorvatiya, Çexiya, Rusiya, Türkiyə, Ukrayna digər ölkələri təmsil edən şirkətlər, o cümlədən tibb mərkəzi, sağlamlıq ocağı sanatoriyalar müalicə-sağlamlıq SPA turizmi üzrə ən son nailiyyətləri təqdim edirlər. Hindistan da builki sərgidə fəal iştirak edir. Ümumiyyətlə, bu ölkə din, dil adət-ənənələrin heyrətamiz rəngarəngliyinə malik olmaqla bütün mədəniyyətlərin fərqli ənənələrinin sintezini təqdim edir. Hindistan hər zaman tarixi abidələri, dağ kurortları, vəhşi təbiəti maraqlı ekoloji sistemi ilə turistlərin diqqətini çəkir. İran İslam Respublikasının milli pavilyonunda bu ölkənin müxtəlif turizm istiqamətləri barədə geniş məlumat verilir. Burada İranın turizm şəbəkəsinin malik olduğu potensial qonaqlara əhatəli şəkildə təqdim edilir. Belarus, Bolqarıstan, Gürcüstan, Dominikan, İspaniya, Tailand, Monteneqro, Çexiya Ukrayna şirkətləri öz ölkələrinin turizm potensialını milli koloritini parlaq şəkildə nümayiş etdirmək məqsədilə sərgidə özəl pavilyonlar quraşdırıblar. ABŞ, İordaniya, İsveçrə, Latviya, Maldiv adaları, Sloveniya, Yunanıstan digər ölkələrin turizm şirkətləri otelləri sərgiyə qatılıb. Qonşu Gürcüstan da builki sərginin iştirakçıları sırasındadır. Bu ölkənin Milli Turizm Assosiasiyasının qatıldığı sərgidə Gürcüstanın malik olduğu turizm potensialı barədə geniş informasiya çatdırılır. Məqsəd Gürcüstana gəlmək istəyən turistlərin təəssüratlarını zənginləşdirmək ölkədə turizmin davamlı inkişafını təmin etməkdir.

 

Türkiyənin potensialının təqdim olunması baxımından əla fürsət

Sərgidə Türkiyə geniş təmsil olunur. Mütəxəssislər deyirlər ki, dünyanın ən məşhur tanınmış turizm məkanlarından olan Türkiyənin potensialının təqdim olunması baxımından bu sərgi əla fürsətdir. Bu, həm turizm sahəsində yeni marketinq strategiyalarının müəyyən olunmasına təşviqinə geniş imkanlar açır. Hər bir sərgi yeni aviareys hava xətlərinin elan edildiyi, memorandum beynəlxalq müqavilələrin imzalandığı, sənayedəki yeni məhsul nailiyyətlər barədə hesabatların səsləndirildiyi platformadır. Odur ki, bu sərgi Azərbaycanın zəngin turizm potensialını xarici iştirakçılara təqdim edir. Bu da ölkəmizin turizm məkanı kimi məşhurlaşmasına şərait yaradır. Bakı Ekspo Mərkəzində İçərişəhər Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğunun xüsusi pavilyonunun yaradılması, milli əl işlərindən ibarət ekspozisiyanın quraşdırılması da ölkəmizin turizm potensialının kompleks təbliğinə xidmət edir. Sərgi ilə tanışlıqdan sonra dövlət başçısı xanımı turistlər üçün şəhər turlarında istifadə ediləcək avtobusa mikroavtobusa baxıb, onlarda yaradılan şəraitlə tanış olublar. Prezident İlham Əliyev sərgilərin işinə uğurlar arzulayıb.

 

Nigar

Palitra.-2016.-9 aprel.-S.4.