“Müasir dövrdə
təhsil sisteminin inkişafında İKT-nin rolu əvəzsizdir”
“Mən
universitetdə bir çox fənləri tədris edirəm ki,
onların tədrisində informasiya kommunikasiya
texnologiyalarından istifadə etmədən yan keçmək
qeyri-mümkündür”
İnkişaf etmiş ölkələrdə olduğu kimi, son zamanlar respublikamızda da təhsil sahəsində İKT tətbiq etməklə, təhsildə innovativ texnologiyanın, keyfiyyətin artırılmasına xüsusi yer verilir. Hazırda təhsilin informasiyalaşdırılmasına dair hüquqi baza yaradılıb, məktəblərə kompüter, noutbuk və elektron lövhələr verilir, şəbəkə avadanlıqları ilə təmin edilməkdədir. Bu gün Azərbaycanda müəllimlər İKT-nin imkanlarından yararlanaraq, onun təhsil sistemində tətbiqinə nail ola biliblər.
Layihə çərçivəsində müsahibimiz Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin İctimai fənlər kafedrasının baş müəllimi, kulturoloq Vüsalə Məmmədzadədir:
- 2015-2016-cı tədris
ili arxada
qaldı. Baş müəllim olaraq bu tədris ili ilə
bağlı nə demək istərdiniz?
-
2015-2016-cı tədris ili mənim üçün yaddaqalan illərdən biri oldu. Bldiyiniz kimi, bu ilin fevral ayında
Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin yaranmasının
10 illiyi qeyd olundu. Bu münasibətlə
Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin inkişafında
xidmətlərimə görə,
Azərbaycan Respublikası
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin Fəxri Fərmanı ilə təltif olundum. Müəllim
olaraq, mənə verilən bu mükafatdan dəyərli
nə ola
bilərdi.
2015/2016-cı tədris ilində universitetimizin elmi-tədqiqat işlərində
mütəmadi olaraq iştirak etdim. Respublikada
və xaricdə mədəniyyət və
turizm sahəsi üzrə keçirilmiş
bir neçə konfranslarda uğurla iştirak edərək Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetini yüksək səviyyədə təmsil
etməyə nail oldum.
- Universitetinizdə,
tədrisin gedişində
hansı irəliləyişlər,
inkişaf özünü
göstərir?
-ATMU ölkəmizin ən gənc ali
təhsil ocaqlarındandır.
Universitetimizin əsas hədəfi
tələbələrimizi yüksək elmi biliklərə, tədqiqat
işlərinə yiyələnməyi
bacarmaq qabiliyyətinə
istiqamətləndirməyi, cəmiyyət-fərd münasibətlərinə
həssaslıqla yanaşan,
peşəkar kadr kimi həyata hazır olan gənc mütəxəssislər
yetişdirməkdən ibarətdir.
Müasir dünya ilə
ayaqlaşmaq, dəyişkən
tələblərə cavab
vermək gənclərdən
dünyagörüşlü, bilikli və bacarıqlı olmağı
tələb etdiyi kimi, fərdi keyfiyyətlərini artırmağı
və kollektiv ruhda çalışmağı
labüd edir. Təklif etdiyimiz ixtisaslar, xaricdə və ölkəmizin aparıcı müəssisələrində
təcrübə, beynəlxalq
və yerli təşkilatlarla həyata
keçirilən layihələrdə
və ixtisaslaşdığımız
sahələr üzrə
elmi tədqiqatlarda iştirak etmək, həmçinin başqa ölkəyə getmədən
Avropa ali
təhsil müəssisəsinin
diplomunu qazanmaq fürsəti yaradır.
Bu gün çəkinmədən,
fəxrlə deyə bilərəm ki, məzunlarımız ölkəmizin
aparıcı turizm müəssisələrində layiqli yerlərini tutmaqla yanaşı, dünyanın nüfuzlu universitetlərində heç
bir çətinlik çəkmədən təhsillərini
davam etdirirlər. Onu da qeyd edim ki,
tələbələrimiz məzun
olduqda artıq bir neçə xarici dillərdə sərbəst danışmağı
bacarırlar.
Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetində
(ATMU) Azərbaycan Respublikası
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin Mədəniyyətşünaslıq üzrə Elmi-Metodiki Mərkəzi ilə Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti arasında əməkdaşlıq haqqında
Anlaşma memorandumu imzalanıb.
Həmin sənəddə regionlarda
yerləşən turizm
xidmət obyektlərində
çalışanların maarifləndirilməsi və
beynəlxalq təcrübəyə
əsasən təlimatlandırılması
istiqamətində əməkdaşlığın
gücləndirilməsi məsələsi
də öz əksini tapıb. Anlaşma Memorandumuna
mədəniyyət müəssisələrinə
turistlərin cəlb edilməsi istiqamətində
birgə layihələrin
həyata keçirilməsi,
Mərkəzin “Gənc
mədəniyyət işçilərinin
koordinasiya kreativ qrupu” üzvlərinin dəstəyi ilə universitet tələbələrinin
müxtəlif mədəniyyət,
turizm obyektlərində
təcrübə keçməsinə
dair layihələrin işlənib hazırlanması
daxildir. Qarşılıqlı
informasiya, məsləhət
və metodiki yardımların göstərilməsi,
YUNESKO-nun Dünya Maddi
İrs Siyahısına
və Qeyri-Maddi Mədəni İrs üzrə Reprezentativ Siyahısına daxil edilmiş Azərbaycan mədəni irs nümunələrinin qorunması
və beynəlxalq səviyyədə təbliği
məqsədilə birgə
tədbirlərin keçirilməsi
və digərləri
həlli vacib bilinən məsələlər
sırasındadır. Memorandumun səmərəli
icrası məqsədilə
müvafiq əmrə
əsasən koordinasiya
qrupunun yaradılması
qərara alınıb.
Hazırda bu layihəyə
start verilib və universitetimiz tərəfindən
bu layihədə mən də iştirak edirəm. 27 iyul 2016-cı il tarixində “Gənc mədəniyyət işçilərinin
koordinasiya kreativ qrupu”nun Xızı, Şabran və Siyəzən rayonlarından
olan 30 üzvü “Turizm müəssisələrində
mədəni xidmətin
təşkili” adlı
təlimdə iştirak
edərək İKT-nin
bu sahənin inkişafında və təbliğində xüsusi
və əvəzsiz rolundan ayrıca söhbət açdım.
- İnformasiya kommunikasiya
texnologiyalarını (İKT) tətbiq olunduğu əsas sahələrdən
biri də təhsildir. Təhsilin inkişafında İKT-nin rolunu necə
qiymətləndirirsiniz?
- Müasir dövrdə təhsil sisteminin inkişafında informasiya
kommunikasiya texnologiyalarının
rolu əvəzsizdir.
Mən universitetdə
bir çox fənləri tədris edirəm ki, onların tədrisində
informasiya kommunikasiya texnologiyalarından istifadə
etmədən yan keçmək qeyri-mümkündür. Məsələn,
Dünya mədəniyyəti,
dünya muzeyləri, İncəsənət tarixi,
Dünya memarlıq tarixi və s. kimi fənləri tədris edirəm, ən maraqlı dərslər kimi də yadda
qalır, təbii ki, İKT vasitəsilə.
Biz dərslərimizdə virtual olaraq, demək olar ki, bütün
dünya muzeylərini
gəzirik, oradakı eksponatlarla, dünya rəssamlarının əsərləri
ilə, yaxud da dünya memarlığı
ilə yaxından tanış oluruq.
Mən sizə
bəzi müsbət tərəflərini xatırlatdım,
indi də mənfi tərəflərini
xatırladım. Təəssüflə deyə bilərəm
ki, gənclərimizin
virtual həyat tərzinə
çox alışmasından
irəli gələrək
kitab oxumaq həvəsləri, demək
olar yox dərəcəsindədir. Məlumat üçün sizə deyim ki, hər
yarımil semestrin əvvəlində tələbələrə
mütləq mühazirələrimin
tam elektron versiyasını
göndərirəm, əlavə
olaraq ədəbiyyat siyahısını da göndərirəm. Seminar
vaxtı tələbələrimə
müraciət edəndə
ki, kitabxanalardan hansı kitabları əldə etdiniz? Təəssüflə qeyd edə bilərəm ki, əgər qrupda 30 nəfər tələbə
varsa, onlardan maksimum 1-3 nəfərinin dərslərə kitabdan oxumaqla hazırlaşdığı
məlum olur.
Oxu mədəniyyətinin
aşağı olması
günümüzün mühüm
problemlərindən biridir. Oxu mədəniyyəti
cəmiyyətin intellektual
səviyyəsini artırır.
Səviyyə artıq olduqda
isə inkişaf, tərəqqi gedir. Hər bir tələbə potensialı informasiya daşıyıcısıdır. Belə olan halda isə elmin düzgün və operativ təbliğinə şərait
yaranar ki, bu da öz
növbəsində Azərbaycan
mədəniyyətinin dünya
ictimaiyyətinə təqdim
edilməsinə yardımçı
ola bilər.
- Bu gün tələbələrin kompüterdən
istifadə imkanları
hansı səviyyədədir?
- Bu gün tələbələrin kompüterdən istifadə səviyyələri o qədər də qənaətbəxş deyil. Məsələn, tələbələrə dərsləri ilə bağlı hər hansı bir ev tapşırığı verdikdə onlar internet vasitəsilə məlumatları tam araşdırmadan necə gəldi, yanlış məlumatlar olsa belə, oxuyub kifayətlənirlər.
- Bu gün elektron kitabxanalar var. Tələbələr dərsə
hazırlaşmaq üçün
istədiyi kitabı internetdən əldə edə bilirlər. Sizcə, kifayət qədər yararlana bilirlərmi?
- Kifayət qədər elektron kitabxanalar var ki, tələbələr
üçün rahat
məlumatlar əldə
etmək imkanı yaradır. Amma onu da qeyd edim ki,
bu imkanlardan ingilis, rus, alman
dillərini bilən tələbələrimiz daha
yaxşı faydalana bilir. Azərbaycan dilində elektron
kitabxanalarımız, demək
olar ki, qənaətbəxş deyil.
- Gələcəkdə siniflərdə,
dərslərdə İKT-nin
tətbiqi ilə bağlı hansı yenilikləri görmək
istərdiniz?
- Azərbaycan Turizm
və Menecment Universitetinin ilk yarandığı
günlərindən fəaliyyət
göstərən ilk müəllimlərindən
biriyəm, 2006-cı ildən
bu günə qədər dərslərimdə
İKT-nin bütün
ilk yeniliklərindən istifadə
etdim, indi də addım-addım bu yenilikləri tələbələrimə tətbiq
edirəm.
Mən dəfələrlə
xarici ölkələrin
universitetlərində gördüm
və müəllim olaraq həmin universitetin istər müəllimlərinə, istərsə
də tələbələrinə
həsəd apardım. Ən böyük arzum respublikamızda fəaliyyət
göstərən dövlət
universitetlərinin, eləcə
də bizim universitetimizin böyük
kampuslarla təmin olması və 24 saatlıq fəaliyyət göstərən dünya
standartlarına uyğun
müasir tipli, geniş elektron kitabxana ilə təchiz olunmasıdır.
Nigar Abdullayeva
Palitra.-2016.-23 avqust.-S.7.