“Məktəbimizdə İKT-dən istifadə
üçün bütün
imkanlar yaradılıb”
“Texnoloji
biliklərin üstünlüklərindən yararlanaraq
tədris etdiyimiz dərslər nəticəsində
hər il ali təhsil
ocaqlarına 600-dən yuxarı bal toplayan şagirdlərimiz qəbul olur”
Müasir dünyada təhsil hər bir ölkədə inkişaf konsepsiyasının mühüm tərkib hissəsi kimi qəbul olunur. Bu baxımdan ölkəmizdə təhsilin inkişafı ilə bağlı həyata keçirilən tədbirlər deməyə əsas verir ki, Azərbaycan öz gələcəyini daha etibarlı və inamlı görmək istəyir. Son illərdə dövlətimizin başçısının ölkədə məktəblərin maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi ilə bağlı sərəncam və tapşırıqlarına uyğun olaraq yüzlərlə məktəb binası tikilib və ya təmir olunub.
Təhsil ocaqlarının kompüter texnologiyaları ilə təchiz olunması ilə bağlı sərəncam və tapşırıqlara uyğun olaraq ümumtəhsil məktəblərinin informasiya kommunikasiya texnologiyaları ilə təminatı gücləndirilib. Ölkə başçısı çıxışında bildirib ki, “Azərbaycanda elmə, təhsilə göstərilən diqqət mütləq öz nəticəsini verəcək. Bizdə savadlılıq yüksək səviyyədədir, savadsız insan yoxdur. Bu, böyük üstünlüyümüzdür. Ancaq bu gün yeni texnologiyalar tətbiq olunur. Uşaqlar da bunu bilməlidirlər. Elmin, təhsilin inkişafı ölkəmizin dayanıqlı inkişafını təmin edəcək”. Azərbaycanda İKT-nin təhsil prosesinə inteqrasiyası istiqamətində mühüm addımlar atılır. Artıq ölkəmizdə bu istiqamətdə əhəmiyyətli nailiyyətlər əldə olunmaqdadır. Təhsil naziri də çıxışında bildirib ki, hazırda dünyanın qabaqcıl təhsil sistemlərində gedən əsas tendensiyalardan biri informasiya kommunikasiya texnologiyalarının bu sahəyə cəlb edilməsi və onun təhsilin hər anında, hər pilləsində tətbiq edilməsidir. Hazırda Azərbaycanda İKT-nin təhsildə tətbiqi öz inkişafının, necə deyərlər, gənclik dövrünü yaşayır. Məktəblərin internetə qoşulmasının təhsil müəssisələrinin kompüterləşdirilməsi ilə paralel aparılması, eyni zamanda təhsil sahəsi ilə əlaqəli internet resursların formalaşdırılması, təhsildə keyfiyyətin yaxşılaşdırılmasına zəmin yaradır. Bu gün məktəblərdə İKT-nin tətbiqi ilə bağlı müəllimlərin də fikirləri önəmlidir. Məhz bu istiqamətdə növbəti müsahibənin hazırlanmasında YAP-ın üzvü, ADNSU-nun magistrantı, Tovuz r. Əyyublu kənd sakini Mahmud Sadıqovun da rolu olub.
Layihə çərçivəsində
müsahibimiz Tovuz rayon 1 saylı Əyyublu kənd orta məktəbinin coğrafiya
müəllimi Elman Mehdiyevdir:
Mehdiyev Elman Qasimi oğlu 1983-cü ildə Tovuz rayonu Əyyublu kəndində anadan olub. 1989-2000-ci ildə E.Bayramov adına Əyyublu kənd orta məktəbində orta, 2000-2004-cü ildə isə ADPU-nin Coğrafiya fakültəsində ali təhsil alıb. GDU-nun Magistratura şöbəsinin Coğrafiya fakültəsində 2006-2009-cü illərdə təhsil alaraq universiteti fərqlənmə diplomu ilə bitirib. 2005-ci ildən Tovuz rayon E.Bayramov adına Əyyublu kənd orta məktəbində, 2008-ci ildən isə həmin kəndin 1 saylı kənd orta məktəbində coğrafiya müəllimi kimi çalışır. Azərbaycan Müəllimlər Universitetinin Qazax filialında İKT-dən istifadə kurslarının 2 dəfə iştirakçısı olub, “Mediya və Təhsil İnnovasiyaları” jurnalında və “Təhsil problemləri” qəzetində məqalələrlə çıxış edib. 2013-cü ilin dekabr ayında Azərbaycan Müəllimlərinin XIV qurultayının nümayəndəsi olub və indiyə kimi coğrafiya fənni üzrə 4 kitabın müəllifidir. Dərs dediyi şagirdlər respublikamızın ali təhsil universitetlərinə yüksək ballarla qəbul olmaqdadır.
- Elman
müəllim, İKT-nin cəmiyyət və
elmdə oynadığı rolu necə
qiymətləndirirsiniz?
- İndiki cəmiyyət və
elmi İKT-siz təsəvvür
etmək olmaz. Hazırda İKT həyatımızın
bütün sahələrinə
sızıb və üstün
imkanları ilə aktuallığını qoruyub
saxlayır. Kommunikasiya
texnologiyalarının üstünlüyünü
daha çox elmdə görürük. İKT-nin
imkanları sayəsində elmin
coğrafiyası böyüyüb və
biliklərin mübadiləsi prosesi
intensivləşib. İnformasiyaların ötürülməsi
vaxt və zaman amillərindən
asılılığı zəifləyib. Bunu
bizlər daha aydın şəkildə müasir təhsil ocaqlarında görə bilərik.
Texnologiyaların köməyi ilə lövhədən projektor dərs metoduna
keçərək ali təhsil
ocaqlarına qəbul səviyyəmiz artıb. İKT-nin
elmdə oynadığı rol cəmiyyətimizdən
təsirsiz ötüşə bilməz. Bir
müəllim kimi qeyd
edə bilərəm ki, texnologiyaların
üstünlükləri nəticəsində fərdlərin
bilikləri artaraq, cəmiyyətin təhsil
səviyyəsinin yüksəlməsinə səbəb olub. Cəmiyyət üzvlərinin
həyatına daxil olan
İKT sayəsində fərdlər arasında geniş informasiya
mübadiləsi həyata keçirilməkdədir ki, bu da
cəmiyyət və İKT-nin
ayrılmazlığına gətirib çıxarır.
İnsanların düşüncə tərzinə, əqidəsinə
və dünyagörüşünə İKT-nin
təsiri günü-gündən artır. Artıq cəmiyyətin
özü İKT-dən asılı vəziyyətə
düşüb. İş
həyatımızda, istərsə də gündəlik həyat
tərzimizdə İKT-nin resuslarından geniş istifadə edirik.
Cəmiyyət və İKT zəncirvari bağlılıq nümayiş etdirir.
- Bir müəllim kimi İKT-nin
hansı üstünlüklərindən istifadə edirsiniz?
- Həm cəmiyyətin, həm də elmin bir üzvü kimi İKT-nin bir çox üstünlüklərindən bəhrələnirəm. Çünki mən vaxtımın çox hissəsini şagirdlərin təhsil səviyyəsinin yüksəldilməsi üçün sərf edirəm deyə, İKT-nin üstünlüklərindən daha çox elmdə yararlanıram. Burada interneti xüsusi qeyd edə bilərəm. İnternet istənilən biliyin əldə edilməsində müəllim və şagirdə böyük köməklik göstərir. Ələlxüsus çap məhsullarını qeyd edə bilərəm. Şagirdlərin hər birinə fərdi qaydada məlumat vermək üçün çap məhsullarının imkanlarından yararlanırıq. Hətta qeyd edə bilərəm ki, şagirdlərin bilik səviyyəsinin yüksəldilməsi ilə əlaqədar coğrafiya fənindən 4 kitab yazaraq şagirdlərin biliklərinin mənimsənilməsində yardımçı oluram. Bu cür kitablar öz təsirlərini qəbul prosesində göstərir. Dərs prosesində projektor sistemindən istifadə edərək şagirdlərə əyani şəkillər və yazılar üzərində bilikləri aşılayırıq. Bu isə dərsin mənimsənilməsində mühüm əhəmiyyət kəsb edir və öz keyfiyyətini biruzə verir.
- Məktəblərimizdə
artıq kommunikasiya sistemləri
formalaşdırılıb və şagirdlər bu imkanlardan istifadə
edirlər. Siz bir
müəllim kimi şagirdlərin bu imkanlardan istifadəsinə
necə baxırsınız? Bu imkanlar şagirdlərin təhsil səviyyəsinə
hansı dərəcədə təsir edir?
- Sevindirici haldır ki, məktəblərimiz İKT ilə tam təmin olunub. Şagirdlər texnologiyalarla sərbəst işləyərək yüksək nəticələr əldə edirlər. Qeyd edə bilərəm ki, məktəbimizin coğrafiya kabinetinə rəhbərlik edirəm və burada bütün texnoloji imkanlar yaradılıb. Şagirdlərlə dərs prosesində qarşılıqlı işləyərək elmi bilikləri onlara ən asan üsullarla izah edirik. Burada İKT-nin rolu danılmazdır. Texnologiyalar biz müəllimlərə daha çox imkan verir ki, fikirlərimizi şagirdlərə tez və aydın çatdıraq. Qeyd edim ki, texnoloji biliklərin üstünlüklərindən yararlanaraq tədris etdiyimiz dərslər nəticəsində hər il ali təhsil ocaqlarına 600-dən yuxarı bal toplayan şagirdlərimiz qəbul olur. Məktəbimiz H.Əliyev Fondunun təşəbbüsü ilə açılıb və məktəbimizdə İKT-dən istifadə üçün bütün imkanlar yaradılıb. Kabinetlərimizdə hər bir mövzu ilə bağlı əyani və İKT vasitələri biliklərin tez və operativ qəbuluna köməklik göstərir. Biz bunu hər il şagirdlərin qəbul imtahanlarında fənlər üzrə topladığı balları təhlil edərkən də görürük. Artıq müasir dövrün texnoloji imkanlarından yararlanan şagirdlərimiz dünya təhsil sisteminin tələblərinə cavab verən bir ziyalı şəxs kimi və yaxud cəmiyyətinin bir üzvü kimi yetişir.
- Danılmaz həqiqətdir
ki, İKT-nin müsbət
təsirləri ilə yanaşı, mənfi təsirləri də
mövcuddur. Elman
müəllim, texnologiyaların şagirdlərimizə verdiyi mənfi təsirlərdən necə xilas ola bilərik?
-İKT-nin
üstünlükləri ilə yanaşı, çox
təəssüf ki, mənfi nəticələri
də mövcuddur. Bu
mənfi nəticələr şagirdlərdən də yan keçmir. Biz müəllimlər tənəffüs və
əlavə vaxtlarda şagirdlərə mənfi
təsirlərdən qorunmaq üçün məlumat veririk.
Hətta valideyn iclaslarında valideynlərə
bu haqda ətraflı
məlumat veririk. Bəzi şagirdlər İKT-nin mənfi təsirlərindən
istifadə edərək dərslərinə laqeyd
yanaşırlar. Bu daha
çox vaxtını internetdə
keçirməkdə, oyunlar oynamaqda, kinolar və
mahnılara qulaq asmaqda
və s. kimi sahələrdə
keçirən şagirdlərdə özünü
biruzə verir. Bu isə
şagirdlərin təhsil səviyyəsinin aşağı
düşməsi ilə nəticələnir. Sözsüz
ki, mənfi təsirlər şagirdlərə
dərsdən sonra yəni ev
mühitində olur. Burada
valideynlər üzərinə böyük
məsuliyyət düşür. Valideyn övladların dərsləri ilə
maraqlanmalı və İKT-nin mənfi təsirlərindən
onları hər zaman qorumalıdır.
Əks təqdirdə xoşagəlməz hallarla
qarşılaşacaqlar. Müəllim və valideynlər bu sahədə birgə işləsələr,
zənnimcə, mənfi təsirlərdən gəncləri qoruya bilərik.
Nigar Abdullayeva
Palitra.-2016.-25 avqust.-S.11.