UNEC tələbələri üçün tanınmış şirkətlərdə
karyera qurmaq
şansı
Əmək yarmarkaları təhsil
prosesinin yekun mərhələsi olmaqla milli təhsil sistemi
üçün bazar iqtisadiyyatı şəraitində məzunların
işlə təmin olunmasının yeni formasıdır
Layihə çərçivəsində
təqdim edəcəyimiz budəfəki yazı Azərbaycan
Dövlət İqtisad Univesitetində
(UNEC) fəaliyyət göstərən Karyera
Mərkəzi ilə bağlıdır. Qeyd
edək ki, Karyera Mərkəzi
26 noyabr 2008-ci ildə yaradılıb. Mərkəz
Azərbaycan Dövlət İqtisad Univesiteti, Gənclər və İdman
Nazirliyi və Beynəlxalq Əmək Təşkilatının
birgə layihəsidir.
Gənclər üçün Karyera Mərkəzinin yaradılmasında başlıca məqsəd gənclərin bilik, praktiki bacarıq və vərdişlərinin artırılması, onların məşğulluq problemlərinin həll edilməsi üzrə kompleks təşkilati, texniki, informasiya, konsaltinq, tədris və maarifləndirmə tədbirlərinin həyata keçirilməsidir. Mərkəzin əsas fəaliyyət istiqamətlərinə tələbələrin məlumat bazasının hazırlanması, inkubasiya mexanizminin hazırlanması, “Gənclər üçün Karyera Mərkəzi”nin internet portalının yaradılması və idarə olunması, gənclər üçün əmək yarmarkalarının təşkil edilməsi və keçirilməsi, analitik qrupların yaradılması, biznes layihələrin hazırlanması və konsaltinq xidmətlərinin təşkili və ali məktəblərdə Mərkəzin nümayəndələrinin müəyyən edilməsi daxildir. Əsas fəaliyyət istiqamətlərinim mahiyyətini bir qədər geniş təqdim edirik. Elektron məlumat bazasına universitetlərdə təhsil alan və ya oradan məzun olan məşğulluq problemi ilə üzləşən bacarıqlı və bilikli tələbələr haqqında anket məlumatları daxil edilir. Bundan başqa, məlumat bazasında kadr problemi ilə üzləşən və müəyyən vakansiyaların mövcud olduğu dövlət və özəl qurumları haqqında məlumatlar da öz əksini tapır. Namizədlərin inkubasiya mexanizmi dedikdə, oraya elektron məlumat bazasına daxil edilən namizədlərin bilik və bacarıqlarının artırılması məqsədi ilə Mərkəzin nəzdində bütün ixtisaslar üzrə müxtəlif treninqlərin, seminarların, beyin həmləsi metodunun tətbiqi ilə işgüzar oyunların, viktorinaların və eləcə də konfransların, sərgilərin keçirilməsi nəzərdə tutulur. Treninq və seminarların, əsasən, Mərkəzin bu sahə üzrə partnyorları olan dövlət və özəl qurumlarının təcrübəli mütəxəssisləri tərəfindən həyata keçirilməsi planlaşdırılır. “Gənclər üçün Karyera Mərkəzi”nin elektron səhifəsində Mərkəzin əsas fəaliyyət istiqamətləri, keçirilən treninq, seminar və konfranslar, məzun yarmarkaları, karyera xəbərləri və s. məlumatlar öz əksini tapır. Mərkəzin strateji fəaliyyət istiqamətlərindən biri gənclər üçün əmək yarmarkalarının keçirilməsidir. Yeni iqtisadi təhsilin konseptual əsaslarından biri insan potensialının inkişafı, yüksək ixtisaslı, peşəkar mütəxəssislərin hazırlığı prosesində tədrislə istehsalat arasında daha sıx əlaqələrin yaradılması, tələbələrin, eləcə də məzun olmuş gənclərin məşğulluq probleminin həllinə köməkliyin göstərilməsidir ki, bu sahədə də yarmarkaların təşkili və keçirilməsi mühüm rol oynayır. Ümumiyyətlə, yarmarkaların keçirilməsi təhsil prosesinin yekun mərhələsi olmaqla milli təhsil sistemi üçün bazar iqtisadiyyatı şəraitində məzunların işlə təmin olunmasının yeni formasıdır. Gənclər üçün əmək yarmarkalarında dövlət qurumları, holdinq, bank, sığorta şirkətləri, istehsal müəssisələri, informasiya texnologiyaları və xidmət müəssisələri öz nümayəndələri vasitəsilə təmsil olunacaq və potensial kadr ehtiyaclarını yarmarka vasitəsi ilə ödəyəcəklər. Mərkəzin nəzdində müxtəlif analitik qruplar tərəfindən marketinq araşdırmaları, əmək bazarının inkişaf dinamikası və müxtəlif sahələr üzrə kadr ehtiyacları araşdırılacaq, həmçinin iş axtaran namizədlərin bilik və bacarıq səviyyələrinə dair xüsusi keyfiyyət meyarlarının işlənib hazırlanması həyata keçirilir. Mərkəzin əsas strateji fəaliyyət istiqamətlərindən biri biznes layihələrinin hazırlanması və konsaltinq xidmətinin göstərilməsidir. Bu məqsədlə müxtəlif sahələr üzrə layihələr həyata keçirilir. Konsaltinq xidmətlərində əsas üstünlük marketinq, mühasibat və audit, maliyyə, informasiya texnologiyaları, biznes planların işlənib hazırlanması və menecment sisteminin formalaşdırılmasıdır.
“Sığortaçılığa
Yeni Baxış” adlı təlim
Ümumiyyətlə, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində tələbələrin karyera qurması ilı bağlı müxtəlif tədbirlər həyata keçirilir. Universitetdə “Sığortaçılığa Yeni Baxış” adlı təlim keçirilib. UNEC-in Karyera Mərkəzi ilə “AXA MBASK” sığorta şirkətinin birgə təşkil etdiyi təlimlər iki gün davam edib. “AXA MBASK”-ın mütəxəssisləri təlimlərdə UNEC tələbələrinə sığortaya giriş, nəqliyyat vasitələri sahiblərinin mülki məsuliyyətinin və daşınmaz əmlakın icbari sığortası, eyni zamanda sığorta mədəniyyəti ilə bağlı məlumat veriblər. Təlimə qatılan tələbələr şirkətdə karyera qurmaq və praktiki kurslarda iştirak etmək imkanı qazanıblar. Dünyanın aparıcı konsaltinq şirkəti olan “Mckinsey & Company” UNEC-in tələbə və məzunlarına təqdimat keçirib. Tədbir zamanı şirkətin Azərbaycan nümayəndələyində karyera qurma imkanları və təcrübə proqramları haqqında geniş məlumat verilib. Təqdimatı “Mckinsey & Company Azerbaijan”ın rəhbəri Sinan Köksoy və şirkətin İstanbul filialından dəvət edilən insan resursları departamentinin əməkdaşları aparıb.
Nüfuzlu şirkət tərəfindən
təlim keçirilib
“Deloitte Azərbaycan”
audit şirkəti insan
resursları ilə bağlı qlobal
strategiyası çərçivəsində Dövlət İqtisad Universitetinin və
Qafqaz Universitetinin tələbələri
üçün “Excel”
proqramında işləmək, keyfiyyətli PowerPoint
təqdimatı və effektiv CV
hazırlamaq, həmçinin peşəkar müsahibə aparmaq ilə bağlı təlim
sessiyaları təşkil edib. Şirkətdən
bildirilib ki, təlim
sessiyalarının məqsədi müsahibə prosesi üçün potensial namizədlərin hazırlanmasına dəstək
göstərməkdir. Təlimçilər öz
təcrübələrindən əldə etdikləri bilikləri
paylaşaraq, praktiki
bacarıqlar və əlaqədar mövzular
ilə bağlı müəyyən məlumatlar veriblər.
Tələbələr, həmçinin mövcud
CV-lərini təkmilləşdirmək və işə qəbul
prosesində iştirak edən tərəflərdən
birbaşa olaraq
suallarına cavab almaq
imkanı əldə ediblər. Təlimin ikinci
hissəsi peşəkar təqdimat üçün
tövsiyələrə və PowerPoint
proqramı üzrə texniki bacarıqlara
həsr olunub. Digər seminar
İqtisad Universitetinin
müəllimləri üçün keçirilib və burada “Deloitte Azərbaycan Excel” və
PowerPoint proqramları ilə bağlı
təlim sessiyaları təşkil edilib.
Təlimdə universitetin müxtəlif
kafedralarından müntəzəm olaraq “Excel” proqramında işləyən müəllimlər
və təlimçilər iştirak
ediblər. Bütün tələbə və
müəllimlərə sertifikatlar təqdim
edilib. Yeri gəlmişkən onu da qeyd edək ki, Azərbaycan Dövlət İqtisad
Universitetinin təsis etdiyi
“UNEC ekspert” jurnalının ilk sayı bir neçə
gün öncə öz
oxucuları ilə görüşüb.
İctimaiyyətin böyük
marağına səbəb olan jurnal aktual mövzuları
ilə öz fərqini ortaya
qoyub. UNEC ekspertləri jurnalda dərc olunan eksklüziv məqalələri ilə iqtisadi gündəm mövzularına şərh
verməklə yanaşı, iş
adamlarının yol göstəricisi
funksiyasını da yerinə yetiriblər.
Dinamik dəyişkənlik nümayiş etdirən qlobal
iqtisadi proseslərin ekspert
səviyyəsində təhlilləri ilə zənginləşdirilən
jurnalda milli iqtisadiyyatla bağlı məqamlara xüsusi yer verilib. Milli
iqtisadiyyatın formalaşması və inkişafı məsələsinə
toxunan müəlliflər monetar
siyasət, investisiya cəlbediciliyi, azad sahibkarlığın
stimullaşdırılması nüanslarını geniş təhlil edərək, oxuculara ən son statistik informasiyaları
çatdırıblar. Nəfis tərtib olunan
jurnalda neftin qiymətinin
dəyişkənliyi, ixrac potensialı,
ticarət tərəfdaşlıqları və investisiya məqsədli vergi
krediti mövzuları ilə də
yaxından tanış olmaq mümkündür. Biznes
mühitində insan amili
ilə bağlı mövzuların da yer aldığı mənbədə həmçinin,
obrazlı məqalələr oxuculara təqdim
edilib. Dayanıqlı iqtisadi
inkişaf strategiyasının
formalaşmasında standartlaşmanın və
sertifikasiyanın rolu ilə bağlı mövzularla maraqlananların diqqətini
çəkən informasiyalar da jurnalda yer
alıb. Eləcə də iqtisadi qərarların
qəbul edilməsinin bioloji əsaslarını
tədqiq edən neyro iqtisadiyyat
barədə xüsusi məqamlar da biznes oxucuları üçün maraq doğuracaq.
Anar Miriyev
Palitra.-2016.-18 may.-S.11.