“Həmrəyliyin reallıqdan tam virtuallığa keçid dövründəyik”

 

Günel Abdullayeva:

Bu gün təkcə Macarıstanda deyil, dünyanın hər yerində mobil texnologiyalara olan maraq artmaqdadır”

 

Gənclərin təbliğatda İKT-dən lazımi səviyyədə yararlana bilməsi vacib amildir. Xüsusən, xaricdəki gənclərin bu baxımdan üzərinə böyük məsuliyyət düşür. Özəlliklə gənclərin sosial şəbəkələrdə lazımı qədər virtual həmrəylik yaratması təbliğat işinə böyük təsir edə bilər. Macarıstanda təhsil alan Günel Abdullayeva qəzetimizə müsahibəsində bu və digər məsələlərlə bağlı fikirlərini bildirib. Qeyd edək ki, Günel Abdullayeva 1987-ci ildə Bakıda anadan olub. Binəqədi rayonu, 182 saylı orta məktəbi bitirib. Qərb Universitetində Politologiya ixtisası üzrə təhsil alıb. Hal-hazırda Budapeştdə Corvinus Universitetinin İctimai idarəetmə menecment ixtisası üzrə master təhsili alır. Təhsili Macarıstan Azərbaycan hökümətlərarası əməkdaşlıq çərçivəsində uyğulanan Təqaüd Proqramı hesabınadır. O, eyni zamanda 2006-2010-cu illərdə gənclər sektorunda aktiv olub dəfələrlə bununla bağlı Bakı şəhəri Səbail rayonu Gənclər İdman idarələri, YAP Gənclər Birliyi tərəfindən Fəxri fərman təşəkkürnamələr ilə təltif olunub. Nəzərə çatdıraq ki, Gunel xanım Bakı şəhəri, Binəqədi Qəsəbə Bələdiyyəsinə 2014-cü ilin dekabr ayında keçirilən bələdiyyə seçkilərində üzvlük haqqı qazanıb.

 

-Siz Azərbaycanda ictimai fəal gənclərdən olubsuz. Macarıstanda sizin həmyaşıdlarınızın ictimai fəallığı hansı səviyyədədir?

-Budapeştdə yeni olduğum üçün hələ dolğun məlumata sahib deyiləm bu barədə. Lakin bu müddət ərzində müşahidə etdiklərim ətrafımdakı tələbə yoldaşlarımdır ki, onların da günü əksərən akademik fəaliyyətdən ibarətdir. Avropada gənclər üçün bu gün minlərlə proqramlar mövcuddur. Lakin ən əsası bu gün avropalı gənc yeniliklərə açıqdır, təhsilə maraqlıdır siyasətlə birbaşa məşğul olmasa da, mühüm məsələlərdə həmin ölkənin vətəndaşı kimi mövqeyini sərgiləməkdədir. Yeri gəlmişkən bir misal çəkim, oktyabr ayında Macarıstanda Avropa Birliyinin mühacir siyasəti ilə bağlı referendum keçirildi. Tanıdığım yerli gənclərin, demək olar, əksəriyyəti həmin gün referenduma yollanmışdı. Mənim üçün bu artıq bir göstərici idi.

-Ümumiyyətlə, bu baxımdan azərbaycanlı gənclər dərəcədə onlardan fərqlənir?

-Azərbaycanı təhlil etsək görürük ki, bizim gənclər lap tələbəlik illərindən icitmai-siyasi aktivliyə can atırlar. Bu fəallıqda təkcə gənclərimiz deyil, həmçinin dövlətimiz maraqlıdır ki, bu da nəticədə onları daha da cəsarətləndirir. Bu, bir tərəfdən tələbəlik illərini maraqlı edir, cəmiyyətə yararlı vətəndaş hazırlayır. Lakin digər tərəfdən bu kimi fəaliyyətlər tələbənin bütün zamanını almalıdır anlamına da gəlməməlidir. Tələbə üçün ən öncül amil təhsildir. Bu gün Azərbaycanda tələbə daha çox vaxtını elmi fəaliyyətə sərf etməlidir. Bəli, hər kəs alim ola bilməz, lakin təhsilsiz birindən cəmiyyətə xeyir gəlməz. Gənclərimiz bu gün daha çox beynəlxalq bilik olimpiadalarında iştirak etməli, beynəlxalq müsabiqələrə qatılmalı, dəqiq elmlərlə maraqlanmalı, elmi mütaliələr etməli bu istiqamətdə daha çox çalışmalıdır. Mən razıyam ki bu birtərəfli proses deyil, qarşılıqlı olmalıdır, bunun üçün şərait yaradılmalıdır, lakin nəticədə hər iki tərəf elm ilə cəmiyyətimizə fayda verməkdə maraqlı olmalıdır. Azərbaycan bu gün alimlər, mütəfəkkirlər tarixini yeniləməlidir o tarixdə bu günün gəncləri yer almalıdır.

-Macarıstanda azərbaycanlı gənclərin birliyi ictimai fəallığı hansı səviyyədədir?

-Səfirlik xətti ilə zaman-zaman tədbirlərdə gənclərimiz bir araya gəlir. Bundan başqa, müəyyən layihələr, proqramlar çərçivəsində bir-birimizə yardımçı olmağa çalışırıq. Həmçinin bəzi gənclərimiz şəxsi təşəbbüsləri əsasında maraqlı aktivitələr etməkdədir. Məsələn, bu yaxınlarda bir gəncimizin Macarıstandakı başqa ölkələrdən olan rəsmilər ilə videomüsahibələrinə rast gəldim, çox bəyəndim. Digər sevindirici hal da Macarıstanda məzun olmuş azərbaycanlı gənclərin burada nüfuzlu şirkətlərdə, qurumlarda özlərinə karyera qurmaları faktorudur. Ümumilikdə mənzərə ürək açandır deyə bilərəm.

-Macarıstandakı gənclərin mobil texnologiyalara marağı necədir?

-Bu gün təkcə Macarıstanda deyil, dünyanın hər yerində mobil texnologiyalara olan maraq eyni səviyyədədir artmaqdadır. Mənə görə isə məsələnin vacib tərəfi bu kimi texnologiyalardan hansı məqsədlə istifadədir.

- Sizcə, gənclər təbliğatda İKT-dən lazımi səviyyədə yararlana bilirlərmi xüsusən, sosial şəbəkələrdə lazımi qədər virtual həmrəylik varmı?

-Bilirsiniz, İKT günü-gündən inkişafdadır. Məsələn, bu gün üçün artıq virtual təbliğat deyəndə kimlərinsə e-mail ünvanlarına göndərilən məktublar səmərəsiz görünə bilər. Daha çox yeniliklərdən faydalanmalıyıq. Dünya artıq vizuallığa daha önəm verir, dinləməkdənsə, seyr etməyi üstün tutur.

Hazırda həmrəyliyin reallıqdan tam virtuallığa keçid dövründəyik. Bəli, bu gün dünya internet dövrünü yaşayır, lakin insanlıq reallıqdadır tam olaraq insani dəyərlərin virtuallaşmasına göz yummamalıyıq. Çox təəssüf ki, bu gün virtuallıqda nümayiş olunan həmrəylik reallıqda nümayiş olunmur. Bəli, bu gün bir çox məsələlərdə canfəşanlıqla virtual həmrəylik nümayiş etdirə bilirik. Lakin bir bunu reallıqda edə bilsək...

-Macarıstanda sizə təhsil hansı metodlarla keçirilir?

-İlk öncə qeyd edim ki, təqaüd hesabına Macarıstanın ən öncül universitetlərindən olan Corvinus Universitetində İctimai idarəetmə menecment ixtisası üzrə magistr tələbəsiyəm. Universitetin təhsilindən razıyam öz təhsil sistemimizlə müqayisə etdikdə fərqlər açıq-aydın nəzərə çarpmaqdadır. Tədris müddətində hər ay baş tutan imtahanlar bir növ keçirilən dərslərin effektivliyinin, tələbənin dərslərə hazırlıq səviyyəsinin dərslərdən mənimsənilən bilik bacarıqların ölçü meyarıdır. Bundan başqa, mütəmadi tapşırıqlar, qrup işləri nəzəri biliklərin praktikada tətbiqini, tələbənin mövzuya yanaşma düşüncə tərzini, müstəqil mövzunu işləyə bilmə bacarığını s. inkişaf etdirir. Ümumilikdə təhsildə İKT-dən geniş şəkildə istifadə edilir. Əminliklə deyə bilərəm ki, burda təhsil əzbərçilikdən uzaqdır. Məhz akademik həyatımda növbəti hədəflərimdən biri bu gün burada öyrənmiş olduqlarımı daha da inkişaf etdirərək müəllim kimi öz ölkəmin gəncləri ilə ali təhsil ocaqlarında paylaşmaqdır. Düşünürəmölkəyə beyin axınınıölkə hüduqlarından kənarda təhsil almış biz gənclər həyata keçirməli təhsilimizin inkişafında hamılıqla çalışmalıyıq.

-Siz həm Bələdiyyə üzvüsünüz. Azərbaycanda bələdiyyələrdə gənclərin aktivliyi hansı səviyyədədir?

-Məlum məsələdir ki, bələdiyyələrin yerli özünüidarəetmədə rolu olduqca mühümdür demokratiyanı şərtləndirən əsas amillərdəndir. Sevindirici haldır ki, bu gün Azərbaycanda bələdiyyə sisteminin inkişafına xüsusi diqqət qayğı var. Bu gün yerli özünüidarəetmə qurumu olan bələdiyyələr ötən illərə nisbətən daha fəaldır, sakinlərə daha məsuliyyətlə xidmət göstərirlər. Bəli, hər işdə olduğu kimi, burda da nöqsanlar var olacaq. Lakin əsas olan məsələnin yaxşı tərəflərini görüb, mənfiləri üzərində əzmlə çalışmaqdır. Yaxşı tərəflərdən biri bu gün gənclərin bələdiyyə idarəçiliyində olan fəallığıdır. Gəlin statistikaya nəzər yetirək. Son bələdiyyə seçkiləri nəticəsinə, əsasən, seçilmiş 14.963 bələdiyyə üzvündən 5.450 nəfəri gənclərdir ki, bu da ümumi sayın 36.42%`ni təşkil edir. Üzvü olduğum Binəqədi Qəsəbə Bələdiyyəsinin ərazisinə daxil olduğu Binəqədi rayonunu misal çəkərək deyim ki, ərazisində 5 bələdiyyənin fəaliyyət göstərdiyi Binəqədi rayonunda bələdiyyə üzvlərinin ümumi sayı 79 nəfərdir bu statistikanın 60%-ni gənclər təşkil edir. Dövlət idarəçiliyində təkcə bələdiyyələrdə deyil, eyni zamanda Milli Məclisdə gənclərimizin sayı artmaqdadır. Bütün bunlar onu göstərir ki, dövlətimiz gəclərin iştirakında maraqlıdır bunun üçün imkanlar da yaradılır. Biz gənclərə qalan isə işimizin öhtəsindən məsuliyyətlə gəlməyimizdir.

 

Fuad Hüseynzadə

Palitra.-2016.-15 noyabr.-S.11.